Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
14. sayfa BirinciBirinci ... 4121314151624 ... SonuncuSonuncu

Kawasaki KLX 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #261
    blamir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2012
    Motosikleti
    Z750R, Husaberg FE450e, YZ125
    Alıntı dockerengin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi hoplayıp sıplamışsınız Ben de gelmek isterdim. Bu arada video'daki yere nereden girdiniz acaba?
    Ayazağa mezarlığının yanından çıktık ama gerisini kestiremedim. Arkadaşı takip ettik biz. Yaklaşık buralarda biryerdeydik.

    http://goo.gl/maps/2bwpC

    Buda bir diğer video



    Şunuda söylemek istiyorum. Oradaki YZ400 inanılmaz bir makina. Special makinanın tadı çok başkaymış 2 zamanlı ucuz yollu bir tane bulursam alıcam. Sırf vurup kırıp parçalamak için.
    iptaluyelik02 ve 35emre35 bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #262
    dockerengin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul - youtube.com/user/dockerengin
    Motosikleti
    YBR125 > CBF150 > CRF250L > XZ250R 4V > ?
    Alıntı blamir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ayazağa mezarlığının yanından çıktık ama gerisini kestiremedim. Arkadaşı takip ettik biz. Yaklaşık buralarda biryerdeydik.

    http://goo.gl/maps/2bwpC

    Buda bir diğer video



    Şunuda söylemek istiyorum. Oradaki YZ400 inanılmaz bir makina. Special makinanın tadı çok başkaymış 2 zamanlı ucuz yollu bir tane bulursam alıcam. Sırf vurup kırıp parçalamak için.
    Yol tarifi için teşekkürler blamir. Ben de special makine istiyorum ama hem onunla araziye gitmek sorun hem de bakımları biraz tuzlu.

  3. #263
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı blamir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ayazağa mezarlığının yanından çıktık ama gerisini kestiremedim. Arkadaşı takip ettik biz. Yaklaşık buralarda biryerdeydik.

    http://goo.gl/maps/2bwpC

    Buda bir diğer video



    Şunuda söylemek istiyorum. Oradaki YZ400 inanılmaz bir makina. Special makinanın tadı çok başkaymış 2 zamanlı ucuz yollu bir tane bulursam alıcam. Sırf vurup kırıp parçalamak için.
    çok güzel bir video ,
    yalnız bir gün belinize,omurganıza ağır zararlar verebilirsiniz.Atlayış tekniğinizi gözden gecirmenizi öneririm.
    inişte seleye sert vuran popodan aldığınız darbe,ense kökünüze kadar omurlarınızı zorluyor.
    35emre35 ve blamir bunu beğendiler.

  4. #264
    blamir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2012
    Motosikleti
    Z750R, Husaberg FE450e, YZ125
    Alıntı savaskayan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok güzel bir video ,
    yalnız bir gün belinize,omurganıza ağır zararlar verebilirsiniz.Atlayış tekniğinizi gözden gecirmenizi öneririm.
    inişte seleye sert vuran popodan aldığınız darbe,ense kökünüze kadar omurlarınızı zorluyor.
    Haklısın abi adamların eğitime ihtiyacı var Çeken ben olduğum için beni stili göremedin :D

  5. #265
    sedat_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul..
    Motosikleti
    2000 ford
    Alıntı blamir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Haklısın abi adamların eğitime ihtiyacı var Çeken ben olduğum için beni stili göremedin :D
    O ara bağırmakla meşguldü
    blamir bunu beğendi.
    https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY

  6. #266
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı blamir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Haklısın abi adamların eğitime ihtiyacı var Çeken ben olduğum için beni stili göremedin :D
    Burada eğitimden ziyade dikkat ve özene ihtiyaç var.
    hani çok çalışılan dersi detayları ile tekrar ederiz ya bazen işte onun gibi bir şey
    Sırt ve Bele özellikle dikkat ediniz,hiç bir koruma bel ve omuzu dikey darbelerden korumuyor
    Omurga bir kez zarar görürse bisiklet kullanmak bile yasaklanır haberiniz olsun.
    motocrosta omurganın aldığı darbe,hayatımızın her hangi bir anında yaşadığımız kıç üstü düşmenin darbesinden çok çok farklıdır.Kıç üstü düşünce tek bir darbe olur genelde ve kaba etlerin tüm yüzeyiyle absorbe edilebilir.Motosiklette selenin darlığına,sertliğine ve darbeyi doğrudan omurgaya ulaştırdığına özellikle dikkat etmelisiniz.
    ama arazide Sürekli ve aritmik olarak darbe alan omurgaya küt diye sert darbe gelirse o kadar şanslı olmayız
    Benim önerim bacak ve baldır kaslarının çalıştırılarak kuvvetlendirilmesidir.Zaten bu kaslar kuvvetli değilse yüksek bir motorda düşmek icin normalden fazla sebebimiz olacaktır.

  7. #267
    aybarssurucu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2006
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS / KLX250
    Bu hafta motosikleti büyük bakıma soktum. Karadeniz gezisinden bu yana sadece yağ değişimi ve temizlik yapmıştım.

    İlk seneyi bitirmeden 10 ayda 23.500Km yapmışım.

    Sübap kontrolünde hiçbirşey çıkmadı, ki bu 27.000Km'de 2. kontrol.

    Furş temizlenip yağlandı.

    Buji+Yağ+Lastikler değişti.

    Lastikleri bu sene çok fazla toprağa girmeyi düşünmediğimden %30off%70on Sava MC24 set ile değişti. Lastikleri aldığım akşam sel gibi bir yağmurda 35km. yol geldim, 110-120 ile girdiğim derin su birikintilerinde bile su tahliyesi başarılıydı. Kuru asfaltta da gayet iyi gidiyorlar.

    Elcik korumam yoktu, gidonum da yamuktu. Yeni bir kokpit yaptım. Ancak bu setten memnun değilim. Yaza doğru 28mm. gidona geçip daha kaliteli bir elcik koruma seti almayı düşünüyorum.

    Fara bugün xenon takacağım. Merceksiz olarak başarılı olmazsa yazın uzun yol için aldığım mercekli farları takacağım.

  8. #268
    blamir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2012
    Motosikleti
    Z750R, Husaberg FE450e, YZ125
    Bu arada KLX gençliği bu gün Kartepeye gittik zirvede kar kalmamış ve mükemmel bir hal almış. Tam gidip motorları kırmak için ideal bir yer :D Bir tarih belirleyip gidelim derim.

  9. #269
    ferad - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2010
    Şehir
    K.K.T.C
    Motosikleti
    Kawasaki Klx 250 D`Tracker
    Alıntı blamir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ayazağa mezarlığının yanından çıktık ama gerisini kestiremedim. Arkadaşı takip ettik biz. Yaklaşık buralarda biryerdeydik.

    http://goo.gl/maps/2bwpC

    Buda bir diğer video



    Şunuda söylemek istiyorum. Oradaki YZ400 inanılmaz bir makina. Special makinanın tadı çok başkaymış 2 zamanlı ucuz yollu bir tane bulursam alıcam. Sırf vurup kırıp parçalamak için.
    Şöyle eğimli yollara bayılıyorum hocam ya bende 1 kaç defa uçuş denemesi yaptım fazla zorlamama rağmen motor gayet iyi havalanıyor :D size de başarılar asıl enduro dediğin böyle eşle dostla oluyor zaten tek başına arazide nereye kadar :(

  10. #270

    Üyelik
    17 Ekim 2012
    Motosikleti
    kawasaki klx 250s
    daha rahat seleler için şöyle bi site var. çok pahalı ama . bilginize.

    www.seatconcepts.com/



    buda klx için ekstra benzn tankı. http://www.gsnorcal.smugmug.com/gall...9696&k=xFShcjT

  11. #271
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı inertiya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    daha rahat seleler için şöyle bi site var. çok pahalı ama . bilginize.

    www.seatconcepts.com/



    buda klx için ekstra benzn tankı. http://www.gsnorcal.smugmug.com/gall...9696&k=xFShcjT
    Bu 2sinin de bir esprisi yok. O acerbis depolar çok meşakatli oluyor, ve yer kaplıyor. hem de kuyruk tarafında böyle bir ağırlık hoş da değil bence. Şöyle dakar versiyonu gibi olan orjinal depo ile değişecek 12 lt lik bişey olsa gerçekten parasına değer. Ama böyle bir depoyu DİY şeklide de yapabilir bence insan.

    Koltuklar da sadece sünger ve kılıf için epey pahalılar. TR de bu fiyatın yarısına en az bunun kadar kaliteli bişey yaptırılabilir diye düşündüm.

    Paylaşmışsınız tabi, elinize sağlık, eleştirim yanlış anlaşılmasın
    Ahmanamra bunu beğendi.
    #sürenadam

  12. #272
    Ahmanamra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa / Setbaşı
    Motosikleti
    XT 125 R 2006
    Klx ve daha bir çok marka için plastik depolar var yurt dışında. Başta acerbis olmak üzere. 12 lt den başlayan depolar. Gayet şık duruyor böylece arka kuyrukta gereksiz ağarlık ve risk taşımıyorsunuz.
    [IMG][/IMG]

    Örnek bunun gibi ;)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:36 ----------

    http://justgastanks.com/product_info.php?products_id=329

    bu sitede diğer modeller içinde ibşiler var.
    Etme cahille sohbet küstürürsün. Silme çıkını cam kırığıyla kestirirsin. ;)

    http://www.facebook.com/amraercan

  13. #273
    35emre35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    crf250 L
    Alıntı Ahmanamra adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Klx ve daha bir çok marka için plastik depolar var yurt dışında. Başta acerbis olmak üzere. 12 lt den başlayan depolar. Gayet şık duruyor böylece arka kuyrukta gereksiz ağarlık ve risk taşımıyorsunuz.
    büyük depo takılınca ağırlık busefer arkada değil önde oluyor, değişen bişey yok
    büyük depo iyidir, ağırlıktan ziyade arka kuyrukta kamp malzemesi vs birçok şey taşımak için yer açılır.

  14. #274
    Ahmanamra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa / Setbaşı
    Motosikleti
    XT 125 R 2006
    ağarlığın arkada olmasından iyidir abi gerçi bizler arkayıda eşşek gibi yükleyip dalıyoruz araziye sonra yatıp yatıp kalkıyoruz o ayrı :D
    Etme cahille sohbet küstürürsün. Silme çıkını cam kırığıyla kestirirsin. ;)

    http://www.facebook.com/amraercan

  15. #275
    35emre35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    crf250 L
    Alıntı Ahmanamra adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ağarlığın arkada olmasından iyidir abi gerçi bizler arkayıda eşşek gibi yükleyip dalıyoruz araziye sonra yatıp yatıp kalkıyoruz o ayrı :D
    arkaya ve yana bağladığımız kamp malzemeleri yan yatmalarda hava yastığı görevini üstleniyor

  16. #276
    Ahmanamra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa / Setbaşı
    Motosikleti
    XT 125 R 2006
    Allahtan o işe yarıyolar yoksa perte çıkacak makinalar Ama dik ve iri taşlı kaygan ve virazjlı çıkışlarda tam bir baş belası oluyorlar . Neyse nasip olurda alabilirsek 250 lik bi capon düşmedende çıkabiliriz herhalde o rampaları
    Etme cahille sohbet küstürürsün. Silme çıkını cam kırığıyla kestirirsin. ;)

    http://www.facebook.com/amraercan

  17. #277
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı 35emre35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    büyük depo takılınca ağırlık busefer arkada değil önde oluyor, değişen bişey yok
    büyük depo iyidir, ağırlıktan ziyade arka kuyrukta kamp malzemesi vs birçok şey taşımak için yer açılır.
    3-5 kg kuyruğa ağırlık koymak ile depo civarına (ön amortisörün arkasına ani) ağırlık koymak arasında epey bir fark olur diye düşünüyorum. Ki oluyor da Ben tabi asfalt sürüşüne odaklıyım daha çok ama arazide de farklı olacağını düşünüyorum.

    @ahamanamra paylaştığın link çok güzelmiş, teşekkür ederim. Çok pahalı o depolar bize göre ama olsun bir kenarda dursun böyle linkler
    Ahmanamra bunu beğendi.
    #sürenadam

  18. #278
    35emre35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    crf250 L
    yahu ben Ahmanamra'nın "gereksiz ağırlık" lafına gönderme yapmış, espri şey ettirmiştim
    nebileyim ben arkayı okadar yükleyip kamp yapmaya gittiğimde pek bir rahatsızlık hissetmiyorum. tam tesine sanki artçı yada yük olunca motor daha iyi tutunuyor gibi hissediyorum. tabi yavaş sürüşlerde arkadaki ağırlığı zaptetmek, tek sürüşe göre daha zor o kesin.
    Syanur ve Ahmanamra bunu beğendiler.

  19. #279
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı 35emre35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yahu ben Ahmanamra'nın "gereksiz ağırlık" lafına gönderme yapmış, espri şey ettirmiştim
    nebileyim ben arkayı okadar yükleyip kamp yapmaya gittiğimde pek bir rahatsızlık hissetmiyorum. tam tesine sanki artçı yada yük olunca motor daha iyi tutunuyor gibi hissediyorum. tabi yavaş sürüşlerde arkadaki ağırlığı zaptetmek, tek sürüşe göre daha zor o kesin.
    Dostum biz asfaltı kazıyoruz burada, her virajda limitlerdeyiz, 1 kg bile benim motorun olağan üstü dengesini bozabiliyor, amortisörlerim okadar hassas ki....
    Ahmanamra ve 35emre35 bunu beğendiler.
    #sürenadam

  20. #280
    blamir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2012
    Motosikleti
    Z750R, Husaberg FE450e, YZ125
    Alıntı savaskayan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Burada eğitimden ziyade dikkat ve özene ihtiyaç var.
    hani çok çalışılan dersi detayları ile tekrar ederiz ya bazen işte onun gibi bir şey
    Sırt ve Bele özellikle dikkat ediniz,hiç bir koruma bel ve omuzu dikey darbelerden korumuyor
    Omurga bir kez zarar görürse bisiklet kullanmak bile yasaklanır haberiniz olsun.
    motocrosta omurganın aldığı darbe,hayatımızın her hangi bir anında yaşadığımız kıç üstü düşmenin darbesinden çok çok farklıdır.Kıç üstü düşünce tek bir darbe olur genelde ve kaba etlerin tüm yüzeyiyle absorbe edilebilir.Motosiklette selenin darlığına,sertliğine ve darbeyi doğrudan omurgaya ulaştırdığına özellikle dikkat etmelisiniz.
    ama arazide Sürekli ve aritmik olarak darbe alan omurgaya küt diye sert darbe gelirse o kadar şanslı olmayız
    Benim önerim bacak ve baldır kaslarının çalıştırılarak kuvvetlendirilmesidir.Zaten bu kaslar kuvvetli değilse yüksek bir motorda düşmek icin normalden fazla sebebimiz olacaktır.
    Abi görüşlerin benim için önemli. Sana bir şey sormak istiyorum. 2 zamanlı bir motor almak ne derece mantıklı sence? 2010 yada 2011 GasGas 250 Ec alabilirim yada 2006-2007 Kawasaki KX250 yada YZ250 . GasGas'ın 4 zamanlısıda var üzerinde YZF250 motoru var. Biraz pahalı onlar, alabilmem için KLX'i satmam gerekebilir. Onun dışında ucuza vurup kırmak için bir motor bulamıyorum. Anlamsız yüksek fiyatlar istiyorlar.


    REKLAM ALANI
14. sayfa BirinciBirinci ... 4121314151624 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)