İyi günler arkadaşlar, Motosikletin orjinal dişli değerleri, Ön 15T arka 38T- değiştirmek zorunda kaldım, bugün parçacıdan ön 15T arka 37T almak zorunda kaldım, 38T yerine 37T olması bir sıkıntı yaratırmı ?
İyi günler arkadaşlar, Motosikletin orjinal dişli değerleri, Ön 15T arka 38T- değiştirmek zorunda kaldım, bugün parçacıdan ön 15T arka 37T almak zorunda kaldım, 38T yerine 37T olması bir sıkıntı yaratırmı ?
cok az tork düşer ve hız artar. ama cok az hissedilir.
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
mobildeyim motorunuz gozukmuyor motorun gucu yetmesse son viteste hiz dusebilirde
Motosikeltin teknik detayları;
TEKNİK ÖZELLİKLER
MOTOR TİPİ Tek Silindirli, 4 Zamanlı
SİLİNDİR HACMİ 97 cc
ATEŞLEME Elektronik CDI
ÇALIŞTIRMA Elektronik / Ayaktan Marşlı
SOĞUTMA Hava Soğutmalı
MAX GÜÇ 8500 d/d 5,2 kW / 7,1 HP
MAX HIZ 85 Km /H
VİTES 5 Vites Manuel
BOYUTLAR 1930x765x1030
AĞIRLIK 103 Kg.
YAKIT DEPOSU 10 Lt. ± 0,3 Lt.
FRENLER Ön Kampana / Arka Kampana
LASTİK ÖLÇÜLERİ Ön: 2,75-18 / Arka: 3,00-18
AKÜ 12 V 6,5 Ah
Hiçbir şey olmaz 1 dişten farkı anca dynoda farkedilir minik bir fark yapar, hiçbir farkı olmaz kullanıcı açısından yani farkedilemez...
farkı hissedeceğini bile sanmıyorum. 38 yerine taksan bi 30 farkedersin
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)