Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Motor Şanzımanı Kilitlendi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    22 Şubat 2019
    Şehir
    Miami
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Kuba Strike 150 - Loading
    Herkese iyi günler.

    Dün gece RKS Titanic 150-S model motosikletim ile eve dönerken ışıklarda durmak için yavaşlamaya ve vites düşürmeye başladım. 4. vitesten 3. vitese düşürdükten sonra hemen arka teker kendini kitledi ve motor hemen olduğu yerde durdu. Neyse ki motordan düşmedim ve motoru sürükleyerek kaldırıma çektim. Motosikletin debriyajını sıktığım zaman motor çalışıyor. Ama arka teker hiçbir şekilde dönmüyor. 3. Viteste takılı kaldı motor. Hiçbir şekilde vitesi düşürüp yükseltemiyorum. Arka tekerde asla dönmüyor.
    Gece çekici ile özel bir motosiklet servisine bıraktım. Ustam şanzıman kilitledi muhtemelen dedi. Sizce sorun tam olarak ne olabilir? Şanzıman dişlileri dışında da masraf çıkartabilir mi? Görüşlerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Motoseverrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar Ns200 15"
    Ustanızın bahsettiği gibi yüksek ihtimal şanzımanda problem var onun haricinde pek bir problem çıkacağını zannetmem, sorun olarak hilallerde, vites karşılıklarında veya seçicide bir problem çıkmış olabilir şanzımanın başka elemanlarındada çıkmış olabilir görmeden bir şey demek doğru olmaz. Eğer kırılan parça varsa ve bir yere zarar vermediyse başka yerlerde masraf çıkmaz.

  3. #3

    Üyelik
    22 Şubat 2019
    Şehir
    Miami
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Kuba Strike 150 - Loading
    Alıntı Motoseverrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ustanızın bahsettiği gibi yüksek ihtimal şanzımanda problem var onun haricinde pek bir problem çıkacağını zannetmem, sorun olarak hilallerde, vites karşılıklarında veya seçicide bir problem çıkmış olabilir şanzımanın başka elemanlarındada çıkmış olabilir görmeden bir şey demek doğru olmaz. Eğer kırılan parça varsa ve bir yere zarar vermediyse başka yerlerde masraf çıkmaz.
    Teşekkür ederim bilgi için. Umarım şanzıman dışında bir masrafı yoktur. 1 ay motora binemeyeceğim sanırım.

  4. #4
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Arka teker rulmanı dağılmış olabilir mi? Sym Wolf'te benzer birşey başıma gelmişti.

  5. #5

    Üyelik
    22 Şubat 2019
    Şehir
    Miami
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Kuba Strike 150 - Loading
    Motosikletin şanzıman dişlileri kırılmış. İşçilik dahil 5500 TL fiyat çekti özel servis. Fiyat nasıl sizce?

  6. #6
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı Rheago adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motosikletin şanzıman dişlileri kırılmış. İşçilik dahil 5500 TL fiyat çekti özel servis. Fiyat nasıl sizce?
    Ben vites dişlisi takımının sıfırını 2.067 TL'ye buldum. Başka hangi parçalar değişecekmiş?

    https://www.motosikletsepeti.com/uru...ik-150-s/12681

  7. #7

    Üyelik
    22 Şubat 2019
    Şehir
    Miami
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Kuba Strike 150 - Loading
    Conta, motor yağı, filtreleri, vites karşılıkları vs.

  8. #8
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Motor contası: 140 TL
    Yağ filtresi: 73 TL
    Motor yağı: 200 TL
    Vites karşılığı: Dişli takımı zaten set olarak satılıyor. Hilalleri de değiştirecekse 430 TL

    Bunlar benim bulduklarım. Sen kendi araştırmanla karşılaştırmanı yaparsın.
    Rheago bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)