Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

vites bazen gecmiyor CGL 125

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    14 Aralık 2014
    Şehir
    GYNK
    S.a motorumun vitesleri zor geciyor bazen gecmiyor kaliyor zorlayinca geciyor nedendir sorun debriyaj balatalari yeni


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Alisilin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Ybr 125 06- Cygnus L 14
    Yağa baktınız mı? az ya da eskimiş olabilir. debriyaj teli ayarlı olmayabilir kontrol edin.

  3. #3
    mozgur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Tvs Apache RTR 150 / CRF 250 L
    Motor yağını değiştirmeyi dene bir istersen.

  4. #4

    Üyelik
    14 Aralık 2014
    Şehir
    GYNK
    Motor yagini degistireli 300 km olmadi bulunduguz yerde yağ pek yok bilinmeyen bir markaninkini almak zorunda kaldim 10-40 yag koyuyorum bu sorun sanzumandan olma ihtimali varmiki motorun icinden bazen debriyajlardan ses geliyor ondanmiki

  5. #5
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Kaplin lastiğini ve zincirini kontrol et bunlar boşluk yaparsa şanzıman dişlileri doğru hızda dönmeyeceğinden vitesler zor geçer.
    mterayes26 bunu beğendi.

  6. #6
    Alisilin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Ybr 125 06- Cygnus L 14
    Balatalar yeni değişti diyosun, bu sorun balatalar değiştikten sonra başladıysa muhtemelen ustalık hatası olabilir, takılan parca orijinal olmayabilir ya da uyumlu olmayabilir,

  7. #7

    Üyelik
    14 Aralık 2014
    Şehir
    GYNK
    Yeni derken 1000 km once degisti zincir gergin ona baktim dandik yağ var icinde sebep olabilirmiki o kaplin lastigi derken abi nedir o

  8. #8
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı GYNK14 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeni derken 1000 km once degisti zincir gergin ona baktim dandik yağ var icinde sebep olabilirmiki o kaplin lastigi derken abi nedir o
    Zincir gerginliği değil dediğim zaten zincir yukarı aşağı 2-3 santim oynamalı, Kaplin lastiği arka dişli göbeği ile arka jantı birbirine bağlayan lastik parçasıdır, parçalandıysa boşluk yapar vitesler zor geçer. Motor orta sehpadayken motoru vitese takıp tekerleği elinle çevirmeye zorlayıp görebilirsin arka dişli göbeğindeki boşluğu, çok esnemiyosa sökmene gerek yok.

  9. #9

    Üyelik
    14 Aralık 2014
    Şehir
    GYNK
    Hee onlar iyi durumda abi balata takarken baktim bisey dikkatimi cekti teker donerken zincir titriyordu bundan dolayimiki

  10. #10
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı GYNK14 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hee onlar iyi durumda abi balata takarken baktim bisey dikkatimi cekti teker donerken zincir titriyordu bundan dolayimiki
    Zinciri çok gerersen titrer, ayrıca şanzıman rulmanlarına zarar verirsin biraz boşluk olucak motora oturduğunda çukurdan geçtiğinde zincir daha çok gerilir o yüzden boşluk olması gerekli. Bu arada zincirin eskimiş de olabilir 10 bin km yaptıysa zincir at çöpe yenisini tak. Zincir dönerken takılma falan yapıyosa çok uzadığındandır.

  11. #11

    Üyelik
    14 Aralık 2014
    Şehir
    GYNK
    Zincir 2000 km olmadi degiseli zincir cok gergin degil orta halli ins bulunur sorun sanzuman dislisinden felan cikmazinda sorun

  12. #12
    Alisilin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Ybr 125 06- Cygnus L 14
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zinciri çok gerersen titrer, ayrıca şanzıman rulmanlarına zarar verirsin biraz boşluk olucak motora oturduğunda çukurdan geçtiğinde zincir daha çok gerilir o yüzden boşluk olması gerekli. Bu arada zincirin eskimiş de olabilir 10 bin km yaptıysa zincir at çöpe yenisini tak. Zincir dönerken takılma falan yapıyosa çok uzadığındandır.
    29.000 km'deki motorumun zinciri hala orijinal zinciri ve hala iyi durumda. Sen 10.000 km'deki zinciri çöpe at diyorsun.

  13. #13

    Üyelik
    14 Aralık 2014
    Şehir
    GYNK
    10.000 kmde zincir olmezdir baktiktan sonra baya gider benm motor ayni zincirle 70.000 kmde yapmiz ben degistirdim zincrini yeni

  14. #14

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zincir gerginliği değil dediğim zaten zincir yukarı aşağı 2-3 santim oynamalı, Kaplin lastiği arka dişli göbeği ile arka jantı birbirine bağlayan lastik parçasıdır, parçalandıysa boşluk yapar vitesler zor geçer. Motor orta sehpadayken motoru vitese takıp tekerleği elinle çevirmeye zorlayıp görebilirsin arka dişli göbeğindeki boşluğu, çok esnemiyosa sökmene gerek yok.

    1 cm den fazla olmaz 2-3 çok ondan gecmıyor olabılır , vn 800 ün nerdeyse balatalarını degıstırıyordum . Baktımm aaaaa zincir bolarmıs
    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU

  15. #15
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı mterayes26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1 cm den fazla olmaz 2-3 çok ondan gecmıyor olabılır , vn 800 ün nerdeyse balatalarını degıstırıyordum . Baktımm aaaaa zincir bolarmıs
    Motora oturunca arka amortisör sıkışınca zincir geriliyor o yüzden 1 santim az.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:51 ----------

    Alıntı Alisilin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    29.000 km'deki motorumun zinciri hala orijinal zinciri ve hala iyi durumda. Sen 10.000 km'deki zinciri çöpe at diyorsun.
    Zincir uzadıysa 10000km yaptıysa da değiştireceksin, her motora aynı zinciri taktıklarını mı sanıyorsun.

  16. #16

    Üyelik
    14 Aralık 2014
    Şehir
    GYNK
    S.a abilerim sorunum buyudu motoru 2 gun once sattiydim bende hic bi sorun yoktu motoru verdikten sonra 30 dk sonra e-5 te motor stop etmis kitlenmis ayak marsi felan kitlenmis alan kisi ustaya gostercekmis bende hic boyle bisy olmamisti bu sorun nasil neden olur yardimlariniza ihtiyacim var acil

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:09 ----------

    Guncel...@@

  17. #17

    Üyelik
    01 Şubat 2015
    Yağ Motosiklet içn olanmı ismi duyulmamış 10-40 yazmışsınız ama Araba yağı Motosikletlerin canına okuyormuş Motosiklet için özel üretilmiş Sentetik yağ kullanacaksın
    Mantık olarakta düşünürsen En kral araba 6.7bin devirde kesiciye giriyor Dizel zaten 5binde kesiciye giriyor 6bin devir Kırmızı işaretli Yani Otomobil motoru için üretilen yağ o şartlara
    göre üretiliyor
    Motosikletlerde 12-13bin devirlere kadar çevirebiliyor motor üstünde 10-40 yazsada Kullanım alanları farklı ısınıp soğuma yüzeye tutunma tepkimeleri farklı
    Yağın kalınlığı o 10-40 yazan değer Kullanım amacı önemli Motosiklet için özel üretilmiş Sentetik 10-40 yağ Mümkünse Paraya kıyıp KALİTELİ bir markanın yağı Motorlu araçlar malum kalbi motor Kalbi fazla yormamak gerekir Pintilik etmemek gerekir Yağ konusunda

    Motosiklet arabalardan farklıdır Motor yağı şanzuman yağı ayrı değil Aynı yağ Şanzumanı yağlar Bence sorunun uygunsuz yağ ile Şanzumanı mahfetmişsin gibi

  18. #18

    Üyelik
    14 Aralık 2014
    Şehir
    GYNK
    Aldigim yere sordum motosiklet yagi dedi herkez ordan aliyor sorun kullanici hatasi sattgim kisi motoru kitlemis nedense yagdan dolayi kitlencegini sanmiyorum

  19. #19

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    adamım birgün eskişehire gel , bana 35 bir rakı aç . Motorunu indirip açalım şanzımana kadar , gereken parçaları yenileyelim her ayarı yapalım . Şıkır şıkır olsun , 1. viteste motor teke kalkmazsa motorunu ben alcam
    cenkito bunu beğendi.

  20. #20

    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cgl
    Alıntı mterayes26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    adamım birgün eskişehire gel , bana 35 bir rakı aç . Motorunu indirip açalım şanzımana kadar , gereken parçaları yenileyelim her ayarı yapalım . Şıkır şıkır olsun , 1. viteste motor teke kalkmazsa motorunu ben alcam
    ıstanbulda olsam 35 lik değil sana 100 lük açarım


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)