120-130 km/h, Gidon Sağa-Sola Sallandı, Motor Dengesini Yitirdi!(HYOSUNG GT250 COMET)
-
bn arkadasımın gt 250 cometinde ne zaman red line sokarsam aynı şey bnmde başıma hep geliyodu bn 1.85 boyunda ve 65 kilodayım bnm izlenimim hızlı giderken yol yapısının motoru sallamasından ve üzerindeki ağırlıktan oluyor ağırlık az olunca sarsma dahada artıyo...
arkadasın kaç kilo bilemem ama motorun sahibi arkadasım 120 kilo ve onda o hızda bişey öyle bişey olmuyo..
Reklamlar
-
gokhan150zat adlı üyeden alıntı
bn arkadasımın gt 250 cometinde ne zaman red line sokarsam aynı şey bnmde başıma hep geliyodu bn 1.85 boyunda ve 65 kilodayım bnm izlenimim hızlı giderken yol yapısının motoru sallamasından ve üzerindeki ağırlıktan oluyor ağırlık az olunca sarsma dahada artıyo...
arkadasın kaç kilo bilemem ama motorun sahibi arkadasım 120 kilo ve onda o hızda bişey öyle bişey olmuyo..
Bende 70 kg. 1.76 boydayım. BU durumda bende olması muhtemel, işin içine bir de acemiliğim girince iyice korkutuyor kaza yuparım diye
Motorum için gidon amortisörü bulunurmu onu da bilmiyorum...
-
okuduklarımdan hava akımına denk geldiğiniz sonucuna varıyorum..bahsettiğiniz güzergahta bildiğim kadarıyla bolca viyadük var. bu viyadüklerde de dağdan denize doğru güçlü rüzgar esintisi var.teknik bir arıza yoksa hava akımıdır sizi böyle tehlikeye sokan..geçmiş olsun.
Türkiye köylüsü çalışkandır ve kafasının değerini bilir! Rüya dediğin şey de bizden oluşur işte / Ve minicik ömrümüzü yine bir uyku noktalar. (We are such stuff. As dreams are made on; and our little life. Is rounded with a sleep)
-
omersirin adlı üyeden alıntı
okuduklarımdan hava akımına denk geldiğiniz sonucuna varıyorum..bahsettiğiniz güzergahta bildiğim kadarıyla bolca viyadük var. bu viyadüklerde de dağdan denize doğru güçlü rüzgar esintisi var.teknik bir arıza yoksa hava akımıdır sizi böyle tehlikeye sokan..geçmiş olsun.
Teşekkür ederim, lay viyadükte meydana gelmedi. Hız olarak dediğim gibi 120-130 km/h.
-
arkadaşım bu tankslapper la ilgili bi başlık var eskilerde. İStersen ona da bir göz at. Bu arada cesaretini de kaybetme? Çünkü kötü düşündüğümüzde insan hayatı pamuk ipliğine bağlı en ufak bir şey bile hayatımıza mal olabilir.
AsLaNLaR ve SıRTLaNLaR HiÇBiR ZaMaN DoST OLaMaZLaR..
-
Forumdan Uzaklaştırıldı
codeguru adlı üyeden alıntı
Çok teşekkür ederim ilginiz ve samimiyetiniz için. Şu an hala iş yerindeyim malesef, o nedenle bahsettiğiniz kontrolleri önümüzdeki haftasonu yaptıracağım.
Saygılar
Tam da benim yapacağım açıklamayı yapmışsın.
Daha evvelden kullandığım cruiser motorumda hiç tank splapping yaşamadım, ZX-9R'da çok deneme zamanım olmadı, sattım. Ancak Fazer'de 2 defa yaşadım. Birisi 160'la giderken vitesi ufaltıp gaz basıp debriyajı çektiğim anda orta şiddette olmuştu. Ödüm patlıyordu az kalsın. Ön tekerlek hafiflediği anda oldu. Diğer olay da Marmok dönüşünde üzerinde arkada yanlara çıkmış kamp malzemeleri ve yan çantalar varken 220 km/saat süratle giderken hafifçe oldu.
Benim anladığım rake açısı dar olan motorlarda ön tekerleğe binen yük azalınca bazen oluşuyor.
-
MrCool adlı üyeden alıntı
Tam da benim yapacağım açıklamayı yapmışsın.
Daha evvelden kullandığım cruiser motorumda hiç tank splapping yaşamadım, ZX-9R'da çok deneme zamanım olmadı, sattım. Ancak Fazer'de 2 defa yaşadım. Birisi 160'la giderken vitesi ufaltıp gaz basıp debriyajı çektiğim anda orta şiddette olmuştu. Ödüm patlıyordu az kalsın. Ön tekerlek hafiflediği anda oldu. Diğer olay da Marmok dönüşünde üzerinde arkada yanlara çıkmış kamp malzemeleri ve yan çantalar varken 220 km/saat süratle giderken hafifçe oldu.
Benim anladığım rake açısı dar olan motorlarda ön tekerleğe binen yük azalınca bazen oluşuyor.
Evet, öyle oluyormuş malesef. Gidon amortisörü taktırmayı düşünüyorum, benim motora uygun bulabilirmiyim bilmiyorum...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)