Bu arada dün motorla boş köy yollarında biraz panik fren denemeleri yaptım. 80'den 30'a panik frenle yavaşladım, ön freni sonuna kadar sıkmama rağmen sadece arka kaydı. Orjinal lastikler fazlasıyla başarılı bence, sıcakların etkisiyle de yola sakız gibi yapışıyo lastikler. Pirelli, Michelin falan taksak kimbilir nasıl olur bu motor. ama eninde sonunda çinli ya
Akşam ankara çevreyoluna çıktım, 110'la geniş viraja girdim çok kafa sallıyo ya. Ne yapılabilir acaba ? normalmidir
Öyle motor sadece alçalır, amortisörler sertleşmez onun için yayların daha çok sıkışması lazım yani amortisör boruları kısalacak. Mondial'in yaptığı motor bu kadar olur işte, 150mcx alsaydım da 110'la kafa sallayacaktı virajda, ondaki amortisörler de 125mx'dekilerden farklı değil. Hem bizim motorun her plastik parçasının üzerinde Sukida Rariro yazıyo, o yüzden biraz daha ümitliyim sağlamlık konusunda. Fason çinli değil en azından.
Bence de ... şu ön fara da bi eklenti yapmak lazım, kısa farla otoyolda 90 üzeri gidince resmen duvara karşı gidiyosun, hiç bişey görünmüyo ilerde. Uzun far da sanki çok kuvvetli de milletin gözüne batıyo yahu, bu motor da herkese batıyo ... Ama hiç umrumda değil diğer arabaların 55 watt 2 tane farı var bizim 35 watt bir tane farımız var o da armut ampül, istediğim kadar uzun yakarım.
Sanırım katalizörle alakalı bir sorun var ilk motorum olduğu için başka yorum yapamıyorum.
http://www.camgoz.com.tr/asp/product...ENON-UZUN-KISA
Bu xenon iş görür diyorsun yani, montajı kendim yapabilirmiyim aceba ? Genelde elim yatkındır bu işlere
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)