Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Neden sürekli stop ediyor

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    28 Kasım 2014
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Honda Cbr250R
    Arkadaşlar selamlar

    Cbr125 motorum stıp ediyor. Hareket halinde bişey yok ama durduğu yerde sürekli stop ediyor. Jiklesini açıyorum ama devir yükseltmiyor. Çok nadir de olsa yükseltiyor. Nedendir acaba?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    sahin08 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Şubat 2014
    Şehir
    bodrum muğla
    Motosikleti
    ramzey qm250-2006 skyjet-sj100-7 yuki gy200
    ısınana kadar çoğu motor yapar bunu ısınınca rölantin kaçta oluyor sıcakken 1500 civarı olması iyidir
    jigle olayı nı bilmem ama 100 125 lerde hep kabusum du hiç ayar tutturamamıştım

  3. #3
    mtgemlik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Bajaj pulsar-Rks 150s- Tvs apache rtr 200
    Rolentin düşük olabilir. Bazen titreşimden gevşiyo o vida. Motor ısındıktan sonra deviri 1500 e ayarla durum düzelir.

  4. #4

    Üyelik
    28 Kasım 2014
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Honda Cbr250R
    Teşekkürler. Peki ayarlamak için ince bi hareket gerekiyor yoksa kolay mıdır?

    Birde bazen vites değişmiyor? O nedendir?

  5. #5

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    vitesi yagdan yapabilir yada debraj ayarindan

  6. #6

    Üyelik
    28 Kasım 2014
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Honda Cbr250R
    Yağını bugün değiştirdim ama ?

  7. #7

    Üyelik
    28 Kasım 2014
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Honda Cbr250R
    Selam arkadaşlar. Dediğiniz gibi tolanti ayarına baktım. Motor sıcakken 1500 lerde frlan dı ben 2000 yaptım. Şimdi şöyle bir durum oldu motor soğukken çalıştırıyorum 20 sn ye felan 1500 devirde rolanti halinde ama sonra noluyosa devir düşüyo ve stop ediyor. (Bu arada jiklesiz yapıyorum)

    Karbüratör müdür acaba?

  8. #8
    forewer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    ZZ-R1200
    Emme manifoldunda kaçak vardır. Motorunu çalıştır ısıt ve emme manifoltuna gibi camsil gibi sıvı bişey püskürtüğünde devir değişiyor ya da stop ediyorsa vakum kaçağın var demektir.

  9. #9

    Üyelik
    28 Kasım 2014
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Honda Cbr250R
    Alıntı forewer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Emme manifoldunda kaçak vardır. Motorunu çalıştır ısıt ve emme manifoltuna gibi camsil gibi sıvı bişey püskürtüğünde devir değişiyor ya da stop ediyorsa vakum kaçağın var demektir.
    peki bu mabifold tam olarak nerede? diyelim ki senin dediğin gibi o zaman napıcaz? ne kadar tutar?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)