Motosiklet rölantide ani gaz açımında stop ediyor.
-
11 Temmuz 2012, 23:50
#21
jikleyi acik olabilir kontrol et. hava ayarinda bozuk olabilir.
Reklamlar
-
12 Temmuz 2012, 00:07
#22
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Bu motorlarda vakumlu karbüratör var püskürtmeli takarsan rölantiden devirlenme hız artar ama motorun şehiriçi kullanımında yakıtı da artar.
Yakıt çok artmaz herhalde 125 cc zaten ne kadar yakabilir ki
Ok işaretleriyle gösterdiğim kelepçeli kablo ne işe yarıyor bilen var mı ?
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
-
12 Temmuz 2012, 00:09
#23
O boru motorun krank kutusundan geliyor ve de motordan buharlaşan, köpüren yağı hava filtresine verip yakılmasını sağlıyor.
-
12 Temmuz 2012, 00:11
#24
Mengu16 adlı üyeden alıntı
O boru motorun krank kutusundan geliyor ve de motordan buharlaşan, köpüren yağı hava filtresine verip yakılmasını sağlıyor.
Krank filtresi buraya takılıyor yani ?
Yada o kabloyu sökersek ne olur ? Açık hava filtresi takılınca mecburen iptal olacak sanırım ?
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
-
12 Temmuz 2012, 00:15
#25
viper17 adlı üyeden alıntı
Krank filtresi buraya takılıyor yani ?
Yada o kabloyu sökersek ne olur ? Açık hava filtresi takılınca mecburen iptal olacak sanırım ?
Evet açık filtre takınca ucu açıkta kalıyo, benim cubda öyle mesela. Bence bu motorda açık filtre bütün düzeni bozar.
-
12 Temmuz 2012, 00:19
#26
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
-
12 Temmuz 2012, 00:20
#27
viper17 adlı üyeden alıntı
Şeytan dürtüyor zor tutuyorum kendimi
Ya dediğiniz gibi bütün düzeni tutacak ki düzgün bir montajla böyle olcağını sanmıyorum, yada cbr125 le yarışacak kadar güzel olcak
Sizin cub euro 3 mü ? Euro 3 se onda bozmadıysa bunda bozacağını hiç sanmam.
Hayır benim cub Euro 3 değil, egzozda da katalizör yok. Benim cub'da düzen yoktu zaten düzeni baştan yarattık, yeni karbüratör, açık filtre ve subab ayarı ile.
-
12 Temmuz 2012, 00:22
#28
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Hayır benim cub Euro 3 değil, egzozda da katalizör yok. Benim cub'da düzen yoktu zaten düzeni baştan yarattık, yeni karbüratör, açık filtre ve subab ayarı ile.
Katalizörü iptal ederiz, başka bi sorun kalmıyo sanırım
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
-
12 Temmuz 2012, 00:24
#29
-
12 Temmuz 2012, 00:27
#30
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
-
12 Temmuz 2012, 00:29
#31
viper17 adlı üyeden alıntı
+1 sende bendensin beraber yapalım 200cc
200cc yapmak lazım bunu abi nedir bu ya, 90'ı geçmiyo düz yolda. motora yatınca 100'e biraz yaklaşıyo o kadar. Benim Hyena da o kadar hız yapıyo.
-
12 Temmuz 2012, 00:31
#32
Mengu16 adlı üyeden alıntı
200cc yapmak lazım bunu abi nedir bu ya, 90'ı geçmiyo düz yolda. motora yatınca 100'e biraz yaklaşıyo o kadar. Benim Hyena da o kadar hız yapıyo.
Hyena dan farkı görüntüsü zaten benim boy ve kiloya uyacağını bilsem hyena lır mod lardım güzelce
Bu arada krank kutusundan gelen kabloyu komple mi söktünüz yoksa kablo sarkıyor mu ?
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
-
12 Temmuz 2012, 00:34
#33
viper17 adlı üyeden alıntı
Hyena dan farkı görüntüsü zaten benim boy ve kiloya uyacağını bilsem hyena lır mod lardım güzelce
Bu arada krank kutusundan gelen kabloyu komple mi söktünüz yoksa kablo sarkıyor mu ?
Hyena'dan dengesi daha iyi ama iş virajlara gelince Hyena açık ara önde, Hyena'da yapamadığım manyaklık yoktu, motordan sarkıp 80'le viraja giriyodum, aynısını Grumble'la yapmaya kalkınca yolda bozukluk varsa süspansiyon sekiyor yolun dışına atıyor. Hyena'yı çok eskittim ön takım dağıldı resmen. keşke 300 lira daha pahalı olsaydı ama biraz daha sağlam olsaydı.
Kablo sarkıyo ucu açık.
-
12 Temmuz 2012, 00:38
#34
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Hyena'dan dengesi daha iyi ama iş virajlara gelince Hyena açık ara önde, Hyena'da yapamadığım manyaklık yoktu, motordan sarkıp 80'le viraja giriyodum, aynısını Grumble'la yapmaya kalkınca yolda bozukluk varsa süspansiyon sekiyor yolun dışına atıyor. Hyena'yı çok eskittim ön takım dağıldı resmen. keşke 300 lira daha pahalı olsaydı ama biraz daha sağlam olsaydı.
Kablo sarkıyo ucu açık.
300 tl ye bence 2 kere yenilersiniz ön takımı
Son olarak teorinizi alabilirmiyim açık hava filtresini takarsak bu motora ne olur
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
-
12 Temmuz 2012, 00:40
#35
viper17 adlı üyeden alıntı
300 tl ye bence 2 kere yenilersiniz ön takımı
Son olarak teorinizi alabilirmiyim açık hava filtresini takarsak bu motora ne olur
Şu geri dönüşüm düzeneğini iptal ederseniz açık filtre takabilirsiniz sanırım.
-
12 Temmuz 2012, 00:41
#36
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Şu geri dönüşüm düzeneğini iptal ederseniz açık filtre takabilirsiniz sanırım.
Çok karışık bir düzenek yapmışlar ama bakalım hayırlısı. Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ediyorum sağolun
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
-
13 Temmuz 2012, 01:45
#37
Dün motorla birazcık uzun yol yaptım 100km'den fazla tam gaz gittim, sonra çok deli gaz yemeye başladı. Sizin motora da biraz zaman tanıyın bence rölantide dip gazda yine stop ediyor ama vakumlu karbüratörün tipik özelliği işte, yarım gaz falan verince hemen canlanıyo motor hiç tekleme yapmıyo.
-
13 Temmuz 2012, 02:24
#38
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Dün motorla birazcık uzun yol yaptım 100km'den fazla tam gaz gittim, sonra çok deli gaz yemeye başladı. Sizin motora da biraz zaman tanıyın bence
rölantide dip gazda yine stop ediyor ama vakumlu karbüratörün tipik özelliği işte, yarım gaz falan verince hemen canlanıyo motor hiç tekleme yapmıyo.
Neden vakumlu karbüratör kullanırlar ki zaten 125 cc
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
-
18 Temmuz 2012, 16:51
#39
Bu gün Karşıyaka'da Ejder Motor a götürdüm. Karbüratör e bakıcam dedi. Subap ayarı ve egzantrikden de olabilir dedi.
Normal 4 zamanlı tek silindir motorlar çok gaz verince stop edebilir fakat seninki biraz gaz verince stop ediyor anormallik var dedi.
Sizce ne yapmalıyım ?
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
-
19 Temmuz 2012, 01:16
#40
Kardeşim ya kapış memen tıkalı yada hava ayarın sıkı kontrol et....
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)