Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #25801
    RedCBR125 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2016
    Şehir
    İZMİR. Karşıyaka.
    Motosikleti
    z-ones180 CBR125 CBR250 CBF150 YZFR125 YZFR25
    Yeni rengin fotoşopsuz daha sade bir fotoğrafı var mı dostum sıradan gündüz gözüyle çekilmiş bir fotoğraf?



    Cbr250 ve kappa k28 nasıl bir izlenim bırakır beyler çok sırıtır mı? Yani ufak bir topcase 😔


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #25802
    Troilem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul/Pendik
    Motosikleti
    2016 Honda CBR250R Neon Sarı
    Selam arkadaşlar ismim Hüseyin Istanbul Pendik'ten 2016 model CBR250R Neon sarı ile araniza katılmış bulunmaktayim.
    Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.
    ramcixx bunu beğendi.

  3. #25803
    anilkg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mayıs 2016
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Ey dostlar, klasik bir soru soracağım sizlere. Malum fabrikasyon lastiklerimizin kalitesi belli, kaya kaya seyahat ediyoruz. Michelin pilot street mi Pirelli rosso II mi daha uygun. Pirelli için pistlere daha uygun olduğu, günlük kullanımda michelin'in daha uygun olduğu söyleniyor. Sizlerin önerisi nedir, bu iki lastik dışında bana tavsiye edeceğimiz lastik varsa da öneri alırım.

  4. #25804
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    Alıntı Tinto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    getir de bi test edek

  5. #25805
    ramcixx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2012
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    cbf150 - cbr250 - cbf1000 - f650gs - cbf600
    Alıntı RedCBR125 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeni rengin fotoşopsuz daha sade bir fotoğrafı var mı dostum sıradan gündüz gözüyle çekilmiş bir fotoğraf?



    Cbr250 ve kappa k28 nasıl bir izlenim bırakır beyler çok sırıtır mı? Yani ufak bir topcase ��
    Sırıtır arkadaşım. CBR'a topcase ol-maaazzz... Kurye motoru izlenimi alırsın. motosiklet performans motosikleti olduğu için süratte seni geri çekecektir. Motosikletin aerodinamiğinin bozulduğunu göreceksin + Görüntü hiç olmuyor. Uzaktan bakıldığında sanki, yolda giden bir motosiklet ve arkasında havada onu takip eden bir topcade (Takan arkadaşlarımda takmış memnun kalmayıp çıkarmıştır.)

    Güzel siyah kaliyeli hacmi büyük bir spor sırt çantası cbr üzerinde havana hava katacaktır emin ol.

    Ha, çok elzemse iki tane soft yan çanta at en azından sport'dan sport touring bir görünüm elde edersin bu da ne seni ne motosikletini rahatsız etmez.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:16 ----------

    Alıntı anilkg adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ey dostlar, klasik bir soru soracağım sizlere. Malum fabrikasyon lastiklerimizin kalitesi belli, kaya kaya seyahat ediyoruz. Michelin pilot street mi Pirelli rosso II mi daha uygun. Pirelli için pistlere daha uygun olduğu, günlük kullanımda michelin'in daha uygun olduğu söyleniyor. Sizlerin önerisi nedir, bu iki lastik dışında bana tavsiye edeceğimiz lastik varsa da öneri alırım.
    Kardeşim bu cbr ların lastik davası M.Ö 2000 yıllara dayanır.

    Michelin taraftarları ve Rosso taraftarları birbirine yer bitirir. Her iki taraf için iki lastik de 10 numara. Fakat Ben şunu biliyorum Rosso II'ler daha çok diş sayısı aralığı az olduğu için pist asfaltına uygun üretilmiş, ısındığı zaman gerçek bir performans sağlıyor. Fakat ülkem yolları keşke sıfır hatalı asfaltlar olsa. Çukur yama kasis sürekli dur kalk yaptırıyor. Yani Rosso alacak olursan yazık olur. Ha alırsın, İstanbul'un E-5 inde keyif alırsın orası ayrı. Ama şehir içi ve günlük kullanımlarda Michelin serisi daha çok tercih ediliyor. Sürekli manevra halinde olman lastiğin tümleşik yumuşak yapısı daha sağlıklı bir sürüş yapmanı sağlıor. Isındığı zaman ikiside başarılı lastik, ama mantığa yatırdığın zaman ben michelin biraz daha ağır basar.

    Ben 2012 CBR 250 motosikletime ikisinide almamış Radyal Bridgestone Battlax S20 EVO aldım. Antalyada ki lastik firması usta ben michelin pirelli takmaya gelenlere bu lastiği tavsiye ediyorum dedi yine sen bilirsin demişti. Bende michelin için gitmiştim. Araştırdım, güzel lastik sert ve uzun ömürlü dayanıklı. Michelin hamuru biraz daha yumuşak çabuk parçalanıp bitiyormuş.

    Neyse tercih senin.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:26 ----------

    Alıntı Tinto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Biraz biraz renk kombinasyonundan dolayı CBR500R havası almış sanki.

    - - Booooobbbb... buuuuuuuuu - -

  6. #25806
    MoRFy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ocak 2016
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    HONDA CBF 600 - BMW R25/3
    Beyler benden de size bir soru. Kullanan yada bilgisi olan varsa tavsiye bekliyorum. Bildiğiniz gibi bir süre önce CBR250 mi satışa çıkarmıştım. Ancak artan motor fiyatları ve benzin zamlarından sonra satıp cc yükseltmekten vazgeçip uzun yıllar binmeye karar verdim olurda başımıza bir hal gelmezse ( maddi manevi ).
    Şimdi standart hava filtresi piyasada 30 lira serviste 30+. 4000 km de zırt pırt hava filtresi değişmektense K&N hava filtresi alıp 100.000km kullanım ömrü olduğndan temizleyip temizleyip uzun uzadıya kullanmak istiyorum.
    Amacım;
    1- uzun vadeli maddiyat
    2- bakınca 30 liralık kağıt filtreler den daha kalitelidir diye düşünüyorum motorum için daha sağlıklı olurmu_?
    3- motorun kondüsyonunun diri kalmasına faydası varmıdır_?

  7. #25807

    Üyelik
    23 Haziran 2016
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Dominar 400
    Alıntı RedCBR125 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeni rengin fotoşopsuz daha sade bir fotoğrafı var mı dostum sıradan gündüz gözüyle çekilmiş bir fotoğraf?



    Cbr250 ve kappa k28 nasıl bir izlenim bırakır beyler çok sırıtır mı? Yani ufak bir topcase ��


    Sıfır photoshop

  8. #25808
    MoRFy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ocak 2016
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    HONDA CBF 600 - BMW R25/3
    Alıntı Tinto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    lastikler orj (IRC) değil sanırım. yada IRC desen mi değiştirdi_?
    I live my dream life.

  9. #25809

    Üyelik
    23 Haziran 2016
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Dominar 400
    Alıntı LynXMaSTeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    getir de bi test edek
    1000 bakımına az kaldı bekle, yakında ordayım.

    Alıntı MoRFy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    lastikler orj (IRC) değil sanırım. yada IRC desen mi değiştirdi_?
    Lastikleri ilk gün değiştirdim. Michelin pilot street.

  10. #25810
    RedCBR125 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2016
    Şehir
    İZMİR. Karşıyaka.
    Motosikleti
    z-ones180 CBR125 CBR250 CBF150 YZFR125 YZFR25
    Alıntı anilkg adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ey dostlar, klasik bir soru soracağım sizlere. Malum fabrikasyon lastiklerimizin kalitesi belli, kaya kaya seyahat ediyoruz. Michelin pilot street mi Pirelli rosso II mi daha uygun. Pirelli için pistlere daha uygun olduğu, günlük kullanımda michelin'in daha uygun olduğu söyleniyor. Sizlerin önerisi nedir, bu iki lastik dışında bana tavsiye edeceğimiz lastik varsa da öneri alırım.
    Mitas sport force aldım 700 Liraya ön arka takım. 500 km civarı oldu memnunum tavsiye ederim

    Ramcix in dediklerine katılıyorum Rossolar çok hassas ve fazla yumuşak hamurlu o yüzden ömrü kısa. Yollarda çöl çöp taş herşey lastiğe yapışıyor ve lastik çok kolay aşınıyor. Yollar güzel olsa tercih edilir ama İzmirde 1 tane düzgün yol yok heryer toz toprak yarık e çukur dolu olduğu için geniş tabanlı ve daha uzun ömürlü olan Mitası tercih ettim
    jimi_hendrix ve ramcixx bunu beğendiler.

  11. #25811
    ramcixx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2012
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    cbf150 - cbr250 - cbf1000 - f650gs - cbf600
    Alıntı RedCBR125 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mitas sport force aldım 700 Liraya ön arka takım. 500 km civarı oldu memnunum tavsiye ederim

    Ramcix in dediklerine katılıyorum Rossolar çok hassas ve fazla yumuşak hamurlu o yüzden ömrü kısa. Yollarda çöl çöp taş herşey lastiğe yapışıyor ve lastik çok kolay aşınıyor. Yollar güzel olsa tercih edilir ama İzmirde 1 tane düzgün yol yok heryer toz toprak yarık e çukur dolu olduğu için geniş tabanlı ve daha uzun ömürlü olan Mitası tercih ettim
    Ahhh izmir ah. hep koca bir köy olarak bilinir. Böyle dediğimiz zamanda izmiri savunanlar varlıklı izmirin en gözde yerlerinde ikamet edenler.

    İzmir Belediyesi malesef hizmette her sene sınıfta kalıyor. Ödenek zayıf, halk memnun... Allah yardımcınız olsun. Sürüşlerini kordonda yap, keyif al.
    - - Booooobbbb... buuuuuuuuu - -

  12. #25812
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    Hacılar bizim bu motorlar max gücünü 8500 devirde veriyormuş.(ben 10.000 rpm zannediyordum). Motorun ön dişlisini büyütsek arka aynı kalsa, 110-120 üzeri hızlarda daha rahat ivmelenmez mi? ya da şanzıman aralığı biraz genişletilse?
    "ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"

  13. #25813
    Sercan_07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ocak 2017
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Cbr 250r--13
    Bu lastik olayı şimdide bana dert oldu.Su an rosso 2 ler var ama ömrü bitiyor.Memnunum ama sırf ömrü çok uzun olmadığı için değiştireceğim.Anyalyada bi yerde pilot buldum 850 tl dedi işçilik dahil. Ondan sonra bi yere gittim oda ordan alma karayol lastik var dedi hepsi ordan alıyorlar dedi.Oraya gittik uygun olur diye orasida 900 istedi ayrıca michelini kötüledi.Az satılıyor falan dedi.Kendisi bridgestone önerdi 885 liraya.Michelin istiyorum ama nerden alsam karar veremedim şimdi.
    ramcixx bunu beğendi.

  14. #25814
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Alıntı jimi_hendrix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hacılar bizim bu motorlar max gücünü 8500 devirde veriyormuş.(ben 10.000 rpm zannediyordum). Motorun ön dişlisini büyütsek arka aynı kalsa, 110-120 üzeri hızlarda daha rahat ivmelenmez mi? ya da şanzıman aralığı biraz genişletilse?
    I ıh aksine daha yavaş ivmelenir.
    O devirde maksimum gücü üretebilir fakat tekerleği çeviren şey devirXo devirdeki güç'tür.
    O yüzden ancak şanzıman kısaltılarak ivmelenme arttırılabilir.
    Not: rosso efsanedir
    Az silindir, çok iş

  15. #25815
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    Alıntı Tinto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1000 bakımına az kaldı bekle, yakında ordayım.



    Lastikleri ilk gün değiştirdim. Michelin pilot street.
    getir burda bakarız :D

  16. #25816
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    I ıh aksine daha yavaş ivmelenir.
    O devirde maksimum gücü üretebilir fakat tekerleği çeviren şey devirXo devirdeki güç'tür.
    O yüzden ancak şanzıman kısaltılarak ivmelenme arttırılabilir.
    Not: rosso efsanedir
    abi tamam da 8500 devirin üzerinde ne kadar güç olduğu belli mi? ve 140 ile giderken 6. vites 8500 devir yerine 5. vites 8500 olsa, 9500 devre kadar ivmelenip öyle 6. vitese atılsa daha iyi olmaz mı? 10.000 civarı devirlerde max güç devrinden uzak kalınıyor çünkü...
    "ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"

  17. #25817
    ramcixx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2012
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    cbf150 - cbr250 - cbf1000 - f650gs - cbf600
    Alıntı Sercan_07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu lastik olayı şimdide bana dert oldu.Su an rosso 2 ler var ama ömrü bitiyor.Memnunum ama sırf ömrü çok uzun olmadığı için değiştireceğim.Anyalyada bi yerde pilot buldum 850 tl dedi işçilik dahil. Ondan sonra bi yere gittim oda ordan alma karayol lastik var dedi hepsi ordan alıyorlar dedi.Oraya gittik uygun olur diye orasida 900 istedi ayrıca michelini kötüledi.Az satılıyor falan dedi.Kendisi bridgestone önerdi 885 liraya.Michelin istiyorum ama nerden alsam karar veremedim şimdi.
    Karayol Lastik te Uğur abi var kır saçlı. Bridgestone Battlax S20 Evo taktırdım. Gayet memnundum. Radyal dayanıklı uzun ömürlü lastik. Karayol'a güvenebilirsin. Michelin pirelli ye göre çok daha yumuşak lastik zaman sonra lime lime soyuluyor. Bilgin ola.
    Sercan_07 bunu beğendi.
    - - Booooobbbb... buuuuuuuuu - -

  18. #25818
    MoRFy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ocak 2016
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    HONDA CBF 600 - BMW R25/3
    Alıntı MoRFy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler benden de size bir soru. Kullanan yada bilgisi olan varsa tavsiye bekliyorum. Bildiğiniz gibi bir süre önce CBR250 mi satışa çıkarmıştım. Ancak artan motor fiyatları ve benzin zamlarından sonra satıp cc yükseltmekten vazgeçip uzun yıllar binmeye karar verdim olurda başımıza bir hal gelmezse ( maddi manevi ).
    Şimdi standart hava filtresi piyasada 30 lira serviste 30+. 4000 km de zırt pırt hava filtresi değişmektense K&N hava filtresi alıp 100.000km kullanım ömrü olduğndan temizleyip temizleyip uzun uzadıya kullanmak istiyorum.
    Amacım;
    1- uzun vadeli maddiyat
    2- bakınca 30 liralık kağıt filtreler den daha kalitelidir diye düşünüyorum motorum için daha sağlıklı olurmu_?
    3- motorun kondüsyonunun diri kalmasına faydası varmıdır_?
    Beyler benim soruyu atlamadınız dimi bilgisi olan varmı_?
    ramcixx bunu beğendi.
    I live my dream life.

  19. #25819
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Alıntı jimi_hendrix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hacılar bizim bu motorlar max gücünü 8500 devirde veriyormuş.(ben 10.000 rpm zannediyordum). Motorun ön dişlisini büyütsek arka aynı kalsa, 110-120 üzeri hızlarda daha rahat ivmelenmez mi? ya da şanzıman aralığı biraz genişletilse?
    Aksina ivmelenme yerlerde sürünür aynı hızda biraz daha hızlı gider ama çok yorar motoru

  20. #25820
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Alıntı jimi_hendrix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi tamam da 8500 devirin üzerinde ne kadar güç olduğu belli mi? ve 140 ile giderken 6. vites 8500 devir yerine 5. vites 8500 olsa, 9500 devre kadar ivmelenip öyle 6. vitese atılsa daha iyi olmaz mı? 10.000 civarı devirlerde max güç devrinden uzak kalınıyor çünkü...
    Hocam bahsettiğiniz şey vitesi, son hızı arttıracak şekilde ayarlamak. Son hızı arttırıyorsak uzayan vites aralıkları nedeniyle istisnasız ivmelenme azalacaktır.
    Bir de dişlinin değişmediği duruma bakarsak,
    10.000 devir civarı maksimum torktan kayıp oluyordur muhtemelen. grafiğe bakmak lazım.
    Ama güç, dediğim gibi devir ve torkun çarpımıyla elde edilen bir değer.
    10.000 devirdeki güç ''eğer'' 8500 devirdeki ''güçten'' düşük ise bu yine vitesi oraya kadar uzatmadan vites atacağımız anlamına gelmeyebilir.
    tablodaki 8500-9500 devir aralığındaki güç değişimini, 9500-10500 devir aralığındaki güç değişimi ile karşılaştırmamız gerekir.
    Çok büyük ihtimalle motor devrini kesiciye kadar uzatarak vites değiştirmek maksimum ivmelenmeyi sağlayacaktır. (Aksini idda eden matematik formülleriyle hesaplamasını yapsın,bende o kadar matematik yok )

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:04 ----------

    Alıntı MoRFy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler benim soruyu atlamadınız dimi bilgisi olan varmı_?
    4 binde bir hava filtresi temizliği için çok erken.
    Sürüş şartlarına göre 10-14 bin km aralığında değiştirilmesi gerekebilir.
    Kn hava filtresi takıldığında da aynı kilometrelerde hava filtresinin temizlenmesi gerecektir, fakat o da maliyet. temizleme spreyi, yağlama spreyi vs kit halinde satılıyor ve güzel bir fiyatı vardı yanlış hatırlamıyorsam. O yüzden 100.000 km garantisi biraz pazarlama stratejisi, yoksa kim aynı motosikletini 100.000 km kullanacak

    Maliyeti düşürme açısından mantıklı değil, fakat belki üst devirlerde bir miktar rahatlama olabilir. Belki, alt devirlerde de güç kaybı. Bakmak lazım
    Kondüsyon ve sağlık açısından bakarsak çook da büyük farklar olmaz. Orijinal fitrelerle problemsiz bir şekilde 150 binleri gören, km yapmaya devam eden cbrlar mevcut
    MoRFy ve ramcixx bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler