Herhangi bi motoru nasıl daha hızlı yapabiliriz?En kolay biçimde?
Herhangi bi motoru nasıl daha hızlı yapabiliriz?En kolay biçimde?
Motoruna bağlı hepsinde değişiktir arkadaşım
Ama bu sıralar üzerinde düşündüğümüz bir sistem var driver600f ile beraber planlıyoruz
sarı39 un motoruda kobay yaptık
Tutarsa uygularız isteyene
Reklamımızıda yaptık arada
вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
tuem
nasıl bişey denediniz?
Şuan tez aşamasında parçaları yavaş yavaş topluyoruz..
Arabalardaki turbo charger ve motosikletlerdeki exup sisteminin karışımı bişey olucak inşallah
Yani biraz büyük oynuyoruz bu sefer
вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
tuem
cok masraflı olur nasa araştırması yapmıyoz burdaEn kısa yoldan en cok guc artısı nasıl elde ederiz
Ön dişliyi 1 yada 2 diş büyük tak
10-15 km son hızda artış olur ama ara hızlanmalar düşer.
вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
tuem
şimdi motordan motora fark olur ama.
benim motorum mesela 5 vites 5. vitesi bitiremiyom zaten.8500devır/dk da maxımum gucunu verıyo fakat motor 7000devir/dk da resmen uyuyo cok yawas hızlanıyo.Ben arka dişliyi buyutmeyı dusundum ama bilemiyorum.Çunku onunda hesabını yapmak ince iş.
jigle cekmek nasıl fikir?
Yalnız bu değişikliği her motor kaldırmaz, tekrar orjinal dişliye dönmeniz gerekebilir. Ben cbf 150 de denedim. Son hızımda artış olmadı. Bunu yanında seriliğim azaldı. Bende tekrar orj. dişliyi takmıştım. Bu dişli değişimden memnun olmayan, benim gibi istediğini bulamayan çok arkadaş var.
Arkadaşlar böyle hız arttırma olaylarını çin malı scooterlarda nasıl yapabiliriz acaba?
Coğu motor 4.vitesi bitirdiğinde max. suratına ulasıyo.Şimdi burda 2 ihtimal sözkonusu,
1.arka dişliyi buyursun,hızlanma suresı kısalır 4. vitesi bitirirsin 5. viteste biraz daha hızlanma sansın olur.
2.ön dişliyi buyursun 4.viteste max. ssuratına ulasır 5. viteste ya kaybeder yada korursun hızını.
ama 1. ihtimal daha mantıklı.
scooter konusuna gelınce olay karbüratorde biter diyorum he bide kayış (V kayısı)
sizler ne dusunuyosunuz
hiç değişiklik yapmana gerek yok nalburdan al 1 litre tiner her depoda at 1-2 kapak bak motor nası gidiyo
Bianchi Falcon 125 41 N 3103
Hyosung MS3 250 35 AP 4831
Yeni bir gün, yeni bir savaş . . .
Scooter kullandım karbüratorunu de soktum içinde adını bilmediğim bi parca var arastırır yazarım.O parcayı cıkartıyosun hatrı sayılır bi guc artısı oluyodu fakat dusuk devırlerde motora doğru oranda benzin hava karısımı gıtmedığı ıcın boğolabiliyo zaman zaman.Yani surmek zor oluyo biraz bide fazla yakabilir bence o sekılde cok kullanmadım ama.
Tiner patlamasın illakiş zararı olurda çöpe gidicek kadar olurmu :D
[COLOR="Blue"][b]Biz Gökyüzüne İnanırız Sun-roof'a Değil[/B][/COLOR]::puro::
Tekirdağın neresindensin arkadaşım
вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
tuem
Orjinal 130-60-13 olan arka lastiğini 130-70-13 ile değiştir. Bu lastiğin çapı 1 cm daha yüksek olduğu için hızın da aynı devirde 8-10 km/h artacaktır. Ben mondial 150 hs de denemiştim. 60 lık lastikte örneğin 7000 devirde 80 yapan motor. 70 lik lastikle aynı devirde 90 yapmaya başlamıştı. Bunun yanında bir depoyla 180-200 km yapabilmeye başlamıştı motor. 40-50 km fark etmişti bir depoyla. Tavsiye ederim. Uzun yola daha rahat gidersin. Motor eskisi gibi bağırmadan eskiden ulaştığın hızlara ulaşırsın. Bu değişiklik mantık olarak zincirli motorlarda zincir dişlisi değiştirmekle eşdeğer bi değişikliktir.
Anladım arkadaşım orada yatan bi honda nsr 125 varmış onun hakkında bir bilgin var mıdır?
вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
tuem
ilk çalısıtırırken adrenalin en üst seviyededir ama :D
[COLOR="Blue"][b]Biz Gökyüzüne İnanırız Sun-roof'a Değil[/B][/COLOR]::puro::
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)