Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
24. sayfa BirinciBirinci ... 14222324252634 ... SonuncuSonuncu

MT-ATÖLYE İşi olmayan giremez!!!!

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #461

    Üyelik
    10 Aralık 2007
    Şehir
    MERSİN/MERKEZ
    Motosikleti
    RMZ GY-150 3-A 2007
    merhaba arkadaşlar yine ben gecende yazmıştım ön amortüsör hakkında mersinde kece bulamadım bende amortisörün kecesini sıktım ve yağ ilave ettim yağ değeri 30 luk artık yağ kaçırmıyor AMORTİSÖR ama şimdide çok sertleşti esneme yapmıyor bunun üzerine bende biraz içinde boşluk kalaçak şekilde yağını aldım fakat pek bir deyişiklik olmadı ne YAPMALIYIM YARDIM itiyorum arkadaşlar TŞŞKR
    [B][I][CENTER]İKARUS :ama kanatsız ::melek02:[/CENTER][/I][/B]


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #462
    nahzuvay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Nc750 X DCT - Vespa Gts 250ie
    bnmde sorum var depomda ufak bi catlak var ne yapmam derekio? ilaç gibi bişey yapıp sonra üzerini macunluolarmıs, bunu yapmayıp gidip bi kayakcıya depoyu söktürüp adam gibi kaynak mı yaptırsam acep?
    ŞEHİTLERİMİZ ÖLMEYECEK BU VATAN BÖLÜNMEYECEK...

  3. #463
    Whitehair - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul/Levent
    Motosikleti
    CBF 600 SA
    Alıntı nahzuvay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bnmde sorum var depomda ufak bi catlak var ne yapmam derekio? ilaç gibi bişey yapıp sonra üzerini macunluolarmıs, bunu yapmayıp gidip bi kayakcıya depoyu söktürüp adam gibi kaynak mı yaptırsam acep?

    Kaynak işine pek girmiyorlar. Depo temizlenmesi filan lazım diye ama sen bol sirke ile deponu temizletip götürürsen hemen oracıkta yaptırabilirsin, lastik yamar gibi suya sokuyorlar bildiğim kadarıyla. Bahsettiğin macun adı ise "ÇELİK MACUNU" elde yoğurup kıvamına getiriyor ve çatlak bölgeye basıyorsun sertleşip kemik gibi oluyor. Bir arkadaşımda deposundaki çatlağı bu macunla kapatmıştı.

  4. #464
    mslck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2007
    Şehir
    sivas, istanbul,
    Motosikleti
    F650 GS
    Alıntı MAGNETO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar yine ben gecende yazmıştım ön amortüsör hakkında mersinde kece bulamadım bende amortisörün kecesini sıktım ve yağ ilave ettim yağ değeri 30 luk artık yağ kaçırmıyor AMORTİSÖR ama şimdide çok sertleşti esneme yapmıyor bunun üzerine bende biraz içinde boşluk kalaçak şekilde yağını aldım fakat pek bir deyişiklik olmadı ne YAPMALIYIM YARDIM itiyorum arkadaşlar TŞŞKR
    Benim bildiğim ve uyguladığım; amortisöre 10 numara yağ koymak gerekiyor, ister yağcıladan açık yağ al, istersen biraz daha fazla para verip "amotirsör için özel üretilmiş" olduğunu söyledikleri castrolün amortisör yağını al. 30 numara yağ çok kalın olmuş amortisörün çalışmaması normal.

    Yağın miktarıda önemli çıkardığın yağın çok az fazlasını (keçe sızdırmasından dolayı olacak kayıp miktarını ki çok birşey değildir 50ml bile yeter belki.) Amortisöre doldur. yağın biraz fazla olması daha sert amortisör sağlıyor, ama yağ numarasının kalın olması direk çalışmasını engellemiş gibi geldi bana.

    Ben acemilik yapıp iki amortisörün yağınıda aynı kaba boşaltmıştım, biri sağlam diğeri sızdıran olunca, o yüzden orjinal miktarı kaçırmıştım. Bir sürü yabancı site dolaştım ama kimseden yağın olması gereken orjinal miktarını öğrenemedim. Göz kararı bir miktar doldurdum ama sonuç şu anda iyi.

  5. #465

    Üyelik
    10 Aralık 2007
    Şehir
    MERSİN/MERKEZ
    Motosikleti
    RMZ GY-150 3-A 2007

    dost dost kötügünde yanında olandır

    Alıntı mslck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim bildiğim ve uyguladığım; amortisöre 10 numara yağ koymak gerekiyor, ister yağcıladan açık yağ al, istersen biraz daha fazla para verip "amotirsör için özel üretilmiş" olduğunu söyledikleri castrolün amortisör yağını al. 30 numara yağ çok kalın olmuş amortisörün çalışmaması normal.

    Yağın miktarıda önemli çıkardığın yağın çok az fazlasını (keçe sızdırmasından dolayı olacak kayıp miktarını ki çok birşey değildir 50ml bile yeter belki.) Amortisöre doldur. yağın biraz fazla olması daha sert amortisör sağlıyor, ama yağ numarasının kalın olması direk çalışmasını engellemiş gibi geldi bana.

    Ben acemilik yapıp iki amortisörün yağınıda aynı kaba boşaltmıştım, biri sağlam diğeri sızdıran olunca, o yüzden orjinal miktarı kaçırmıştım. Bir sürü yabancı site dolaştım ama kimseden yağın olması gereken orjinal miktarını öğrenemedim. Göz kararı bir miktar doldurdum ama sonuç şu anda iyi.
    TEEŞŞEKÜRLER KANKI DEDİYİNİ YAPTIM ŞİMDİ AMORTİSÖRLER TIKIRINDA İŞLİYOR yagını da %10 azalttım daha iyi oldu
    [B][I][CENTER]İKARUS :ama kanatsız ::melek02:[/CENTER][/I][/B]

  6. #466
    Selka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SUZUKI DL650 V-STROM
    Arkadaşlar herkese merhabalar. Sorum şu eğer cevaplar iseniz memnun olurum... Motosikleti aynı devirde uzun süre mesela 15 dakika kullanmak motora zararlı olur mu? Mesela 3.viteste 5000 devir yada 4.viteste 5500 devir gibi: Zararlı olursa sürekli devir ve vitesmi değiştirmek gerek?
    Teşekkür ederim...
    SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA

  7. #467
    roadmaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2007
    Şehir
    ist kadıköy
    Motosikleti
    TRANSALP
    Arkadaşlar herkese merhabalar. Sorum şu eğer cevaplar iseniz memnun olurum... Motosikleti aynı devirde uzun süre mesela 15 dakika kullanmak motora zararlı olur mu? Mesela 3.viteste 5000 devir yada 4.viteste 5500 devir gibi: Zararlı olursa sürekli devir ve vitesmi değiştirmek gerek?
    Teşekkür ederim...

    şimdi şöyle düşün çıktın uzun yola motorun 5 vites 5 ledin ve sabit bi hızda gidiyosun ne yapacan 4 5 mi yapacan hayır aynen devam edecen 1 2 saat boyunca veya yorulana kadar bence dikkat edilmesi gereken boşta gazı çok açmamak ve vitesle devri orantılı kullanmak yoksa aynı hızda ve devirde kullanmkak zarar verse bi çok motor arızaya geçerdi bence
    TECRÜBE GÜZELDİR AMA PAHALLIYA MALOLUR

  8. #468
    by_001 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2008
    Şehir
    42 KONYA
    Motosikleti
    kawasaki er5 cbr 929

    scootere dtm tarzii aliminyum kanat..



    bunu motorumun arkasina canta bolmesine yaptirmayu dusunuom..

    sizce nasi olur..varmi bole bi motor goren..
    kawasaki er5 yamaha xjr 1300

  9. #469
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Ön kalkmaz mı buna taktığında? Bu tür kanatların amacının yere yapıştırmak olduğunu biliyorum, ön teker fazla serbest olur gibime geliyor, bence iyi bir düşün bunu yapan bir motor görmedim daha

  10. #470
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    o rüzgarlığı motosikletine takarsan biraz güçlü bi motorla ve hızlıyken virajda onun yarattığı türbülans seni yerden kaldırıp kafa üstü yere çakabilir .


    yukarda deposu delinen arkadaş, ve ona fikir veren arkadaşlar, çelik macun zamanla sıvı geçirir. 3 ay sonra çelik macunla tamir edilmiş yerden boya atmaya başlar. çatlak olan yere herhangi bir nalburda bulabileceğin epoksi yapıştırıcı ile kendinde tamir uygulayabilirsin. önce deponun o bölgesine yakıtın akmayacağı şekilde depoyu yatır. genelde iki ayrı şırıngası yada tüpü içinde olan normal şartlarda şeffaf renkli olan epoksi yapıştırıcıyı nalburdan al ( 15 - 20 ytl olabilir. ) kullanım şekli yazsa da kısaca anlatayım. tüplerin iki tane olması onları karıştırman gerektiği için. kullanım bölümünde yazılan oranlarda iki tüpten belli bir miktar sıvıyı birbirine karıştırıp düzgünce delik olan yere içine de sızabilecek şekilde sür.

    epoksi çok güçlü bir yapıştırıcıdır. gerekise airbus'un kopan kanadını gövdesine bile yapıştırır. varın siz hesaplayın. üzerine bi zımpara bi boya yeter.
    !?

  11. #471
    bladebj - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Aralık 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    R1 '08 ve 954RR '03
    bende arkadaşlar GS500 ün ön amortisor keçelerini değiştiricem bu hafta sonu üstünde çin malı bişeyler var ne yapıldıysa kaçırmaya devam ediyor buldum bir adet pyramid partsdan keçe neyse ayrıca gösterge panelini stilini biraz değiştiriyorum ki şöyle olacak devir göstergesi..



    görüyorsunuz artık 13 bin de şeytanla yüzleşiyoruz biraz uğraştım ama denedim oldu ışık konusunda terreddütlerim vardı ama sorun çıkarmadı her neyse şimdi sıra hız göstergesinde
    Its not the same, takes two to know Two to know, two to know Why cant you see? Arnold layne...
    Syd Barrett

  12. #472

    Üyelik
    08 Haziran 2008
    Şehir
    ŞehRüL Emİn _ İSTANBUL
    Motosikleti
    150 ZC
    herkese slm arkadaşlar 6700 km deyim ve ilk defa sorunlarımdan
    kurtuldum ilk motorum ve acemiliğimi motoru tanımayı 150ZC ile öğrendim
    ufak tefek modifiye yapmaya başladım bende ilk aldığımda dahi bu kdr keyif almadım motoru daha bi sevmeye başladım , sorunlara gelince servisimden çok memnunum bi arıza için ikinci bi defa gitmedim çünkü dürüst insanlar bir kere yolda kaldığım için çağlayanda mondial servisine gittim açıkcası inşşat gibi bi yer ve insan anlıyo hizmet sıfır techisat sıfır kalıte yok ve ücret daha fazla
    o gün bu gündür değiştirmedim servisimi sorunum yok şuan olduğu zman paylaşmak isterim şimdi den teşekkürler. .

  13. #473
    asm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    '13 Kymco G-Dink 250i
    Alıntı by_001 adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    bunu motorumun arkasina canta bolmesine yaptirmayu dusunuom..

    sizce nasi olur..varmi bole bi motor goren..
    Apaçi işi olur ve bu parça şayet koparsa bir yayaya veya arkadan gelen araca ciddi zararlar verebilir.
    Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.

  14. #474
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    24 Kasım 2006
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    350 beyaz cava....hemde stylee...
    Alıntı dargmen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bana motor ögretene benpc de overclock ve modifiye ögreteyim
    o dediklerın ne işe yarıo abi yaw.... overclock dedıgın pc nın hızını mızını artırıyodu yoksam...dergıden okumustum galıba.... askerdeyım ya mecbur dergıden takıp edecez.... sen sor ben cvplayım abıı
    bu arada safak 17 kımsenın zoruna gıtmssın...

  15. #475

    Üyelik
    01 Ağustos 2008
    Şehir
    istanbul / güneşli
    Motosikleti
    yamaha ybr125 (kırmızı)
    evet kardeş pc nin saat hızları ile oynuyoruz ovrclock da madifiye derken modifiyenin sınır yokdur pc de zaten

  16. #476

    Üyelik
    08 Haziran 2008
    Şehir
    ŞehRüL Emİn _ İSTANBUL
    Motosikleti
    150 ZC
    mrb miller bi sorum olacak buji değiştirmeyi bilen varmı alsam değiştirebilirmiyi?

    illaki servistemi değiştirmeliyim motorum mondial scooter 150zc

    şimdi den teşekkürler. .

  17. #477
    StormlorD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2006
    Şehir
    istanbul / bostancı
    Motosikleti
    yaya :( (şimdilik)
    selam sevgili atölye üyeleri

    benim 150cclik zealsun crusier motorum var. Yürüme hızında gitmek istediğimde elim yarım debriyajdayken kafa atarak ilerliyor (sanırım kaçırıyor)

    sorun baskı yaylarından mı acaba? hızlı kaldırırsanız bir sorun olmuyor.

    baskı yayları honda titan ile aynıymış, yayları mı değiştirsem yoksa yaylara 1mm lik pul mu yerleştirsem?

    şimdilik sorunum bu, daha önce bu sorunu yaşayan varsa bi zahmet bana yardımcı olsun teşekkürler

  18. #478

    Üyelik
    17 Haziran 2008
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    TVS APACHE RTR 150
    motorunuzun parçasını elinizden geldiğince orjinali ile değiştirin veya orjinalinden daha kalitelisi var ise onunla. asla ucuz malzemeye kaçmayın çünkü adamın birine sormuşlar niye hep pahalı (kaliteli) malzeme alıyorsun diye ucuz malzeme alacak kadar zengin değilim demiş .bu da bir öneri benden.

  19. #479
    faZus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2005
    Benden de bir öneri. Bilemiyorum verildiyse özür dilerim. Plastik aksamda küçük bir kırık olduğu zaman japon yapıçtırıcısı ve karbonat ile plastik parçalar yamanabiliyor. Üzerine biraz zımpara ve boya ile eskisinden ayırt edilmiyor.

  20. #480
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    24 Kasım 2006
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    350 beyaz cava....hemde stylee...
    Alıntı showdownKing adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mrb miller bi sorum olacak buji değiştirmeyi bilen varmı alsam değiştirebilirmiyi?

    illaki servistemi değiştirmeliyim motorum mondial scooter 150zc

    şimdi den teşekkürler. .
    yaw kanki onda ne var herii...eskısını sök götur parcacıya bundan bana bıtane ver de...al yesınısı tak...bujı baslıgını takmayı unutma haaa....sona motor calısmıo deme

    Alıntı faZus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benden de bir öneri. Bilemiyorum verildiyse özür dilerim. Plastik aksamda küçük bir kırık olduğu zaman japon yapıçtırıcısı ve karbonat ile plastik parçalar yamanabiliyor. Üzerine biraz zımpara ve boya ile eskisinden ayırt edilmiyor.
    evet cok dogrudur...ben o yöntemı plastık parcada değil...BENZIN DEPOSU delindıgınde yapmıstım süper tutuo valla....hatta karbonat yoksa sigara kulude olur...
    ama süper oluo haaa


    REKLAM ALANI
24. sayfa BirinciBirinci ... 14222324252634 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)