Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

karbüratör ayar tutmuyor!!!

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    29 Nisan 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    yamaha x max 250
    motorumun otomatik jikleli karbüratörü malesef ayar tutmuyor.sebebini bilen ve yardımcı olabilecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler...

    arkadaşlar motor yüksek devirden rölantiye düştüğünde daha doğrusu gazı kestiğinde rölantiye düşmesi gerekirken bir süre yüksek devirde kaldıktan sonra rölantiye düşüyor o da bazen dengeli bazen de dengesiz rölantide devam ediyor.motor su soğutmalı ve normal sıcaklığına geldiğinde tekrar aptallaşıyor yada motor aşırı derecede sarsılarak çalışıyor ve bazen stop ediyor.daha doğrusu karbüratör canının istediği gibi motora hükmediyor.

    denemek için çin malı karbüratör taktık inanınki o kendi karbüratöründen oldukça verimli çıktı.benim kendi karbüratörüm mıkunı japan,sıfırınıda deli paraya satacaklarını(satamıyacaklarını) biliyorum.bu duruma bir çözüm bulmalıyım yada çin malı karbüratörle motorum hayatına devam edecek


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    ExTReMa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2007
    Şehir
    Lüleburgaz..
    Arkadaşım motorun markası ne?
    Benim aprilia rs50ninde karbüratör arızalanmıştı memeleri değiştirdim ama yine ayar tutturamadım..
    Belli bir zaman sonra ömrü bitiyor sanırım..
    Memeleri değiştir önce ayar tutmazsa mecburen yenisini alıcaksın
    вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
    tuem

  3. #3
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    çok garip
    eğer karbürarden olduuna eminsen ve çin karbüratörü işini çözdüyse bence sorun yok
    hiç uğraşma tak kurtul..
    GKN MOTORS

  4. #4
    abal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ASYA 150T 19A
    Alıntı izmirden adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorumun otomatik jikleli karbüratörü malesef ayar tutmuyor.sebebini bilen ve yardımcı olabilecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler...

    arkadaşlar motor yüksek devirden rölantiye düştüğünde daha doğrusu gazı kestiğinde rölantiye düşmesi gerekirken bir süre yüksek devirde kaldıktan sonra rölantiye düşüyor o da bazen dengeli bazen de dengesiz rölantide devam ediyor.motor su soğutmalı ve normal sıcaklığına geldiğinde tekrar aptallaşıyor yada motor aşırı derecede sarsılarak çalışıyor ve bazen stop ediyor.daha doğrusu karbüratör canının istediği gibi motora hükmediyor.

    denemek için çin malı karbüratör taktık inanınki o kendi karbüratöründen oldukça verimli çıktı.benim kendi karbüratörüm mıkunı japan,sıfırınıda deli paraya satacaklarını(satamıyacaklarını) biliyorum.bu duruma bir çözüm bulmalıyım yada çin malı karbüratörle motorum hayatına devam edecek
    arkadaşım bak bizim motorların orjinal karbüratörleri japon.. ama dediğin olayın bi benzeri motorun boğulma ile çekişten düşmesini yaşadım.. çin malı bi karbüratör taktım canavar gibi oldu.. üstelik orjinal karbüratör ikinciydi. üçüncüyüdü aldık oda uymadı.. şimdi canavar gibi maşallah bi sorun yok..
    KIRMIZI BOĞA..

  5. #5
    22somer22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2005
    Şehir
    edirne
    Motosikleti
    PULSAR 200NS
    Bence gaz pistonuna bir bak. Çok fazla aşınmış olabilir. Bu yüzden pistonun yanlarından farklı ve gereksiz hava girişi olabilir,bu da motoru aptallaştırır.
    Başladığı Yerde Biter Tüm Yolculuklar

  6. #6

    Üyelik
    29 Nisan 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    yamaha x max 250
    Alıntı ExTReMa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşım motorun markası ne?
    Benim aprilia rs50ninde karbüratör arızalanmıştı memeleri değiştirdim ama yine ayar tutturamadım..
    Belli bir zaman sonra ömrü bitiyor sanırım..
    Memeleri değiştir önce ayar tutmazsa mecburen yenisini alıcaksın
    kardeşim motorun markası aprılıa leonardo 150.yenisini al demek kolayda şimdi deli para isterler ona.300 4000 falan.üstündeki de mıkunı orjinal ve motorun fabrika çıkışı karbüratör ve 11 sene dayanmış artık sanırım ömrünü bitirmiş.ama işin ilginç tarafı neden aptallaştığı?elbette aşınmalar mevcut ama diyafram değiştirdim olmadı.memelerini değiştirsem sanırım bir nebze olsada iyileşicek ama sanırım bir süre sonra sonra sıkıntı yaratır düşüncesindeyim.yinede teşekkürler...

    Alıntı abal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşım bak bizim motorların orjinal karbüratörleri japon.. ama dediğin olayın bi benzeri motorun boğulma ile çekişten düşmesini yaşadım.. çin malı bi karbüratör taktım canavar gibi oldu.. üstelik orjinal karbüratör ikinciydi. üçüncüyüdü aldık oda uymadı.. şimdi canavar gibi maşallah bi sorun yok..
    sanırım dediğin şekilde yola devam etmem gerekecek.

    Alıntı 22somer22 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence gaz pistonuna bir bak. Çok fazla aşınmış olabilir. Bu yüzden pistonun yanlarından farklı ve gereksiz hava girişi olabilir,bu da motoru aptallaştırır.
    seninde değin gibi hem bir yıkayalım dedik hemde içini görmüş oluruz diye düşündük.diyaframda igne deliği gibi küçük bir delik vardı,diyaframı değiştirdim fakat sonuç değişmedi.gaz pistonununda bir yanında aşınma mevcut ama o gaz pistonundan bulmak hem külfetli olacak hemde sonuç şürheli?ayrıca külfetlide çıkabileceğini düşünüyorum.sence çin malı karbüratör alıp takmak mantıklı olmazmı?

  7. #7
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı izmirden adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorumun otomatik jikleli karbüratörü malesef ayar tutmuyor.sebebini bilen ve yardımcı olabilecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler...

    arkadaşlar motor yüksek devirden rölantiye düştüğünde daha doğrusu gazı kestiğinde rölantiye düşmesi gerekirken bir süre yüksek devirde kaldıktan sonra rölantiye düşüyor o da bazen dengeli bazen de dengesiz rölantide devam ediyor.motor su soğutmalı ve normal sıcaklığına geldiğinde tekrar aptallaşıyor yada motor aşırı derecede sarsılarak çalışıyor ve bazen stop ediyor.daha doğrusu karbüratör canının istediği gibi motora hükmediyor.

    denemek için çin malı karbüratör taktık inanınki o kendi karbüratöründen oldukça verimli çıktı.benim kendi karbüratörüm mıkunı japan,sıfırınıda deli paraya satacaklarını(satamıyacaklarını) biliyorum.bu duruma bir çözüm bulmalıyım yada çin malı karbüratörle motorum hayatına devam edecek
    Geçmiş olsun. Merak ettim taktığın çin motorunun karbüratörünün markası nedir? üstünde keihin cvk tarzı birşeyler yazıyorsa Çin malı değildir.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  8. #8

    Üyelik
    02 Eylül 2004
    Şehir
    ˜stanbul-Kozyata§
    Motosikleti
    Motorsiklet - Maket - Bilgisayar
    Arkadaşlar leonardo 150 lerin top speed i nedir ? deneyen varmı aranızda ? Sorma nedenim internette 150 - 140 gibi gidenler var ben yeni bir tane almıştım 80 den yukarı çıkmıyordu :( biraz zorladıgımda krank sıkıştı şimdi tepeden tırnağa bir bakıma sokucam ama top speed 110 120 gibi ise değmeyecek çünki son hızı 120 olan motor sağlıklı olarak 80 - 90 anca gider buda az :(


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)