KN'nin devamı zaten, çok belli.
Cumartesi fazla geç olmadan uyanabilirsem ankaradan nallıhan'a gidicem, resimde görülen rota 143km. tahmin ettiğimden biraz kısa çıktı 200'ü geçer sanıyodum. 125mx için çantada keklik bi yol, hyena ile bile evden bi çıkışta 100km yol yapıyorum çok rahat
Bugün hafif bi bakım yaptım rölantiyi ayarlarken fark ettim benim MX'in hava ayar vidası düşmüş sanki yok artık mondial ... nası karbüratör yapmışlarsa hava ayar vidasının varlığıyla yokluğu belli değil.
Hadi yaa boşuna karbüratör tamir kiti aldım. Boş sandığım deliğe de hiç bi vidayı sokamadım. Ama bu karbüratörü sökmeden hava ayarını nasıl yapacaz ya.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:57 ----------
Bizim MX'e cbf150'nin arka stop'unu taksam nasıl olur ki
Çayırhan termik santrali
Nallıhan
Sarıyar'a giderken Emremsultan köyü
Sarıyar barajı savakları
Bide sarıyardan dönerken tam anayola çıkacakken motoru sola devirdim, neyse kimse gelmeden yoldan kaldırabildim, zaiyat ... koruma demiri eğildi kafa grenajı biraz çizildi, farın üst köşesinde 2-3 çizik oluştu. Bide egzoz bacağımın baldırını yaktı pantolona dizliğe rağmen. bu egzoz korumasını yanlış yere koyuyolar bence ya, üst taraflar aşırı ısınmıyo zaten, susturucuya kadar gelen boru aşırı ısınıyo.
Geçmiş olsun, bencede korumadan çok süs için gibi duruyo
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
Şu çekiş düşüklüğü de biraz geçti gibi motor açılınca, 5. viteste neredeyse her rampayı çıkıyo artık. Yalnız rölantide biraz değişiklik var gibi ama dün rölantiyi biraz düşürdüğüm için, yolda da stop ettiğini gördüğüm için biraz artırdım tam emin değilim rölanti ayarının durumundan. Gerçi subablar biraz sıkmış da olabilir, uzun yola gidince subablar sıkılarmış. Motor uzun yola iyi gidiyo ama öyle dere tepe tam gaz gidince biraz şişme hissediliyo motorda. Uzun bi yokuş çıktıktan sonra, tam gaz inmek pek iyi bi davranış değil. Aynı şekilde düzlükte tam gaz gelip yokuşa vurunca da çok ısınıyo motor.
Buji ngk takıldı fakat 5 tl ye aldığım için 1 kaç kişi sahte olabilir dedi. Hava filtresi değişti. Yeni karbüratör taktık, ilk başta biraz güzeldi. Sonra yine bozuldu. Bu motor da başka bişey var.
Ufak motor olduğu için neredeyse İzmirdeki tüm motorculara gittim hiç biri adam akıllı ilgilenmedi. Sadece 1 tanesi bakarım dedi o da komple sökecekti motoru,(ki olması gerekende bu) bende motor yeni diye vazgeçmiştim.
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
Benim motora yeni koruma demiri alıcam, sence aşağıdakilerden hangisini alayım.
CBF orjinal tip demir
ÖN TAMPON SİYAH YBR + CG SERİSİ
ÖN TAMPON YBR + CG SERİSİ KALIN BORU
ÖN TAMPON SİYAH YBR + CG SERİSİ
En güzeli bu bence hem koruma hem görüntü
Ama aralara girmek istiyorsan sıkıntı çıkarabilir.
Bende bundan var.
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
Seninki de güzel de dize doğru uzanması gözümü korkutuyo, her dakka dizlik takacağımın garantisi yok. Bide senin demirde de yine kafa grenajı yere sürter mi acaba,öğrenmek lazım. Büyük bi sunta bulup motora dayıyıcan en garantisi
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)