Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

motorsiklete akü tesisatı döşeme

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    S.a üstadlar. ya benim elimde kanuni turbo glx moped marka bir motor var. bu motorlarda akü sistemi yok anlayacağınız kara düzen çalışıyor. ben motora akü sistemi takmak istiyorum. motorun ürettiği elektiriğide akü ye bağlayıp aküyü şarj etmek istiyorum.bizim buralarda bundan anlayan usta yok(ustalara sordum). bana hangi parçaları alıp takmam gerektiği konusunda yardımcı olursanız sevinirim


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    EA-Bolu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2005
    Şehir
    bolu
    Motosikleti
    GSXR-1000
    a.s dostum motorun aküye gerek duymayacak şekilde tasarlanmıştır zaten. bütün sistemler direk dinamodan çalışıyodur. üretilen elektrik harcanan elektrikle aynıdır. akü takmandaki maksadı anlarsak belki yardımımız dokunur.

  3. #3

    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    dostum akü takmamdaki maksatım akşamları işten dönerken lambalarım yeterince aydınlatmıyor.fren lambası yanınca ön farım sönüyor sinyali yakıyorum diğer lambalar sönüyor.motor yeterice elektrik üretemiyor.ya birgün frene basınca önümdeki çukuru göremiyeceğim ağzımız üstüne çakılacam yada akşam bir araç beni fark edemeyecek motorla mix bir karışım olacam :D

  4. #4
    norace - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2007
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Suzuki Address
    motosikletteki mevcut dinamo,yani motor mili dönerken aynı anda elektrik üreten dinamo şarj dinamosu ise uçlarını aküye bağlamalısınız.ancak farklı ve daha düşük güçlü bir dinamoysa ki muhtemelen öyledir,bu dinamo yerine motor miline doğrudan bir şarj dinamosu koymanız,şarj dinamosunun uçlarını da aküye bağlamanız gerekir.

  5. #5

    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    teşekkür ederim norace üstad bide bu dinamolar dalgalı elektirik mi üretiyor?eğer öyle ise ben bunu aküye bağlamadan önce herhangi düzenleyici alamlımıyım

  6. #6
    norace - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2007
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Suzuki Address
    şarj dinamoları alternatif akım üretir diye biliyorum eğer öyleyse bir dönüştürücü olmalı arada.onu otomobil elektriğinden anlayan sanayicilerde yaptırabilirsiniz.

  7. #7

    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    yardımın için çokk teşekkür ederim

  8. #8
    norace - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2007
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Suzuki Address
    önemli değil kolay gelsin...

  9. #9

    Üyelik
    17 Haziran 2008
    Şehir
    GERMANY MÜNCHEN
    Motosikleti
    AGUSTA
    arkadaşım öncelikle biraz düşündüm taşındaım gelelim senin motoruna dinamo sargın zayıf geliyor şimdi sana akü bağladık tamam aküyü şarza başladı akü daha fazla emiş yaptığından istediğinden daha fazla elektrik alacaksın dolayısıyla akün bitecek elektriğin dahada zayıflıyacak

    şimdi sana ilk olarak statörün içindeki bobin biraz daha kalın sargı teliyle sarılacak güselce verniklenecek yerine takılacak sonradan bir akü ile diyot gurubu lasım motordan çıkan elektriği doyota verip sonradan aküye bağlanırsa istediklerin tam anlamıyla olur sargıyı nerde sardırırsın bilemem bazı buzdolap tamircileri uğrasabilir bobinajcı yani
    neden diye sorarsan sargı işi zamanla yüksek ısı sargının özelliğini kaybettiriyor dolayısıyla sargıda sızdırma oluyor bu yüzden elektriğin düşüşe geçer bir zaman sonrada hiç aydınlatmaz olur dediklerimi yap herşey yoluna girecek ok
    EKSOZUNLA NEYİ KANITLAMAYA ÇALIŞIYORSUN F_16 DEĞİLSİNKİ ::sefereee::sefereee::sefereee


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler