naberezhnye chelny ye gidiyorum, Ford fabrikasinda uretim genişlemesinden dolayi tava cekilecek. Suan 2-2bucuk ay gibi gorunuyor ama suren bir gorusme neticesinde bir baska ihale alma durumu var,olursa 5 aya uzayacak
Hic biri degilim asıl meslegim kaptanlık, en son BriSA (lastik fabrikasi) da calisiyordum. Bir is ortagim vasitasi ile gidiyorum bu ise,isci olarak.
selam arkadaslar. iclik yagmurluk muhabbetleri oldu sanirim. bircok motorsiklet malzemesi satan yer gercekten abartmis fiyatlari. az once 200 lira civari yagmurluk gordum ayiptir gecekten. bazi arkadaslar israrla av bayileri falan demisler kesinlikle katiliyorum kendilerine. alt ust iclik 32 liraya aldim ben. sizlerde motorsikletler malzemesi pahali olur mantigiyla kaziklamaya calisan yerlere prim yaptirmayin bence
bu gün cb ile 500km yol aldım. 2500 ü yolda görünce çanakkale kawasaki servisinde ara bakım yağ değişimi yaptım. yetkili serviste yaptırmamız gereken 1000-4000-8000-12000 diye gidiyor değilmi dostlar ? cbf 150 de oyle idi
---------- Post added at 23:17 ---------- Previous post was at 23:14 ----------
ha bu arada arkadaşlar.. bugün başıma bir olay geldi onuda anlatıyım. hava aşırı rüzgarlıydı. cb ile 90-100km/h seyahat halindeyken cb atesleme kesti la noluyo dedim indim inceledim bişey bulamadım bindim çalıştı. bi 70 km yol aldım yine aynı. tam inerken fark ettim bizim yan ayaklık rüzgardan açılıyor bide bot giyince topukta hafif basıyor.. viteste iken de malum yan ayak acılınca motor stop ediyor daha önce yaşıyan varmı bilmiyorum. bilginize uzun yolda yan ayaklığa dikkat. motor stop ederse paniklemeyin.
Merhaba arkadaşlar. Cb125e nin orijinal dikiz aynasını arıyorum ama piyasada malesefki yok.Yardımcı olabilecek kimse var mı ?
teşekkürler.
Hadi oradan, sen şaşesinin üstünde Made in Japan yazan bir motora nasıl bu teklifte bulunursun. Görüş kalitesi, aynadaki titreşim bunların hepsi 2. planda. Asıl olan japon malı kullanmak. Zıngır zıngır titresede, arkayı değil 45 derece yanı göstersede orjinal cb aynası takılacak.
orjınal iyidir. 15 lirayada ayna var tercih meselesi
Orijinal zırvalığına kapılmış bir topluluk görüyorum.
Motosikletin buram buram çinli olduğunu görmemezlikten gelmeye çalışan bir topluluk bu...
Kullanışsız da olsa orijinal olmalııı diye tepinen...
Şekilci... Soğuk ve itici
tercih meselesi bu arkadaşlar. mal canın yongasıdır
Onemli olan cinde uretilmesi mi? Yoksa hondanin standartlarinda uretilmesi mi? Ford otosan, hyundai,briSA gibi fabrikalarda calismis biri olarak uretimin nerede degil hangi standarta yapildiginin onemli oldugunu biliyorum ama sanirim senin haberin yok? Italyada uretiliyo diye milletin kandirildigi megellilerin hepsinin ariza yapmaktan yola cikamadigini cok iyi gorduk biz. Suan buram buram çinli diye kotuledigin cb bir kere yolda birakmadi beni ve 13.000 km ye geldigi halde bircok kisi sifir km mi yeni mi aldin diye soruyor.. 5.000 km deki yaki-yuki-çakilerin sanki 600.000km de 25 yasinda gibi durdugunu da cok iyi biliriz ;)
Cb ye bok atmaksa derdin sacma sapan konusarak degil de en azindan ucundan azicik birsey biliyormus edası ile yorum yap ki hadi burda gulunecek hale geldin baska yerde gelme..
Sana birkaç fikir vereyim, mesela depo kapagi zirildar,on camurluk yerdeki suyu diz kapaklarina kadar atar,selesi cok sert,titresim rahatsiz etmesede var.. fren balatasi 53 tl far cercevesi 85 tl.. bak boyle seyler yaz yada konus ki biliyorsun sansinlar.
serkan polemiğe giriceğin adam değmeli
Kardeşim, tanımadığın birisi hakkında ağır konuşuyorsun. Hakkıma giriyorsun, günahımı alıyorsun.
Benim elimde şuan Motoran CBS 150 balancer marka motosiklet var. 7000km'ye geldim. Bir kere yolda kalmadım. Bu motor, CB125e'nin birebiri. Öyle ki motor bloğundaki civataya kadar aynı. Motorumun selesini kaldırdığımda her tarafında, kablolarında, hava filtresinde ve birçok yerinde "HONDA" yazısını görebiliyorum.
Kendi motorumu da CB125e ile yan yana çok kıyasladım. Malzeme kalitesi kullanılan bir çok malzemenin birebir aynı olması sebebi ile %99 aynıdır. Benim bu motosiklet hakkında açtığım başlığı incelersen, sendeki motor ile bendeki motorun neredeyse aynı olduğunu, artılarının ve eksilerinin farksız olduğunu görüp okursun.
Körü körüne, bağnazca, bir markanın peşinden gitmeyin. Gidiyorsanız da sağa sola sataşmayın. Bu hondanın CBF150 altında yer alan modellerinin sizin tabiriniz ile ne "b.k" olduğunu herkes biliyor. Bir şeyleri ispat etmeye boşuna çalışmayın.
Kolay gelsin.
---------- Post added at 15:51 ---------- Previous post was at 15:49 ----------
Size kim olduğumu, ne olduğumu, en önemlisi nasıl bir insan olduğumu kanıtlamak zorunda değilim. Burası açık bir forum. Kiminle ne konuşup ne konuşulmayacağına karar verecekseniz bu tarz açık forumlarda yer almayın lütfen.
arkadasım kimse sana birşey ıspat etmeye calısmıyor. sen birseyler ıspatlama pesindesin demekki motorunun koltuğunun altında yazan yazıları bile öğrenmiş olduk biz sana senin motorun kötü demedik açıkcası nasıl bir insan olduğunda umrumda değil. aklı selim olan zaten kim neyin çabasında görüyor iyi forumlar
Ben ne diyorum siz ne diyorsunuz, anlaşamayacağız sanırım. Altımdaki 3 kuruşluk motor. Sizinki de öyle. Yazdıklarımı bir de buna göre okuyun. Atla deve değil bindiğiniz/miz motorlar. Aşın biraz kendinizi. 3 kuruşluk motorda saçma sapan ayna var. Görün bunları... Ben çıkarttım attım bendeki aynaların orijinalini (ki sizin motorla aynı tek fark yok), drift aynası aldım, kullanış keyfim dahi arttı. Size işinize yarayacağını düşündüğüm bir öneri ile geliyorum, sizin yaptığınız buna karşı ayıp vallahi.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)