Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

cub motor 70'i geçmiyor - lifan tay 100

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    06 Eylül 2014
    Şehir
    kayseri
    Motosikleti
    lifan tay 100 - 2012 / emisol 2014 / artık yok :)
    lifan tay 100 aldım ikinci el. 10bin km'de. sanırım rodajı düzgün yapılmamış çünkü 70i geçmedi bu gün müsait yolda denedim. bu hız normal mi? normal değilse neden kaynaklanıyor olabilir? nasıl düzeltilebilir?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    31 Temmuz 2014
    Motosikleti
    Mondial 100 Kh 2006. Honda CBF 150 2017
    Bilmiyorum ama bende ki mondial 90-100 yapiyor, 70 km ile sabit yol gidebiliyorum.

  3. #3
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Büyükk ihtimal problem karbüratördedir. Debriyajda kaçırma hissettiniz mi?

  4. #4

    Üyelik
    06 Eylül 2014
    Şehir
    kayseri
    Motosikleti
    lifan tay 100 - 2012 / emisol 2014 / artık yok :)
    debriyajda kaçırma yok. karbüratörü de temizlendi almadan önce.

    şöyle bi şey var, 4. vites 70km'de rahat bir sürüş var. titreşim ve devir çok yüksek değil. yani motor zorlanmıyor. ama daha fazla da yükselmiyor hız.

  5. #5
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    70 te gaz açınca en azından 85-80 e ivmesi kesilmeden çıkması lazım. Belki temizlendikten sonra hava ayarı düzgün yapılmamıştır. Çünkü debriyaj kaydırmıyor veya motor bitik değilse geriye karbüratör kalıyor. Zincirin aşırı bol veya gergin olması ve lastik havalarının çok inik olması da hızı etkiler ama bu kadar olacağını sanmıyorum

  6. #6

    Üyelik
    06 Eylül 2014
    Şehir
    kayseri
    Motosikleti
    lifan tay 100 - 2012 / emisol 2014 / artık yok :)
    hocam sanayiden motorcudan aldım ikinci el olarak. sübaplarını değiştirmişti hatta o yüzden 2 gün bekledik. hava ayarını falan yapmıştır diye tahmin ediyorum. motor 10bin km'de, rodajı yanlış yapılıp zorlanarak kullanıldıysa normal mi bu durum?

    bi de diyelim ki a'dan z'ye bakımı yapılsa, ne kadar tutar? parça değişmediğini sadece zincir hava ayarı karbüratör vs. ayarlandığını varsayarsak. ilk motorum olduğu için kazıklanmamak adına soruyorum

  7. #7
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Umarım orjinal kilometrwsi 10 bindir. Subapları nasıl değiştirme gereği hissetmiş hayret ettim.
    Motora ne yapıldığını tam olarak öğrenip iyi bir ustaya durum anlatılmalı. Belki subapları ayarlayamamıştır

  8. #8

    Üyelik
    06 Eylül 2014
    Şehir
    kayseri
    Motosikleti
    lifan tay 100 - 2012 / emisol 2014 / artık yok :)
    hocam ilk sahibiyle alım-satım esnasında epey muhabbet ettim. %99 ihtimalle orijinal km'si. zaten 2 yaşında motor. ondan yana sıkıntı yok. sübap değiştirme konusu bana ikinci ağızdan geldi. babama demiş değiştircem diye babam da sübap demişti herhalde dedi. belki başka bi şeyiydi emin olamadık


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)