Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

KUBA CG 100 Classic Cigle sorunu

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    aliberkgngr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2015
    Şehir
    istanbul & Bilecik
    Motosikleti
    CG100>>CBR250>>NMAX
    merhabalar ben yeni motosiklet aldım cg100 classic motor soğukken çalışmıyor cigleyi yukarı almak gerekiyor ısınınca aşağı alıp devam ediyorum fakat cigleyi nasıl sürekli sabit tutabilirim yani soğukkende tek marşta çalışsın sıcakkende ama cigleyle oynamak istemiyorum ne yapmam gerek


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Motosiklet çok soğuk bir ortamda değilse 1-2 saatte anca soğur o zaman jikleyi çekmene gerek yok. Ancak buz gibiyse motor jikleyi çekmek zorundasın bundan kaçarın yok. Anca belki otomatik jikleli scooter karbüratörü uydurursan olur ama emme manifoldunu sıfırdan yaptırman lazım, gereksiz maliyet oluşturur çok fazla. Mesaj atmışsın cevap verdim

  3. #3
    aliberkgngr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2015
    Şehir
    istanbul & Bilecik
    Motosikleti
    CG100>>CBR250>>NMAX
    teşekkür ederim motor çok soğuk ortamda değil 25 derecelik istanbulda buna rağmen jigle aşağıda iken motor tek marş çalışmıyor cigleyi yukarı alıp çalıştırıp 30 40 saniye gaz vermem gerekiyor motor 35 km de

  4. #4
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı aliberkgngr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teşekkür ederim motor çok soğuk ortamda değil 25 derecelik istanbulda buna rağmen jigle aşağıda iken motor tek marş çalışmıyor cigleyi yukarı alıp çalıştırıp 30 40 saniye gaz vermem gerekiyor motor 35 km de
    3-5 saat yattıysa motor jikle çekecen hava sıcak soğuk fark etmiyo. Anca yaz sıcağında güneş altında bekletirsen motoru, jikle gerekmeyebilir.

  5. #5
    aliberkgngr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2015
    Şehir
    istanbul & Bilecik
    Motosikleti
    CG100>>CBR250>>NMAX
    teşekkür ederim iyi akşamlar

  6. #6
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    karbüratör ayarlarını açarsan jikle felan kullanmazsın kışın karda bile 2 sn de kapardı motor

  7. #7
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı boora adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    karbüratör ayarlarını açarsan jikle felan kullanmazsın kışın karda bile 2 sn de kapardı motor
    O zaman çok benzin yakar. 1 dakika jikle ile uğraşmak yerine, yakıtı yüzde 10-20 artırmaya ne gerek var

  8. #8
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O zaman çok benzin yakar. 1 dakika jikle ile uğraşmak yerine, yakıtı yüzde 10-20 artırmaya ne gerek var
    cg de jikle pek işe yaramıyor bunu sende bilirsin sadece hava girişini kapatan iki kademeli sistem var. iğne ayarı ile çok çok farkı olmaz yakıtta bence


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)