guzel ama cok para abı deymez
İşte bu 250 cc'lerin en büyük sorunu bu.Fiyat.İnsanlar sıfır bir 250'lik almak yerine ikinci el bir 600'lük almayı tercih ediyolar.Haksız da değiller.Sanki hız olarak yeterli olmıyacakmış gibi geliyo insanlara.Aslında 30 beygirlik bir 250'lik her zaman yeter bence.150 km hız küçümsenecek bir hız değil.Bana yeterde artar bile.O yüzden gt 250 r almaya karar verdim.Ancak 30 beygir altına hiç bulaşmayın derim.
Hayır arkadaşım, 30 Hp yetmez, gerçekten yetmez. Neden mi, yanından ER6N vınnnn diye geçerse gider motoru değiştirirsin, ER6N alırsın, Fazer vınnnn diye geçer, sonra R6, sonra R1, sonra Hayabusa, bu böyle devam eder. Sonra 4 silindir demek 4 çocuk demek. Litre litre yağ, 4 adet buji, hava filt, yağ filt, bakım işçiliği, 10 binde biten lastikler, yakıt macerası liste uzar gider. Öncelikle bütçe ne, amaç ne, ne kadar kullanmayı planlıyorsun ve beklentilerin ne? Bunlara karar vereceksin ve gidip alacaksın. 24 Hp - 30 Hp aradaki 6 HPye takılmayın. Tercihinizi iyi yapın ve ltf yapanlarada saygı duyun. Şu forumda kaç kişi babasının parasıyla makina alabiliyor? Kaç kişi aldığı makinayı hoyratça kullanabiliyor, kaç kişi öylesine alıyor? Hepsi bir hayal, ona göre.
Kimse emin degil ki şafaktan tekrar,
İste gelsin gül renkli şaraptan tekrar,
Sen altınmısın hey! aptal herif, Gömüpte çıkarsınlar topraktan tekrar.Ömer Hayyam
Tüm yazılanları okudum,şapkayı önüme alıp şöyle bir düşündüm ve çıkarttığım sonuç
Hepimiz en iyi futbolcuyuz
Hepimiz futboldan en iyi anlayan milletiz
Hepimiz dünyanın en iyi mühendisleriyiz
Hepimiz dünyanın en iyi havacılık otoriteleriyiz
Hepimiz dünyanın en iyi test pilotlarıyız
Hepimiz dünyanın en iyi ARGE mühendisleriyiz.
vs,vs
vs,vs
vs,vs
vs,vs
Yazmaya devam etsem sonu yok galiba
Başlık baştan sona Kaç basar,yokuş aşağı yokuş yukarı düz yol muhabbeti
Başlık baştan sona Bence,Bence,Bence ler ile dolu
Yok mu Mu Motosikletin teknik verileri hakkında konuşabilecek birisi
Arkadaşlar,Bir motosiklet alınır iken önce Göze gönüle hitap etmeli teknik verileri,hangi amaca hizmet edeceği,Bakım,fiyat ve yedek parça fiyatları ile servis ve bakım kolaylıkları,sürüş ve yol performansı,artçı ile seyehatlerde artçı rahatlığı gibi bir çok etmen ve kriter incelenmeli.
Su raya yazı yazan ben dahil, bir kaç kişi hariç YBR 250 hakkında en küçük bir bilgisi ve deneyimi olmadan Bence lerle başlayan gereksiz ve boş şeyler yazmış
120 yapsın 150 yapsın değişen ne olacak bir yerde patladığında vah,vah tüh,tüh.önemli olan kaç yaptığı veya yapacağı değil üzerindeki sürücünün ne kadar bilinçli,eğitimli ve kurallara riayet eden çevreye ve diğer sürücülere saygılı biri olduğudur.
En nihayetinde Marka ve modeli ne olursa olsun hepimiz Motosiklet denen iki tekeri ile trafikte seyahat eden bireyleriz.Bu işe ama ekmek parası için ama zevk ve sefa için ama hobi için gönül veren insanlarız önce kendimize sonra çevremize saygılı olacağızki saygı görelim.
Kısacası Cem YILMAZ ın reklam filminde dediği gibi Eğitim şart arkadaşlar
28 yıldır iki teker üzerinde binlerce km katetmiş biri olarak akşam evimize ailemizin yanına geldiğimizde ne mutlu bize.
Bırakalım su dandik bu söyle bu böyle muhabbetlerini.Alacak adam canı ve gönlü ne isterse onu alsın.insan oğlunun istek ve arzularında sınır yok.
maddi olanaklar ile alakalı bir şey.
Çok konuştum galiba,kusuruma bakmayın lütfen ukalalık olarak kesinlikle kabul etmeyin,
Hepimizin farı ve yolu açık olsun,Allaha emanet olun.
LÜTFEN SOKAKLARA TÜKÜRMEYİN , ETRAFIMIZDA SURATINA TÜKÜRÜLECEK OKADAR ÇOK YÜZSÜZ VARKİ
ybr250 cbf250 ye gre piyasası neden pahalı ve piyasadaki sayısı hondaya nazaran daha az?
bu iki sorunun cevabını bulamadım
[B][COLOR="Black"]2bin7 HONDA CBF 150 :cat: (34 EN 6186) [/COLOR]İSTANBUL- AVCILAR[/B]
Tipi Hava soğutmalı, 4 zamanlı, tek silindir Hacim 249 cc Çap x strok 74.0 x 58.0 mm Sıkıştırma oranı 9.8:1 Azami Güç 8,000 dev/dk. @ 15.7 kW (21 BG) Azami Tork 6,500 dev/dk. @ 20.7 Nm (2.11 kg-m) Yağlama sistemi Yağ banyolu karter Yakıt besleme sistemi Yakıt enjeksiyonu Debriyaj tipi Yağlı, çok diskli helezon yay Ateşleme sistemi TCI Marş sistemi Elektrikli Şanzıman sistemi Sıralı, 5 vites Son aktarım sistemi Zincir tahrikli ŞASİ Şasi Çelik çift beşikli Ön süspansiyon Teleskobik çatallar Ön çatal esneme mesafesi 115 mm Arka süspansiyon Üstten bağlantılı salıncak Arka çatal esneme mesafesi 120 mm Ön fren Tek disk, Ø 282 mm Arka fren Kampana, Ø 130 mm Ön lastik 100/80-17M/C 52S Arka lastik 130/70-17M/C 62S BOYUTLAR Toplam uzunluk 2,025 mm Toplam genişlik 745 mm Toplam yükseklik 1,065 mm Sele yüksekliği 805 mm Tekerlekler arası mesafe 1,360 mm Minimum yerden yükseklik 190 mm Ağırlık (yağ ve dolu yakıt deposu dahil) 154 kg Yakıt kapasitesi 19 litre Yağ kapasitesi 1.5 litre
cbf250 ye göre pahalı olmasının sebebi yamaha kalitesi altında olması hondadanda az olmasının sebebi çok tutulmamasıdır
çok doğru bir yazı olmuş yıllarına saygım sonsuz
KONTROLSÜZ GÜÇ,GÜÇ DEĞİLDİR-
BİNDİM KAWASAKİ ZZR1400'ÜN ÜSTÜNE KÖKLEDİM BEN GAZINI ARKAMDAN GELEN F-16 YESİN EGZOS GAZIMI:queen:
Mesele burda işte, ben 1 senedir üzerindeyim, yağmur çamur, uzun yol her şartta kar hariç kullandım. Ne yakar, ne kadar kaçar, ani hızlanması ivmesi nedir vs vs bilirim ve öğrenmeyede devam ediyorum. Bilip bilmeyen konuşuyor, aynen ağzı olan konuşuyo gibi. Birde şu var bahsedilen marka yamaha, ne kadar kötü olabilir? Kanuni ile kıyaslanır mı? Sorana anlatıyoruz, makinanın üzerindeyiz 15 bin kmdir kullanıyoruz, detayı veriyoruz, alır almaz, atıp tutmalar ne gerek var bunlara. Aldığıma pişman değilim Allaha şükürler olsun, ama bu atıp tutanlar bezdirdi be kardeşim. Ayda bir çalışıyor tek marşda alıyor, lastik patlamadığı sürece sorun da yok. Hatta bi gün garajı açtım lastik çividen dolayı inmiş, üzerinde 2 km gittim ve tamir ettirdim. Herkes herkesin seçimine saygı duymalı. Bir arkadaşımada ybr125 alacağız, hemde krediyle ha. Adamın hayali ybr125. Atıp tutalımmı? Onu alacağına bunu al ona binilmez diyelim mi? Bütçe ve hayal, umarım birgün gönlü ne isterse ona biner.
Kimse emin degil ki şafaktan tekrar,
İste gelsin gül renkli şaraptan tekrar,
Sen altınmısın hey! aptal herif, Gömüpte çıkarsınlar topraktan tekrar.Ömer Hayyam
Zevk meselesi.Diyebileceğim bişey yok...
Ancak hız olarak cbf150 daha hızlı galiba.Birde cbf150'nin önündeki rüzgarlık baya işe yarıyo.Uzun yola çıkınca faydasını gösteriyo.Zevk senin...
Sedat artizlik yapma olum Ybr125 ılk motorum. Hala her ybr125 gordugumde kulakları cınlasın anarım. Motor18 bırader 2006da arkadasıma aldık suan 30bın kmde tek masrafı yag ve zıncır oldu bırde bujı baskada bısey yok. Kendısı yıllardır MZ kullanmıstır ve hala amıyane tabırle soyle der "ben essekmısım kardesım makına degıl ben onun kahrını cekmısım" der. Ve yagmur camur hergun yolda sıkayetı hııııc olmadı. Bır arkadasıma daha alacagız. Ha atıp tutmak gıbı olmasın ama bana sormadan sıfır cbf150 alan degerlı mahalle arkadasım dayanamadı motoru 3 bın kmde sattı. Tıple hersey bıtmıyor.
Hem sıkma canını seleye oturup ruzgarı hıssedınce ve motorun o sahane sesını duyunca tıpı cok onemlı olmuyo. Hem o bır naked. Bıraz degısıklıkle kral gıbı olacaktır. Son sozum Ybr125 varken maceraya atılma.
Kimse emin degil ki şafaktan tekrar,
İste gelsin gül renkli şaraptan tekrar,
Sen altınmısın hey! aptal herif, Gömüpte çıkarsınlar topraktan tekrar.Ömer Hayyam
KONTROLSÜZ GÜÇ,GÜÇ DEĞİLDİR-
BİNDİM KAWASAKİ ZZR1400'ÜN ÜSTÜNE KÖKLEDİM BEN GAZINI ARKAMDAN GELEN F-16 YESİN EGZOS GAZIMI:queen:
Bu arada sahibinden.com da 12286022 numaralı ilan sahibiyim. CBF250 veya YBR250 ile Takas düşünüyorum... Detaylarım ilanda...
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
Arkadaşlar, özellikle kullanıcılar, cbf 150 den sonra ybr 250 alınır mı =? Mesela ben şu anda uzun yola çıktığında motoru fazla yormamak adına mesela eğer bi kaç saat durmadan gideceksem 90-100 km/h arasına sabitliyebiliyorum. Bu hız, motorun son hızı değil. Motoru sıkıştırmamak için kullandığım genelde uzun yolda kullandığım hız aralığım. Ybr 250 de bu aralık nedir ? Mesela otobanda diyelim. ben ortalama 90-100 seviyelerinde seyrederken, ybr 250 hangi hız aralığında motoru yormadan ve sıkıştırmadan uzun yol yapabilir. Ayrıca cbf 150 den ybr 250 ye geçiş sizce hoş olurmu ? Cbf 150 yi satıp ybr 250 almak sizce bana cc yüksettirdiğimi hisettirir mi ? Tek istediğim 90-100 km/h ortalama hızımı 110-120 km/h a çıkarabilmek. Yani ben cc yüksekttim. artık 150-200 yapıyim değil amacım. Uzun yolda 20 km/h ortamala seyir hızımın artması. bu işimi ybr 250 görür mü ? Bilenler, kullananlar ? Cbf 250 düşünüyordum ama kronik problemlerinin çok olduğunu ve yedek parça fiyatlarının yüksek cc race veya bmw nin motorlarının yedek parça fiyatlarına kafa tutabilecek kadar yüksek olduğunu öğrendim. Bu yüzden vazgeçtim.
KONTROLSÜZ GÜÇ,GÜÇ DEĞİLDİR-
BİNDİM KAWASAKİ ZZR1400'ÜN ÜSTÜNE KÖKLEDİM BEN GAZINI ARKAMDAN GELEN F-16 YESİN EGZOS GAZIMI:queen:
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)