Motorum kilitlenecek mi acaba yardım?
-
rampa ya vurduğunda ve zorlandığında yapıyorsa muhtemelen sübap ayarı doğru yapılmamıştır..
çünkü motorun debriyaj varyatör kayış sorıunı yok diyosun, yakıtı az ve yağ eksiltmiyo diyosun..
yakıtı fazla yakmayan bujiyi karartmayan ve yağ eksiltmeyen motorda segman piston silindir iyi durumda demektir..
sen başka bi servise gitmeyi dene ve sübap ayarlarını kontrol ettir, sentil çakısı hesabı ile 10-15 olmalı..
Reklamlar
-
eksantrık zıncırın uzamış ve etrafına değiyor sürüş asnasında sanırım,
motor zorlanınca nasıl kii zıncır uzar ıse,
oda zıncır oldugundan uzamıştır...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
Subap Pistona vurmuş piston Krankı bozmuş siLindir çiziLmiş ... bu sözLeri duymak istemiyosan Git hemen bi tamirciye
-
Dostum dediğinden anladığım kadarıyla motorunun biyelinden ses geliyor üretim hatası olabilir.Garantin varsa yaşadın.Motorun indirilecek krank değişecek krank kolunda rulmanlar boşluk yapması zor ama buda bir ihtimal ama büyük olasılık biyel kolundan geliyor.Sor soruştur iyi bir servise ver motorunu parçasınıda mondial bayilerinden temin edebilirsin hadi kolay gelsin
Not : Motorun avansı kaçıksa motor krank en dik konumdayken ateşleme yaparsa basınç nedeniyle krank krank yuvaları biyeller zarar görür krank kırılabilir.
eksantrik zamanlaması bozuksa supaplar silindire çarpıyor olabilir.Yerinde olsam motoru elimle iterek servise verirdim böyle kullanırsan motor hurda olur tamir ettirmen bir motor parası yer.Acele et
-
Saol verdiğin bilgiler için.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)