Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Kanuni Racer Kullanıcıları

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #2981

    Üyelik
    09 Eylül 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    freedom200 & Kawasaki er5
    Arkadaşlar racer topiğine yada diğer topiklere yazı yazmadan da katılanlar vardır herhalde, sayıları az da olsa... Ben de bunlardan biriyimdir. Ama bunun nedeni yazılanları okuyarak birşeyler öğrenmektir. Mesela ben kendi motorumu racer topiğini okuyarak, bilgi edinerek almaya karar vermiştim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2982
    dumanxtr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2008
    Motosikleti
    Racer*s
    TRAkonya kardeşim nekadr güzel işte buradaki bilgileri göz önünde bulundurarak motor almışsın ozman sende bilgilirini aktar ki olacak ollanların kararında ettik olur
    Yani topice iştirak ederseniz mutlaka birileri sizin sayanizde katılımcı olup olmama kararını alacakcalar
    Saygı ve Sevgimizi yolluyoruz. Bilgi ve tecrübelerinizi bekliyoruz
    TEKERİNİZ DÜZ BASSIN
    ( @ N € R >>dünyada ROMA,tr de SOMA

  3. #2983
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    Alıntı Trakonya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar racer topiğine yada diğer topiklere yazı yazmadan da katılanlar vardır herhalde, sayıları az da olsa... Ben de bunlardan biriyimdir. Ama bunun nedeni yazılanları okuyarak birşeyler öğrenmektir. Mesela ben kendi motorumu racer topiğini okuyarak, bilgi edinerek almaya karar vermiştim.
    kesınlıkle dostum sana katılıyorum,
    illaki motorunun incelediğin topıc'tekılerden olması şart değildir,
    pek çok motorun imalat tarzı ve sorunları aynıdır,
    başkalarının başına gelmış olan bir şeyi buradan okuyarak çare bulunulan bişeylerden senınde başına gelebılır,
    bu şekılde sende canını sıkmadan giderebilirsin,

    kaldıki senın motorun zaten racer'ın naket cınsi:D
    motorun ynı yane grenaj farkı var,

    bire bir sorunlar senınkısı ile aynı olur zaten,
    yani yardımı dokunacaktır sanada bu topıc'in...
    BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
    ''Gürcan Moto Garaj''
    0 535 939 20 86

  4. #2984

    Üyelik
    05 Ağustos 2008
    hehe yaw topa tutmuşsunuz walla beni.
    ama buralardayım artık daha sık şekilde

  5. #2985

    Üyelik
    17 Eylül 2008
    Şehir
    Bayrampaşa
    Motosikleti
    GT250R
    herkese selam tekrardan epidir yoktum geldim.

    geçen okula kayıt yenilemeye gittim, ben nasılsa kalmışımdır diye plan yapmıştım ama adam 4. sınıftan ders alabilirsin dediğinde buruk bi sevinç yaşadım. bu demekki daha çok okula gitmem gerekio ve belkide motor planlarıma kazık sokuo grrrrrrrrrrr hade bakalım hayırlısı
    "Hayallerinin olması önemli bir şey..." Das Experiment
    [B]34 YVV 98[/B]

  6. #2986

    Üyelik
    10 Ekim 2008
    Şehir
    izmir...BUCA
    Motosikleti
    motosikletim 1997 model cbr600 kawa

    motorumdaki devir benim için bir nabız atması demek ...sakın atmaya devam .

    slm moto çipiçiler sakın gaz kesmeyin eyithttp://www.motosiklet.net/forum/images/smilies/eskiler/icon_rolleyes.gif
    içi olun kazasız belasız hızlar.

  7. #2987

    Üyelik
    09 Eylül 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    freedom200 & Kawasaki er5
    Alıntı dumanxtr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    TRAkonya kardeşim nekadr güzel işte buradaki bilgileri göz önünde bulundurarak motor almışsın ozman sende bilgilirini aktar ki olacak ollanların kararında ettik olur
    Yani topice iştirak ederseniz mutlaka birileri sizin sayanizde katılımcı olup olmama kararını alacakcalar
    Saygı ve Sevgimizi yolluyoruz. Bilgi ve tecrübelerinizi bekliyoruz
    TEKERİNİZ DÜZ BASSIN
    Alıntı serkanADH13 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kesınlıkle dostum sana katılıyorum,
    illaki motorunun incelediğin topıc'tekılerden olması şart değildir,
    pek çok motorun imalat tarzı ve sorunları aynıdır,
    başkalarının başına gelmış olan bir şeyi buradan okuyarak çare bulunulan bişeylerden senınde başına gelebılır,
    bu şekılde sende canını sıkmadan giderebilirsin,

    kaldıki senın motorun zaten racer'ın naket cınsi:D
    motorun ynı yane grenaj farkı var,

    bire bir sorunlar senınkısı ile aynı olur zaten,
    yani yardımı dokunacaktır sanada bu topıc'in...
    Sağolun arkadaşlar haklısınız Birde işlerim dolayısıyla internete çok fazla zaman ayıramıyorum. Bu yüzden bi görünüp bi kayboluyorum. Eğer motoru sorarsanız ben motordan memnunum. İyiki de almışım diyorum. Şu an 3500 km de
    Tek sorunum ise zincir gevşemesi. Bu zincir niye sürekli gevşer? 2500 de bir servise götürüyorum, fakat daha servis süresi gelmeden zincir gevşiyor. Bu hep böyle gevşer mi? Gerçi ben biraz da yeni olmasına bağlıyorum,parçaların birbirine uyumu filan... Ondan mıdır acaba?
    Ama motor çok seri, buna diyecek yok! Tüm viteslerini sonuna kadar kullanabiliyor. Saygılar

  8. #2988
    dumanxtr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2008
    Motosikleti
    Racer*s
    Alıntı Gonzales34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hehe yaw topa tutmuşsunuz walla beni.
    ama buralardayım artık daha sık şekilde
    Hallaha bu habere sevindim işte artık You welcomed diyebiliriz yani sanada

    Alıntı SAd0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese selam tekrardan epidir yoktum geldim.

    geçen okula kayıt yenilemeye gittim, ben nasılsa kalmışımdır diye plan yapmıştım ama adam 4. sınıftan ders alabilirsin dediğinde buruk bi sevinç yaşadım. bu demekki daha çok okula gitmem gerekio ve belkide motor planlarıma kazık sokuo grrrrrrrrrrr hade bakalım hayırlısı
    kamil kardeşim al işte motorunu okula gider gelirken paşa paşa Kullanırsın oda olmazsa yaza dogru beraber alırız topice iki gıcır racer fotolarıyla gireriz

    [[[[[[Kawasebo Vallaha ben nedemek istedigini çözemedim biraz daha açık yazarsan sevinirim saygılar.]]]]]


    Alıntı Trakonya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sağolun arkadaşlar haklısınız Birde işlerim dolayısıyla internete çok fazla zaman ayıramıyorum. Bu yüzden bi görünüp bi kayboluyorum. Eğer motoru sorarsanız ben motordan memnunum. İyiki de almışım diyorum. Şu an 3500 km de
    Tek sorunum ise zincir gevşemesi. Bu zincir niye sürekli gevşer? 2500 de bir servise götürüyorum, fakat daha servis süresi gelmeden zincir gevşiyor. Bu hep böyle gevşer mi? Gerçi ben biraz da yeni olmasına bağlıyorum,parçaların birbirine uyumu filan... Ondan mıdır acaba?
    Ama motor çok seri, buna diyecek yok! Tüm viteslerini sonuna kadar kullanabiliyor. Saygılar
    Vallaha bu zincir olyına bi çözüm bulan varsa yazsın hep birlikte ögrenelim herkes kurtulsun şu derten bi çok arkadaışımda var bu gevşeme olyı ne yapılırsa sorun giderilir
    ( @ N € R >>dünyada ROMA,tr de SOMA

  9. #2989
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    Alıntı dumanxtr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vallaha bu zincir olyına bi çözüm bulan varsa yazsın hep birlikte ögrenelim herkes kurtulsun şu derten bi çok arkadaışımda var bu gevşeme olyı ne yapılırsa sorun giderilir
    arkadaşlar ben bi ara çözüm bulmuştum,
    zıncıre gerdırme yapmıştım,
    fakat kullanılan gerginın rulmanları aşırı dönmeden dağılıyor,
    tanesıne 7 lıradan aldıgım yüksek devir rulmanları kullandım,
    onlarda çok ses vermeye başlayınca iptal ettim,

    son zamanlarda zircir dişlileri iptal edip triger kayış kasnak sistemine çevirmeyi planlıyorum,

    malıyet zincir dişli malıyetı ile neredeyse aynı,
    sessiz olarak ama incelıklerı var bu işinde işte,
    zıncır gıbı değil,

    kayış kompledır,
    çatalın sokulmesı lazım sorun esnasnda (kopma sıyırma,diş atma vs,)

    bakalım eğer aklıma takılan sorunlar ile karşılaşmayacağım konusuna çare bulursam,
    ben kayışa döneceğim,

    kısmet diyelim,

    ama zıncırlerınız gevşer,
    çaresi ise çok kaliteli zincir,ve motora tek binip çok zorlamamanız...
    hayırlı geceler...
    BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
    ''Gürcan Moto Garaj''
    0 535 939 20 86

  10. #2990

    Üyelik
    09 Eylül 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    freedom200 & Kawasaki er5
    Alıntı serkanADH13 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar ben bi ara çözüm bulmuştum,
    zıncıre gerdırme yapmıştım,
    fakat kullanılan gerginın rulmanları aşırı dönmeden dağılıyor,
    tanesıne 7 lıradan aldıgım yüksek devir rulmanları kullandım,
    onlarda çok ses vermeye başlayınca iptal ettim,

    son zamanlarda zircir dişlileri iptal edip triger kayış kasnak sistemine çevirmeyi planlıyorum,

    malıyet zincir dişli malıyetı ile neredeyse aynı,
    sessiz olarak ama incelıklerı var bu işinde işte,
    zıncır gıbı değil,

    kayış kompledır,
    çatalın sokulmesı lazım sorun esnasnda (kopma sıyırma,diş atma vs,)

    bakalım eğer aklıma takılan sorunlar ile karşılaşmayacağım konusuna çare bulursam,
    ben kayışa döneceğim,

    kısmet diyelim,

    ama zıncırlerınız gevşer,
    çaresi ise çok kaliteli zincir,ve motora tek binip çok zorlamamanız...
    hayırlı geceler...
    O dediğiniz kaliteli zincirle bu sorun çözülür mü acaba? Fiyatı ne kadardır bu zincirin? Nerede satılır?

  11. #2991
    dumanxtr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2008
    Motosikleti
    Racer*s
    tşkler serkan abi gerçek ten zincirden kayışa geçersen eger performansada düşüş olma iktimali yüksek degil mi _?
    ( @ N € R >>dünyada ROMA,tr de SOMA

  12. #2992
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    Alıntı dumanxtr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tşkler serkan abi gerçek ten zincirden kayışa geçersen eger performansada düşüş olma iktimali yüksek degil mi _?
    yok kardeşim kasnak ebatları(çapı) dişliler ile aynı olacak,
    yani çekışten ve süratten düşmez motor,
    ama şu bir gerçekki,
    racer 200 motorumuzda fabrıkasyon sıkıntısı var,
    motora atoruldugu zaman zıncırde 2 mm gevseme olusuyor,
    bırde artçı ile binildiği zaman bu daha fazla oluyor,

    buda kayış esnasında sıyırma diye tabir edilen sorunu ortaya cıkartıyor,
    yani bakalım eğer soruna çağre bulabılırsek ''ki araştırıyorum''
    kayış yapacağım,

    __________________________________________________ _______________________
    TRAKONYA

    arkadaşım,kalıteli zinciri aksesuarcılarda bulabilirsin,
    kendi orjınal çıkarttıgın zıncırının baklalarını say ve sayısı ile iste,
    her zincir bir birine uymaz,

    ve birde karaköyde perşembe pazarında zıncır satan bır yer var,
    oradada pek cok marka mevcuttur,,,

    O rınglısınden X rınglısıne kadar,

    fiyat elbette kalite kalite değişir...
    BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
    ''Gürcan Moto Garaj''
    0 535 939 20 86

  13. #2993

    Üyelik
    09 Eylül 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    freedom200 & Kawasaki er5
    Alıntı serkanADH13 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yok kardeşim kasnak ebatları(çapı) dişliler ile aynı olacak,
    yani çekışten ve süratten düşmez motor,
    ama şu bir gerçekki,
    racer 200 motorumuzda fabrıkasyon sıkıntısı var,
    motora atoruldugu zaman zıncırde 2 mm gevseme olusuyor,
    bırde artçı ile binildiği zaman bu daha fazla oluyor,

    buda kayış esnasında sıyırma diye tabir edilen sorunu ortaya cıkartıyor,
    yani bakalım eğer soruna çağre bulabılırsek ''ki araştırıyorum''
    kayış yapacağım,

    __________________________________________________ _______________________
    TRAKONYA

    arkadaşım,kalıteli zinciri aksesuarcılarda bulabilirsin,
    kendi orjınal çıkarttıgın zıncırının baklalarını say ve sayısı ile iste,
    her zincir bir birine uymaz,

    ve birde karaköyde perşembe pazarında zıncır satan bır yer var,
    oradada pek cok marka mevcuttur,,,

    O rınglısınden X rınglısıne kadar,

    fiyat elbette kalite kalite değişir...
    Zincir gevşediği zaman servise mi gidiyorsunuz yoksa kendiniz mi geriyorsunuz?
    Zincir germe nasıl yapılır? Anlatırsanız memnun olurum.

  14. #2994

    Üyelik
    17 Eylül 2008
    Şehir
    Bayrampaşa
    Motosikleti
    GT250R
    Alıntı Trakonya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zincir gevşediği zaman servise mi gidiyorsunuz yoksa kendiniz mi geriyorsunuz?
    Zincir germe nasıl yapılır? Anlatırsanız memnun olurum.
    walla abicim ben pek anlamam ama bisiletteki olay olması lazım, arka tekeri biraz gevşetip geri çekion tekrar tekeri sıkıon. genede abiler cevap werse daha dogru

    abiler bu arada cbr125 forumunun ilk sayfasını gördümde çok hoşuma gitti hele o kullanıcı fotoları kısmı çok güzel olmuş, aynı o şekilde yapılsa aslında bizim bu kısmada ii olurdu, deişik motorları modifiyeleri bir tıkla görmek hoş olmazmıydı
    CBR125 ilk sayfası
    "Hayallerinin olması önemli bir şey..." Das Experiment
    [B]34 YVV 98[/B]

  15. #2995
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    Alıntı SAd0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    walla abicim ben pek anlamam ama bisiletteki olay olması lazım, arka tekeri biraz gevşetip geri çekion tekrar tekeri sıkıon. genede abiler cevap werse daha dogru

    abiler bu arada cbr125 forumunun ilk sayfasını gördümde çok hoşuma gitti hele o kullanıcı fotoları kısmı çok güzel olmuş, aynı o şekilde yapılsa aslında bizim bu kısmada ii olurdu, deişik motorları modifiyeleri bir tıkla görmek hoş olmazmıydı
    CBR125 ilk sayfası
    zıncırı gererken SADO'nun dediği gibi yapılıyor,

    arka jant bağlantı somunları biri 18 dieri 19 olmak şartı ile 2 anahtar ile gevşetilir,
    (tek 19 ilede gevşer fakat dier somun oynarsa yerınde sayar diye 2 anahtar)

    13 anahtan ilede jant geri çekilir

    sonra o somunların üst kısmında çatalınızda çizgiler vardır,
    o çizliler sayılır iki tarafta aynı çizgide olmalıdır,

    yoksa motorunuzdan zincir zırıltısı veya daha tuhaf sesler gelecektir,
    seslerın nedenlerinden ise,
    zıncırın dişliyi sıyırarak oturması olacaktır nedeni.
    __________________________________________________ ___________________________________

    gelelim cbr125 r sayfasına,
    dikkat edersen dostum,
    o sayfayı açan arkadaş,
    GÖRKEM'' yetkili,
    yani kısaca sayfa üzerinde oynama hakkı bulunan ekleme ve çıkartma hakkı bulunan bir yetkılı,
    boş vakıtlerınde sayfası ile ilgilenmiş bir arkadaştır...

    sanırım anlamışsındır.
    __________________________________________________ ________________________
    Bu Arada arkadaşlar bu benım yeni plakalığım,
    (bluetooth'u yeni almış bulunmaktayım,
    artık resim atabiliyorum hehehehe)



    Birde Radyatör tarzı bişiy yaptım,
    grenaj içinde artık şasi görünmeyecek önden bakınca:D :D

    onuda yakın bi zamanda atarım dostlarım:D
    BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
    ''Gürcan Moto Garaj''
    0 535 939 20 86

  16. #2996
    dumanxtr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2008
    Motosikleti
    Racer*s
    Serkan abi helalin var vallaha güzel çalışma olmuş Resmi bekkliyordum gayet başarılı bir çalışma temrik ederim vallaha artık aşmışsın sen bu işleri şimdi daha iyi anlıyorum zincirden kayışa geçme işi bile sende başarılı olcaktır en ince ayrıntısına kadar düşünüyorsun
    ( @ N € R >>dünyada ROMA,tr de SOMA

  17. #2997
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    kardeşim kesınlıkle düşünmeden olmuyor,
    illakı deneme yanılma yontemlerınınde oldugu zamanlar oluyor,

    ve bu zıncır işi kesınlıkle deneme yanılma yontemınde oldugu gibi şansa bırakılacak bişiy değil,

    mesela düşün,
    yolda zincirim koptu,
    ne yaparsın????

    yenı zıncır takarsın,
    yada gereklı olan ek parcası sayesınde en yakın tamırcıye gıdersın,

    ama bu kayışta boyle olmuyor,
    çatalın komple sokulmesı gerekıyor yeni kayış için,

    bu nedenle hemen olabılecek bı olay değil yani,

    derinden düşünmek ve bir sefer yapmak gerekıyor...
    BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
    ''Gürcan Moto Garaj''
    0 535 939 20 86

  18. #2998
    dumanxtr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2008
    Motosikleti
    Racer*s
    çok güzel çalışmalara el atıyorsun zincir kayış olyı gerçekten çok düşündürücü bişey ama sen en iyi kararı verirsin biliyorum
    ( @ N € R >>dünyada ROMA,tr de SOMA

  19. #2999

    Üyelik
    09 Eylül 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    freedom200 & Kawasaki er5
    [QUOTE=serkanADH13;1291216]zıncırı gererken SADO'nun dediği gibi yapılıyor,

    arka jant bağlantı somunları biri 18 dieri 19 olmak şartı ile 2 anahtar ile gevşetilir,
    (tek 19 ilede gevşer fakat dier somun oynarsa yerınde sayar diye 2 anahtar)

    13 anahtan ilede jant geri çekilir

    sonra o somunların üst kısmında çatalınızda çizgiler vardır,
    o çizliler sayılır iki tarafta aynı çizgide olmalıdır,

    yoksa motorunuzdan zincir zırıltısı veya daha tuhaf sesler gelecektir,
    seslerın nedenlerinden ise,
    zıncırın dişliyi sıyırarak oturması olacaktır nedeni.
    __________________________________________________ ___________________________________

    Peki iyi güzel de Jantı geri aldık diyelim. Arka kampananın alt kısmına bağlı olan bir çubuk var. Yani jant nasıl geri çekilecek ki? Jinciri yarın germem lazım çünkü epey gevşedi.

  20. #3000
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    [QUOTE=Trakonya;1291320Peki iyi güzel de Jantı geri aldık diyelim. Arka kampananın alt kısmına bağlı olan bir çubuk var. Yani jant nasıl geri çekilecek ki? Jinciri yarın germem lazım çünkü epey gevşedi.[/QUOTE]
    _____________________________------------------------------_______________________________-----------------------
    dostum o kampananın baglı oldugu parcada zaten 13 anahtar ile sokuluyor,
    onu sadece gevşet kampananın altındakı somunu,

    sen gererken kampana yerını bulur goreceksındır zaten...
    zıncırını komple germe 1.2 mm kadar esneme payı olsun...

    kolay gelsın,
    BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
    ''Gürcan Moto Garaj''
    0 535 939 20 86


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler