Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda dylan kesilme problemi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    waeder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2012
    Şehir
    Erzincan
    Motosikleti
    Aprilia Sportcity 250ie vardı satıldı :( (2009)
    Arkadaşlar hepinize selamlar daha önce bu tarz bir konu açmıştım fakat tam sonuca ulaşamadım bu tip birşey başından geçen hiç yok mu acaba ? Sorunum şu; mesela uzun bir rampa çıktığım zaman motor resmen ölüyor benzin bitecek gibi tekliyor normalde 80-90 la çıkacağı rampayı 40 la çıkıyor buji yeni hava filtresi yeni yağını da yeni değiştirdim bu sıkıntının sebebi nedir , Erzincan'da motor ustası da yok yardımlarınızı bekliyorum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    18 Şubat 2012
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Apache Rtr+Jl125C
    normalde 80 90 la rampa çıkan 150 cc scooter sanmıyorum. çok hafif dikliği olan yollarda 80 90 gidebilir 150 cc scooter lar, yokuş dikse 40 olmasada 50 60 gayet makul rakamlardır; gelelim sorunun cevabına

    motorun rampa çıkarken sesi ne durumda oluyor, ses tonu boğuklaşıyor mu canlanıyor mu daha çok mu bağırıyor ?
    tahminim ilk olarak hava ayarından yana. benzin fazla geliyordur, boğuluyordur.
    ikinci olarak sürüş tarzından; gaz kolunu yarımda çevirsen tamda çevirsen hızlanamıyorsa gaz kolunu çevirmemen gerekir. çevirirsen motoru boğarsın.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:31 ----------

    birde motorunda kompresör zayıfsa yokuş çıkamaz ama düz yolda iyi kaçar...

  3. #3
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    sübap ayarları bozuk olabilirmi? Çok sıkı sübap ayarı aynen yazdıklarını yapar.

  4. #4
    maxi97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    '12 SYM GTS 250i '10 YBR125City, '10 Mondial 150ZC
    normalde de 80-90a çıkamıyorsan karbüratörün içindeki diyafram yırtılmıştır.

    80-90 yaparken yüksek devir çeviriyorsa ön varyatörün iç mili aşınmıştır.

  5. #5
    waeder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2012
    Şehir
    Erzincan
    Motosikleti
    Aprilia Sportcity 250ie vardı satıldı :( (2009)
    Zaten dik bir rampadan bahsetmiyorum hafif rampa yukarı 80-90 gibi çıkan motor birden 40 a düşüyor hararet lambası yanmıyor çok ısınınca fan da açıyor. Karbüratörün diyaframında yırtık olsa sürekli bu şekilde olmaz mı ?

  6. #6

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    abi sen burda bu önerilerle motor indirirsin

    kasnak kapağını sök solda ki varyatörü sök silindir biçiminde halkalar olur onların üzerinde ki kauçuklar bitmiş yani demire kadar inmişse onları orjinali ile değiştir eğer sorun yoksa yuvalarıni iyi bir temizle bezle sil sonra çok ince gres yağı sür ve yerlerine tak

    sağda kini sök yuvarlak büyük olani sökerken dikkat et yay çok sıkıdir üstüne basarak sök vida çıkınca yavaş yavaş bırak 3 tane balata olur et durumunu kontrol et yani oda demire inmişse değiştir yoksa sil ve ince zımpara ile zımpara at en sonda bandoo marka kayışla kayışi değiştir . motorun uçak gibi olsun

    150 cc dediğiniz motor honda dylan , bir kere daha düşünün yani o rampalari 3 kişi ile bile çıkar . Subablara elletme öyle hemen tekerin düz bassın

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:11 ----------

    birde elektriğe baktır ondanda tekleme yapar

  7. #7
    waeder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2012
    Şehir
    Erzincan
    Motosikleti
    Aprilia Sportcity 250ie vardı satıldı :( (2009)
    Sonunda motoru tanıyan biri çıktı Sağolasın mterayes26 yalnız problem bana daha çok hararet sorunu gibi geliyor da neresini kontrol edicem bilmiyorum. Varyatör temizliğini yaptım balataları bagaları iyi durumda birde motorun egzozu bozuldu kronik dylan problemi egzoz da böyle birşey yapar mı acaba ?

  8. #8

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    evet egzost bunda kroniktir . Eğer egzosttan sangirti geliyorsa katalitik kopmuştur ses yoksa kafaya takma

    SU soğutmalı motor hararet yapıp duruyorsa antifrizi değiştiriver sorun kalmaz

    tekerin düz bassın


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)