Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
25 Mart 2012, 19:54
#6361
"""...Ruhsat resmi bir belge... otomobil ruhsatları ile firmaların verdiği bilgiler arasında böyle çelişki olmaz."""
buna sesli güldüm
Türkiye'de tamı tamına doğru bir ruhsat görmedim daha. koltuk sayıları-hacım-guc vs ufak da olsa hata vardır hepsinde.
Reklamlar
-
25 Mart 2012, 20:21
#6362
Okur_tr adlı üyeden alıntı
nakit mototal den alma derim. yanında bir tek yedek anahtar veriyorlar bir de selenin altında anahtar takımı var bir de kullanım kılavuzu. baska bir şey yok. anes motor veya d&b Honda ya bak nakit için.
Bilgiler icin cok tesekkür ederim, mototal a egitim aldığım kisi yönlendirdi bakalım ne fiyat verecekler yarın görüşeceğim, anes 3 hafta önce nakit 9100 teklif verdi zaten. En azından bunu verir diye düşünüyorum tekrardan teşekkürler gerekli bilgileri alınca size de bilgilendirme yaparım
ciplakayak adlı üyeden alıntı
ben ocakta taksitli 8950 anlaşmıştım, güngör motorda
Sanırım 9250 olduğu zaman bu fiyat ama o da iyiymis taksitli fiyat olarak. Tesekkür ederim.
-
25 Mart 2012, 23:28
#6363
Arkadaşlar bugün ilk kez motora bindim. Ama sırtımda ağrı yaptı.Sırtım terlediği için midir ? Yoksa boyum uzun olduğu için mi bilemiyorum. 1.90 boy bu motorda ağrı yapar mı ? Yoksa terlemekten mi kaynaklanıyor anlayamadım. Sizin de böyle sorunlarınız oldu mu merak ediyorum.
Babama söylemeyin. O, benim motorum yok sanıyor.
-
25 Mart 2012, 23:37
#6364
ben bgn 150km yaptım hiç sıkıntı yok bi 150 daha giderim 1:83'üm acaba kendini felan mı kastın ? yada oturuş pozizyonun mu yalnış bellik kullanmanı tavsiye ederim rahat edersin ;)
-
25 Mart 2012, 23:39
#6365
bellik belin üşümemesi için mi ? Yoksa düşme anında koruma için mi ?
Sanırım kendimi biraz kasıyorum. Elime çok yükleniyorum. Kollarımı serbest bırakamıyorum nedense ? Ondan kaynaklanıyor gibi.
Babama söylemeyin. O, benim motorum yok sanıyor.
-
25 Mart 2012, 23:48
#6366
motorsaykıl adlı üyeden alıntı
bellik belin üşümemesi için mi ? Yoksa düşme anında koruma için mi ?
Sanırım kendimi biraz kasıyorum. Elime çok yükleniyorum. Kollarımı serbest bırakamıyorum nedense ? Ondan kaynaklanıyor gibi.
Bellik hem böbreklerini korur hemde Allah korusun kazada felan beline yada kuyruk sokumuna gelen darbeleri engeller.
Ve seni sıkı tutar beline fazla yük binmez.
Kendini kasarsan çok yorulursun.Kollarını serbest bırakmanın yoluda depoyu dizlerinle tut,alt tarafın motoru ne kadar tutarsa istemsiz olarak kolların ve bel üstün rahatlar beynine oynadığın bi oyun
kollarının rahat olduğunuda gidonu tutarken dirseklerinden sallayabiliyorsan kolların rahat demektir o pozizyonda yük binmez.Yani tam dik pozizyonda olmasın kolları bileklerin yere paralel olarak kullan yükünü bacaklarına vermiş olursun ;)
-
26 Mart 2012, 00:44
#6367
geçmiş olsun dilekleriniz için cok teşekkür ederim.
motorun bos agırlıgı 161 kg ruhsatta yazan.
.
buna 1.8 litre yağ
miktarını tam olarak bilmediğim sogutma suyu
13 litre yakıt da ekleniyor.
-
26 Mart 2012, 00:46
#6368
motorsaykıl adlı üyeden alıntı
bellik belin üşümemesi için mi ? Yoksa düşme anında koruma için mi ?
Sanırım kendimi biraz kasıyorum. Elime çok yükleniyorum. Kollarımı serbest bırakamıyorum nedense ? Ondan kaynaklanıyor gibi.
belliğin faydalarını takmaya başlamadan tam olarak anlayamıyor kullanıcı üşümeyi önler, böbrekleri korur, koruması varsa kaza anında korur. olmazsa olmaz yani.
hele hele spor ve sert amortisörlü motosikletlerde eğer bellik kullanmıyorsan uzun süreli sürüşlerden sonra vücüdunun kasılıp, çabuk yorulduğunu farkedersin.
bellik vucudunu sıkı sardığından çok daha az yorulursun
bir çok kişi ceketin içine takar ama aslında önerilen ceketin üzerinden takılmasıdır.
motoru kullanırken kollarından güç alma. Sercan'ın dediği gibi dizlerle depoyu sıkıştır. Depo ile aranda 1 yumruk kadar mesafe olsun. vücudunun ağırlığını bacaklarınla taşı, kolların gevşek ve rahat olsun.
bu şekilde ani kaçış manevraları yaparkende rahat edersin. kayak yapar gibi motoru kaçırmak istediğin taraftaki ayak pegine güç verince motor o yöne yatar ve döner.
ellerinden güç almana gerek yok, sadece gidonun üzerinde olsun yeter.
Bu arada, dragos'u sahil ve minibus yoluna bağlayan ara yoldaki Total benzinlikte ikidir siyah cbr250r görüyorum. Birinde benzin alıyordu, ben motoru yıkattıktan sonra önünden geçtim, selamlaştık.
Bugün yine ordan geçerken gördüm ama o beni görmedi, arkasındaydım. Dragos tarafından geliyordu... Sahibi burda mıdır?
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
26 Mart 2012, 15:59
#6369
Bugün bütün bayileri aradım ancak tricolor hiçbirinin elinde kalmamış :( sadece siyah var o da birkaç tanesinde. Ertelendi maalesef :(
-
26 Mart 2012, 17:58
#6370
sıgortam 42 tl imiş benimde.yukarıda yanlıs bılgı verdıgım ıcın ozur dılerım
+ bugun 600km 2.zıncır temızlıgı-yaglamasını yaptım. ve ılk defa 10.5 k gordum devır olarak. ses valla hosuma gıttı gercekten. 8k sonrası son derece hoş ama 8k da devamlı gıdılmıyor. tıtresım rahatsız edıyor
++ 3. depomda 5.1 yakmısım. ızmır sehırıcı asırı dur kalk ve foca'da 20kmh suratlerle gezmekten sanırım. ılk 2 depo 16 kurustu sımdı 25kurus oldu kmde yaktıgım.
-
26 Mart 2012, 18:01
#6371
wolrath adlı üyeden alıntı
sıgortam 42 tl imiş benimde.yukarıda yanlıs bılgı verdıgım ıcın ozur dılerım
+ bugun 600km 2.zıncır temızlıgı-yaglamasını yaptım. ve ılk defa 10.5 k gordum devır olarak. ses valla hosuma gıttı gercekten. 8k sonrası son derece hoş ama 8k da devamlı gıdılmıyor. tıtresım rahatsız edıyor
++ 3. depomda 5.1 yakmısım. ızmır sehırıcı asırı dur kalk ve foca'da 20kmh suratlerle gezmekten sanırım. ılk 2 depo 16 kurustu sımdı 25kurus oldu kmde yaktıgım.
Benimde 3.depomda öyle yaktı sonraki depoda düzelti.Bi ara ohh bu böyle mi yakıcak ya dedim
-
26 Mart 2012, 19:04
#6372
-
26 Mart 2012, 20:22
#6373
wolrath adlı üyeden alıntı
bu sefer ümüğüne kadar doldurttum belkı de bunun da etkısı olmus olabılır hehe
bu arada 5.4 müş ya. rodaj sonrası devırler pek yaramadı
36.28 aldım 143.8 km . 25.2 kuruş yapıyor km de. o da 5.4 yapıyor. bır sonrakı depoda ak .öt kara .öt bellı olur
elbette rodaj oncesı 4000-5000 devır kullanırken kı 3-3.5 lıtreler hayal ama 2lıtre farketmez sanırım aynı kullanımda.[COLOR="Silver"]
Ben 200 km son sürat yüksek devir kullandım 28 km de şehir içi falan kullanmışımdır.Tekrar gidip fullettim depoyu 52 tl tuttu
-
26 Mart 2012, 20:26
#6374
baya çok yakmış ya 100kmde 5.75litre felan yapar ben 4 litrenin üstüne çıkmadım daha hiç.
İstanbulun çok nadide trafiginde bile.
-
26 Mart 2012, 20:34
#6375
casillas00 adlı üyeden alıntı
baya çok yakmış ya 100kmde 5.75litre felan yapar ben 4 litrenin üstüne çıkmadım daha hiç.
İstanbulun çok nadide trafiginde bile.
evet sürekli yüksek devir 140-150 gittim 2 kişi
-
26 Mart 2012, 23:36
#6376
arkadaslar uzun bir aradan sonra tekrar merhaba.. Motorumu bugun sattim yarin devrini vericem nasipse.. Enduro tarzi bisey dusunuyorum tavsiye edebileceginiz bir motor varmi?
-
26 Mart 2012, 23:43
#6377
Arkadaslar siyah ve tricolor arasında yedek parçalarda herhangi bir fiyat farkı varmı? boya vs farklı olmasından kaynaklanan? bilgisi olan varsa sevinirim,
-
27 Mart 2012, 00:00
#6378
-
27 Mart 2012, 00:27
#6379
Cbr 250 den sonra sıfır düşünüyosanız nC700x iyi bi şeçim olabilir
-
27 Mart 2012, 01:09
#6380
selam arkadaslar benim motoru iki gündür biraz zorluyordum kalkışlarda, o sebepten mıdır bilmiyorum ama bugun park ettigimde rolantideyken arabadaki kayis sürter gibi bir ses geldi bir süre. şimdi kontagi açıp elektrik düğmesine( Mars değil, kırmızı olan) her basisimda normal sesin bitimine yakın bu ses de başlıyor. bir fikri olan var mı acaba?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler