Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Silindir Degistim ,Motosikleti Calistaramiyorum.Lütfen Yardim Edin!!!

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    14 Temmuz 2014
    Merhaba Beyler,
    forumda cok yeniyim ve konu yanlis yerdeyse kusurumuz Af Ola.

    Sorun : Motorumla bir ay oncesi bir pazar gunu birini ziyaret icin yola ciktim 2km gitim Motor Birden kendini atip fuffffff diye bosta gitmeye basladi anlamadim Neyin nesi,calistir yit derken aklima yag lambasi geldi ve dedimki bu yag lambasi Sakin benzinle karisan yag olmasin acip Baktim Tamda oymus Evet Benzin Yagi deposunda bitmisti,Neyse goturdum tamirciye silindir degisecek dedi 300-350 € gider diyince ,ben dedim motoru 280 € aldim 300 verecegime sifirini alirim ,Uzun etmeden meseleyi ve lafi kisaltayim daha oncede turkiyedeyken motosikletimiz vardi sokup takar bakar bozar biseyler ogrenirdik ve ogrenmis olmaliyizki silindire kadar gidip söktüm,pistonun yenisi aldim ve daha sonra silindirde Az cizilmisti Onuda guzelce zimparaladim.pistonu dogru ayarlayip yerine koydum.Motor simdi calisiyor ama bir Kac saniye sonra soniyor yani kapaniyor ve calismiyor.bu neden ola bilir.benzini ufluyum.ne yapiosam olmuyor motosiklet kisa sure calisiyor ve sonra kapaniyor bir aydir hep böyle.
    biri Bana yada birileri fikirlerini yazsa.
    birsey daha elektirik geliyor ve bunu bujiyi cikarark denedim.zaten elektirik gelmese kisada calismaz.
    bu aradada motosiklet SIDERMO 50cm ve 1997 model.ama hosuma gidiyo motosiklet ve kulanmak istiyorum.

    Arkadaslar bazi sayfalari okudum ama pek iyi anlamadim,varsa resimli anlatim yada videolu memnun olurum,simdiden yardimci olacak tüm arkadaslara tesekür ederim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    ferhatkars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2011
    Şehir
    Lefkoşa, KKTC
    Motosikleti
    Suzuki SV 650 S.... Suzuki R-CG 250 melez kross
    çalıştıktan bir süre sonra motor sönüyorsa (kıbrıs şivesi :D ) karbüratörle ilgili bir sıkıntın olabilir...
    karbüratörü de bir elden geçirmende fayda var...

  3. #3

    Üyelik
    14 Temmuz 2014
    kabritör denen beladan anlamiyorum :( bilen birine göstermeli.koskocaman bir sayfada bir kisi cevap vermis onada tskler
    ferhatkars bunu beğendi.

  4. #4
    oyunageldim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Aralık 2012
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    Honda Wave 110i
    Yazdıklarınızdan zar zor birşeyler anlayabilmişken sondaki yazınızı gördükten sonra çok zor dedim

    Kabritör'ü bile tanımıyorsanız sizin bu sorunu anlamanız sayfalar sürer

  5. #5

    Üyelik
    16 Mart 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Triumph Street Triple
    bence ¨piston aşağı düşmüştür¨ neyse cidden kolay gelsin işin zor. motor az da olsa çalışıyorsa doğru toplamışın demektir ama aklıma gelen şey çalıştıktan sonra boğulması ? Buda bujilerin ateşliyiyemeyeceği kadar çok benzin gelmesiyle yada yağ benzin gelmesiyle alakalıdır. ayrı yağ deposu olmasından anladığım iki zamanlı bu konuda sana en iyi ingiliz siteleri yardımcı olur çareyi oralarda ara bence.

  6. #6

    Üyelik
    14 Temmuz 2014
    demeki ben kendimi iyi anlatamamisim ,bir insan eger anlatacagi sezi anlatamiyorsa bir yerde bir sorun var ,arkadasim kabriatörü taniyorum icinden benzin gecen demircigi diyorsun o kadar cahal degiliz,siz simdi bana neler yapa bilirim onu söleyin bende ona göre söküp takayim yada temizliyeyim,bu kadar usta burada kimse cözüm üretmemis :(

  7. #7
    dockerengin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul - youtube.com/user/dockerengin
    Motosikleti
    YBR125 > CBF150 > CRF250L > XZ250R 4V > ?
    Bujiyi çıkardığınızda yağlandığını görüyor musunuz? Böyle bir şey varsa karbüratördeki benzin özelliğini kaybetmiş olabilir.

    Buji yağlanıyorsa;
    - Bujiyi temizleyip,
    - Karbüratörde ki benzin-yağ karışımını boşaltıp,
    - Depoya yeni benzin ekleyip tekrar çalıştırmayı deneyebilirsiniz.

    Veya benzin-yağ oranı düzgün değildir. Bunun ayarının nasıl yapıldığı hakkında bilgim yok malesef.

  8. #8
    hayat2teker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Aralık 2012
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    YBR 250
    Üzerine alınma ama;

    Artık insanların inanası gelmiyor böyle konulara, yani mesaj yazmaya tahrik edici başlık ve içerik, yeni üyelik açıp soruyu sorup ortalığı karıştırıp bir daha siteye girmeyen üyelere alışkın olduğumuz için kimse doğru düzgün cevap vermemiş olabilir...
    AsiL27 bunu beğendi.

  9. #9
    numangokce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2012
    Şehir
    Ankara Sincan
    Motosikleti
    "Bade" bajaj discover 125st
    Alıntı hayat2teker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Üzerine alınma ama;

    Artık insanların inanası gelmiyor böyle konulara, yani mesaj yazmaya tahrik edici başlık ve içerik, yeni üyelik açıp soruyu sorup ortalığı karıştırıp bir daha siteye girmeyen üyelere alışkın olduğumuz için kimse doğru düzgün cevap vermemiş olabilir...
    doğru.

    "kabritör" dediğiniz şeyi yanlış tanımışsınız @Asil27. "içinden benzin geçen demircik" diye tanımlamak karbüratör'e hakaret olur. :D

    Karbüratör: silindire girecek yakıt ve havayı uygun oranlarda (14/1 teori) karıştıran yakıt sistemi parçası.

    bir de kısa süre çalışıyo derken ne kadar süreden bahsediyosunuz?
    AsiL27 bunu beğendi.
    image is nothing without power, power is nothing without control.

  10. #10
    sahin08 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Şubat 2014
    Şehir
    bodrum muğla
    Motosikleti
    ramzey qm250-2006 skyjet-sj100-7 yuki gy200
    silindir zımparasında silindir gömlek çapı büyüyüp pistonun kaçırmasına sebep olabilirmi gerçi 2 zamanlı ama karbüratör motorun kalbi bi temizlemekte fayda var

  11. #11

    Üyelik
    14 Temmuz 2014
    Selamun Aleykum Bayraminiz Mubarek Olsun.

    bana tepki gösteren arkadasim,ben internet dagitim merkezine kizip internetimi kestim ve evimde internet yok sanirim uzun bir zamanda olmicak,ancak internet cafeye gelince bakiyorum,forum okumus burayida biraz gezmis,denileni yapmaya gitmis,daha sonra arada ramazan vardi,her defasinda motoru calistirmayi denemekten skildim ve cok terledim bayramdan sonraya biraktim bu yuzden hakinizi helal edin,ve arkadasim,hasta olmadan insan hastaneye gidermi,benim motosiklet yoktu ve tamire girismedimki,buraya daha onceden uye olayim,simdi motosikletim var ve buradayim,

    ve simdi arkadaslar,ben o hava filtresi ve kabrülatöre biraz gaz temizleyici propan denen birsey sktim ve motor deli gibi calismaya basladi,
    ama motor öyle calisiyorki gazida kisam ne yaparsam yapayim bir türlü normal seyrine gelmiyor neden ola bilir,bazi forumlarda,eksozdan ola bilecegini yazmislar,baska fikri olan varmi,

    ben simdi duzenli gelip burayi okucam,ve denilenleri yapmaya caliscam.

  12. #12
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Hararet yapan motorun silindiri konikleşir , çarpılır , yamulur . Ama bunu sen gözle anlayamazsın. Hiç çizik olmasa dahi o silindir o şekilde kullanılmaz.
    Her şeyi halletsen dahi bununla ilgili sorunun bitmeyecek. Pistonu alırken 0.25 yada 0.50 mm büyük çaplı alıp silindiri ona göre rektefe ettirmen gerekiyordu. Bu gibi durumlarda aynı çapta piston kullanılmaz.

  13. #13

    Üyelik
    14 Temmuz 2014
    cap meselesini simdi anladim,motorun kendi kendine yüksek calismasi bundan kaynaklaniyor diyorsunuz,ben silindir aldim ama takmadim,eskisini yine zimparalayip taktim,ve pistonuda aynisina bakarak aldim,simdi bunun randumana oturmasi icin bana olan tavsiyenizi soleyin,motor otomotik vites,ve deli gibi son gaz calisiyor,adeta ucacak gibi oluyor zor tutuyorum,ve ancak kontakla kapatiyorum,bu arada herseyi soktum uzerinden,aku filan yok,ciplak bir halde motosiklet.

    gerekli oldugu takdirde resim ve videoda paylasirim.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)