cbf 150de ilk çalıştırma çilesi
-
arkadaşlar bu sorun sadece bendemi bilmiyorum çünkü maraşta sadece 2 adet bizim motordan var ötekini daha bulamadım neyse sadede gelelim motor sabahları çalışırken beni kanser ediyor buji temizliği hava filitresi benzin filitresi vs... yapıldı ama zor çalışmasını engelleyemedik motor sıcakken sorun yok ama hele hava soğuk ve 3-4 gün çalışmadıysa en az 2-3 dak durmadan marşa basmak zorunda kalıyorum konuyla ilgili yorumlarınızı ve yardımlarınızı rica ediyorum.
Reklamlar
-
jikleyi kullanıyorsunuz değilmi?
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
-
kullanmaz olurmuyum hemde her konumda denedim sonuç aynı
acaba kmnin düşük olmasının 2000kmde ilk çalıştırmayla bir alakası varmı km arttıkça sorun azalırmı acaba
-
cbf 150 adlı üyeden alıntı
kullanmaz olurmuyum hemde her konumda denedim sonuç aynı
acaba kmnin düşük olmasının 2000kmde ilk çalıştırmayla bir alakası varmı km arttıkça sorun azalırmı acaba
km ile alakası yok.bir hafta 10 gün çalıştırmadığın zaman hemen hemen tüm motorlar yapar bunu.ben buna çok rastladım.ama öyle büyük sorun olmaz.2-3 dakika uzun bir zaman.2 3 ay sonra ne yapacak acaba?
-
Orasını bilmiyorum fakat ben istanbulda en soğuk havada bile jigleyi çekip çeyrek gaz vererek motoru çalıştırabiliyordum... Fakat gaz vermezsen çalışmıyor.
Yanlış anlamayın cbr'ı değil cbf'i...
-
ben yaşamadım...8 gün yattı motorum ilk çalıştırmayı jiklesiz aldı...8500 deyim no problema...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
benım motorum 20gun yattı jıkleyı cektım tek marsta calıstı cınlı olmasına ragmen.bu lafım cınlılerı sevmeyenlere
-
benim motor en fazla 12 saat yatmıştır sanırım ama sebep aküden kaynaklanabilir
-
bende uzun süre beklediği durumlarda aynı sorunu yaşıyordum sonra motorun ışık düzeneğini off a getiirip çalıştırdığımda daha kolay çalışıtığını gördüm artık önce çalıştırıp farları sonra yakıyorum yoksa akü ilk aşamada yetişemiyor sanırım.
İki kişinin bindiği motor değildir.
-
walla bndeki cin motor 1 ay yatmisti 4 basmaya almisti ki senin cbf in bu durumda rahat almamasi cok garip bu motorlarda elektronik atesleme war acaba motorun atesleme beyni atesleme surelerinimi duzensiz yapior bence bunu bi sor servise derim...
-
cbf 150de ilk çalıştırma çilesi - Bugün, 21:32 PM
arkadaşlar bu sorun sadece bendemi bilmiyorum çünkü maraşta sadece 2 adet bizim motordan var ötekini daha bulamadım neyse sadede gelelim motor sabahları çalışırken beni kanser ediyor buji temizliği hava filitresi benzin filitresi vs... yapıldı ama zor çalışmasını engelleyemedik motor sıcakken sorun yok ama hele hava soğuk ve 3-4 gün çalışmadıysa en az 2-3 dak durmadan marşa basmak zorunda kalıyorum konuyla ilgili yorumlarınızı ve yardımlarınızı rica ediyorum.
ilk çalıştırma sorun diilde İşallah son çalıştırma olmasın?......
bir ayarsızlık vardır.......
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
Kışın 25 gün hiç çalıştırmadan garajda durdu ve soğuk havada 3 ya da 4. marşta çalıştı. Tabii jikle açık elim gazda. Şu anda (Yaz mevsimi) kimi zaman jiklesiz 2 ya da 3.marşta, jikle ile ise ilk marşta çalışıyor. Bu alet ilk çalıştırmada jikle açık da olsa eliniz gazda ve gaz vererek çalışır unutmayın. Servisinizle konuşun bir sorun olabilir. Bu motorda ilk çalıştırma sorunu yok. Sıfır alınca rölantisi düşük oluyor onu da servis rodajda ayarlıyor, hatta ben kendim söylemiştim artırın diye. İyice ısındıktan sonra stop filan da etmiyor, gün içinde 2 - 3 saatlik beklemelerden sonra hep tek marşta çalışıyor.
cbf 150 adlı üyeden alıntı
kullanmaz olurmuyum hemde her konumda denedim sonuç aynı
acaba kmnin düşük olmasının 2000kmde ilk çalıştırmayla bir alakası varmı km arttıkça sorun azalırmı acaba
Bu işin km artması ile alakası yok. Ama sık kullanımla var. bir hafta kullanmayınca 2 - 3 marş istiyor. 2 Günde bir kullanınca tek marşta alıyor.
Ayrıca 2 marş arasında en az 10 sn bekle, çalışmıyor diye habire marşa basma, akü biter.
-
selam..motorunu çalıştırmak için için ilk önce sağ koldaki emniyet düğmesinin kapalı olup olmadığına bak o açıksa değil iki dakika ömür boyu marşa bassan çalışmaz..bu arada o düğmeyide açık bırakma..servis bana o düğmenin açıkken aküyü bitirebileceğini söylemişti...
gelelim ikinciye....motorun vitesteyse ve sen debriyajı çekmedisen bırak çalışmayı motorda tık sesi dahi duymazsın...
gelelim üçüncüye...selenin altında hava filtre kısmı vardır oraya bez falan koyma..filtre önünü kapar hava alamaz ve motor çalışmaz yada çok çok zor çalışır..
gelelim dördüncüye motoru çalıştırmak için yukarda anlattıklarıma dikkat ettikten sonra motoru boşta konumuna alırsın...jigleyi sonuna kadar çekersin..sonra gaz kolunu yarım yada tam çevirip marşa basarsın..ilk seferde alacaktır almazsa 2 saniye kadar bir daha basarsın ve motor çalışır ondan sonra motoru bağırtmadan yaklaşık o konumda bi 20 30 saniye gaz verirsin motor ısınır sonra jigleyi eski haline çeviripyola devam edersin..
son olarak benzin aldığın yere dikkat et...suyu fazla kaçırmışlarsa motorun zaten anormal çalışır farkedersin..o durumda depoyu boşalt ve temiz benzin koy..sonra da bir daha oradan alma..
ancak benim zannımca senin motorun selesinin altında bez var ve o çalışmasını engelliyor..çünkü herşeyi temiz demişsin..bence sorun o sen selenin altına bir bak derim...ayrıca motorun altında ucu kapalı motor havalandırma borusu vardır..arada bir o kapağı aç..içine dolan bir şeyler varsa o da akar gider...
son olarak...marşa 2 dakika falan basılmaz...hem aküyü yersin hem marş motorunu...en fazla 2 saniye bu da yeterlidir zaten...umarım yardımım dokunur..
-
arkadaşım hava ayarı fazla acık olabilir. Hava ayarına bakmanı öneririm..
-
lezzet gider,mesuliyet kalır...
-
erdo2002
Yüksek gazla gitmek demek -eğer doğru anladıysam- yüksek devir çevirmek demek , bu da soğuk motora zarar veren en önemli sebeplerin arasında gelir.
-
arkadaşlar ben bu motoru beğen medim verdim takasa aldım lada samara yol tutuş ber bat gidiş kötü v... tek iyi yönü titreme sıfır yani beim görüşüm saygılar
DÖNERSEN ISLIKÇAL.
....Huzur islamda,sen nerdesin
-
çalıştırırken jikle açık konumdayken gaz vermeyi dene bi seferde
gaz vermeden çalışmaz!!!!
-
benim motorum 4 gün de yatsa 5 gün de hep aynı jikleyi çek marşa bas havanın ısısına göre jiklenin açık kalma süresi değişiyor ama hep ilk marşta alıyor.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
bence benzin aldığın yeri değiştir birde öyle dene belki benzindendir bende jikle ile hemen çalışıyor ısındıktan sonrada yarım marşta çalışıyor
45km yol + 90km/h = 30dk. 45km yol 180km/h=15dk. kazancımız 15dk, peki kaybedeceklerimiz
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)