Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Rölanti Ayar Vidası

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    aliberkgngr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2015
    Şehir
    istanbul & Bilecik
    Motosikleti
    CG100>>CBR250>>NMAX
    Selamın Aleykum yeni motor aldım kuba cg100 classic motosikletin rolanti ayar vidası kendi kendine dönüyor kılavuzunda 1500 2000 rpm arası ideal diyor ayarladım sonra 6 km kadar sürdüm rölantide motor 2500 3000 rpm de çalışıyor vidayı sıkınca düşüyor kendi kendine hareket ediyor bunun önüne nasıl geçebiliriz?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    ssates - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ocak 2014
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    V strom
    Tırnak cilası kullan ;)
    yüksel66 bunu beğendi.

  3. #3

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    acaba vidamı hareket ediyor yoksa siz rolantiyi soğukken ayarlayıp motor ısınınca daha rahat çevirip ve çalışma sıcaklığına ulaşıtığı için rolanti artıyor olabilir
    oguzhan6161 ve yüksel66 bunu beğendiler.

  4. #4
    aliberkgngr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2015
    Şehir
    istanbul & Bilecik
    Motosikleti
    CG100>>CBR250>>NMAX
    rolantiyi soğukken ayarladım 1700-1800 devire fakat trafikte kullanıp 6km yaptıktan sonra rolantisi 2700 e çıktı

  5. #5
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Rölanti vidası ile yay arasına 2 tane pul at dönmesi zorlaşır. En temizi budur yapışkanla, cilayla uğraşmadan. Vidayı söktün mü düşecek dağılacak bişey yok içerde, korkma vidayı sökmekten.

  6. #6
    oguzhan6161 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2009
    Şehir
    Zonguldak/KDZ.Ereğli
    Rolanti soğukken ayarlanmaz. Soğuk 1500 olarak ayarlarsan ısındığında o 3000 devirlere gider. Akabinde hararet ve yakıtta artış gösterir. Motor sıcakken rolanti ayarı yapılır. Çalıştırırken biraz sorun olabilir bu senin için ama ısındığında rolanti düzelir. Bence vidan kendi kendine dönmüyor.

  7. #7
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı oguzhan6161 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rolanti soğukken ayarlanmaz. Soğuk 1500 olarak ayarlarsan ısındığında o 3000 devirlere gider. Akabinde hararet ve yakıtta artış gösterir. Motor sıcakken rolanti ayarı yapılır. Çalıştırırken biraz sorun olabilir bu senin için ama ısındığında rolanti düzelir. Bence vidan kendi kendine dönmüyor.
    Jikle inikken yani normal sürüş durumundayken motor stop etmeden durabiliyosa jikle inik çekilde o sıcaklıkta yaptığın rölanti ayarı sorun olmaz. Motor sıcak ta olsa soğuk da olsa motoru aynı devirde tutacaktır.

  8. #8
    oguzhan6161 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2009
    Şehir
    Zonguldak/KDZ.Ereğli
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Jikle inikken yani normal sürüş durumundayken motor stop etmeden durabiliyosa jikle inik çekilde o sıcaklıkta yaptığın rölanti ayarı sorun olmaz. Motor sıcak ta olsa soğuk da olsa motoru aynı devirde tutacaktır.
    Aynen zaten o konumda durabiliyorsa motor çalışabileceği stabil sıcaklığa ulaşmış demektir.

  9. #9
    aliberkgngr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2015
    Şehir
    istanbul & Bilecik
    Motosikleti
    CG100>>CBR250>>NMAX
    bişey anlamadım cikle var ama 3 konumu var üst orta alt motor çalışırken ortada duruyor üstte çalışmıyor altı bilmiyorum

  10. #10
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı aliberkgngr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bişey anlamadım cikle var ama 3 konumu var üst orta alt motor çalışırken ortada duruyor üstte çalışmıyor altı bilmiyorum
    Jikle kolu motor sıcakken en altta duracak Cg karbüratörü böyle. Jikleyi en yukarı kaldırıp motoru az gaz vererek çalıştırırsın. 30 saniye kadar öyle çalışır sonra jikleyi ortaya alırsın. 2-3 dakika sürdükten sonra da en aşağı indirirsin jikleyi.

  11. #11
    aliberkgngr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2015
    Şehir
    istanbul & Bilecik
    Motosikleti
    CG100>>CBR250>>NMAX
    motor cikle en üstte deyken çalışmadı bugün ortaya alınca çalıştı sonra da çalışırken hep orada kaldı otoparka koyuncada en aşağıya indirdim


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)