Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Anket: motosikletinizi modifiye edecek olsanız hangilerini uygularsınız

Katılımcı sayısı
31. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • 1-Performans tipi hava filtresi

    15 48.39%
  • 2-Emme manifoldu genişletilmesi

    5 16.13%
  • 3-Egzos manifoldu ve performans tipi susturucu

    15 48.39%
  • 4-Zincir dişlileri ve/veya Şanzuman dişlileri

    8 25.81%
  • 5-Fren diskleri ve kalipirleri

    5 16.13%
  • 6-Karbüratördeki değişiklikler

    12 38.71%
  • 7-Süperşarj veya turboşarj uygulaması

    5 16.13%
  • 8-Chiptuning uygulaması (enjeksiyonlu motorlar için)

    3 9.68%
  • 9-Silindir rektifiye edip piston büyültme

    13 41.94%
  • 10-Daha yumuşak lastik kullanımı

    6 19.35%
Birden fazla seçeneğe oy verilebilir.

motosiklette en verimli modifiye hangisi olur ???

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    cuk_o - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2005
    Şehir
    Başakşehir 4.etap/2.kısım/ikitelli/İSTANBUL
    Motosikleti
    Regal Raptor DD250E-9 (RC "racing cruiser")
    arkadaşlar motosikletinize modifiye yapıcak olsanız ne tür modifiyeleri denersiniz

    1-Hava filtresi
    2-Emme manifoldu
    3-Egzos manifoldu ve performans tipi susturucu
    4-Zincir dişlileri ve/veya Şanzuman dişlileri
    5-Fren diskleri ve kalipirleri
    6-Karbüratördeki değişiklikler
    7-Süperşarj veya turboşarj uygulaması
    8-Chiptuning uygulaması (enjeksiyonlu motorlar için)
    9-Silindir rektifiye edip piston büyültme
    10-Daha yumuşak lastik kullanımı
    etrafına bir baksana evrendeki herşey sana hizmet etmek için yaratılmış.........


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    crxforever - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2005
    Şehir
    istanbul/bahçelievler
    Motosikleti
    ybr125 2008
    ben sadeçe 2 zamanı motorların modifiyesi hakkında nilgi sahibiyim.
    bunlarda da eimşleri genişletmek, egzoz modifiyesi ve büyük karbüratör takmak çok etkili oluyor.
    küçük motorlarda bana kalırsa performans tipi hava filtresi çok fayda sağlamaz.
    çünkü 1.4lt arabalarda bile pek verimli olmadığı biliniyor.

  3. #3
    baco - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Peugeot Speedfight2
    peki 125 lik 2 zamanlı bi motorun sesini toklaştırmak için ne tavsiye edersiniz
    Bacoman

  4. #4
    crxforever - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2005
    Şehir
    istanbul/bahçelievler
    Motosikleti
    ybr125 2008
    karbüratörün değişmesi büyütülmesi zaten sesi biraz etkiliyor.
    ben eğer satmazsam motorumu motorun egzozunun metalini kalınlaştırmayı düşünüyorum.
    böyleçe çıkan gaz daha kalın bir metale çarparak hem daha az hem de tok bir ses çıkarır.tabi benim motor eski teknoloji daha yeni 2 zamnalılara ne yapılır bilemiyorum.

  5. #5
    motodevil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2005
    Şehir
    İstanbul/Bostanci
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 Momo
    bence kendi hali en iiisi:D

  6. #6
    ylmzzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Kawasaki Z800
    bence en iyi modifiye dış görünüşe yapılan modifiye. motor kısmına yapılan modifiye motora zarar verir.

    zaten motorları mühendisler yapıyor. motorun uzun ömürlü olması için en iyi koşulları sağlıyorlar.

    mesela açık hava filtresi her yol koşuluna göre dizayn ediliyor. tozlu yola açık hava filtresiyle girersiniz olan olur.
    Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin

  7. #7
    okan4037 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2005
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    2013 Yamaha WR 125 R
    ylmzzz bencede en güzel modifiye dış görünüm.alta bı neon ısık farların ıcıne led ısık tekerlere led alsana super bır motor hemde 60 ytl anca
    Yeni yine yeniden

  8. #8
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Simdi modifiye zarali bir sey demek zaten yanlis olur. Ben 150 cc aldigim 250 cc hatta 350 cc yapma sansim ve param var ise bu benim zevkimdir. Vespaya Yamaha V max motoru takani gordum ben.

    Ama yapacagin tum modifiyelerde baslangic noktan motor olmali yani silindir daha fazla benzin ve hava.Bu uclu yu saglayamadiktan sonra egzoz, hava filtresi ve diger degisikliklerin bir getirisi olmaz.
    Daha fazla guc daha fazla yol tutusu ve daha guclu fren ister. O yuzden bu tum donanimi verecek maddi gucunuz olmali.Yeni ve guclu motor alip bu isi cozmek kolay diye dusunenlar olacaktir ama unutmayinki modifiye bir tasarimdir ve bu yetemek isidir.Ama guclu motora binmek degil sadece, kendi sinifinda sira disi olan bir motora binmektir.
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler