motorunuz daha yenı rodaj döneminde oldugu için vites geçişleride zamanla düzelecektir diye düşünüyorum, ben ses sorunu yasamamıstım ama zor geçiyordu
motorunuz daha yenı rodaj döneminde oldugu için vites geçişleride zamanla düzelecektir diye düşünüyorum, ben ses sorunu yasamamıstım ama zor geçiyordu
Bende söyle oldu vites düşürürken arada kalıyor gibi oluyordu debriyaj hafif bırakınca geçiyordu ama her vites te yapiyor yani 5 ten 4 e veya 3 ten 2 ye farketmiyordu
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:41 ----------
birde arkadaşlar benim makine 10000 devri geçince o devirde biraz gidince yağ lambası yakıyordu gazı kesince sonuyordu servis ilk bakımında 15-50 yağ koymuş aradım öğrendim (1000 bakiminda) sonra abiler ustalar 10-40 yağlar değiştir yağ filtresine beraber dediler sorunun kalmaz dediler yaptım şimdide 11 devirde yakıyor ama yakıyor servisi aradım r6 da var bu sorun ama fazer da hiç duymadık dediler biz bi yamaha yla görüşüp size bilgi verelim dediler sonra aradılar yamaha yada fazer için böyle bir şikayet gelmediğini söylemisler yağ değişimi nde makinayi istiyorlar bakmak için 6000 km 2000 km var sizce sıkıntı olur mu yada ne olur sıkıntı sizce nerededir yağ pompası çok çalışıyor kartelde yağ bırakmıyor yoksa ne acaba
Önceki motorum r6 da motor sürekli yan sehpada durduğu için yağ lambası yanma durumu oluyordu. Sonra park halinde dik durması için arka sehpa kaldırmayı kullanmaya başladım yağ lambası söndü. Fazer8'de de yan sehpada uzun süre durup ilk çalıştırdığında geç söndüğünü de görmüştüm. Şimdi ona da orta sehpa aldım uzun sürede dursa ilk marşa bastığımda ışık hemen sönüyor. Zaten bence motorun ilk yan sehpada çalışması pek sağlıklı değil. Yağlamayı tam anlamıyla yapamıyor.
fazer8'lerin hepsi sıralı 4 silindir. video telefonla çekildi belki ondan olabilir. diğer bi olay da lastik soğuk olduğu için 1. viteste bi süre patiyle devam etti. ses ondan garip gelmiş olabilir bu arada 4 silindirin sesini ayıramadığınıza göre sanırım hoparlörler de baaaaya bi sorun var :D ... motordan anlayan kişi 4 silindire soba borusundan egzoz yapsan gene de 4 silindiri ayırt eder.
Bizim arkadaşta yağ lambası yakıyordu. Castrol yağ ve eski yağ filtresi kullanırken... Yağı, Motul'a çevirdik ve K&N yağ filtresi taktık; lamba yakma olayı kesilmişti. Yağ filtresi nedir sendeki? Bir de, yağ filtresini takarken doğru şekilde takıldı mı merak ettim. Doğru kuvvetle ve içindeki havası gerekli şekilde alınarak...
"CaRPe DieM"
yağ filitresi K&N fakat havasını almadık ancak servisin koyduğu yağ ve taktığı orijinal yağ filitresindeyken motor daha kısa sürede yağ lambasını yakıyordu 10.000 devirde 10 saniye gitmen yeterliydi şimdi ise 11.000 devirde baya bi gitmen gerekiyor fakat sonuç olarak yine yakıyor istanbulda ki kardeşler motorla Harun beyle görüştüm yağ değişimini bekliyorum incelicekler
Merhaba arkadaşlar,
2 senedir fz6 fazer s2 kullanıyorum ve 2015 fuarda ya da sonrasında fazer8 abs race blu almak istiyorum. Motoru hiç test etmedim. Videolardan izlediğim kadar. Sormak istediğim benim motoruma göre alt devirleri nasıl. yan yana 40-50 km hızlarda gaz açsak ne kadar farkeder. fz6 gibi 6000-7500 devir arasında torkun ölü devri var mı.
2 yıl kadar fazer6 kullandım. Üst devirlerde neyse ama alt devirlerde çekişmez dahi. Fazer8'in FZ6'ya göre torku oldukça yüksek. Toparlama aşaması alt devirlerde çok iyi, hiç bayılma yapmadan alıp başını gider yani
2011 de sıfır sayılacak cbf600 kullandım ve sonrasında fazer'a geçiş yaptım. cbf1000 de aklımda vardı taaa ki kullanana kadar. benim istediğim torku yüksek, hafif ve touring bir motor. fz6 alt devirlerde gerçekten zor kullanması. Gaz tepkileri fz6 gibi mi acaba fz8'in aç-kapa anahtarı gibi mi yani
Fazer 8 ile cbr 1000rr ile 40 50 de gaz acıyoruz benimle arayı 200 den sonra acmayı basarıyor oldukca tatmin edici makine zaten acemilere falan bu yüzden tavsiye etmiyorlar. Pişman olmazsın
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:28 ----------
Yok mu 8 i olan tanıdık deneme sürüşü yap, nerede yaşıyosun bizim buralardaysan benim makineyi deneye bilirsin
Kocaeli/gebze'de yaşıyorum ve burada maalesef kimsede yok. Gebze motosiklet kulübündeki arkadaşlarımında hepsini sarmış bir enduro merakı... 1200 gs, xl700 transalp ve afrika twin de kullandım ama hiçbiri bana 4 silindirin keyfini vermedi. Kullananlara da saygım sonsuz tabii ki. boyyum 190 ve kilo 90 olmasa direkt olarak mt-09 alacaktım yamahanın test sürüşünde kullanma imkanımda oldu ama arkadaş motor altımda kayboluyor
Kesinlikle her eve lazım bir motor mt-09...
Vites geçişlerinin sert ve sesli olması beni de rahatsız ediyordu şu an 9000km de yim geçen gün elcik üstü ısıtma aldım ve onu taktıktan sonra debriyaj ayarı gerekti kavrama noktasını biraz daha yukarı çektim koldan ve sonuç mükemmel artık vitesler daha rahat geçiyor kolaylık olsun diye ilk günden beri kavrama noktası alttaydı şimdi yukarı aldım biraz fark etti oldukça basit bi işlem bi deneyin derim
Merhaba arkadaşlar
Kışın kros olayına sarmak istiyorum malum yağmurda soğukta uzun yol olmuyor ama kros motor olarak ne alacağımı bilmiyorum cadde motoru olarak kullandığım makineler güçlü olduğu için alıcam makineyi biraz güçlü bir sey almak istiyorum, eğer bu iş sararsa ilerde bu motor zayıf geliyor artık deyip değiştirmek istemiyorum limit maximum 9 000 yada 10 000 civarı olan yolda bırakmayacak birşey istiyorum.. Ne tavsiye edersiniz.
siz nedersiniz biraz heyecan iyi olmaz mı _?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)