Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #12701
    chemical - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    D-100
    Motosikleti
    cbr1000RR-cbr 250R
    Alıntı wolrath adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    guzel fekat ben de duz sıyah kumas var.bıraz daha alengırlı deri almak ıstıyorum bu sefer . + muhtemelen gomulcem ben :D daınese ya da revıt ıstıyorum. kampanya vs 750 cıvarı bısey alabılırım.
    Barış deri ceket alıcaksan full deri alma. Kol içleri ve koltuk altları kumaş olsun genelde goretex yaparlar. full deri olunca hareketin kısıtlı oluyor kullandıkça kollarda potluk oluyor vücudu sarmıyor. Diğer önemli konu ise kesimi mümkünse dar italyan kesim tercih et sürüşüne çok etki edicek. Ben daha önce dainese kullandım çok güzel montları var. Ben şuan berik kullanıyorum dainese ve alpinstar ayarında ancak türkiyede yok italyan malı sadece redline motor getiriyor fuarada geldi babam içinde 1 tane daha aldım ankaralı bir abimiz euro etiketi üzerinden tl olarak satıyor yurt dışında 450euro olan ceketi 450 tl ye alıyosun. Ben geçen senede bu senede 1 adet aldım sert korumaları var yumuşak korumalardan değil derisi kesimi 10 numara kesinlikle tavsiye ederim revit ten daha kaliteli alpin ve dainese ayarında ben mgp racing kullanıyorum sende race kullanıyosun tavsiye ederim biraz pazarlıkla uygun fiyata alabilirisin. 1 cekete vereceğin parayla 2 ceket sahibi olursun.

    benim kullandığım mgp
    wolrath ve sungurmete bunu beğendiler.
    Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #12702
    tuc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2012
    Şehir
    adana/kozan
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Alıntı avcagatay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2-3 hafta önce aldım bunu , gayet hoş bi ürün , tavsiye ederim

    http://www.motomaxonlineshop.com/Urun/4Riders-Armor-Deri-Ceket-pmu2204.html
    parayı ayarlayınca benimde aklımda olan bir mont çeşidi.Sadece adanada yaşadığım için havalandırmanın iyi olması konusunda tereddütlerim var öğrenci paramı biriktirip alacağım ondan bir tane
    avcagatay bunu beğendi.

  3. #12703

    Üyelik
    14 Kasım 2012
    Merhaba arkadaşlar size bir sorum olacak ilk motorum olarak nisanda cbrı alacağım size bir şeydanışmak istedim malum sürücü kurslarımız pek bilgilendiricideğil sorum ise şu yüksek viteste giderken mesela 5. vites durmanız gerekti ister kademeli olarak durabilirsiniz isterseniz durunca vites küçültürsünüz mesafe ertürlü müsait yani en sağlıklısı hangisi motor için siz nasıl yapıyorsunuz bide 5 vitesteyken debriyaja basıp motoru tamamen durdurabilirmiyiz yoksa illa kademelimi olcek ? BANA BU KONUDA LÜTFEN YARDIM EDİN İLK MOTORUMU EN İYİ ŞEKİLDE ZARAR VERMEDEN KULLANMAK İSTİYORUM SADECE ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER FORUM DA BU KONU VAR ASLINDA AMA PEK SORUMUN CEVABINI ALAMADIM O YÜZDEN SİZE DANIŞMAK İSTEDİM

  4. #12704
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Alıntı furkan111 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar size bir sorum olacak ilk motorum olarak nisanda cbrı alacağım size bir şeydanışmak istedim malum sürücü kurslarımız pek bilgilendiricideğil sorum ise şu yüksek viteste giderken mesela 5. vites durmanız gerekti ister kademeli olarak durabilirsiniz isterseniz durunca vites küçültürsünüz mesafe ertürlü müsait yani en sağlıklısı hangisi motor için siz nasıl yapıyorsunuz bide 5 vitesteyken debriyaja basıp motoru tamamen durdurabilirmiyiz yoksa illa kademelimi olcek ? BANA BU KONUDA LÜTFEN YARDIM EDİN İLK MOTORUMU EN İYİ ŞEKİLDE ZARAR VERMEDEN KULLANMAK İSTİYORUM SADECE ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER FORUM DA BU KONU VAR ASLINDA AMA PEK SORUMUN CEVABINI ALAMADIM O YÜZDEN SİZE DANIŞMAK İSTEDİM
    Otomobiller gibi 5'den direk Boş'a atamadığın için 5.vitesde giderken debriyaja basıp durup sonra vitesi düşmek istersen sıralı şanzumanda çok uğraşırsın yanı olduğu yerde 5'den 1e her bastıgında vites düşmeyebilir hafif debriyajı salarsın daha çok uğraşırsın.

    Sürüş konforu ve motorun için yavaşlarken hafif aragazı eşliğinde (Aragazı bir artislik değildir sarsıntısız bir geçiş için aragazına her zaman ihtiyac vardır.) hemde motoru freni kullanmış olursun.

    İlkte biraz karışık gelir hem fren hem vites düş debriyajı sık felan nasıl yapcam diye düşünürsün ama pek düşünme onu alışıyorsun ve refleks olarak yapmaya başlıyorsun
    wolrath ve ömer2 bunu beğendiler.

  5. #12705

    Üyelik
    14 Kasım 2012
    Alıntı casillas00 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Otomobiller gibi 5'den direk Boş'a atamadığın için 5.vitesde giderken debriyaja basıp durup sonra vitesi düşmek istersen sıralı şanzumanda çok uğraşırsın yanı olduğu yerde 5'den 1e her bastıgında vites düşmeyebilir hafif debriyajı salarsın daha çok uğraşırsın.

    Sürüş konforu ve motorun için yavaşlarken hafif aragazı eşliğinde (Aragazı bir artislik değildir sarsıntısız bir geçiş için aragazına her zaman ihtiyac vardır.) hemde motoru freni kullanmış olursun.

    İlkte biraz karışık gelir hem fren hem vites düş debriyajı sık felan nasıl yapcam diye düşünürsün ama pek düşünme onu alışıyorsun ve refleks olarak yapmaya başlıyorsun
    Yani öyle 5. vitesten debriyajı sıktıktan sonra durup dururken vites küçültemiyoruz en sağlıklısı yavaş yavaş 5 ten 4 e 4ten 3e 3ten 2ye düşürüp duruyoruz dimi kusura b akmayın çok acemiyim daha

  6. #12706
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Alıntı furkan111 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yani öyle 5. vitesten debriyajı sıktıktan sonra durup dururken vites küçültemiyoruz en sağlıklısı yavaş yavaş 5 ten 4 e 4ten 3e 3ten 2ye düşürüp duruyoruz dimi kusura b akmayın çok acemiyim daha
    Küçültemessin değil küçültürsün 1 e kadar inebilirsin ama uğraştırır bazen tık tık tık 1 e kadar bazen geçmez bi alt vitese en sağlıklısı hızına göre dediğin gibi 5-4-3-2-1 diye gidersin. Motoruna alıştıkca 2.den boşa atarsın.Biraz zordur 2.den boşa atmak arası kısadır o yüzden ilkte 1 e kadar inip hafif yukarı boşa alırsın.

  7. #12707

    Üyelik
    14 Kasım 2012
    Alıntı casillas00 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Küçültemessin değil küçültürsün 1 e kadar inebilirsin ama uğraştırır bazen tık tık tık 1 e kadar bazen geçmez bi alt vitese en sağlıklısı hızına göre dediğin gibi 5-4-3-2-1 diye gidersin. Motoruna alıştıkca 2.den boşa atarsın.Biraz zordur 2.den boşa atmak arası kısadır o yüzden ilkte 1 e kadar inip hafif yukarı boşa alırsın.
    Size gerçekten çok teşekkür ederim sonunda biri beni tam olarak anlayıp tam cevabı verdi çok teşekküt ederim inşallah en yakın zamanda şu viteslere alıştıktan sonra aranızda olmayı çok isterim

  8. #12708
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Alıntı furkan111 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Size gerçekten çok teşekkür ederim sonunda biri beni tam olarak anlayıp tam cevabı verdi çok teşekküt ederim inşallah en yakın zamanda şu viteslere alıştıktan sonra aranızda olmayı çok isterim
    Rica ederim

  9. #12709
    kakare - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2012
    Şehir
    Muğla-İstanbul
    Motosikleti
    HONDA CBR650FA
    Alıntı casillas00 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güzel bir C.tesi günü mangala giderken

    video güzel ama şu ilk 40 küsür saniye boyunca sallanma efekti biraz yoruyo yav
    '' hayat ancak ölümle yüzyüze gelince anlam kazanır. ''

  10. #12710
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Alıntı kakare adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    video güzel ama şu ilk 40 küsür saniye boyunca sallanma efekti biraz yoruyo yav
    Yeni efekt buldum,biraz abartmışım onun hevesiyle hehehe

  11. #12711
    m1t0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    cbr250r-xt660r-mt07-fiddle2
    Egzos koruma demirini siyaha boyayan-boyatan arkadaşlar nasıl bir boya kullanıyorsunuz? Boyada ısıdan kabarma veya renk değişimi oluyor mu?

  12. #12712
    wolrath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul / maltepe
    Motosikleti
    pani / 3colore
    Alıntı furkan111 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yani öyle 5. vitesten debriyajı sıktıktan sonra durup dururken vites küçültemiyoruz en sağlıklısı yavaş yavaş 5 ten 4 e 4ten 3e 3ten 2ye düşürüp duruyoruz dimi kusura b akmayın çok acemiyim daha
    sen yınede kendın bos yolda calısma yap.belırlı cızgı cız,kerterız al ve calıs ustunde.bunu her defasında stressız yapmayı ogrenmeden yolda uygulamaya calısma.olay anında yuksek suratte zaman kaybedersen tıklayabılırsın cunku ondekıne bos yollar en guzel tecrube alanı.kontra manevra ve frenajı bol bol calısmak lazım.acıl zamanlarda ıyıkı yapmısım dersınız
    slymn93 bunu beğendi.

  13. #12713

    Üyelik
    03 Aralık 2012
    Motosikleti
    mash 5000 km/cbr 250 6500 km /xj6 f 49000 km
    bugün gene fuara gittim. gene tıklım tıklımdı çok kalabalık pazar yeri gibi adım atcak yer yoktu saat 5. 6 civarı.yamaha nın parçaları hondadan daha ucuzmuş doğrumu racing olarak cbr 250r ile yamaha yzf 125 in arasındaki yedek parça olarak hondadan katbekat daha ucuzmuş doğrumu?.mesela cbr ile yzf nin karenajları kaç tl bilen varmı veya diğer parçaları örnek verebilcek varmı?

  14. #12714

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Çok kere yazıldı, artık yazmaktan sıkıldık. Bir zahmet konuda arama yap.
    Pain bunu beğendi.

  15. #12715
    slymn93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Aralık 2012
    Şehir
    İzmir-Karabağlar
    Motosikleti
    Honda Cbr 250 R- Siyah(full)
    Bu arada aklıma geldi de paylaşıyım dedm hondaya cbr için anlaşmaya gittiğimde bi motor görmüştüm oha bu ne dedim kendi kendime devasa birşeydi sonra araştırdım ki dn-01 modeliymiş 270 kg motorun ağırlığı ve hayvan gibi büyük bi motorun kafa kısmı var.Çok değişik geldi yani forumda bulamadım konusunu ve açıkcası merak ediyorum nasıl kullanması bu kadar ağır ve devasa bir motoru. deneyim eden var mı acaba aranızda?
    2 Teker bir başka !

  16. #12716
    tuc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2012
    Şehir
    adana/kozan
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Alıntı slymn93 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu arada aklıma geldi de paylaşıyım dedm hondaya cbr için anlaşmaya gittiğimde bi motor görmüştüm oha bu ne dedim kendi kendime devasa birşeydi sonra araştırdım ki dn-01 modeliymiş 270 kg motorun ağırlığı ve hayvan gibi büyük bi motorun kafa kısmı var.Çok değişik geldi yani forumda bulamadım konusunu ve açıkcası merak ediyorum nasıl kullanması bu kadar ağır ve devasa bir motoru. deneyim eden var mı acaba aranızda?
    Sahibindende görmüştüm bende o motoru o cüsseye göre küçük bir motoru var 2 silindirli 51-75 bg arası triptronik vites var demiş hatta biride bende ordaki ilandan görmüştüm

  17. #12717
    wolrath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul / maltepe
    Motosikleti
    pani / 3colore
    Alıntı slymn93 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu arada aklıma geldi de paylaşıyım dedm hondaya cbr için anlaşmaya gittiğimde bi motor görmüştüm oha bu ne dedim kendi kendime devasa birşeydi sonra araştırdım ki dn-01 modeliymiş 270 kg motorun ağırlığı ve hayvan gibi büyük bi motorun kafa kısmı var.Çok değişik geldi yani forumda bulamadım konusunu ve açıkcası merak ediyorum nasıl kullanması bu kadar ağır ve devasa bir motoru. deneyim eden var mı acaba aranızda?
    honda'nın tıptronık&tourıng calısması. hacmıne gore asırı hantal ama bı o kadar da konforlu ve teknolojık alet.l akın asırı meraklısı olmak lazım almak-satmak ıcın.ılk cıktıgında bayag olay yaratmıstı.

    aprılıa mana da ornek verılebılır bu sekılde fantastık aletlere.

    ya da kalıte dusurursek dorado corvus var

  18. #12718
    slymn93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Aralık 2012
    Şehir
    İzmir-Karabağlar
    Motosikleti
    Honda Cbr 250 R- Siyah(full)
    Bi otursam mı diye düşündm gördüğümde sonra hemen vazgeçtim bilmiyorum neden böyle bişey yaptım ama şuan oturmadığıma pişmanım sanırım o an cbr ı aldatmış olurum gibi düşündüm heralde ve cbr a toz kondurtmamak için 1-2 dk inceleyip uzaklaştım hemen 700 cc miş motoru brz araştırdım da benm okuduğm yerdede 46 beygir mi ne yazıodu.yani anlıcağınız biraz 2 tekerlekli araba gibi bişey.videolarında direksiyonun göbeğinde navigasyon ekranı falan var çok acayip geldi ama honda bayinde hiç gözüme çarpmadı.özellikle kafa kısmını çok inceledim aşırı büyük.yani kare şeklinde 4 tane cbr kafası koysan abartmıyorum yeridir. belkide daha bile büyük olabilir.tuhaflıklarından biride arka kısım chopper ön kısım biraz daha sportif birşeyler touring falan gibi ama tam o da değil köpekbalığını anımsattı bana ilginç tasarımından dolayı ne zaman yakınından geçsem dönüp uzun uzun ona baktım
    wolrath bunu beğendi.
    2 Teker bir başka !

  19. #12719
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    @wolrath Arkandayım abi deri al tulum al hörgücüde olsun dizliğide Alternatif olarak çift parça deri takımlara da bak,birleştirilebiliyorlar tulum gibi oluyorlar.Şahsen inşallah r6 yı aldığımda bende tulum ya da çift parça bir şeyler düşünüyorum.İyisinden al derim,bu ürünlerde iyileri evladiyelik denebilecek düzeyde.Yanı sıra yazlık ya da 4 mevsim bir tekstil montun da bulunsun varsa satma bence,sana alternatif olur.(Bunlar tamamen kendim yapmayı düşündüğüm şeyler)

    Ayrıca hazır furara gitmişken birşeyler söylemek istiyorum.Beni bilen bilir önyargılı değilimdir. Bu yeni çıkan çeşit çeşit 250 cc motorlardan ümitliydim, söylendiği kadar kötü değildir,kullanılabilir diye düşünüyordum.Bir tanesimi düzgün olmaz,bu kadar kalitesizlik olurmu. Plastik egzos koruması gördüm(bizde demir egzos koruması dediğimiz),ötesi yok yani.Yuh yahu,hadi taklit ediyorsun,hadi ucuza kaçıyorsun bari renkleri doğru düzgün seç,tek kelimeyle rezalet.Kendim için kısa süreli alternatif olarak binilebilecek motorlar olduğunu düşünüyordum.Öyle 250 cc motor olacağına benim 125 onlara on basar.Garaja gidip motorumu öpesim geldi . Bunların yanı sıra fuarda çin istilası var,kalitesizlikte sınır yok. Benzin deposu kapağı bildiğin pet şişe kapağından kötü(çok ciddiyim).Yazıktır ülkeye sokarken bir prosedürü olmalı,bir kalite sınırlandırması olmalı.Gerçekten çok yazık...
    wolrath ve sungurmete bunu beğendiler.

  20. #12720

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Fuardan 5 liralık disk kilidini hatırlatma kordonu aldım, başka da birşey alınmazmış . O da motoplus standında 10 euro dediler başta, şoka girdim...

    Bir de Würth zincir yağı alacaktım, 70 lira fiyat yazmışlar. 30-40 lira değil miydi bunlar diye kendimi sorguladım bir an, gerçekten de öyleymiş, fuar için fiyatı şişirmişler...

    Geçen senenin aynısı bir fuardı, bu sene biraz daha bilinçli bir şekilde önümüzdeki sene almayı düşündüğüm 600'lükleri inceledim, denedim, o açıdan güzeldi. Gerçi kawasaki olmadığı için almaya en yakın hissettiğim motorlara bakamadım.
    wolrath bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler