Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
19. sayfa BirinciBirinci ... 9171819202129 ... SonuncuSonuncu

Mondial 125 MX - Grumble

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #361
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Far kafasını öne almak için bikaç delikli sac parçası aldım, onları uygun şekilde büküp far kafasını öne aldıktan sonra xenonlu farı normal farın üzerine takıcam.
    Neden öne alıyosun ki normal farı ?
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #362
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı viper17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Neden öne alıyosun ki normal farı ?
    Göstergeye değiyo çıkıntı yapıyo cub farı.

  3. #363
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Göstergeye değiyo çıkıntı yapıyo cub farı.
    Ben bu motorun göstergelerinide beğenmiyorum ne var şöyle adam gibi 2 tane ayrık gösterge taksalarmış 150Kn nin devamı bu motor çoğu parçası aynı çünkü.



    Şuraya bak rezillik (Aynısı olmasada çok benziyor.)

    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  4. #364
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    KN'nin devamı zaten, çok belli.

  5. #365
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    KN'nin devamı zaten, çok belli.
    Bu gün ilk defa motoru jikle ile çalıştırdım. Sabah 8,30 da jiklesiz çalışan motor 11 de jikle ile çalıştı çok garip
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  6. #366
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Cumartesi fazla geç olmadan uyanabilirsem ankaradan nallıhan'a gidicem, resimde görülen rota 143km. tahmin ettiğimden biraz kısa çıktı 200'ü geçer sanıyodum. 125mx için çantada keklik bi yol, hyena ile bile evden bi çıkışta 100km yol yapıyorum çok rahat

  7. #367
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Bugün hafif bi bakım yaptım rölantiyi ayarlarken fark ettim benim MX'in hava ayar vidası düşmüş sanki yok artık mondial ... nası karbüratör yapmışlarsa hava ayar vidasının varlığıyla yokluğu belli değil.

  8. #368
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün hafif bi bakım yaptım rölantiyi ayarlarken fark ettim benim MX'in hava ayar vidası düşmüş sanki yok artık mondial ... nası karbüratör yapmışlarsa hava ayar vidasının varlığıyla yokluğu belli değil.
    http://img405.imageshack.us/img405/3...1209281521.jpg
    Ortadaki sarı vida hava ayarı vidası değil mi ya düşmemiş
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  9. #369
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı viper17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ortadaki sarı vida hava ayarı vidası değil mi ya düşmemiş
    Hadi yaa boşuna karbüratör tamir kiti aldım. Boş sandığım deliğe de hiç bi vidayı sokamadım. Ama bu karbüratörü sökmeden hava ayarını nasıl yapacaz ya.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:57 ----------

    Bizim MX'e cbf150'nin arka stop'unu taksam nasıl olur ki

  10. #370
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hadi yaa boşuna karbüratör tamir kiti aldım. Boş sandığım deliğe de hiç bi vidayı sokamadım. Ama bu karbüratörü sökmeden hava ayarını nasıl yapacaz ya.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:57 ----------

    Bizim MX'e cbf150'nin arka stop'unu taksam nasıl olur ki
    Stop tam oturur mu bilmiyorum benziyo ama O delik boş sanırım. Küçük bir tornavida yada L şeklinde tornavida yapcan hava ayarı için karbüratör sökülmez.
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  11. #371
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Çayırhan termik santrali




    Nallıhan




    Sarıyar'a giderken Emremsultan köyü




    Sarıyar barajı savakları



    Bide sarıyardan dönerken tam anayola çıkacakken motoru sola devirdim, neyse kimse gelmeden yoldan kaldırabildim, zaiyat ... koruma demiri eğildi kafa grenajı biraz çizildi, farın üst köşesinde 2-3 çizik oluştu. Bide egzoz bacağımın baldırını yaktı pantolona dizliğe rağmen. bu egzoz korumasını yanlış yere koyuyolar bence ya, üst taraflar aşırı ısınmıyo zaten, susturucuya kadar gelen boru aşırı ısınıyo.

  12. #372
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Geçmiş olsun, bencede korumadan çok süs için gibi duruyo
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  13. #373
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Şu çekiş düşüklüğü de biraz geçti gibi motor açılınca, 5. viteste neredeyse her rampayı çıkıyo artık. Yalnız rölantide biraz değişiklik var gibi ama dün rölantiyi biraz düşürdüğüm için, yolda da stop ettiğini gördüğüm için biraz artırdım tam emin değilim rölanti ayarının durumundan. Gerçi subablar biraz sıkmış da olabilir, uzun yola gidince subablar sıkılarmış. Motor uzun yola iyi gidiyo ama öyle dere tepe tam gaz gidince biraz şişme hissediliyo motorda. Uzun bi yokuş çıktıktan sonra, tam gaz inmek pek iyi bi davranış değil. Aynı şekilde düzlükte tam gaz gelip yokuşa vurunca da çok ısınıyo motor.

  14. #374
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şu çekiş düşüklüğü de biraz geçti gibi motor açılınca, 5. viteste neredeyse her rampayı çıkıyo artık. Yalnız rölantide biraz değişiklik var gibi ama dün rölantiyi biraz düşürdüğüm için, yolda da stop ettiğini gördüğüm için biraz artırdım tam emin değilim rölanti ayarının durumundan. Gerçi subablar biraz sıkmış da olabilir, uzun yola gidince subablar sıkılarmış. Motor uzun yola iyi gidiyo ama öyle dere tepe tam gaz gidince biraz şişme hissediliyo motorda. Uzun bi yokuş çıktıktan sonra, tam gaz inmek pek iyi bi davranış değil. Aynı şekilde düzlükte tam gaz gelip yokuşa vurunca da çok ısınıyo motor.
    Benim motor çok dengesiz, gaz yememeler, yokuşu zor çıkmalar, ışıkta stop etmeler vs. Hiç güzel motor yapmamışlar drift almadığıma çok pişmanım.
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  15. #375
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı viper17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim motor çok dengesiz, gaz yememeler, yokuşu zor çıkmalar, ışıkta stop etmeler vs. Hiç güzel motor yapmamışlar drift almadığıma çok pişmanım.
    Bujiyi değiştirdin mi hiç ? bide hava filtren temiz mi ? Bence güzel motor da şehiriçinde çok yakıyo, sebebi de kalkışta çok gaz istemesi bence. Uzun yolda 2.7 litreye kadar düşüyo tüketim.

  16. #376
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bujiyi değiştirdin mi hiç ? bide hava filtren temiz mi ? Bence güzel motor da şehiriçinde çok yakıyo, sebebi de kalkışta çok gaz istemesi bence. Uzun yolda 2.7 litreye kadar düşüyo tüketim.
    Buji ngk takıldı fakat 5 tl ye aldığım için 1 kaç kişi sahte olabilir dedi. Hava filtresi değişti. Yeni karbüratör taktık, ilk başta biraz güzeldi. Sonra yine bozuldu. Bu motor da başka bişey var.

    Ufak motor olduğu için neredeyse İzmirdeki tüm motorculara gittim hiç biri adam akıllı ilgilenmedi. Sadece 1 tanesi bakarım dedi o da komple sökecekti motoru,(ki olması gerekende bu) bende motor yeni diye vazgeçmiştim.
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  17. #377
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Benim motora yeni koruma demiri alıcam, sence aşağıdakilerden hangisini alayım.

    CBF orjinal tip demir


    ÖN TAMPON SİYAH YBR + CG SERİSİ


    ÖN TAMPON YBR + CG SERİSİ KALIN BORU

  18. #378
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    ÖN TAMPON SİYAH YBR + CG SERİSİ


    En güzeli bu bence hem koruma hem görüntü

    Ama aralara girmek istiyorsan sıkıntı çıkarabilir.

    Bende bundan var.

    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  19. #379
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Seninki de güzel de dize doğru uzanması gözümü korkutuyo, her dakka dizlik takacağımın garantisi yok. Bide senin demirde de yine kafa grenajı yere sürter mi acaba,öğrenmek lazım. Büyük bi sunta bulup motora dayıyıcan en garantisi

  20. #380
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Seninki de güzel de dize doğru uzanması gözümü korkutuyo, her dakka dizlik takacağımın garantisi yok. Bide senin demirde de yine kafa grenajı yere sürter mi acaba,öğrenmek lazım. Büyük bi sunta bulup motora dayıyıcan en garantisi
    Denemek lazım ama sürtmez gibi Boyum 1.80 dizlerimle 10 cm fark var demir arasında
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.


    REKLAM ALANI
19. sayfa BirinciBirinci ... 9171819202129 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)