Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung GV250 4000 devir civarı gaz kesme problemi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    15 Temmuz 2015
    Merhaba arkadaşlar.

    Önümüzdeki hafta gv250 almaya niyetliyim. Enjeksiyonlu modelinden bakıyorum. Forumlarda yaptığım inceleme sonucunda 1-2 saniyeliğine bir gaz kesme olayından bahsedilmiş.

    1)Bu sollama yaparken beni riske atmaz mı ?

    2)Bu gaz kesme olayı karbüratörlü modellerde mi vardır?

    3)Aslında bir arıza olduğu söylenmiyor. Hyosung'un başka 250'lik motorlarında da olduğundan bahsedilmiş. Motorun kendini korumaya alması olarak nitelendiriliyor. Buna bir çözüm getirilebilir mi ? Enjeksiyonlu modeli kullanan arkadaşlardan böyle bir problemle karşılaşan var mıdır ?

    Cevaplarınız için şimdiden çok teşekkür ederim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    AliCem Yener - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul/Bahçelievler
    Motosikleti
    yok
    Abi bence birde gv250 başlığına yazın bu durumu onlar daha iyi bilirler.(yazdıysanız mesajımı kaide almayınız)

  3. #3
    ssates - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ocak 2014
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    V strom
    2010 model gv250'imde 4000 devirde bir saniyelik kesiklik oluyordu. Ben agresif kullanmadığımdan çok fark etmiyordum. Çok hızlı devir yükselttiğimde hissediyordum. Redline yakın her vites değiştirişinden sonra gazı sona dayayıp vitesi atınca 4000 devirdeki kesiklik hissediliyordu. İvmelenme çok sert olduğu için sanırım.
    2014 modelinde sorunu çözmüşlerdi.

  4. #4
    natila - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbf150 + HD sporster xl 1200 custom cb
    2014 gvmi 9000 km kullandım böyle sorunla karşılaşmadım...canavar gib motor sınıfının kralı ancak servis ve distribitör problemi var yani sahipsiz kimseler de motordan anlamıyor yani aldığınızda ampül gibi ortada kakçlıyosunuz dua ediyosunuz da motora bişey olmasın...bu arada elektirik aksamı sıkıntılı herhangi bir ilaveyi örneğin sis farı çakmaklk vb kaldırmıyo mutlaka sorun çıkartıyor

  5. #5
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    2011 sonrası hiçbir enjeksiyonlu modelde bu şikayetle karşılaşmadım. Bende şu anda satılık olarak 2014 modeli var, böyle bir sorun yaşamadım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:37 ----------

    Alıntı natila adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2014 gvmi 9000 km kullandım böyle sorunla karşılaşmadım...canavar gib motor sınıfının kralı ancak servis ve distribitör problemi var yani sahipsiz kimseler de motordan anlamıyor yani aldığınızda ampül gibi ortada kakçlıyosunuz dua ediyosunuz da motora bişey olmasın...bu arada elektirik aksamı sıkıntılı herhangi bir ilaveyi örneğin sis farı çakmaklk vb kaldırmıyo mutlaka sorun çıkartıyor
    Bende önde çiftli led sis, arkada ekstra led stop + ekstra led sinyal var. Şu ana kadar elektrikle ilgili hiçbir arızası olmadı. Konjektörü de, statörü de değiştirmedim. Ama evet elektrik aksamı biraz çorba. Doğru dürüst, dikkatli ve özenli işler yaparsanız sorun olmaz. Servis problemine katılıyorum. Ancak iyi bir usta bulup, parçaları da Hyosung Source'tan temin ettiğiniz sürece servise de ihtiyacınız olmaz.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  6. #6
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    2013 model GV 250 kullanıyorum ve şimdiye kadar böyle bir sorun ile karşılaşmadım.Yaklaşık 2 yıl ve 5000 km den beri elektriksel ve genel olarak tek karşılaştığım sorun bir kere park ampülü yandı ve değiştirdim.Bunların dışında beni rahatsız eden ufak tefek şeyler;

    -Boya işçiliği birazcık kötü gibi.Çok çabuk çiziliyor.
    -Ön taraftan devire bağlı olarak küçük bir zırıltı şeklinde ses geliyor tam olarak nereden geldiğini çözemedim.
    -Benzin pompası biraz sesli çalışıyor.Bu sorundan herkes şikayetçi.Ama insan zamanla alışıyor.

    Bunlarında dışında beni rahatsız eden hiç bir sorun olmadı.

  7. #7
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı Thracian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    -Ön taraftan devire bağlı olarak küçük bir zırıltı şeklinde ses geliyor tam olarak nereden geldiğini çözemedim.
    O ses büyük ihtimalle egzantrik zincirinden kaynaklı. Garantiden ücretsiz olarak değiştirilebiliyor.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  8. #8
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Alıntı HAZZILHAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O ses büyük ihtimalle egzantrik zincirinden kaynaklı. Garantiden ücretsiz olarak değiştirilebiliyor.
    Motorun iç kısmından değil dışardan gelen bir ses.Debriyaj manetinin vidalari sıktım biraz kesildi.Birde sanki ön maşanın contalarında bir şey var gibi.Titreşimin fazla olduğu devirlerde çok az ses geliyordu şu anda kesildi gibi.

  9. #9
    dadaş-bb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2014
    Şehir
    Her zaman ve her yerde...!
    Motosikleti
    'ni Sattı. Arayışlarda
    Gaz kesiyor demeyelimde devir kesici diyebiliriz..bende 2007 model karburatorlu var ve 5000 devirde kesiciye giriyor bir kac saniye sonra duzeliyor ve akip gidiyorsun. Bana zoru yok sadece uzun yolda egimli yokuslarda devir dustugu zaman motor kesici deviri 5000 devire denk geliyor. Bende vites kucultup hizimi dengeleyip kesici devrinin ustune cikiyorum ve yoluma devam ediyorum.

    Eger sollamalarda kafana takilirsa sende devirli kullan bas gaza solla gec. Zaten sollama yaparken o devirde pek bir hizin olmayacagi icin en az 6000 7000 devirde basar gecersin o yuzdende sorun yasamazsin.

  10. #10

    Üyelik
    30 Mayıs 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2010 gv 250
    Alıntı Thracian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2013 model GV 250 kullanıyorum ve şimdiye kadar böyle bir sorun ile karşılaşmadım.Yaklaşık 2 yıl ve 5000 km den beri elektriksel ve genel olarak tek karşılaştığım sorun bir kere park ampülü yandı ve değiştirdim.Bunların dışında beni rahatsız eden ufak tefek şeyler;

    -Boya işçiliği birazcık kötü gibi.Çok çabuk çiziliyor.
    -Ön taraftan devire bağlı olarak küçük bir zırıltı şeklinde ses geliyor tam olarak nereden geldiğini çözemedim.
    -Benzin pompası biraz sesli çalışıyor.Bu sorundan herkes şikayetçi.Ama insan zamanla alışıyor.

    Bunlarında dışında beni rahatsız eden hiç bir sorun olmadı.
    zırıltı plakalıktan geliyor olabilir..

  11. #11
    siyahus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul - Bahçelievler
    Motosikleti
    Mondial 125 ZN - RR DD250- GV 250 - Yamaha MT-25
    Alıntı Thracian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorun iç kısmından değil dışardan gelen bir ses.Debriyaj manetinin vidalari sıktım biraz kesildi.Birde sanki ön maşanın contalarında bir şey var gibi.Titreşimin fazla olduğu devirlerde çok az ses geliyordu şu anda kesildi gibi.
    Ön tarafta deponun önünde iki tarafa doğru gelen plastik kısımlar dan bir tanesi gevşemiş olabilir. Yüksek devirde zırıltı yapıyodu bendeki sağ taraftaki. Görünmez bir yerine depoyla arasına lastik sıkıştır kesilir.

    bende 2013 model 3000 km dir kullanıyorum ne 4000 de ne de başka devirde gaz kesme gibi bir sorunla karşılaşmadım. Motorun kendine korumaya aldığı zaman ki devir tam olarak bakmadım ama 11000 devir üzeri(tam devrini bilmiyorum bikaç kez devreye girdi ondada dikkat etmedim) devir kesici çalışıyor. Onun dışında bikesme yok. 100-110 km ile titreşimsiz çok rahat seyahat ediliyor. 110 üstü titreşim başlıyor daha doğrusu 7500 devir üstü.
    Kendine yapılmasını istemediği başkasına yapma...


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)