Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Silindir büyütme YARDIM!

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    21 Kasım 2007
    arkadaşlar 150cc çin malı racing motorumu 185cc yapmak için silindirden aldırıp piston atmayı planlıyorum yapan arkadaşların motoru bayağı hızlı
    Fakat fabrika çıkışı 185 cc kadar hızlı mı acaba

    sorun
    duyduğuma göre orjinal fabrika çıkışı silindirin alt ve üst kısmının çapı atıyorum 67mm gibiyken silindirin ortasına doğru 1mm kadar büyük olurmuş çap motor rahat çalışsın diye 68mm gibi otomobillerde bu hep böyleymiş rektefeden sonra bu bombeyi veremiyo imiş motor yenileme yapanlar siz böyle bi şey duydunuz mu


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Yok öyle bişey . Silindir düzdür, kavis verirsen zorlanarak çalışır. segman kırar.

  3. #3
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Ustası değilsen hiç kalkışma bu işe, hız o kadar istenecek bir şey değil, mazallah düşünsene o silindirlerden bomba gibi pistonların fırladığını :(

  4. #4

    Üyelik
    21 Kasım 2007
    ben sanayideyim burada kamyon ve oto rektefiyecileri var oto ve kamyonda silindirin ortası biraz daha yayvan boşluklu diyolar benim sormak istediğim bir noktada bizim çin malı motorlarda fabrika vermişmidir bu silindir ortası rahatlamayı

  5. #5

    Üyelik
    02 Ocak 2009
    Alıntı motorhocası adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yok öyle bişey . Silindir düzdür, kavis verirsen zorlanarak çalışır. segman kırar.
    bence arkadaşın dediğine göre zorlanacak bişey yok aksine bol çalışır o zamanda ne olur bilmem büyük ihtimal yağ yakar ,benzin yağa karışır, çalışmaz...

  6. #6
    barrokas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    maxillofacialtrauma Hamamatsu
    sen pistonu al silindiri sök.ve sanayiye götur yada iyi bir usta bul,o zaten gereken herşeyi yapar.yaptıramıyorsan buraya gel yardımcı olurum sana
    Tahsin Oğuz Acartürk çok KRAL adamsın......

  7. #7

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Alıntı loveliness adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence arkadaşın dediğine göre zorlanacak bişey yok aksine bol çalışır o zamanda ne olur bilmem büyük ihtimal yağ yakar ,benzin yağa karışır, çalışmaz...
    Bence de bilmediğin hususlara dalma kardeşim, sıkıştırma ne kadar verimli ve kayıpları ne kadar az ise motor gücü o ndenli yüksek olur tamam mı canımın içi

  8. #8

    Üyelik
    21 Kasım 2007
    @barrokas
    teşekkür ettim sağol yapmak sorun değil de motor yenilemeci var burada.
    bu silindir ortasında rahatlama olayı işte tekrar söylüyorum var mı motorsikletlerde

    @motor hocası tamam ciğerim de sen benim bilmediğimi nerden anladın

  9. #9

    Üyelik
    02 Ocak 2009
    Alıntı motorhocası adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence de bilmediğin hususlara dalma kardeşim, sıkıştırma ne kadar verimli ve kayıpları ne kadar az ise motor gücü o ndenli yüksek olur tamam mı canımın içi
    ama arkadaşın dediğine göre 67'den 68'e çıkmış sıkıştırma olmuyo ki bol çalışmıyo mu?

  10. #10
    roadmaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2007
    Şehir
    ist kadıköy
    Motosikleti
    TRANSALP
    Arkadaşım meslekte tamı tamına 25 yılım var.Bunun 15 yılıda kendi atölyemde geçti ne amerikanı ne japonu ne almanı hiçbir motorda böle sistem yok.Silindirler üsten aşşağıya kadar aynı ölçüde olurlar ama calışmış yıpranmış motorlarda silindirlerde ovelliğe rastlıyoruz budurumuda sıkıştırma oranları düşer motor kolay calışma alışkanlığını kaybetmeye başlarve yağ yakar silindirler rektifiyeye girerek düzeltilir eski çalışma ve sıkıştırma oranlarına geri döndürülür
    TECRÜBE GÜZELDİR AMA PAHALLIYA MALOLUR

  11. #11

    Üyelik
    21 Kasım 2007
    evet haklısın o zaman 0.25 veya daha az diyelim

  12. #12

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Bikere sana demedim karıştırdın. Silindirin rahatlaması diye bişey kesinlikle yok Sanki ben yenileştirmedim. Krank mili,kam mili ,honlama silindir rektifiye daha sayam mı

  13. #13

    Üyelik
    21 Kasım 2007
    var diyen baba yiğit bekliyorum hadi admin nerdesin yetiş

  14. #14

    Üyelik
    02 Ocak 2009
    tamam hocam kızma yha:D bilmemek değil öğrenmemek ayıp hani ben öle söledim sadece bence diyede yazdım zaten

  15. #15

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Alıntı loveliness adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tamam hocam kızma yha:D bilmemek değil öğrenmemek ayıp hani ben öle söledim sadece bence diyede yazdım zaten
    Kardeşim teker teker gelin birinize yazıyom biriniz ben doğuştan yenileştirmeciyim diyonuz, beynimi yediniz bee

  16. #16
    hurricane_cbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2007
    Şehir
    ίϨтάήϐυL-κdκγ-ќzLтρяκ
    Motosikleti
    Araç çok ama YaYa :)
    neler oluyo burda ya kim neyi değiştiriyo açıklayın
    Ϝίάт dѳϐLѳ Ί.Ҙ мυLтίjέт || üstü kapalı hayabusa ||

  17. #17

    Üyelik
    21 Kasım 2007
    yok arkadaşlar kızma olmaz bu sitede zaten ama arkadaşlar lütfen bizraz daha alçak gönüllü yazalım lütfen yok olmaz diye değil de ben bilerek olmuyor şeklnde
    konuşurrsak hoş olur biz de moto dan anlıyoz ama illede bunu göstermek için çabalar gerekmez bence

  18. #18

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    15 senedir bu motorun içindeyim valla ilk sende duydum

  19. #19

    Üyelik
    21 Kasım 2007
    hocam lütfen yanlış anlama ama tarzın hoş değil
    ben de nickimi motor profesoru koyacam ahanda

  20. #20

    Üyelik
    02 Ocak 2009


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)