Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
37. sayfa BirinciBirinci ... 27353637383947 ... SonuncuSonuncu

Asya Motor RX 250 - MotoCross - SuperMoto

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #721
    suatt22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2013
    Şehir
    ankara
    way be hocam sen binmiş dolaşıyon bizde burda ehliyeti bekliyoz işmi bu söyle şimdi alalı 2 ay oldu
    eğer motor radyatörden su akıtırsa hava yapmıştır radyatör kapağını açıyorsun fazla suyu çek sonra çalıştır sonra su ekle çalıştır kapağı kapat yedek deposunu fullu hiiç bir sorun kalmaz ,
    benzin filtersine dikkat et bu arada istanbulun neresinde yaşıon face gelin artık grubumuza


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #722
    rain planet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150 2013
    Alıntı suatt22 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    way be hocam sen binmiş dolaşıyon bizde burda ehliyeti bekliyoz işmi bu söyle şimdi alalı 2 ay oldu
    eğer motor radyatörden su akıtırsa hava yapmıştır radyatör kapağını açıyorsun fazla suyu çek sonra çalıştır sonra su ekle çalıştır kapağı kapat yedek deposunu fullu hiiç bir sorun kalmaz ,
    benzin filtersine dikkat et bu arada istanbulun neresinde yaşıon face gelin artık grubumuza
    facebookda ekledim grubu, . zaten bitane sayfa vardı sanırım...

    ben pendikde yaşıyorum...

    gene akşam akşam bi 60 km yaptım... bostancı -pendik - maltepe - sabiha gökçen - vs... yarın 300 km bakımlarına götüreceğim motorumu çok sevdim..

    bu arada inşallah ehliyetine kavuşursun...

  3. #723

    Üyelik
    30 Haziran 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    -None-
    Alıntı rain planet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2 gün oldu ve rx de 180 km ye geldim... muhteşem torku var motorun...
    bugün yeni plakayıda taktırdım.. işlemlerim tamamen bitti..
    motor plastik aksamı falza bir motor.. eh tabi millet arazide düşer kalkar değişimi parçası kolay olsun, tabi hafif olsun falan...

    bugün usta plakayı takarken birşey farketti motorun üstünden giden egsoz borusunun koruma demirinin vidası düşmüş... hemen idareten bir vida taktı...sıkıştırdı...
    "300 bakımlarına geldiğinde ben heryerini kontrol ederim abi " dedi aynalarıda düzelttirdim geldim...
    motor görüntü itibariyle harika sokakta caddede otobanda millet en az bikere bakmadan geçmiyo...
    titreşim makul seviyede ama motorun yeni oluşununda etkisi olacaktır...ki 250 cc 19 beygir dev motor için normal..
    işde biraz yüksek devirde kullandığından kafa grernajının içinde "cızzz" diye bir ses geliyor..ne olduğunu bulamadım ama sanırım plastik aksam titreşiminden ses çıkarıyor..ya da vida gevşemiş....ama motorumu tanıdıkça bunlarıda aşacağım...
    dün motoru yıkattım üstüne 1 saat bindikten sonra garaja koydum sabah bi geldim arkada tekerin altında su birikintisi... ilk korkum tabi radyatör su kaçırmış oldu.. ama sandığım gibi değil... sanırım motorun biyerlerinde kalan sular.. özellikle sele süngerindekiler... yere sızınca böyle bir görüntü olmuş..

    motor çinli değil... aksine malezya meyşeğli türk motor diyelim)) yani tam olarak bilmiyorum ama çinden değil parçaları malezyadan geliyor ve burda monte ediliyor... motorun orjini "orion motor"

    şunu söylemeliyimki motorun eksilerinden çok artıları daha fazla.....
    motorun aydınlatması muazzam .. hele bir uzunları var gece dağı aydınlatır.)).. ışığın istikametide kusursuz.. çok güzel yapmışlar..

    dedğim gibi muazzam bir motor yanlız vidaların gevşemesine dikkat...

    şimdilerde rodajı için motoru zorlamıyorum.... ama torku gücü muazzam..( ki 1 seneye yakın ybr ye binmiş biri olarak traktör gibi geldi ) sürüş evet sürüş böyle bir zevk yok.. dünyalar sizin sanki...
    neyse yakında fotolarda koyacağım...
    kazasız belasız günler herkeze
    Hayırlı olsun kazasız, cezasız güvenli sürüşler
    Toplam ne kadara maloldu (motor +plaka + ruhsat + sigorta)

  4. #724
    rain planet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150 2013
    Alıntı Satharian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun kazasız, cezasız güvenli sürüşler
    Toplam ne kadara maloldu (motor +plaka + ruhsat + sigorta)
    toplamda 6300 satharian ....hepsi içinde ...motorun şu anki sıfır maliyeti 5800 lere kadar indi...ki alacak kişilere duyurulur..ve bugün itibariyle motorum 500 km ye yaklaştı....ki dün 300 km bakımına sokmuştum.. motorun rodajınıda itina ile yaparak, zorlamadan, boşluk vermeden sürekli geziyorum.. haa öle dağ bayır da değil.. asfalt , otoban aklım ve keyfim nereye eserse oraya gidiyorum..

    bugünde hazır 500 km ye yanaşmışken ve birazda boş vaktim varken, size bu motor hakkında ,500 km lik deneyimim ve tecrübelerimle sınırlı biraz bilgi vereceğ im ki yeni alacak arkadaşlar için biraz bilgi olsun...zaten bu forumdada buna pek değenilmemiş okduğum kadarıyla ve yakında fotolarıda koyacağım inşallah...

    asya motor rx 250 enduro/cross görüntüsüyle gücüyle mükemmel bir motor....motorun olumu yönleri olduğu kadar olumsuz yönleride mevcut...
    hepsine birden kendi deneyimlerimle değineyim..

    1-) arkadaşlar motorumuz 250 cc ,19 beygir ve su soğutmalı..(1 seneye yakın yamaha ybr ye binmiş biri olarak motor hakkaten motor)...gücünü daha ilk binişte hissettiriyor.... yokuşu traktör gibi çıkıyor.. torku gücü hakkaten yerinde....hatta bugün otobanda gelirken biraz zorlayayım dedim ..90 ile giderken kısa sürede hemen 100 e çıktı inanamadım....dahada bassam giderdi ama rodajdayız fazlada zorlamiiim dedim... motor açıldıkça dahada fazla deneyimlemek istediğim birşey ,zaten gaza yüklendinizmi , omurganızdaki baskıyı hissediyosunuz..bu daha önce 125 cc lik bir motorda görmediğim birşey...

    2-) titreşim biraz var ama asla rahatsız etmiyor....ki ilk zamanlar düşük viteslerin yüksek devrinde elleri uyuşturacak kadar titreşim normal...ama sonuçta altınızda 250 lik 19 beygir bir cross /enduro var o kadar olsun... ki ben rahatsız olmadım.... ama bu motorun selesiyle titreşimi birleştiğinde bazıları rahatsız olabilir)) herkez için değil...

    3-) motorun görüntüsü!! işte can alıcı nokta...motorun psikopat bir görüntüsü var...hatta bir amcamız bana bu motor için "kapkaççı motoru lan bu" deyip beni gülmekten yarmıştır......vallahi bu motorun denk sınıfından daha üstün motorları bir araya getirin , örneğin ktm, yamaha, husquvarna, husaberg....vss.... bu saydıklarımın arasında görüntüsü bu kadar güzelleştirilmiş bir motor varsa ( ki vardır ama bu benim kendi görüşüm).... bu forumu şu anda bırakayım)))... motorun dış görünüşüne o kadar ikna oldum ve o kadar sevdim ki... uzun yıllar sırf bu yüzden binmek istiyorum bu motora...kedinizle özdeşleşmesini isteyeceğiniz bir motor...trafikde size saygı duyacakları bir motor

    3-) motorun yarısı çelik ve metal aksamsa, yarısı plastik arkadaşlar..ki dağ bayır gezerken , düşeriz kalkarız..parçası kırılır vs... değiştirmesi , temizlemesi kolay olsun , hafif olsun diye elin malezyalısı gitmiş plastik yapmış motoru bana göre olumsuz yönlerinden biride bu.....motorun bir çok yerinden ses geliyor... yüksek devirde özellike kafa grenajından büyük cazırtı geliyor....dün servisteki çırak "abi kafa grenajında bir vida gevşemiş ondan yapıyodu herhalde , hepsini sıktım daha yapmıyo" desede yine grenajdan ses geliyor... ama alıştım sanırım.... sonuçta plastik aksamlı motor.. olacak o kadar...))

    4-) malum bir japon motor yada avrupalı bir motor olmadığından ve parça kalitesi çok yüksek olmadığından motorun civataları gevşeyebiliyor.. sıkmak gerekir...(ama herzaman herkezin motorunda olacak diye birşey yok).... her gün binmeden önce bir vidalara bakmakda fayda var...(zaten motorculuğun ilk kurallarından biri motora binmeden önce gözle ve dokunarak sağlamlık testli yapmakki sonra motora binmek bizce caiz ).. benim ilk gün motorun üstündeki egsoz borusunu koruyan metal parçanın vidası düşmüştü....yine servisteki çocuk farketti oraya geçici bir vida taktı ama eskisinden daha sağlam oldu...ve onun dışında bir gevşeme problemim olmadı... çok şükür o konuda sıkıntım yok... ki bu tip motorlarda gevşeyen bir vida varsa onun yerine serviste başka bir vida taktırın .. sonsuza kadar çıkmayacaktır...

    5-) motorun yüksekliğine gelirsek motor çok yüksek arkadaşlar... sele yüksekliği, şu an benimkinin 95 cm civarı bişey ki ustanın dediğine göre bu en düşük ayarmış...daha fazlası bizi aşar dedik ve böyle biniyoruz.. motor durduğunda ancak sol ayağımın ucuyla yere değip duruyorum.....allaha şükür bu kadar yüksek motor şehir içinde ışıklarda falan çok sorun çıkarır dediler ama şu ana kadar bi sıkıntım olmadı....inşallahda olmaz..)

    6-) motorda genel anlamda bir sıkıntı, forumdada okuduğum kadar karbüratöründe arkadaşlar ...ve bu sorunu bence ilerki zamanlarda yaşayacağım sanırım ki ara ara kendini göstermeye başladı... karbüratörü iğrenç bu motorun...alan arkadaşlarda yada alacak arkadaşlarda da olmuşmudur ya da olurmu bilmem ama....karbüratörü için motoru yakında zamanda servise göstereceğim ve hatta gerekirse karbüratörü değiştireceğim....özellikle benzin sızdırması olayı gördüm kendimde...akşamdan bırakıyorum motoru garaja...sabah bir bakıyorum motorun ayaklık kısımın olduğu yerde ,zeminde , avuç içi kadar sızıntı var... ilk başta anlamadım.. yağ sandım ama motor yağı olsa siyah olurdu...radyatör sıvı kaçırdı sandım ama radyatörde anti friz var ve o yeşil oluyo , oda değil ki radyatörün altında değil bu baya arka tekerleğe yakın bişey..en son motoru biraz inceledim ve karbüratör tahliye hortumunun yaptığının farkına vardım... evet ucu boşdu ve sıvı sızdırıyodu zaman zaman... hatta biraz kokladım benzin kokuyo... sanırım bu dedim... ve yine karbüratör sıkıntısı... bugün hatta otobanda gelirken motor teklemeye başladı .. aynı benzin bitiği zamanki durumu gibi.. ki benzinide yeni almıştım....kenara çektim baktım ettim bir sıkıntı yok... sonra gazladım geldim... ve bence bu durumda da sıkıntı karbüratöründeydi...neyse...motorun giderinde hiç bir sıkıntı yok ama küçük sinir bozucu birşey sonuçta....yakın zamanda bunuda aşacağım inşallah.

    7-) motorun göstergesi evlere şenlik arkadaşlar..bence çok güzel ... dijital olmasının yanında (ki oldschool düşünenler sevmeyecektir ama ben bayıldım), bu motoru yapanlar bence bu konuda herşeyi düşünmüş... nemi?... gösterge panelinde bi ben yokum .))).. vites göstergesi , yağ göstergesi , benzin göstergesi , km sayacı , günlük km sayacı , batarya göstergesi , hız göstergesi ,..ve son olarakda saat ..evet saat özellikle beni çok sevindirdi.= motorla gezerken en çok merak ettiğim saat olurdu... kol saatim yok malum bizde buraya bakarız vs...herşeyiyle güzel ve çok kullanışlı bir göstergesi var rx 250 nin ...

    8-) motor su soğutmalı olduğu için radyatör mevcut ve içinde de servisteki ustanın dediğine göre belli oranda antifriz var.... ki buna direk de şahit oldum....motoru ilk bana hazırlarken motoru çalıştırdılar radyatörden antifriz aktı, çünkü radyatör hortumu sıkılı değildi... hemen açtılar grenajı, hortumun vidasını sıktılar yeni antifriz koydular,sildiler ve sonrasında motor çalıştı güzelce, tabi ondan önce havasını almışlardı......özellikle bu tip motorlarda radyatörün oluşu biraz sıkıntı olabilir arkadaşlar çünkü büyük başın büyük derdi olur hesabı, radyatör sorunları motorun çalışmasını direk etkileyeceği için bu konuda biraz tecrübe edinmek şart... motorun sızıntısında yeşil sıvı görürseniz bu kesin antifrizdir.... özellike motoru bikaç defa düşürenlerde bu sorun olabiliyo..antifriz delinebiliyor.. bu motorda radyatör biraz savunmasız...bende ilk başda sırf bu yüzden bu motora şüpheyle bakmışda olsam , aldım....zaten yeni motor garanti kapsamında değerlendirilceğinden rahatım ...

    9-) motorun şasesi çelik boru şasi...allah muhafaza sağlam bir kazada geçirsek şasi bir kaynakla eskisinden daha sağlam bir duruma getirilebilir...kim ne derse desin motorun metal aksamı bence sağlam..

    11-) motorun amörtisör ayarları tam bana göre...eski ybr motorumla bir tümsekden geçdiğimde tümsek bana bir dağ, tepe gibi geliyordu...... hele hele çukurlar , söylemeye dilim varmıyor... allahtan bu motorla bu sıkıntılarım ortadan kalktı... gaz kesmeden, direksiyon çevirmeden bu bozuk yolların üzerinden stabil bir şekilde gidebiliyorum..ki bu motorun sürüşündeki keyif dönemi işde burda başlıyor ))))) gerçekten mükemmel !!

    12-) motorda direksiyon kilidi var ve çok rahat...kolay bişekilde direksiyonu kitleyebiliyorsunuz...


    13- ) motorum SM kategorisinde ve üzerinde asfalt lastikleri var... ben uzun yol ve sürekli seyehat için bunu seçtim .. daha önceki zamanlarda forumlarda açıkladığım üzere arazi adamı değilim ve onun için almadım...

    14-) gelelim yakıta.. ybr ile km de 10-13 kuruş arası yakıyordum arkadaşlar..sürüş durumuna göre değişiyodu tabi....ve en sevdiğim özelliği buydu...ama bu motor da bence türünün en düşük yakanı... daha motor yeni ama bikaç gündür ( ki rodaj döneminde) sürekli gezip, benzin alıp, adam gibi bi hesaplama yapamasam bile bence 13 kuruş gibi bişey yakıyor... ki bu motor için hiçbirşey..bana göre gerçekten düşük....motor açıldığında biraz yüksek devirde kullanacağımızdan bu 15 kuruşa kadar gidebilir...yani ortalama 13-15 kuruş arası diyelim...))

    evet arkadaşlar burda kendim kısacık deneyimlerime dayanarak bu motor hakkında sizlere bilgilerimi aktarmaya çalıştım.... asya motor rx 250 bence bu paraya alınabilecek çok güzel bir motor...parçası ucuz, servis ağı geniş.. ki bu yüzden çalıştığım "istanbul - sancaktepe" ye kocaman asya motor servisi ve showroomu açtılar...büyük bir plaza ...usta oranın tam bir ameliyathane olduğunu söyledi).....hatta şu karbüratör olayını oraya danışmak için bigün uğrayacağım...
    kimilerine göre bu paraya alınabilecek bir motor için çok pahalı , kimilerine göre de bence parasının tam karşılığı.... bende öyle düşünenlerdenim...yukarıda açıkladığım sıkıntılar herkezde olmayacağı gibi , giderilmeyecek şeyler de değil....dengi olan japon motorları düşünüldüğünde bu motor bu kaliteyle gayet ucuz....motorumu çok sevdim... gerçekten yıllarca binmek istediğim bir motor...ilerleyen zamanlarda motorda biraz değişiklikler yapacağım... biraz kendime göre düzenleyip ,keyifle binmeyi düşünüyorum ...mesela fren ve debriyaj takımını değiştireceğim....karbüratör pek randımanlı değil sanırım oda büyük ihtimalle değişecek... ki belki garanti kapsamında değişecek servise baktıracağım orda anlaşılır....

    fotoları yakında yükleyeceğim... biraz daha motoruma alışayım istiyorum))...herkeze kazasız belasız günler arkadaşlar....
    cenkito, Satharian ve Carbondioxid bunu beğendiler.

  5. #725
    suatt22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2013
    Şehir
    ankara
    helal sana kardeşim ne kadar uzun yazmışsın hayran kaldım plastik aksamını şikayet etmişsin ama zaten enduro ve supermoto sınıfdaki motorlarda olmazsa olmaz parçalardır bütün ünlü markalrınki plastiktir nedenide enduro ve cross motorlarının hafif olması prensibidir o parçaların metal olduğunu düşünürsen ekstradan ağrılık katar motora ki düştüğün zman metal parçalar çok ciddi sonuçlar yaratabilir bizim motorla alakalı bir olay değil yani enduroyla alakı bir prensiptir ki bizim motorlarda endurodan bozmadır radyatörün üstüne 4 defa düştüm hiç bir sorun olmadı
    en son babam bindi oda grenajı kırdı allahtan radyötörde hiç birşey olmadı
    antifriz olayıda yedek depoyu arada bir kontrol et eksilirse eklemeni yap cumartesigünü yaptığım enduro kullanımında üstündenden inmek istemedim asfalt lastikleriyle adeta arazide uçtum dizime kadar çamura battım ama fark etmeden oldu ilk başta korktum boku yedik dedim ama gazı kökleyince çıkardı beni tabi herkesde güldü üstüm başım mafoldu bende bunun gazıyla dahada vahşileşdim nerde çukur nerde tümsek girdim harikaydı motorçok büyük ve hebetli bana göre bu bir avantaj çünkü herkes görebilior seni diğerleri giibi bodur kalmıyorsun ama işte bu servisler adamı deli ediyor kırılan malzmeleri aldım adamlara birde montaj parası vericem sizce bu adilmi montaj parası verdikten sonra başka yerden alırım en azında daha kalitelei malzemeler alırım senin servis nasıl burdaki esnaflarda bir tuhafya adamlar iş yapmak istemio sanki görsen dersinki milyon dolarlık adamlar o kadar ilgisizler birde yedek parçaya kargo ödemesi var dikkatli kullan çakkallara fırsat verme motorunuda kimseye sürdürtürme
    rain planet bunu beğendi.

  6. #726

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    @ rain planet : Güzel rapor eline sağlık, karburatörünüz modeli ve kaç mm'lik olduğunu söyleyebilirsen sevinirim, bende apachi aldım, şuan gözümü kararttım karburatör(34mm Dellorto) ile uğraşıyorum, biter bitmez detaylı resimleri ile apachi başlığında paylaşacağım, muhtemelen içerisinde katkılı benzinin kuruması sonucu, yağımsı bir tabaka ve kireçbenzeri oluşumlar var, dolayısı ie hava gaz ayarı ile oynayarak çözerim sandım, ancak 2 gündür motor yatıyor bir türlü çalışmıyordu bu gün sökünce anlaşıldı mevzuu.

    Unutmadan sizin kross jant ebatları ön/arka, lastik model ve ebatlarını yazarsanız sevinirim bayaa hoşuma gitti.
    rain planet bunu beğendi.

  7. #727
    suatt22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2013
    Şehir
    ankara
    arkadaşlar benzin karbüratörü boğuyor boğuncada tekliyor stop ediyor bunun olmaması için biraz devirli kullanmak lazım motoru
    rain planet bunu beğendi.

  8. #728
    rain planet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150 2013
    Alıntı suatt22 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    helal sana kardeşim ne kadar uzun yazmışsın hayran kaldım plastik aksamını şikayet etmişsin ama zaten enduro ve supermoto sınıfdaki motorlarda olmazsa olmaz parçalardır bütün ünlü markalrınki plastiktir nedenide enduro ve cross motorlarının hafif olması prensibidir o parçaların metal olduğunu düşünürsen ekstradan ağrılık katar motora ki düştüğün zman metal parçalar çok ciddi sonuçlar yaratabilir bizim motorla alakalı bir olay değil yani enduroyla alakı bir prensiptir ki bizim motorlarda endurodan bozmadır radyatörün üstüne 4 defa düştüm hiç bir sorun olmadı
    en son babam bindi oda grenajı kırdı allahtan radyötörde hiç birşey olmadı
    antifriz olayıda yedek depoyu arada bir kontrol et eksilirse eklemeni yap cumartesigünü yaptığım enduro kullanımında üstündenden inmek istemedim asfalt lastikleriyle adeta arazide uçtum dizime kadar çamura battım ama fark etmeden oldu ilk başta korktum boku yedik dedim ama gazı kökleyince çıkardı beni tabi herkesde güldü üstüm başım mafoldu bende bunun gazıyla dahada vahşileşdim nerde çukur nerde tümsek girdim harikaydı motorçok büyük ve hebetli bana göre bu bir avantaj çünkü herkes görebilior seni diğerleri giibi bodur kalmıyorsun ama işte bu servisler adamı deli ediyor kırılan malzmeleri aldım adamlara birde montaj parası vericem sizce bu adilmi montaj parası verdikten sonra başka yerden alırım en azında daha kalitelei malzemeler alırım senin servis nasıl burdaki esnaflarda bir tuhafya adamlar iş yapmak istemio sanki görsen dersinki milyon dolarlık adamlar o kadar ilgisizler birde yedek parçaya kargo ödemesi var dikkatli kullan çakkallara fırsat verme motorunuda kimseye sürdürtürme
    eyvallah suat... yok zaten elbetteki enduro crosların ki plastik olur nihayetinde ama benim şikayetim özellikle bu motorda biraz cazırtı yapmaları

    karbüratör bu gece sızıntı yapmadı... acaba dün biraz zorladım motoru yüksek devirde kullandım ondanmı? bilemem tabi..geçen günkü o sızdırma bildiğin pislikdi.. yani karbüratör bildiğin içindekini kusmuş...
    belki ilerleyen zamanlarda kabüratör yerine gelir.. sağlam çalışır sıkıntı olmaz... 1000 km ye kadar gözlemleyeceğim.. sıkıntı çıkarırsa yine... servise bildireceğim...
    ikinci bir korkumda radyatör...onda allahtan bir sıkıntı yok.. ama sanki motorun üstündeki egsoz borusunun üstünde çok ufacık yeşil damlalar görmüştüm...bir ikidefa...radyatör sızdırırsa nerden sırdırır bunu merak ediyorum...

    @ rain planet : Güzel rapor eline sağlık, karburatörünüz modeli ve kaç mm'lik olduğunu söyleyebilirsen sevinirim, bende apachi aldım, şuan gözümü kararttım karburatör(34mm Dellorto) ile uğraşıyorum, biter bitmez detaylı resimleri ile apachi başlığında paylaşacağım, muhtemelen içerisinde katkılı benzinin kuruması sonucu, yağımsı bir tabaka ve kireçbenzeri oluşumlar var, dolayısı ile hava gaz ayarı ile oynayarak çözerim sandım, ancak 2 gündür motor yatıyor bir türlü çalışmıyordu bu gün sökünce anlaşıldı mevzuu.

    Unutmadan sizin kross jant ebatları ön/arka, lastik model ve ebatlarını yazarsanız sevinirim bayaa hoşuma gitti.
    teşşekürler üstad...valla karbüratörün modelinin hiç bilmiyorum artık listesinde internette "asya motor rx 250 cross / enduro" için neyse odur....

    jant ebatları ise Ön Lastik : 80/100-21 Arka Lastik : 110/100-18 (sitesinden aldım tam bilgim yok ....apache nin fotolarını link atarsın artı burdan..

  9. #729

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    @rain planet : Teşekkür ederim cevap için.

    "teşşekürler üstad...valla karbüratörün modelinin hiç bilmiyorum artık listesinde internette "asya motor rx 250 cross / enduro" için neyse odur....

    jant ebatları ise Ön Lastik : 80/100-21 Arka Lastik : 110/100-18 (sitesinden aldım tam bilgim yok ....apache nin fotolarını link atarsın artı burdan.."

    İlgili link.

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...m-basligi.html

  10. #730
    rain planet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150 2013
    hayırlı olsun carbondioxcid güzel günlerde bin kazasız belasız inşallah... motorun çok çok güzel heybetli.. bayıldım

  11. #731

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı rain planet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun carbondioxcid güzel günlerde bin kazasız belasız inşallah... motorun çok çok güzel heybetli.. bayıldım
    Teşekkürler hepimiz güle güle kullanırız inşallah.

  12. #732
    suatt22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2013
    Şehir
    ankara
    karbüratör japon malı birçok motordakiyle aynı radyöterde benimkinden sızdıırdığı yer su tahliye civatasından altakinden sızdrımıştı onuda çok kolay hallettim radyatörün yedek dep0osuna dikkat et kontrol et arada eksildimi ordan alıo suyu

  13. #733

    Üyelik
    12 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Kle 500
    yeni motorda 3000lere kadar radyatör sızdırı normaldr .. deilk çatlak olduğu anlamına gelmez merak etmeyin tabi damla damla durmadan kesmezse bi yerde ezik olabilir

  14. #734

    Üyelik
    27 Mayıs 2013
    Motosikleti
    RX 250 Cross
    onurkahraman senden esinlendim SM RX 250 almayı düşünürken sen satıyorsun

  15. #735
    rain planet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150 2013
    [QUOTE=Onurkahraman;3046559]yeni motorda 3000lere kadar radyatör sızdırı normaldr .. deilk çatlak olduğu anlamına gelmez merak etmeyin tabi damla damla durmadan kesmezse bi yerde ezik olabilir[/QUOT

    neden acabaa onur... yani delik falan olsa durduk yerdede sızdırır....benim gözlemlediğim motorumla geziye çıktığımda özellikle otobanda biraz bastığımda motorun üstü damla damla yeşil renkde antifriz oluyor...hele gaza ne kadar yüklensem o kadar fazla oluyor....durduk yerde haftalarca bırakayım..ya da çok yavaş kullanayım günlük, sızıntı yok....dün ustaya gösterdim " evet antifriz bu, yarın gel havasını alalım" dedi...inşallah düzeltirler... karbüratör sorunları da yaşamıştım ilk bikaç gün... tekleme sorunu, tahliyeden pisliğin zemine akması leke yapması vs.....karbüratör ve radyatörün sorun çıkarafcağından emindim..inşallah uzun vadede hallederim ve üstesinden gelirim...yoksa başka çözümler arayacağım...

  16. #736
    suatt22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2013
    Şehir
    ankara
    motorun yenisiyle eskisiyle alaksı yok bu olayın radyatörün hava yapmıştır şıkıştırma yapıyordur havasını alırsın düzeliir karbüratörüde devirli kullan sorun çıkmaz ama illaki 2 3 damla akabilir bu da gayet normaldir stres yapmaya gerek yok bu arada burdakilerden kim face grupta çünkü aynı şeyleri yazıp duruom
    rain planet bunu beğendi.

  17. #737

    Üyelik
    12 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Kle 500
    [QUOTE=rain planet;3047741]
    Alıntı Onurkahraman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yeni motorda 3000lere kadar radyatör sızdırı normaldr .. deilk çatlak olduğu anlamına gelmez merak etmeyin tabi damla damla durmadan kesmezse bi yerde ezik olabilir[/QUOT

    neden acabaa onur... yani delik falan olsa durduk yerdede sızdırır....benim gözlemlediğim motorumla geziye çıktığımda özellikle otobanda biraz bastığımda motorun üstü damla damla yeşil renkde antifriz oluyor...hele gaza ne kadar yüklensem o kadar fazla oluyor....durduk yerde haftalarca bırakayım..ya da çok yavaş kullanayım günlük, sızıntı yok....dün ustaya gösterdim " evet antifriz bu, yarın gel havasını alalım" dedi...inşallah düzeltirler... karbüratör sorunları da yaşamıştım ilk bikaç gün... tekleme sorunu, tahliyeden pisliğin zemine akması leke yapması vs.....karbüratör ve radyatörün sorun çıkarafcağından emindim..inşallah uzun vadede hallederim ve üstesinden gelirim...yoksa başka çözümler arayacağım...
    Dostum ciddi bi durum değil, suatın dediği gibi hava yapmış olabilir.. korkma al eline anahtar takımını, indir aşağı radyatörü, bak delik var mı yok mu, bi yerden sızdırıyor mu diye.. yoksa başlarda daha fazla olmak üzere, geneldede radyatör terlme yapıyor, az azda olsa eksiltiyor.. bende de başlarda çok olmuştu.. yine ara ara kontrol et, kafana dert etme onu falan =)) bu motorun tek sıkıntısı, karbüratör, onunda filtresini başka motorlardan uydurarak yapabilirsin, oda sorun çıkartmaz da ben bi vakit bulupta araştıramadım onun yerine arada bi depo, karbratr temizliği yapıyorum..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:11 ----------

    Alıntı gezgin26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    onurkahraman senden esinlendim SM RX 250 almayı düşünürken sen satıyorsun
    ya ben ameliyat olacam, yaklaşık 3-4 ay motora binemiycem... tam motoru adam ettim, yaz geliyor, tüm bakımlarını yaptım, yazın memlekete uzun yola filan gidecektim.... kiii başıma bu ameliyat işi çıktı... bide yazın sonuna doğru söz yapma durumum var... dedim kendimi borca sokmaktansa motoru satarım zaten binemycem bi müddet... ondan da vazgeçtim gibi millete böyle diyince 'bu motoru nasıl olsa mecbur satacak. ben öldüm fiyatına alırım diyor'... satmıyacam a.q,,, kapalı bi yere bırakacam yatsın orda =))... 5000 lira fiyat yazmışım, 4000den fazla veremem diyor adam =), 5 aylık motor, 4000 km olmamış daha, sıfırından da plakasıyla beraber 1200-1500 lira daha ucuza fiyat yazmışım hala laf yapıyorlar... yok 4000 olmazmı, yok 4500 olmazmı, yok hadi 4750 olsun =)) delirdim en sonunda... motorun başına gelip adam akıllı pazarlıkla alcak biri olmadıkça satmıycam..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:19 ----------

    Ha arkadaşlar bu arada motora cross lastik arıyorum, bendeki süpermtosu... yedek parça listesinde ön ve arka telli jant fiyatı toplamda 900e falan geliyor... yardımcı olabilcek var mı aranızda.. bizim motora uygun telli jant lazım bana

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:21 ----------

    [QUOTE=rain planet;3047741]
    Alıntı Onurkahraman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yeni motorda 3000lere kadar radyatör sızdırı normaldr .. deilk çatlak olduğu anlamına gelmez merak etmeyin tabi damla damla durmadan kesmezse bi yerde ezik olabilir[/QUOT

    neden acabaa onur... yani delik falan olsa durduk yerdede sızdırır....benim gözlemlediğim motorumla geziye çıktığımda özellikle otobanda biraz bastığımda motorun üstü damla damla yeşil renkde antifriz oluyor...hele gaza ne kadar yüklensem o kadar fazla oluyor....durduk yerde haftalarca bırakayım..ya da çok yavaş kullanayım günlük, sızıntı yok....dün ustaya gösterdim " evet antifriz bu, yarın gel havasını alalım" dedi...inşallah düzeltirler... karbüratör sorunları da yaşamıştım ilk bikaç gün... tekleme sorunu, tahliyeden pisliğin zemine akması leke yapması vs.....karbüratör ve radyatörün sorun çıkarafcağından emindim..inşallah uzun vadede hallederim ve üstesinden gelirim...yoksa başka çözümler arayacağım...
    Dostum zaten sen istanbuldaymışsın... istanbulda rx kullancısı da bi 5 oldu galiba.. bi ara toplanalım, bildiğim bi şeyse yardımcıda olurum motorla ilgli
    rain planet bunu beğendi.

  18. #738
    rain planet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150 2013
    tamamdır...güzel yorumlar ve güzel bilgiler... evet motorun karbüratörü ve radyatörü genel sıkıntı dedik damlatması sizin için bir sorun değil anladığım kadarıyla ama paçalardan akıyo be kardeşlikler))))

    neyse... bende istanbuldayım... bu forumu şahlandırmak lazım.. halen adam gibi foto koyamıyorum zamanım yok çekeyim.. yakında çekeceğim...
    onur arkadaşım sana geçmiş olsun, allah şifa versin . bende ameliyat olacaktım ama biraz ihmal edip uzattım... (kıl dönmesi).. malum motorda binmek zorlaşcak bende... ama bu keyiftende mahrum olmak istemedim ..hayırlısı...
    bu deneyimler ve bilgiler ışığında yeni alacak olan arkadaşlara motora ilgi duyanlara güzel bilgiler olacak ....motor gerçekten güzel motor... motorumu çok seviyorum...sıkıntıları atlatıp bende uzun yol yapmak istiyorum...
    ki bunu kaldırabilecek sağlam motor..ama biraz motoru tanımak lazım sanırım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:36 ----------

    arkadaşlar bu arada facebook sayfasında " eiriu eolas" benim.. saygılarımla )))

  19. #739

    Üyelik
    31 Mayıs 2013
    Şehir
    kadıkoy
    Motosikleti
    ASYA RX250 enduro
    Merhaba arkadaslar
    Bende gecenlerde 18 Mayısta Bir RX250 enduro aldım ve aranıza katıldım.
    Daha sonra detaylı yazacagım
    rain planet bunu beğendi.

  20. #740
    rain planet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150 2013
    Alıntı Btopcu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaslar
    Bende gecenlerde 18 Mayısta Bir RX250 enduro aldım ve aranıza katıldım.
    Daha sonra detaylı yazacagım
    hayırlı olsun güle güle kazasız belasız bin arkadaşım..


    REKLAM ALANI
37. sayfa BirinciBirinci ... 27353637383947 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)