Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Motosiklet rölantide ani gaz açımında stop ediyor.

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    brtvrdrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Eylül 2011
    Motosikleti
    Tvs Apache RTR150
    jikleyi acik olabilir kontrol et. hava ayarinda bozuk olabilir.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motorlarda vakumlu karbüratör var püskürtmeli takarsan rölantiden devirlenme hız artar ama motorun şehiriçi kullanımında yakıtı da artar.
    Yakıt çok artmaz herhalde 125 cc zaten ne kadar yakabilir ki

    Ok işaretleriyle gösterdiğim kelepçeli kablo ne işe yarıyor bilen var mı ?

    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  3. #23
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    O boru motorun krank kutusundan geliyor ve de motordan buharlaşan, köpüren yağı hava filtresine verip yakılmasını sağlıyor.

  4. #24
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O boru motorun krank kutusundan geliyor ve de motordan buharlaşan, köpüren yağı hava filtresine verip yakılmasını sağlıyor.
    Krank filtresi buraya takılıyor yani ?
    Yada o kabloyu sökersek ne olur ? Açık hava filtresi takılınca mecburen iptal olacak sanırım ?
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  5. #25
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı viper17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Krank filtresi buraya takılıyor yani ?
    Yada o kabloyu sökersek ne olur ? Açık hava filtresi takılınca mecburen iptal olacak sanırım ?
    Evet açık filtre takınca ucu açıkta kalıyo, benim cubda öyle mesela. Bence bu motorda açık filtre bütün düzeni bozar.

  6. #26
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet açık filtre takınca ucu açıkta kalıyo, benim cubda öyle mesela. Bence bu motorda açık filtre bütün düzeni bozar.
    Şeytan dürtüyor zor tutuyorum kendimi

    Ya dediğiniz gibi bütün düzeni tutacak ki düzgün bir montajla böyle olcağını sanmıyorum, yada cbr125 le yarışacak kadar güzel olcak

    Sizin cub euro 3 mü ? Euro 3 se onda bozmadıysa bunda bozacağını hiç sanmam. Bozar diyorsanız da açıklarmısınız rica etsem neden bozar ? Çünkü açık filtre sesini çok severim
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  7. #27
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı viper17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şeytan dürtüyor zor tutuyorum kendimi

    Ya dediğiniz gibi bütün düzeni tutacak ki düzgün bir montajla böyle olcağını sanmıyorum, yada cbr125 le yarışacak kadar güzel olcak

    Sizin cub euro 3 mü ? Euro 3 se onda bozmadıysa bunda bozacağını hiç sanmam.
    Hayır benim cub Euro 3 değil, egzozda da katalizör yok. Benim cub'da düzen yoktu zaten düzeni baştan yarattık, yeni karbüratör, açık filtre ve subab ayarı ile.

  8. #28
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayır benim cub Euro 3 değil, egzozda da katalizör yok. Benim cub'da düzen yoktu zaten düzeni baştan yarattık, yeni karbüratör, açık filtre ve subab ayarı ile.
    Katalizörü iptal ederiz, başka bi sorun kalmıyo sanırım
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  9. #29
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı viper17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Katalizörü iptal ederiz, başka bi sorun kalmıyo sanırım
    Ben egzoz sistemini bozmamaktan yanayım 8-10 bin km yaptıktan sonra krank ötmeye başlarsa motoru komple sıfırlayıp 200cc'ye çıkarmayı düşünüyorum ama

  10. #30
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben egzoz sistemini bozmamaktan yanayım 8-10 bin km yaptıktan sonra krank ötmeye başlarsa motoru komple sıfırlayıp 200cc'ye çıkarmayı düşünüyorum ama
    +1 sende bendensin beraber yapalım 200cc

    Cub dediğiniz 100hyena mı ? euro 3 olması lazım, ama siz bozdunuz sanırım

    100KH karbüratörü ve açık hava filtresi güzel şeyler
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  11. #31
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı viper17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    +1 sende bendensin beraber yapalım 200cc
    200cc yapmak lazım bunu abi nedir bu ya, 90'ı geçmiyo düz yolda. motora yatınca 100'e biraz yaklaşıyo o kadar. Benim Hyena da o kadar hız yapıyo.

  12. #32
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    200cc yapmak lazım bunu abi nedir bu ya, 90'ı geçmiyo düz yolda. motora yatınca 100'e biraz yaklaşıyo o kadar. Benim Hyena da o kadar hız yapıyo.
    Hyena dan farkı görüntüsü zaten benim boy ve kiloya uyacağını bilsem hyena lır mod lardım güzelce

    Bu arada krank kutusundan gelen kabloyu komple mi söktünüz yoksa kablo sarkıyor mu ?
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  13. #33
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı viper17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hyena dan farkı görüntüsü zaten benim boy ve kiloya uyacağını bilsem hyena lır mod lardım güzelce

    Bu arada krank kutusundan gelen kabloyu komple mi söktünüz yoksa kablo sarkıyor mu ?
    Hyena'dan dengesi daha iyi ama iş virajlara gelince Hyena açık ara önde, Hyena'da yapamadığım manyaklık yoktu, motordan sarkıp 80'le viraja giriyodum, aynısını Grumble'la yapmaya kalkınca yolda bozukluk varsa süspansiyon sekiyor yolun dışına atıyor. Hyena'yı çok eskittim ön takım dağıldı resmen. keşke 300 lira daha pahalı olsaydı ama biraz daha sağlam olsaydı.


    Kablo sarkıyo ucu açık.

  14. #34
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hyena'dan dengesi daha iyi ama iş virajlara gelince Hyena açık ara önde, Hyena'da yapamadığım manyaklık yoktu, motordan sarkıp 80'le viraja giriyodum, aynısını Grumble'la yapmaya kalkınca yolda bozukluk varsa süspansiyon sekiyor yolun dışına atıyor. Hyena'yı çok eskittim ön takım dağıldı resmen. keşke 300 lira daha pahalı olsaydı ama biraz daha sağlam olsaydı.


    Kablo sarkıyo ucu açık.
    300 tl ye bence 2 kere yenilersiniz ön takımı

    Son olarak teorinizi alabilirmiyim açık hava filtresini takarsak bu motora ne olur
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  15. #35
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı viper17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    300 tl ye bence 2 kere yenilersiniz ön takımı

    Son olarak teorinizi alabilirmiyim açık hava filtresini takarsak bu motora ne olur
    Şu geri dönüşüm düzeneğini iptal ederseniz açık filtre takabilirsiniz sanırım.

  16. #36
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şu geri dönüşüm düzeneğini iptal ederseniz açık filtre takabilirsiniz sanırım.
    Çok karışık bir düzenek yapmışlar ama bakalım hayırlısı. Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ediyorum sağolun
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  17. #37
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Dün motorla birazcık uzun yol yaptım 100km'den fazla tam gaz gittim, sonra çok deli gaz yemeye başladı. Sizin motora da biraz zaman tanıyın bence rölantide dip gazda yine stop ediyor ama vakumlu karbüratörün tipik özelliği işte, yarım gaz falan verince hemen canlanıyo motor hiç tekleme yapmıyo.

  18. #38
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dün motorla birazcık uzun yol yaptım 100km'den fazla tam gaz gittim, sonra çok deli gaz yemeye başladı. Sizin motora da biraz zaman tanıyın bence rölantide dip gazda yine stop ediyor ama vakumlu karbüratörün tipik özelliği işte, yarım gaz falan verince hemen canlanıyo motor hiç tekleme yapmıyo.
    Neden vakumlu karbüratör kullanırlar ki zaten 125 cc
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  19. #39
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Bu gün Karşıyaka'da Ejder Motor a götürdüm. Karbüratör e bakıcam dedi. Subap ayarı ve egzantrikden de olabilir dedi.
    Normal 4 zamanlı tek silindir motorlar çok gaz verince stop edebilir fakat seninki biraz gaz verince stop ediyor anormallik var dedi.
    Sizce ne yapmalıyım ?
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  20. #40
    vedatkavak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    cbf 250
    Kardeşim ya kapış memen tıkalı yada hava ayarın sıkı kontrol et....


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)