Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

!!!problem!!!

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    13 Haziran 2007
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    PİAGGİO BEVERLY 250 İE S VE SKİPPER 150
    Bugün kutupbaşlarını sökmeden 1 ay önce depoya bıraktığım Piaggio Skipper 150 scooterımı çalıştırmaya gittim.Nafile.Marş basmadı.Arabamın aküsünden ara kabloyla aküyü şarj ettim ama marş çeviriyor fakat hemen akü göstergesi sıfıra iniyor ve marş duruyor.Çalıştıramadım.Acaba akü bitti mi?Yoksa başka bir sorun var mıdır?Bu arada arka lamba da marş basarken yandı.Fren lambası frene basınca yanıyor.Yardımcı olursanız sevinirim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    denizcimuzaffer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Beat ve denizciforesight :))
    Alıntı SERHAN YORUK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün kutupbaşlarını sökmeden 1 ay önce depoya bıraktığım Piaggio Skipper 150 scooterımı çalıştırmaya gittim.Nafile.Marş basmadı.Arabamın aküsünden ara kabloyla aküyü şarj ettim ama marş çeviriyor fakat hemen akü göstergesi sıfıra iniyor ve marş duruyor.Çalıştıramadım.Acaba akü bitti mi?Yoksa başka bir sorun var mıdır?Bu arada arka lamba da marş basarken yandı.Fren lambası frene basınca yanıyor.Yardımcı olursanız sevinirim.
    Arkadaş,
    Arabanın aküsünden Şarj Edemezsin öyle kısa zamanda Arabanın aküsü ile aynı voltajda ise, motorunu aracına yakın parket, Yedekleme Kablosu ile kutupları birbirine paralel bağla (aracını çalıştırmana gerek yok), bu şekilde marş yap. Akün bitmiş, umarım çalıştırdıtan sonra motorunu şarj tutabilir. Motorun çalıştıktan sonra rolenti devrinin üzerinde uzun süre çalıştırman gerekir ki bu da yarım saatten aşağı değildir. En iyisi dışarıda şarja bağlattır, en az 6 saat düşük amperajda şarj olsun (Akü gücünün %10 u kadar bir amper veya daha altı, yani diyelim akün 10 Ah-amper saat- güçte ise 1 amperlik bir şarj akımı idealdir)

    Kolay gelsin.
    Poturdak

  3. #3
    İHTİYAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SUZUKI GS-500 E
    Alıntı denizcimuzaffer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaş,
    Arabanın aküsünden Şarj Edemezsin öyle kısa zamanda Arabanın aküsü ile aynı voltajda ise, motorunu aracına yakın parket, Yedekleme Kablosu ile kutupları birbirine paralel bağla (aracını çalıştırmana gerek yok), bu şekilde marş yap. Akün bitmiş, umarım çalıştırdıtan sonra motorunu şarj tutabilir. Motorun çalıştıktan sonra rolenti devrinin üzerinde uzun süre çalıştırman gerekir ki bu da yarım saatten aşağı değildir. En iyisi dışarıda şarja bağlattır, en az 6 saat düşük amperajda şarj olsun (Akü gücünün %10 u kadar bir amper veya daha altı, yani diyelim akün 10 Ah-amper saat- güçte ise 1 amperlik bir şarj akımı idealdir)

    Kolay gelsin.

    Hocam tabancayı benden önce çekmişsiniz,teslim olmaktan başka çare yok.

    Umarım sorununuz çözülür ve cevabınızı yazarak diğer kullanıcılarla paylaşırsınız.
    Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.

  4. #4
    Rigel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Xmax
    Alıntı denizcimuzaffer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaş,
    Arabanın aküsünden Şarj Edemezsin öyle kısa zamanda Arabanın aküsü ile aynı voltajda ise, motorunu aracına yakın parket, Yedekleme Kablosu ile kutupları birbirine paralel bağla (aracını çalıştırmana gerek yok), bu şekilde marş yap. Akün bitmiş, umarım çalıştırdıtan sonra motorunu şarj tutabilir. Motorun çalıştıktan sonra rolenti devrinin üzerinde uzun süre çalıştırman gerekir ki bu da yarım saatten aşağı değildir. En iyisi dışarıda şarja bağlattır, en az 6 saat düşük amperajda şarj olsun (Akü gücünün %10 u kadar bir amper veya daha altı, yani diyelim akün 10 Ah-amper saat- güçte ise 1 amperlik bir şarj akımı idealdir)

    Kolay gelsin.
    Ben de gecenlerde parkları acık unutup bırakmısım. Sabah arabamla takviye kablosuyla çalıştırdım. Ancak otomobilin motoru çalışmadan asla olmadı. Arabayı çalıştırdıktan sonra çok rahat motosiklet te çalıştı. Otomobilin çalıştırılması gerektiğini de başka bir yerde okumuştum aslında..
    Üç boyoz bir kola

  5. #5
    denizcimuzaffer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Beat ve denizciforesight :))
    Alıntı Rigel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de gecenlerde parkları acık unutup bırakmısım. Sabah arabamla takviye kablosuyla çalıştırdım. Ancak otomobilin motoru çalışmadan asla olmadı. Arabayı çalıştırdıktan sonra çok rahat motosiklet te çalıştı. Otomobilin çalıştırılması gerektiğini de başka bir yerde okumuştum aslında..
    Vallah arkadaş, normalde gerekmez ama, kış mevsimi gereği aküler cortluyor. sanırım ondan olsa gerek. Ben temkinli davranmaya çalıştım mesajımda. Eğer araba iyi bir model değilse, şarj voltajı yüksek olabiliyor ve motorlarımızın hassas elektronik devreleri zarar görebilir endişesi ile Motor çalıştırılır ise elbette daha etkilidir
    Poturdak

  6. #6
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Aralık 2007
    Şehir
    DAVOS :p
    Motosikleti
    HONDA CBF 150 --(SİYAH)
    aküyü sarz ettir yine boşalıyosa akünün suyu eksikse tamamla sarz ettir
    sonuç yine aynıysa git yeni aküü al sana kolay gelsin..

  7. #7
    muratgergerli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2006
    Alıntı SERHAN YORUK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün kutupbaşlarını sökmeden 1 ay önce depoya bıraktığım Piaggio Skipper 150 scooterımı çalıştırmaya gittim.Nafile.Marş basmadı.Arabamın aküsünden ara kabloyla aküyü şarj ettim ama marş çeviriyor fakat hemen akü göstergesi sıfıra iniyor ve marş duruyor.Çalıştıramadım.Acaba akü bitti mi?Yoksa başka bir sorun var mıdır?Bu arada arka lamba da marş basarken yandı.Fren lambası frene basınca yanıyor.Yardımcı olursanız sevinirim.
    Alıntı denizcimuzaffer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaş,
    Arabanın aküsünden Şarj Edemezsin öyle kısa zamanda Arabanın aküsü ile aynı voltajda ise, motorunu aracına yakın parket, Yedekleme Kablosu ile kutupları birbirine paralel bağla (aracını çalıştırmana gerek yok), bu şekilde marş yap. Akün bitmiş, umarım çalıştırdıtan sonra motorunu şarj tutabilir. Motorun çalıştıktan sonra rolenti devrinin üzerinde uzun süre çalıştırman gerekir ki bu da yarım saatten aşağı değildir. En iyisi dışarıda şarja bağlattır, en az 6 saat düşük amperajda şarj olsun (Akü gücünün %10 u kadar bir amper veya daha altı, yani diyelim akün 10 Ah-amper saat- güçte ise 1 amperlik bir şarj akımı idealdir)

    Kolay gelsin.
    Alıntı İHTİYAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam tabancayı benden önce çekmişsiniz,teslim olmaktan başka çare yok.

    Umarım sorununuz çözülür ve cevabınızı yazarak diğer kullanıcılarla paylaşırsınız.
    Bende teslim oluyorum hocam...
    Buda belgesi valla...

    Serhan kardeş 3-5 dakikanı ayrırırsan bilgi babında arkadaşlar deneyimlerini yazılmışlar....

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...nim-halim.html
    İmza mı; yok anam taklit ediliyor... Parmak basıyorum artık..
    ŞEYTAN TÜYÜNÜ BENDE UNUTMUŞ.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)