Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Rks Titanic 150R Yağ Akıntısı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    21 Ağustos 2018
    Merhaba arkadaşlar,

    Motor sol kısımdan, fotoğrafta vana gibi olan kısım gevşemiş ve yağ akitiyor. Bu vana sıkı mi olmalı normali nedir?

    [IMG][/IMG]

    Teşekkürler şimdiden.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    diablof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    1998 Honda CMX 250 Rebel | X max 250
    demir 1 lira ile iyice sık dostum. sorun olmaz. tam kapali olmasi gerekiyor.

    ne ise yarar diyorsan, motoru senteye almak ickn orada isaretler vardir. onlari takip edersin o araliktan.

    sen siktin, hala yag kacirmaya devam ediyorsa, icinde oring vardir. cikar onu git sanayiden aynisindan al tak yerine duzelir.

    kolay gelsin

  3. #3

    Üyelik
    21 Ağustos 2018
    Hocam para yoktu elle sıktım, azaldı bayağı parayla biraz daha sıkıcam. Birde benim normal rolantim 1000 rpm de. Fakat bi süre kullandıktan sonra 3000 rpm ye sabitleniyor. Debriyaja basip bırakıyorum. Bazen düşüyor, bazen yine o şekilde kalıyor. Neden olur sizce?

  4. #4
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı tolgakarci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam para yoktu elle sıktım, azaldı bayağı parayla biraz daha sıkıcam. Birde benim normal rolantim 1000 rpm de. Fakat bi süre kullandıktan sonra 3000 rpm ye sabitleniyor. Debriyaja basip bırakıyorum. Bazen düşüyor, bazen yine o şekilde kalıyor. Neden olur sizce?
    Eğer sola dönüşlerde bu sıkıntıyı yaşıyorsan jigle telin geriliyordur, ondan olabilir.

  5. #5

    Üyelik
    21 Ağustos 2018
    Bu gece o şekilde deneyip tekrar yazacağım, teşekkürler

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:32 ----------

    Dönüşlerde sorun yok, motoru ilk calistirdigimda rölanti tekliyor. 0,300 rpm civarına düşüyor. Gaz vermezsem stop ediyor. Bi sure kullanınca da 3000 rpm ye çıkıyor. Rölanti ayarını geçen hafta yaptırmıştım. 0,800 ile 1000 rpm civarındaydı normali.

  6. #6
    diablof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    1998 Honda CMX 250 Rebel | X max 250
    jigle de sorun yoksa, karburator hava ayari sogukken yapilmissa bu olabilir.

    sen yine once jigle telini, manet ve karburator baglanti noktalarini bi kontrol et, direksiyonu sabit dururken tam sag ve tam sol yap bakalim artma yada azalma oluyor mu.

    eger direksiyonda ve jigle de bir sikinti yoksa, motorun guzelce isinmasi beklenip hava ayarinin ona gore yapilmasi gerekiyor.

    bir baska ihtimal ise, supap ayarsizligi olabilir.

    sen bir kontrol et bakalim dostum.

    kolay gelsin.

  7. #7

    Üyelik
    21 Ağustos 2018
    Evet, kesinlikle haklısınız. Rölanti ayarı motor henüz soğukken yapılmıştı. Isınınca o yüzden artıyor dediğiniz gibi. Ben pek anlamadığım için müdahale edemiyorum. Bayram sonrası servise gideceğim tekrar. Peki 3000 devirin motora zararı nedir ?

  8. #8
    diablof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    1998 Honda CMX 250 Rebel | X max 250
    Alıntı tolgakarci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet, kesinlikle haklısınız. Rölanti ayarı motor henüz soğukken yapılmıştı. Isınınca o yüzden artıyor dediğiniz gibi. Ben pek anlamadığım için müdahale edemiyorum. Bayram sonrası servise gideceğim tekrar. Peki 3000 devirin motora zararı nedir ?
    motora bir zarari olmaz dostum 3k devrin. en fazla rolantide fazla benzin yakmis olursun sadece bu olur

    sonucta motor normalde 7k devir ceviriyo maksimumda, senin rolantin 3k dan basliyor diye 10k devir cevirmiyor alet. yine maksimum 7k devir cevirecek. sen sadece ilk kalkista kullanacagin 2k devri atlamis oluyorsun. onu farketmen de pek mumkun degil zaten.

    sen surekli gaz veriyormus gibi dusun. hic bir sorun olmaz. sadece gereksiz yakit sarfiyati.

    aslinda hava ayari cok basit birseydir. ama pek yapmak istemiyorsanız servise goturmek en mantiklisi.

    kolay gelsin.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)