Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1381

    Üyelik
    04 Nisan 2012
    http://www.youtube.com/watch?v=RzAHRafP8BU

    YOKUŞTA KALIKIŞ honda GS 2 eğitiminden... Bu adam GS2'nin hepsini çekmiş.. ... Youtube da REVENETO .......Süper valla ben bunları çalışıyorumn pazar yerinde...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:42 ----------

    Alıntı lycantrophic adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motosiklet değil motorbisiklet tam anlamıyla. Şakacı Honda.
    Görünüşü aldatmasın, tork iyi...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1382

    Üyelik
    30 Nisan 2012
    Motosikleti
    Honda CB125E
    Alıntı sonhayat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Efe honda da kask var. Ama ekipman vs. için fiyatı en iyi yer Ankara motomax, motomax da olan ürünü başka yerde ucuza alamıyorsun. KASK olarak fiyatı alt limitlerde olupta SHARP testinden 5 yıldız alan NİTRO AİKİDO var 220 TL, ancak ben sharp testinin yalancısıyım... KASK EN ÖNEMLİ EKİPMAN BENCE en az 400 TL kaska ayrılmalı....
    tamamdır hocam bi bakalım şu motomax a. tşk ederim

  3. #1383

    Üyelik
    27 Eylül 2009
    Şehir
    Kadıköy-İstanbul
    Motosikleti
    Honda cb125e
    Alıntı lycantrophic adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motosiklet değil motorbisiklet tam anlamıyla. Şakacı Honda.
    neden ılk ogrenım ıcın basıt kullanımlı oldugundan mı yoksa ybr gıbı 80 den sonra tıkanıp hızlanmadıgı ıcın mı nerde sorun?

  4. #1384

    Üyelik
    04 Nisan 2012
    Alıntı hayabusa06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tamamdır hocam bi bakalım şu motomax a. tşk ederim
    Motomax ürünlerine internetten bakarak inceleyebilirsin şimdiden...

  5. #1385
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    5.000 km'den raporlar;

    -Sele ya yumuşadı ya da alıştım.
    -İlk zamanlara göre ivmelenme arttı, daha başarılı sollamalar yapabiliyorum.
    -Ayak pegleri çabuk eskidi.
    -Motor ısındıktan sonra çalışma sesi değişiyor, traktörümsü bir ses geliyor.
    -Yakıt sarfiyatında rodaj dönemine göre bir azalma olmadı. Gazı ne kadar açarsan o kadar yakıyor, 2.6 litreleri de gördüm.

    Genel olarak parasını hakediyor, başarılı.
    sonhayat, reverse, ramazan4877 ve 1 diğerleri bunu beğendiler..
    www.motorumla.net

  6. #1386

    Üyelik
    04 Nisan 2012
    Alıntı inzell adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    -Sele ya yumuşadı ya da alıştım.
    .
    Nedenlerin önemi yok, yumuşama ve/veya yumuşama hissi olsun yeterki SONUÇ SÜPER... Değerendirmelerinizin devamını bekliyoruz...

  7. #1387
    Canoncu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2010
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı sonhayat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Stop etmeler acemilikten bence......
    Yokuş yukarı kalkışlarda pozisyonun şu olmalı... Debriyaj çekili, vites 1 de, sol ayak yerde, arka ayak FRENE BASILI....Gaz vermeli motor devri rolantiden biraz fazla (ayak hala arka frende) , debriyaj ve arka fren birlikte yavaş yavaş bırakılır (arabada el freni bırakmak gibi)...... ERALPT hocam veya tecrübeli arkadaşlar yanlışlık varsa düzeltsin lütfen... Canoncu GS1'de gösterdiler mi ???
    GS 2 eğitiminde gösterdiler evet. En hızlı öğrenme, İstanbul trafiğinde oluyor.İstesek de istemesek de kendimizi başarmak adına zorluyoruz.Başaramazsak motosikleti istediğimiz doğrultuda kullanamayız çünkü.

    Motosikletimi rodajda iken ve halada şu şekilde kullanıyorum.
    Kalkıştan 5. vitese kadar limit hızlarına gelene kadar kullanmak yerine, yeterli torku üretecek seviyeye kadar çıkıp bir üst vitese geçmek suretiyle hızlanıyorum.
    Ayrıca yavaşlayacağım/duracağım zaman sadece frenle hızımı azaltmak yerine motor frenini sıralı olarak düşürmeyi, motosikletin öne doğru bu frenleme ile kafa düşürmesini sağlayarak motoru açmaya çabalıyorum.
    Bir arkadaşım ilk 5000km zorlama dedi ama sanıyorum ilk 1000km yeter en önemli rodajın tamamlanması adına.
    Son birkaç yüz km' dir debriyaj oldukça yukarıda kavramaya başladı(yada bana öyle geliyor).Bununla ilgili deneyimleme yaşayan varsa bilgilendirsin(1350km oldu yaklaşık).

  8. #1388
    kalyonju - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cb125e
    merhabalar bende cb125 aldım ilk motorum birkaç sorum var kitapcıktan bulamadım istop etmek için jigle kolunu aşağıyamı çekiyoruz .

  9. #1389
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    yok. kontak kapatılır

  10. #1390
    kalyonju - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cb125e
    jigle kolunu aşağı çekince istop ediyor normalde devir yükselmesi gerekmezmi ?

  11. #1391
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    sıcakken fazla benzin emdiğinden dolayı boğulup stop eder. Soğukken tam tersi olur. Boğularak stop etmektense kapat kontağı gitsın be arkadaşım.

  12. #1392

    Üyelik
    04 Nisan 2012
    Alıntı adem80 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yok. kontak kapatılır
    Veya duruş anı = debriyaj çekili , vites 1 de, sol ayak yerde, sağ ayak arka frende basılı ve/veya sağ el ön frende sıkılı... bu durumdayken ben direk yan ayaklığı indiriyorum ve motor stop ediyor. Bu sayede yan ayaklık testini her duruşta yapmış oluyorum..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:21 ----------

    Alıntı kalyonju adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    jigle kolunu aşağı çekince istop ediyor normalde devir yükselmesi gerekmezmi ?
    Hocam motoru boğuyorsun ve stop ediyor, iyi bir şey değil o... Sen ya kontağı kapat ya da dediğim gibi yap..

  13. #1393
    kalyonju - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cb125e
    Alıntı sonhayat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Veya duruş anı = debriyaj çekili , vites 1 de, sol ayak yerde, sağ ayak arka frende basılı ve/veya sağ el ön frende sıkılı... bu durumdayken ben direk yan ayaklığı indiriyorum ve motor stop ediyor. Bu sayede yan ayaklık testini her duruşta yapmış oluyorum..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:21 ----------





    Hocam motoru boğuyorsun ve stop ediyor, iyi bir şey değil o... Sen ya kontağı kapat ya da dediğim gibi yap..
    motor konusunda cahil olduğum kesinleşti bilinçli yapmıyordum bende zaten ayrıca bosta iken yan ayaklığı indirdiğimde stop ediyordu onada anlam verememiştim bir türlü öğrendiğimde iyi oldu ,

  14. #1394

    Üyelik
    04 Nisan 2012
    Alıntı kalyonju adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor konusunda cahil olduğum kesinleşti bilinçli yapmıyordum bende zaten ayrıca bosta iken yan ayaklığı indirdiğimde stop ediyordu onada anlam verememiştim bir türlü öğrendiğimde iyi oldu ,
    Bende senin gibi acemiyim..Sadece bir arkadaştan eğitim aldım 3 saat..şu anda 300 km de motor... YAN AYAĞI vites boştayken açarsan birşey olmaz ama vitesteyken yan ayağı açarsan stop eder (amaç sürücüyü korumak aslında).....

  15. #1395

    Üyelik
    27 Eylül 2009
    Şehir
    Kadıköy-İstanbul
    Motosikleti
    Honda cb125e
    Alıntı kalyonju adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    jigle kolunu aşağı çekince istop ediyor normalde devir yükselmesi gerekmezmi ?
    motor karburatorlu oldugu ıcın sogukkende gazı dırek actıgında stop eder yada calıstırdın gaz vermeden jıgleyı cektın bogulur nefes alamaz stop eder buyuk ıhtımal rolantınde dusuk fabrıka cıkısından dolayı oda etkıler 300km den sonra ılk calıstırmalarda daha rahat edıyor calıstırınca azııck gaz wer bırak 15 sn sonra gıdım gıdım gaz acarken jıgleyı ac o zmn bogulmaz.
    Ayrıca bende stop edıcekken anahtarla ugrasmıyorum 1.vıtes duruyorum ayaklıgı acıyorum daha kolay oluyor sonra anahtarı cekıp alıyorum tavsıye edılır.

    ---------- Post added at 22:42 ---------- Previous post was at 22:40 ----------

    Alıntı Mr.cihans adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor karburatorlu oldugu ıcın sogukkende gazı dırek actıgında stop eder yada calıstırdın gaz vermeden jıgleyı cektın bogulur nefes alamaz stop eder buyuk ıhtımal rolantınde dusuk fabrıka cıkısından dolayı oda etkıler 300km den sonra ılk calıstırmalarda daha rahat edıyor calıstırınca azııck gaz wer bırak 15 sn sonra gıdım gıdım gaz acarken jıgleyı ac o zmn bogulmaz.
    Ayrıca bende stop edıcekken anahtarla ugrasmıyorum 1.vıtes duruyorum ayaklıgı acıyorum daha kolay oluyor sonra anahtarı cekıp alıyorum tavsıye edılır.
    Vaybe 1 ay once aldım bır halt bılmıyordum eralp abi her soruma sıkılmadan cevap verıyordu.. sımdı yorum yapıyorum ınsan cabuk ogrenıyor. Bugun cıkmadım motorla resmen ozledım yarın sabah olsada ıse gıderken bınsem :D ama benzınde ıstıyor adi kırmızıya ındı :(
    [B]Artisliğin sonu figüranlıktır...[/B]

  16. #1396

    Üyelik
    04 Nisan 2012
    arkadaşlar biraz foto atalım ...bizim topikte foto eksik... Ben iki gün şehir dışındayım dönünce biraz foto atayım ortalık şenlensin...

  17. #1397
    kalyonju - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cb125e
    Alıntı sonhayat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende senin gibi acemiyim..Sadece bir arkadaştan eğitim aldım 3 saat..şu anda 300 km de motor... YAN AYAĞI vites boştayken açarsan birşey olmaz ama vitesteyken yan ayağı açarsan stop eder (amaç sürücüyü korumak aslında).....
    2 defa bosta iken bunu yaptı yaklasık 15 -20 dk dolandıktan sonra durdum bosa aldım ayağı actım yatırdım istop etti ozaman rolantidenmi yapıyordur. motor daha 30 km de .

    ayrı bir soru : fren yağı alt seviyenin azıcık ustunde servise sordum normal dediler. gösterge dairesinin ortalarında gibi yani aldığım zaman öyleydi. sizdede böylemiydi

  18. #1398
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010






    badircik, reverse, sonhayat ve 1 diğerleri bunu beğendiler..
    www.motorumla.net

  19. #1399

    Üyelik
    25 Eylül 2005
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    '16 Z-One S Mondial
    beyazı güzelmiş hakkaten hayırlı olsun tekrar
    Uzaklarda bir güneş doğuyor!..

  20. #1400
    eralpt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2004
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Motosiklet, kamp, bilgisayar
    İnzell sen onca yolu cantasiz mi gittin.. Daha aldığım gün çanta taktim cantasiz motor olur mu be abii.. Eziyet yanii.
    Hayırlı yolculuklar dilerim...


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)