Asya 2014 CG125 Milenyum Hızlandırma Taktikleri Bilen Var mı?
-
21 Ağustos 2014, 03:59
#1
Öncelikle herkese merhaba diyerek söze başlamak istiyorum.
Forumu aralıklarla takip ediyor ve başlıklarda göz gezdiriyordum fakat aradığım cevabı tam bulamadığımı düşündüğüm için üye olup kendim sormak istedim.
1 ay kadar önce CG125 Asya motor aldım 2014 model olan kedi milenyumlardan..
1 ay içerisinde:
ön amörtisör 6 cm kestirdim.
ön teker 17 jant 200 lastik yaptırdım.
arka teker 18 jant 250 lastik olarak değiştirdim.
ön dişliyi 16 diş yaptırdım.
arka dişliyi 32 diş yaptırdım.
birde orjinal selesini değiştirip düz sele taktırdım.
motora başka neler yapılabilir hızlanması açısından fikri olanlar var mı?
CC Yükseltmede 150CC yapsam ne gibi farklar olur hız çekiş yakıt türünden açıklayanlar olursa sevinirim.
Şimdiden herkeze teşekkür ederim.
Motorun sitesindeki teknik özellikleri şunlar:
TEKNİK ÖZELLİKLER
Motor Tipi : Hava soğutmalı, 4 zamanlı, tek silindirli
Motor Hacmi : 98cc | 124cc | 149cc
Maksimum Güç : 7hp - 10.4hp - 10.8hp
Yağlama : Basınç ve Sıçratmalı
Yakıt Sistemi : Karbüratör
Ateşleme : C.D.I.
Çalıştırma : Elektrik marş ve Ayak Marşı
Şanzuman : Sıralı 5 vites
Son Aktarım : Zincir tahrikli
Yakıt Tankı Kapasitesi : 8,5 Lt
Şasi : Çelik boru şasi
Ön Süspansiyon :
Arka Süspansiyon :
Ön Fren : Kampana
Arka Fren : Kampana
Ön Lastik : 2.50-18
Arka Lastik : 2.75-18
Toplam Uzunluk : 1910mm
Toplam Genişlik : 751mm
Toplam Yükseklik : 1001mm
Sele Yüksekliği : 761mm
Tekerlekler Arası Mesafe : 1220mm
Ağırlık :
Önerilen Yağ Cinsi :
Reklamlar
-
21 Ağustos 2014, 04:15
#2
-
21 Ağustos 2014, 05:19
#3
Firenler hala aynı kampana sistemi olarak duruyor.
-
21 Ağustos 2014, 10:47
#4
Hızlandırmassan daha iyi olacak galiba o kampana frenlerle duramayabilirsin.
-
21 Ağustos 2014, 15:30
#5
babaduru adlı üyeden alıntı
Hızlandırmassan daha iyi olacak galiba o kampana frenlerle duramayabilirsin.
Cevabın için teşekkür ederim.
Peki frenler için bir önerin var mı? diske çevirme işlemi ne kadara mal olur maliyeti nedir fikrin varsa okumak isterim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:21 ----------
Arkadaşlar fikri olanları bekliyorum.
-
21 Ağustos 2014, 15:51
#6
Fiyatlarını bilmiyorum ama jant+disk+amortisör+kaliper+merkez alman gerekiyor baya maliyetli olur yani sen hız istiyorsan satıp 150cc bişi al çok bi fark olmaz hızda ama en azından disk frenli bişiler alırsın.
-
21 Ağustos 2014, 16:40
#7
yalnız bende 150 lik mgking var mondial bastımı gidiyo ama durmuyo meret disk frenlide olsa cg motorlalrın yapısımı böyledir nedir anlayamadım
-
21 Ağustos 2014, 17:06
#8
kyagmur adlı üyeden alıntı
yalnız bende 150 lik mgking var mondial bastımı gidiyo ama durmuyo meret disk frenlide olsa cg motorlalrın yapısımı böyledir nedir anlayamadım
Ben 3 ile giderken 100 km hız görüyorum. 4 ile 120 130a geliyor. bu arada bu dediğim hızlar devir saati 6 ile 7 arasında iken oluyor devrini zorlayamıyorum çünkü motor dişlilerden dolayı vites istemiyor sündükçe sünüyor
Benim aklımda 150CC silindir attırıp çekişinide arttırmak hızda biraz fark eder diye düşünüyorum. Yine fikirlere açığım sizleri dinleyebilirim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)