Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

ikinci el ybr-boğulma ve kolay stop etme

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    scuderia06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tenere 700 ,Yamaha Wr250 R 2013
    Alıntı PsyRider adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ybr kışın seni en mutlu edicek motor dışarda lapa lapa kar var jiglen çekersin marşa basmanla çalışması bir olur ki; dünyanın en mutlu motorcusu olursun
    yazın aynı sorunun bir benzeri bende de var... Kışın rölanti 1.500rpm'de hava soğuk vs.vs iyi yaz gelince azcık ekonomi yapalım diyorsun rölantiyi 1.000-1.300.rpm'e çekince motor ilk 5 dk'da stop ediyor tam vitese takarken stop mediyor vs. Ama bıu ciddi bir sorun değil.Bu konuya cevap yazan tüm arkadaşlarımızın belirttiği gibi bu ybrnin karakteristik bir özelliği...
    Devrili kullanmak konusunda eğer kabul ederseb sana bir iki naçizane tavisyede bulunmak isterim; motorun service manual'inde de belirttiği gibi ilk rodaj devri 6.000dd sonrasında 7.000dd ve rodaj bitince devir saati senin...
    vitesleri 5.000dd altında mümkün olduğu kadar da 7.000dd nin üstünde değiştirmezsen çok sağlıklı oluyor. 1-2-3 vitesler 5,000-6,500 dd arasında 4.ve 5.viteslerde 7.000 veya üstü motorun gidşini rahatlatıyor.
    devamlı düşük devirlerde kullanırsan bir süre sonra motorda ufak ufak sağırlaşmalar başlıyabilir. O yüzden makineyi çok yıpratmadan 5,000 dd (1.vites hariç) altına düşmeden vites ve mümkün olduğu kadar da 6,000-7.000-8,000 (bunuda üst değer olarak alıgılama lütfen hemmotor çok sıkışıyor/bağırıyor-hem de ekonomik olarak) vites değişimi motorunu seri yapacaktır...

    ybr hakkında genel ve guzel bilgiler ancak arkadas fazerci oldu yrbyi satıyor hortlattıgın süre içinde
    Instagram: gezgin_endurocu
    https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
    https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    29 Haziran 2009
    Selam Arkadaşlar Gördümki motorDan anlayan saygılı arkadaşlar var ben aranızda yeniyim bende mondial 2006 model 151rs gri renk bi motor var elimden geldiğince bakımını yapmaya çalışıyorum örneğin yağına hava filtresine lastik havaları gibi amatör bi bakım fakat motor son zamanlarda çok yağ atıyo yani yağ damlatmıyor yağı diğer parçalara sıçratıyor ve düz yolda veya rampada normal bi hızda giderken birden motor sirkeleniyor çekişi gidiyor ve gaza az bişey basınca boğuk bi ses çıkıyor ve direk istop ediyor tekrar çalıştırıyorum gazı bırakınca yine istop ediyor çalıştırması zaman alıyor yarım saat beklemeden çalışmıyor tekrar çalıştırıyorum hiç bişey olmamış gibi yola devam ediyorum olduk olmadık yerde istop etmesi çok kötü bişey acaba bu neden olabilir birkaçtane servisine götürdüm saçma saçma şeyler söylediler tek ümidim sizsiniz arkadaslar nereden ne sorunu var söylerseniz bende kontrol ederim cevaplarınızı bekliyorum şimdiden çok teşekkür ederim


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)