Aslında motor kendini belli ediyo zarar görüp görmeme konusunda, rodajda fazla gazlayınca bi süre sonra kasılmaya başlıyor motor bi nevi şişiyor. Motoru kastırmadan ara sıra gazlamanın bi zararı yok, ayrıca benim yaptığım tam gaz hızlanıp yavaşlamada yavaşlarken motor çok güzel soğuyor ve rodaj işlemini baya hızlandırıyor sabit hızla motor açmaya göre.
Yoo şaka yapmadım ama daha ona sıra gelmedi. Dün hyena'nın büyük tadilat projesini bitirdim. En son değişen ön maşa üst tablasına göre gösterge tablosunu tutan bağlantı parçalarını yaptım ve monte ettim. Eskisinden biraz daha yüksekte duruyo ama daha güzel oldu, belki rüzgarlık takarım kafaya
Bence başka yollar düşünün yol yakınken vazgeçin Tabi zevk meselesi biraz da.
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
Ben arka grenaj çevresine beyaz led döşenmiş çok motor gördüm, bana göre hiç de kötü görünmüyo
MX'e rialli'den cub farı sipariş ettim, içine xenon takıcam, ön kafanın altına yerleştiricem bakalım nasıl olacak
http://www.rialli.com/urunler/9021__...san-seyhan100/
Gönderirse kendi kaybeder o farlar daha pahalı. Bulabildiğim en ince kesitli far bu oldu, sanırım ön farın altına sığar, amortisörün esneme payını da düşündüm tabiki yoksa daha büyük far da konur. Motorun kendi farı ile bu xenonlu far arasında seçim yapmak için bi siviç kullanırım. Selektörü yine kendi farından yapıcam. Selektör yapınca çift farlı olacak
Görücez bakalım çift far tipsiz mi olacak, güzel mi olacak. Ben ama CBF150 forumunda kafa grenaj koruma demirine xenon merceği tutturulmuş bi cbf görmüştüm. Ondan daha garip durmayacağını düşünüyorum. Hele orjinal farın altına güzel oturursa. Görsellikten benim anladığım motorda salkım saçak bişeylerin olmaması, herşeyin yerine sıkıca oturması, laçka durup sallanmaması gibi şeyler. İşlevsellik için görsellikten biraz ödün verebilirim. Çevreyolunda geceleyin duvara karşı motor sürmek hiç hoş değil
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)