şuan camı sabitledim o işlem tamamdır
yarın güzel bir bıcı bıcı yaptıracağım sonra fotosunu çekip aynen yayına sokacağım
)
bu arada şunu belirtmeliyim geçen aklımdaki 2 v motora binme şansı elde ettim
1. monero cmx 250a idi şasi iğrenç direksiyon iğrenç motor şişman kadın gibi aynı
hem şişko hem küçücük bişey insan korkar 80km yapmaya
ardından bisan roadstara bindim monerodan biraz daha alçak olması direksiyonun eğiminin biraz daha iyi olması onu bir nevi kurtardı ama oda mct yanında küçük kalıyor
daha sonra ramzey qm 250ye bindim çok yüksek geldi oturması direksiyonu sanki tepiştirme gibi yayılamıyorsun motora o bakımdan oda kötü maalesef
sanırım bizim mct şasi ve ergonomi açısından 10 üzerinden 9la lider durumda bana göre belki motoru sıkıntılı olabilir ama çok kullanışlı
bu arada bir planım var ama nasıl uygulayabilirim bilmiyorum kağıt üzerinde oluyor uygulamada olurmu akıl danışayım.
şimdi biliyoruzki mctler zincir aktarmalı ve yine biliyoruzki bazı motor markaları kayış aktarma ile yollarına devam ediyorlar şimdi ben diyorumki neden mctye kayış aktarma yapmayayım düşününce sistem basit bir adet tırtıklı lastik ve ona uygun 2 adet içe tırtıklı dişli ön küçük haliyle arka büyük olacak şekilde oraya oturttuktan sonra gerisi zincir sistemiyle aynı olacak.
ama bunun uygulamadıki artı ve eksileri bana göre
artıları
zinciri yağlama derdine son
zincir şakırtısı tıkırtısı patırtısına son
ilk yağmujrda yağı akan zincirin olujşturduğu hışırtıya son
eksileri
kayış olduğu için yüksek ısıda genleşebilir
veya aşırı soğukta sertleşip kopabilir (kışın)
veya uzun sürecek 1.30 aralıksız yoldan sonra özelliğini yitirebilir
çok kaliteli lastik bulmak zor olabilir bulunsada ömrü kaç kmdir bilinmez.
böyle bişey yapayımmı yapmayayımmı ne dersiniz