Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 123

elektrikçi arkadaşların dikkatine (konu aküler)

    REKLAM ALANI
  1. #41
    doganugursen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    keeway superlight ve keeway supershadow
    Alıntı yamyamaha adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kewaya sabitlenme. aynı modeli kullanan başka markalarda var. bisanda var mesela v olsun 250 lik olsun. ama hemen yenisine yönelme. bir temizlik yeterli. sen şimdi kaba temizliğini yap çalıştır. sonra hava filtresini sök motor çalışırken ve ara gazı verirken avuş içini filtre girişine kapa aç. bu esnada senin eline öpücük konduracak o esnada oluşan vakum senin karburatorun kalan kısmını temizler.
    şansızlığın bu kadarı :D
    erdal hocam az önce söylediğini yapmak için aşağı indim motora bir baktımki aman Allahım motor motorluktan çıkmış kardan motor olmul üstüneki bıranda yırtılmış yırtık yerden kopmle kar dolmuş içine ağzına kadar hemde
    geçenlerde hava filtresini söktüm temizlemek için demiştim ya nasılsa bıranda var üstünde diyip takmadımda hava filtresi deliğinden içeri full kar dolmuş dolmaklada kalmamış taşmış resmen
    motorun o v kısmı dolmuş bujilere ulaşmak için fırçayla temizledim artık sen düşünki nasıl dolmuş kar her yerine
    hemen fırçayı aldım elime artık temizleyebildiğim kadar temizledim taktım şimdi hava filtresinide yarın öbür gün yollardaki şu karlar bi erisin alışveriş merkezinin garajında güzelce bi yıkatıp oranın garajında bırakıcam motoru

    umarım bu kadar sağına soluna kar girdi diye bir arıza çıkarmaz bana :(


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    Teo23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mart 2012
    Şehir
    Ankara Demetevler
    Motosikleti
    -1954 BMWr25/3-Jawa Laser 250+MZ 98 125cc+MCT 250
    Alıntı sakinseytan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yani ben şimdi 12v7 amper bulunan motora 12v 16 amper akü takarsam motor gene aynı volumdemi marş motorunu döndürür:D yapma gözünü sevim ya.
    bikere mantıgın üstüne cıkıyosun 24 volt takarsan kabloları yakarsın böle bişi mümkün deildir zaten kamyonmuki mümkün olsun.

    ha pardon bide şu var sen 150 cc motordan bahsediyosan bişi diyemicem bende 600 620 1500 custom motorlar var onlarda cok denedim mekanigin yapısı sıcalık vs. herşey etkiler bahsi gecen konuyu.
    evet tam dediğin gibi olur. Akünün amperi marş motorunun dönme hızına etki etmez. Düşük amperli akü çabuk biter, yavaşlar ona bir şey diyemem... Ben 125lik motorda 7 amper akü kullanıyorum ve hiçbir sorun yok...250cc'lik motor için 6 amper akü yetmez, bikaç kez marşa basman icap etse yolda kalırsın... 9 amper iyidir...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:46 ----------

    Alıntı ferhatkars adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hazirandan beri bu şekilde kullanıyordum...üstündeki aküde 3 yıllık idi.. yeni değiştirdim aküyü...akünün şarj tutmaması ile farın devamlı açık kalmasının bir alakası oldugunu sanmıyorum... zaten motorum çalışmada hiç zorlanmıyor...şeytan kulagına kurşun marş düğmesine dokunur dokunmaz çalışıyor...
    Farların sürekli açık olması şarj tutmayı yavaşlatır ve zayıflatır. Motordan motora değişiklik gösterebilir, farları sürekli açık olan motorlar var, şarj dinamosundaki sargılar onlarda ona göre ayarlanmıştır ve daha kuvvetli şarj eder, sorun yapmaz ama diğer şartlarda açık farla aküyü güzel şarj edemezsiniz. Hem akü çabuk ölür hem de verimsiz kullanmış olursunuz.
    The man who knows everything chooses to know nothing...


3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)