Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #24581

    Üyelik
    23 Ağustos 2011
    Motosikleti
    MT07
    cbr125 imi sattım simdi motor arayışındayım r25 alacaktım piyasayı iyice yükseltmişler sıfır 2015 modelini 15 ten veriyolar zaten bazı ileri zekalılar ikinci eline 14-14.500 istiyolar birde plaka masrafı, rodajı... var diye cevap veriyolar ellerinde kalsın satamasınlar o kadar para vereceksem 1.000 fazla veririm lafını yapmam sıfırını alırım zaten derken cbr250 düşünmeye başladım 1 sene kullanıp para biriktirince 600cc ye geçmeye karar verdim r25 yüzünden elimde kalmasından alıp almamakta kararsızım ne dersiniz?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #24582
    cx571 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2012
    Şehir
    Karabük
    Motosikleti
    CBR 250 R & YBR 125 ESD
    Alıntı kaanyuce adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cbr125 imi sattım simdi motor arayışındayım r25 alacaktım piyasayı iyice yükseltmişler sıfır 2015 modelini 15 ten veriyolar zaten bazı ileri zekalılar ikinci eline 14-14.500 istiyolar birde plaka masrafı, rodajı... var diye cevap veriyolar ellerinde kalsın satamasınlar o kadar para vereceksem 1.000 fazla veririm lafını yapmam sıfırını alırım zaten derken cbr250 düşünmeye başladım 1 sene kullanıp para biriktirince 600cc ye geçmeye karar verdim r25 yüzünden elimde kalmasından alıp almamakta kararsızım ne dersiniz?
    8-10 liralık birşey al. Satarken zarar edmezsin. 2013 Kasa filan alabilirsin. yani 2014 öncesi.
    Dört Teker Bedenimi, 250R Ruhumu Taşır..!

  3. #24583

    Üyelik
    24 Nisan 2014
    40.000de bakımları yapılmış bir cbr250 var 2012 model, almak istiyorum. Bakım periyotları nelerdir? Uzun vadeli kullanım istiyorum. Senelerce binecem. En fazla kaç km ye kadar sorunsuz götürür beni?

  4. #24584
    trancexp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2006
    Şehir
    ist/b.çekmece
    Motosikleti
    MT-07 &MT125
    Alıntı umutkop adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    40.000de bakımları yapılmış bir cbr250 var 2012 model, almak istiyorum. Bakım periyotları nelerdir? Uzun vadeli kullanım istiyorum. Senelerce binecem. En fazla kaç km ye kadar sorunsuz götürür beni?
    bakım periyodu 3000 de bir yağ değişcen o kadar. 6000 de yağ filtresi gerisi senin kullanımına bağlı. Eğer motor düzgün binildiyse sende düzgün binersen senelerce binersin.
    ramcixx bunu beğendi.

  5. #24585
    KYorulmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2014
    Şehir
    Essen
    Motosikleti
    CBR 250r 2014(satıldı)
    Arkadaşlar merhabalar;

    Uzun zamandır aklımda var yazacağım yazamadım. Son kasa Cbr larda hepimiz egzoz sararmasından şikayetçiyiz.

    Egzozdaki bu sararma ve yanıktan kurtulmanın yolunu çoğumuz biliyoruzdur.

    Bilmeyenler için tavsiyem; en yakındaki Koçtaş' a yada hırdavatçıya gidilir. Bir adet Metlayn Metal Parlatıcı alınır. Egzoz soğuk iken hafif nemli bez ile temizlenir - kurulanır. Sonra temiz bir bez ile sararmış yada yanık olan yere uygulanır. Uygulandığı alana hafiften serte doğru bastırarak ovmanız ve silmeniz işe yaracaktır. Biraz uzun sürebilir ve yorar ama sonuç güzel oluyor tavsiye edilir

    Ürün linki de burada dursun : http://www.hirdavatburada.com/Metlay...r,PR-4417.html

    Keyifli sürüşler dilerim.
    ramcixx ve Sokollu bunu beğendiler.

  6. #24586
    ramcixx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2012
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    cbf150 - cbr250 - cbf1000 - f650gs - cbf600
    Yeni kasa Cbr'ların kitapçığında yağ değişimi "2000 bin km de bir yağ değişimi yapınız" yazıyor. Ömceki modellerde bu ibare yoktu. Hatta 1.000 km bakımdan sonra 10.000 km de yağ değişimi gösteriyordu bakım panelinde. İlginç...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:08 ----------

    Alıntı KYorulmaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhabalar;

    Uzun zamandır aklımda var yazacağım yazamadım. Son kasa Cbr larda hepimiz egzoz sararmasından şikayetçiyiz.

    Egzozdaki bu sararma ve yanıktan kurtulmanın yolunu çoğumuz biliyoruzdur.

    Bilmeyenler için tavsiyem; en yakındaki Koçtaş' a yada hırdavatçıya gidilir. Bir adet Metlayn Metal Parlatıcı alınır. Egzoz soğuk iken hafif nemli bez ile temizlenir - kurulanır. Sonra temiz bir bez ile sararmış yada yanık olan yere uygulanır. Uygulandığı alana hafiften serte doğru bastırarak ovmanız ve silmeniz işe yaracaktır. Biraz uzun sürebilir ve yorar ama sonuç güzel oluyor tavsiye edilir

    Ürün linki de burada dursun : http://www.hirdavatburada.com/Metlay...r,PR-4417.html

    Keyifli sürüşler dilerim.
    BMW Sürücüleri camiasında şöyle bir izlenim vardır. Egzozu yanmamış bmw, yol yapmamış, açılmamış motordur derler.

    Günümüz teknolojisinde teflon egzoz kullanan Honda son dönemde nasıl böyle bir hata yaptı anlamadım. Bunun mantıklı bir açıklaması olmalı. Ekzoz muahafazası bile yok arkadaş?

    Çözüm vardır ama böyle mi olmalı?
    - - Booooobbbb... buuuuuuuuu - -

  7. #24587
    KYorulmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2014
    Şehir
    Essen
    Motosikleti
    CBR 250r 2014(satıldı)
    Alıntı ramcixx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeni kasa Cbr'ların kitapçığında yağ değişimi "2000 bin km de bir yağ değişimi yapınız" yazıyor. Ömceki modellerde bu ibare yoktu. Hatta 1.000 km bakımdan sonra 10.000 km de yağ değişimi gösteriyordu bakım panelinde. İlginç...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:08 ----------



    BMW Sürücüleri camiasında şöyle bir izlenim vardır. Egzozu yanmamış bmw, yol yapmamış, açılmamış motordur derler.

    Günümüz teknolojisinde teflon egzoz kullanan Honda son dönemde nasıl böyle bir hata yaptı anlamadım. Bunun mantıklı bir açıklaması olmalı. Ekzoz muahafazası bile yok arkadaş?

    Çözüm vardır ama böyle mi olmalı?
    Yok ki bir BMW'miz yanık egzoz ile gururla dolaşalım

  8. #24588
    ramcixx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2012
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    cbf150 - cbr250 - cbf1000 - f650gs - cbf600
    Alıntı KYorulmaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yok ki bir BMW'miz yanık egzoz ile gururla dolaşalım
    Nazar etme ne olur, niyet et seninde olur
    KYorulmaz bunu beğendi.
    - - Booooobbbb... buuuuuuuuu - -

  9. #24589
    Sokollu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Egsozun sararması,kararmasını geçtim, gözüm hala 14-15 kasaların soba borusu egsozuna alışamadı. Bak yine aklıma geldi ÇILDIRACAĞIM ! Hani arkadaşına şaka yapmak için çok alakasız bir egsoz takmışlar da öyle kalmış gibi. Motosiklet ile alakası olmayan birisi bile, "bu niye böyle orantısız duruyor" diyor. 12-13 modellerin egsozu daha iyiydi, bu kadar alakasız göze batan bir şey olur mu, ön veya arka profilden motosiklete bakınca sinir oluyorum.

    Hep orjinal egsoz kullandım motorlarımda, ileride sırf gözüme battığı için tiger taktırabilirim. Ama önce lastik işini halletmem lazım



    Durum raporu yazıyorum ,

    Motosiklet yakmıyor, ne kadar yakıyor diye sormayın kaç depodur ölçmüyorum. Niye yakmıyor diyorsun o zaman demeyin, beni rahatsız edecek kadar yakmıyor o yüzden hesap tutmuyorum. 8bin km.ye kadar 3,7 gibi ortalama yakıyordu, en son 11bin km.de ölçtüğümde 3,4 çıktı sonrasında da hiç hesabını tutmadım

    Boşta takılma, 1'den 2.vitese geçememe, boş vitesi bulamama gibi sorunlar aslında YOKTUR ! Kronik diyenler olmuştu daha önce. Debriyaj ayarı düzgün bir Cbr ile şıkır şıkır vites atabilirsiniz. Hele bir de biraz ileride kavrasın, dipte birbirine geçiyor deyip elinizde alıştı mı üf tam DCT şanzıman Uygun devirde debriyasız da çok rahat geçiyor.

    Benim de sık sık kullandığım 13 model Cbr (Xcom) 35bin küsürde, sıfır makineden farkı yok (maaşallah) vites geçişleri, frenaj, motor sesi tamamen aynı.

    Makineyi bırakın kesiciye sokmayı, red line bandında gezmeyi genelde 8 bin devirin üzerine çıkmıyorum. Psikolojik olarak rahatsız oluyorum, Inazuma sağolsun kısa vites aralıklarına alıştım, bu motosiklet de bence aynı, yüksek devir sevmiyor. İzmit yolunda top speed denerken bile "ne gerek var ki aslında" oldum.

    12 bin bakımı geliyor, hava filtresi değişimi ile Eneos yağ ok.


    Şu lanet olası irc lastik yüzünden çiy yağdığı bir gece düşmüştüm , hala değiştirme fırsatım olmadığından her parlayan zeminde, her zorladığım virajda tedirgin oluyorum. Dış ayaklığa abanma gibi huy edindim bu yüzden.

    Ekonomik şartların bu kadar kötü olduğu, motosiklet fiyatlarının astronomik seviyelere geldiği bu dönemde en iyi fiyat/performans ürünü olarak görüyorum.

    Herkese kazasız belasız sürüşler
    Mitoqondri, xcom, Malatya CBR ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  10. #24590
    trancexp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2006
    Şehir
    ist/b.çekmece
    Motosikleti
    MT-07 &MT125
    Alıntı Sokollu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Egsozun sararması,kararmasını geçtim, gözüm hala 14-15 kasaların soba borusu egsozuna alışamadı. Bak yine aklıma geldi ÇILDIRACAĞIM ! Hani arkadaşına şaka yapmak için çok alakasız bir egsoz takmışlar da öyle kalmış gibi. Motosiklet ile alakası olmayan birisi bile, "bu niye böyle orantısız duruyor" diyor. 12-13 modellerin egsozu daha iyiydi, bu kadar alakasız göze batan bir şey olur mu, ön veya arka profilden motosiklete bakınca sinir oluyorum.

    Hep orjinal egsoz kullandım motorlarımda, ileride sırf gözüme battığı için tiger taktırabilirim. Ama önce lastik işini halletmem lazım

    http://i.hizliresim.com/1v7LRY.jpg

    Durum raporu yazıyorum ,

    Motosiklet yakmıyor, ne kadar yakıyor diye sormayın kaç depodur ölçmüyorum. Niye yakmıyor diyorsun o zaman demeyin, beni rahatsız edecek kadar yakmıyor o yüzden hesap tutmuyorum. 8bin km.ye kadar 3,7 gibi ortalama yakıyordu, en son 11bin km.de ölçtüğümde 3,4 çıktı sonrasında da hiç hesabını tutmadım

    Boşta takılma, 1'den 2.vitese geçememe, boş vitesi bulamama gibi sorunlar aslında YOKTUR ! Kronik diyenler olmuştu daha önce. Debriyaj ayarı düzgün bir Cbr ile şıkır şıkır vites atabilirsiniz. Hele bir de biraz ileride kavrasın, dipte birbirine geçiyor deyip elinizde alıştı mı üf tam DCT şanzıman Uygun devirde debriyasız da çok rahat geçiyor.

    Benim de sık sık kullandığım 13 model Cbr (Xcom) 35bin küsürde, sıfır makineden farkı yok (maaşallah) vites geçişleri, frenaj, motor sesi tamamen aynı.

    Makineyi bırakın kesiciye sokmayı, red line bandında gezmeyi genelde 8 bin devirin üzerine çıkmıyorum. Psikolojik olarak rahatsız oluyorum, Inazuma sağolsun kısa vites aralıklarına alıştım, bu motosiklet de bence aynı, yüksek devir sevmiyor. İzmit yolunda top speed denerken bile "ne gerek var ki aslında" oldum.

    12 bin bakımı geliyor, hava filtresi değişimi ile Eneos yağ ok.


    Şu lanet olası irc lastik yüzünden çiy yağdığı bir gece düşmüştüm , hala değiştirme fırsatım olmadığından her parlayan zeminde, her zorladığım virajda tedirgin oluyorum. Dış ayaklığa abanma gibi huy edindim bu yüzden.

    Ekonomik şartların bu kadar kötü olduğu, motosiklet fiyatlarının astronomik seviyelere geldiği bu dönemde en iyi fiyat/performans ürünü olarak görüyorum.

    Herkese kazasız belasız sürüşler
    al sava rahatla, birde tiger egzoz. hayatın değişsin.

  11. #24591
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    yaw millet motoru babamın üstüne yaptım. 2014 cbr250r mekan mersin (plaka 34 yalnız) plaka değişimi istedik. önce sigorta yapılması gerekiyormuş. 1200 den aşağı teklif gelmedi ne iş???
    "ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"

  12. #24592
    trancexp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2006
    Şehir
    ist/b.çekmece
    Motosikleti
    MT-07 &MT125
    Alıntı jimi_hendrix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yaw millet motoru babamın üstüne yaptım. 2014 cbr250r mekan mersin (plaka 34 yalnız) plaka değişimi istedik. önce sigorta yapılması gerekiyormuş. 1200 den aşağı teklif gelmedi ne iş???
    özele bakabilirmisin.

  13. #24593
    KYorulmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2014
    Şehir
    Essen
    Motosikleti
    CBR 250r 2014(satıldı)
    Alıntı trancexp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    al sava rahatla, birde tiger egzoz. hayatın değişsin.
    Sava da iyidir mutlaka ama Rosso II şiddetle tavsiye edilir

  14. #24594

    Üyelik
    09 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 500 2015
    Ben 2015 kasım aylarına 2014 model yeni kasa bi cbr aldıydım ilk motorumdu bu.
    Halen kullanıyorum gayet iyi hiç kaza yapmadım ufak tefek 1-2 kaza atlattım tabi.
    Motor gayet iyi gücü de gayet yeterli istanbul trafiğinde. Ben olumsuz bi durum yaşamadım motorla ilgili ama firen balataları biraz pahalı geldi gecenlerde değiştirdim kdv dahil 120 civarı tuttu servisdeki orjinal olanı bu.
    Egzoz pek gözüme batmadı da bu akşam bi cbr 250 ile karşılaştım egzoz sesi baya güzeldi ufak kompaktda bişiydi yakışıyor motora aklımı çeldi sanırım :D motoru baya zorluyorum banamısın demedi hiç. 160 ı zar zor gördüm 140 a kadar rahat çıkıyor zincir temizliğide çok etkiliyor.
    her seferinde fullüyorum depoyu 8-9 litre alıyor km de 220 - 250 arası oluyor genelde. gazlıyorum baya ondandır heralde
    7 binde aldıydım şuan 9 bin küsür oldu. ha birde 6 bin devirlerde titreşim başlıyor çok değil ama var. Uzun yolda hissettirebilir. michelin pilot street kullanıyorum orjinal lastik ebatlarında memnunum kolay kolay kaymıyor sülük gibi :D

  15. #24595
    trancexp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2006
    Şehir
    ist/b.çekmece
    Motosikleti
    MT-07 &MT125
    Alıntı emrys adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben 2015 kasım aylarına 2014 model yeni kasa bi cbr aldıydım ilk motorumdu bu.
    Halen kullanıyorum gayet iyi hiç kaza yapmadım ufak tefek 1-2 kaza atlattım tabi.
    Motor gayet iyi gücü de gayet yeterli istanbul trafiğinde. Ben olumsuz bi durum yaşamadım motorla ilgili ama firen balataları biraz pahalı geldi gecenlerde değiştirdim kdv dahil 120 civarı tuttu servisdeki orjinal olanı bu.
    Egzoz pek gözüme batmadı da bu akşam bi cbr 250 ile karşılaştım egzoz sesi baya güzeldi ufak kompaktda bişiydi yakışıyor motora aklımı çeldi sanırım :D motoru baya zorluyorum banamısın demedi hiç. 160 ı zar zor gördüm 140 a kadar rahat çıkıyor zincir temizliğide çok etkiliyor.
    her seferinde fullüyorum depoyu 8-9 litre alıyor km de 220 - 250 arası oluyor genelde. gazlıyorum baya ondandır heralde
    7 binde aldıydım şuan 9 bin küsür oldu. ha birde 6 bin devirlerde titreşim başlıyor çok değil ama var. Uzun yolda hissettirebilir. michelin pilot street kullanıyorum orjinal lastik ebatlarında memnunum kolay kolay kaymıyor sülük gibi :D
    istanbulda egzoz şart!

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:11 ----------

    Alıntı KYorulmaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sava da iyidir mutlaka ama Rosso II şiddetle tavsiye edilir
    sava yarı fiyata gelir ise alınır ama. rosso2 yumuşak hamur olduğundan km bazında da erken bitecektir. Hergün kullanınca ayda 2.000 km oluyor. Az yol yapılacak ve gazlancak ise tabiki rosso 2 ama 250r da ne kadar gerekli tartışılır.

  16. #24596
    ramcixx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2012
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    cbf150 - cbr250 - cbf1000 - f650gs - cbf600
    Alıntı trancexp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    istanbulda egzoz şart!

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:11 ----------



    sava yarı fiyata gelir ise alınır ama. rosso2 yumuşak hamur olduğundan km bazında da erken bitecektir. Hergün kullanınca ayda 2.000 km oluyor. Az yol yapılacak ve gazlancak ise tabiki rosso 2 ama 250r da ne kadar gerekli tartışılır.
    Michelin için çabu parçalanıyor diye duymuştum ama pirelli de çabuk bitm durumu yok sanırım. Bridgestone radyal lastiklerde uzun ömürlü oluyor EVO serisi...
    - - Booooobbbb... buuuuuuuuu - -

  17. #24597
    Bugraaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Haziran 2013
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    14'Honda CBR250R Repsol - Triumph Daytona 675 Red
    Pirelliye gore michellin daha sert hamurlu bunun sayesinde daha fazla km kullanabilirsiniz ama benim tavsiyem pirelli diablo rosso 2 gercekten cok iyi yol tutusu

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:04 ----------

    Hee bu arada ben hala IRC nin igrenc naylon lastiklerini kullaniyorum insallah bi kac aya degisicem, bir kere rossolu kullandim gercekten cok farklilasiyo ve guzellesiyo... irc tam yanlama lastigi

  18. #24598
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    Alıntı Bugraaa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pirelliye gore michellin daha sert hamurlu bunun sayesinde daha fazla km kullanabilirsiniz ama benim tavsiyem pirelli diablo rosso 2 gercekten cok iyi yol tutusu

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:04 ----------

    Hee bu arada ben hala IRC nin igrenc naylon lastiklerini kullaniyorum insallah bi kac aya degisicem, bir kere rossolu kullandim gercekten cok farklilasiyo ve guzellesiyo... irc tam yanlama lastigi
    hocam 8000 km dir rosso 2 kullanıyorum. düzgün ve kuru asfaltta tutuş harika, fakat şehir içinde ayna gibi olmuş asfaltta, hele bir de ıslak zeminde yol tutuş irc lerden berbat durumda.

  19. #24599
    ramcixx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2012
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    cbf150 - cbr250 - cbf1000 - f650gs - cbf600
    ABS olmadığı sürece asfalt öpmeye devammm... lastik bahane...

  20. #24600

    Üyelik
    19 Kasım 2013
    Şehir
    SAKARYA
    Motosikleti
    HONDA CBR 250R 2016
    Merhaba arkadaşlar geçen sezon 150 cc motordan sonra bu yaz 2016 sıfır siyah cbr 250 ile aranızdayım, honda ilaç gibi geldi tekeriniz düz bassın.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 17 kullanıcı var. (0 üye ve 17 misafir)

Bu Konudaki Etiketler