Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
13. sayfa BirinciBirinci ... 3111213141523 ... SonuncuSonuncu

Mondial 125 MX - Grumble

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #241
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya şöyle bişey o, yokuşta ani gaz vermek var, düz yolda hafif inişte ani gaz vermek var. Benim duyduğum kadarıyla sekmanlar silindire en iyi tam silindir basıncı elde edildiğinde oturuyormuş, bunun için de tam gaz vermek gerekiyor. Dipgaz yaptım derken sanmayın 100-110 bastım. 45'ten 70-75'e kadar dipgaz çıkıp gaz kestim ve yavaşladım. 5'te gazladım 4.viteste yavaşladım.
    En sevdiğim olay o zaten ama insanında içi gitmiyo değil yardıra yardıra basmak için
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #242
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Aslında motor kendini belli ediyo zarar görüp görmeme konusunda, rodajda fazla gazlayınca bi süre sonra kasılmaya başlıyor motor bi nevi şişiyor. Motoru kastırmadan ara sıra gazlamanın bi zararı yok, ayrıca benim yaptığım tam gaz hızlanıp yavaşlamada yavaşlarken motor çok güzel soğuyor ve rodaj işlemini baya hızlandırıyor sabit hızla motor açmaya göre.

  3. #243
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında motor kendini belli ediyo zarar görüp görmeme konusunda, rodajda fazla gazlayınca bi süre sonra kasılmaya başlıyor motor bi nevi şişiyor. Motoru kastırmadan ara sıra gazlamanın bi zararı yok, ayrıca benim yaptığım tam gaz hızlanıp yavaşlamada yavaşlarken motor çok güzel soğuyor ve rodaj işlemini baya hızlandırıyor sabit hızla motor açmaya göre.
    Evet hızlanıp yavaşlamak, sabit gitmekten daha faydalı rodajda

    Led işi ne oldu sanırım şaka yaptın
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  4. #244
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı viper17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet hızlanıp yavaşlamak, sabit gitmekten daha faydalı rodajda

    Led işi ne oldu sanırım şaka yaptın
    Yoo şaka yapmadım ama daha ona sıra gelmedi. Dün hyena'nın büyük tadilat projesini bitirdim. En son değişen ön maşa üst tablasına göre gösterge tablosunu tutan bağlantı parçalarını yaptım ve monte ettim. Eskisinden biraz daha yüksekte duruyo ama daha güzel oldu, belki rüzgarlık takarım kafaya

  5. #245
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yoo şaka yapmadım ama daha ona sıra gelmedi. Dün hyena'nın büyük tadilat projesini bitirdim. En son değişen ön maşa üst tablasına göre gösterge tablosunu tutan bağlantı parçalarını yaptım ve monte ettim. Eskisinden biraz daha yüksekte duruyo ama daha güzel oldu, belki rüzgarlık takarım kafaya
    Yok yok ellemeyin rüzgarlığa Neden komple led yapıyorsunuz ki güzel güzel küçük çakarlar varken ?
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  6. #246
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Ayrıca benim Mx'in devir göstergesi yüksek devirlerde zıplama yapıyo, 7 bin üzerinde giderken devir sürekli oynuyo sarkaç gibi, 500-1000 devir arası oynama var.
    Alıntı viper17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yok yok ellemeyin rüzgarlığa Neden komple led yapıyorsunuz ki güzel güzel küçük çakarlar varken ?
    motosikletin görünürlüğünü artıracağını düşünüyorum gece kullanırken.

  7. #247
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ayrıca benim Mx'in devir göstergesi yüksek devirlerde zıplama yapıyo, 7 bin üzerinde giderken devir sürekli oynuyo sarkaç gibi, 500-1000 devir arası oynama var.

    motosikletin görünürlüğünü artıracağını düşünüyorum gece kullanırken.
    Devir saati sorunu bende de var kafasına göre takılıyo üst devirlerde bazen geç kalıyo falan

    Çakar daha iyi olur bence düz led den daha çok dikkat çeker, ayrıca reflektörlü yelek oldumu tadından yenmez
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  8. #248
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı viper17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Devir saati sorunu bende de var kafasına göre takılıyo üst devirlerde bazen geç kalıyo falan

    Çakar daha iyi olur bence düz led den daha çok dikkat çeker, ayrıca reflektörlü yelek oldumu tadından yenmez
    Valla ne reflektörlü yedeği nede çakar lambaları hiç sevemiyorum, ama bana led şeritler daha özel gibi geliyo tabi suyunu çıkartmamak şartıyla. İcabında Honda Goldwing'i bile panayır aracına çevirenleri görüyoruz.

  9. #249
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla ne reflektörlü yedeği nede çakar lambaları hiç sevemiyorum, ama bana led şeritler daha özel gibi geliyo tabi suyunu çıkartmamak şartıyla. İcabında Honda Goldwing'i bile panayır aracına çevirenleri görüyoruz.
    Komple led deyince tırstım bi an

    Şöyle bişey mi yapcan yoksa

    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  10. #250
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı viper17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Komple led deyince tırstım bi an

    Şöyle bişey mi yapcan yoksa

    http://img274.imageshack.us/img274/2478/pictures2ki.jpg
    Şöyle bişey olacak aşağıyukarı, belki yan kapaklara da yaparım.

  11. #251
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Bence başka yollar düşünün yol yakınken vazgeçin Tabi zevk meselesi biraz da.
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  12. #252
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Ben arka grenaj çevresine beyaz led döşenmiş çok motor gördüm, bana göre hiç de kötü görünmüyo

  13. #253
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben arka grenaj çevresine beyaz led döşenmiş çok motor gördüm, bana göre hiç de kötü görünmüyo
    Motosikletin doğasına aykırı gibi biraz bence
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  14. #254
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    MX'e rialli'den cub farı sipariş ettim, içine xenon takıcam, ön kafanın altına yerleştiricem bakalım nasıl olacak
    http://www.rialli.com/urunler/9021__...san-seyhan100/

  15. #255
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    MX'e rialli'den cub farı sipariş ettim, içine xenon takıcam, ön kafanın altına yerleştiricem bakalım nasıl olacak
    http://www.rialli.com/urunler/9021__...san-seyhan100/
    Cub farı dayanabilir mi aceba Ben orjinal fara xenon takmayı düşünüyorum.

    Küçük motorları enduroya çevirmekte üstünüze yok

    Cg farı göndermez inşallah rialli
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  16. #256
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı viper17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cub farı dayanabilir mi aceba Ben orjinal fara xenon takmayı düşünüyorum.

    Küçük motorları enduroya çevirmekte üstünüze yok

    Cg farı göndermez inşallah rialli
    Gönderirse kendi kaybeder o farlar daha pahalı. Bulabildiğim en ince kesitli far bu oldu, sanırım ön farın altına sığar, amortisörün esneme payını da düşündüm tabiki yoksa daha büyük far da konur. Motorun kendi farı ile bu xenonlu far arasında seçim yapmak için bi siviç kullanırım. Selektörü yine kendi farından yapıcam. Selektör yapınca çift farlı olacak

  17. #257
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gönderirse kendi kaybeder o farlar daha pahalı. Bulabildiğim en ince kesitli far bu oldu, sanırım ön farın altına sığar, amortisörün esneme payını da düşündüm tabiki yoksa daha büyük far da konur. Motorun kendi farı ile bu xenonlu far arasında seçim yapmak için bi siviç kullanırım. Selektörü yine kendi farından yapıcam. Selektör yapınca çift farlı olacak
    Sonraki motorlarınız enduro olur sanırım fikirleriniz güzel fakat görselliğe pek önem vermiyorsunuz
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  18. #258
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Görücez bakalım çift far tipsiz mi olacak, güzel mi olacak. Ben ama CBF150 forumunda kafa grenaj koruma demirine xenon merceği tutturulmuş bi cbf görmüştüm. Ondan daha garip durmayacağını düşünüyorum. Hele orjinal farın altına güzel oturursa. Görsellikten benim anladığım motorda salkım saçak bişeylerin olmaması, herşeyin yerine sıkıca oturması, laçka durup sallanmaması gibi şeyler. İşlevsellik için görsellikten biraz ödün verebilirim. Çevreyolunda geceleyin duvara karşı motor sürmek hiç hoş değil

  19. #259
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Görücez bakalım çift far tipsiz mi olacak, güzel mi olacak. Ben ama CBF150 forumunda kafa grenaj koruma demirine xenon merceği tutturulmuş bi cbf görmüştüm. Ondan daha garip durmayacağını düşünüyorum. Hele orjinal farın altına güzel oturursa. Görsellikten benim anladığım motorda salkım saçak bişeylerin olmaması, herşeyin yerine sıkıca oturması, laçka durup sallanmaması gibi şeyler. İşlevsellik için görsellikten biraz ödün verebilirim. Çevreyolunda geceleyin duvara karşı motor sürmek hiç hoş değil
    Normal fara neden xenon takmıyorsunuz ki ?
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  20. #260
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı viper17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Normal fara neden xenon takmıyorsunuz ki ?
    Karşıdakilerin gözünü çok alıyor, kendime yapılmasını istemediğim şeyi başkasına da yapmam Normal farın yetmediği durumlarda xenon'a geçicem.


    REKLAM ALANI
13. sayfa BirinciBirinci ... 3111213141523 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)