Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #5421
    Okur_tr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbr250r
    @i.canver
    farkettim follow u. zaten teksin bu da hatırlatma ipiymis. öyle dedi aldığım yer ama isimi gördü. su anda kullanmıyorum ama ise giderken kullanacak olursam otoparkta bırakmak için çok lazım olacaktı bana bu.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5422

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    tabiki herşey nasip. yanlış anlamanızı istemem. ara ara motorun yağını kontrol edin. nedendir bilinmez, hondalar yağ yakmayı nasıl becerebiliyorsa artık.ekleyip yağsız bırakmamaya özen göstermek gerekir. mesala çoğu kişi bilmez 1000 rr lar artık yağ yakmaz, der.
    ama
    2008 yılından beri değişim geçirmeyen sc59 model kodlu 1000 rr lar hala aynı motoru kullanmaktadır. en kötüsüde yağı kontrol etmek için yağ çubuğu vardır. her seferinde elinde peçete bulundurmak zorundasındır.

  3. #5423

    Üyelik
    04 Ocak 2012
    Şehir
    Kadıköy / İstanbul
    Motosikleti
    HONDA CBR250r
    Bende ninja baktım suan zx 10r kullanan yakın bir Abi'm aman git Honda al dedi. Sonra bir ninja kullanıcısı ile konuştum ben 3 parçayı 45 gün bekledim bütün yazım rezil oldu sakın alma dedi. İnterneti takip ettim baya ninjaların satilamadigini da görünce Honda aldım. Kimse ninjanın motoruna bisey demiyor ama gerisi perişan gibi.

  4. #5424
    TAYFUNBORA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2011
    Şehir
    Samanyolu Galaksisi
    Motosikleti
    Ktm 690 Sm
    Deryali kardeş, bende kırmızı sevdasına beklerken yedim zammı
    Hala inatla bekliyorum bir zam daha gelip fuara'da kırmızı model gelmezse o zaman elimdeki tek kırmızı sanırım suratım olacak
    Ama gelirsede yanaklarım mutluluktan al al olurlar

    Alıntı Deryali adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fuarda kırmızı renk gelirse ben çok sinirlenirim arkadaş Kırmızı çok ama çok güzel, ben bekleyemedim siyahı aldım, aldığıma hem seviniyorum hem üzülüyorum tuhaf bir durum. Motoru alalı 2 ay oldu 15 gün anca binebildim aslında dişimi sıksam bekleyedebilirdim, tabi kırmızının gelip gelmeyeceği meçhul, eğer gelirse bende muhtemelen bu yaza kıskançlıktan kırmızıya boyatırım...

    Anahtar olayı wd40 ile çözlüyor benim motor daha 1000km olmadan anahtar girmeme olayı yaşadı.
    https://www.youtube.com/user/funtay34
    http://instagram.com/tayfunboralegend/
    https://www.facebook.com/tayfun.bora

  5. #5425

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    Alıntı cngzaltn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende ninja baktım suan zx 10r kullanan yakın bir Abi'm aman git Honda al dedi. Sonra bir ninja kullanıcısı ile konuştum ben 3 parçayı 45 gün bekledim bütün yazım rezil oldu sakın alma dedi. İnterneti takip ettim baya ninjaların satilamadigini da görünce Honda aldım. Kimse ninjanın motoruna bisey demiyor ama gerisi perişan gibi.
    biraz önce bu parça fiyatları için fiyat sormak için aramıştım. bana stok yok fabrikada varsa 3 güne size teslim ederim. yoksa 20 gün bekmeniz lazım dediler. bu parça işi birazda şans hangi motor çok satılyorsa o motorun parçası bulunur. yinede çok lazım olmayan bir parça bozulursa mesala depo içindeki benzin otomatiği , gibi diğer yazı beklersin. parça gelecek diye.

  6. #5426

    Üyelik
    27 Ocak 2012
    iguven ve acun0 arkadaslarim herhalde yazimi okumadiniz bu yasta insanlar yalan soyleyecek degiliz acip telefon sorup ogrenmissiniz , ben aldim diyorum faturasi elimde , parcalar 2 gun icinde gelecek size fotograflari koyarim boyle arayip sorup bir telefon kadar yakin fiyat ogrenmek diyosun ben parasini odedim aldim diyorum anlayamadin herhalde yada yukarida yazdigim yazimi okumadin yada :D yani bu forumda biri parcalari aldim parasini odedim faturasi bende diyor asagida iki tane yorum, yok ac tavuk kendini bugday abarinda, yok 300 tl olmaz yahu inanmiyorsan kendinede guveniyorsan bulusuruz faturayida yanimda getireyim gostereyim tek tek parcalar yaziyor fiyatlari toplamdada yaziyor neyin inkari bu bilip bilmeden iki telefon acip , iki ilan gorup yapmayin etmeyin allah bilir kac yasinda adamlarsiniz , gungor motordan aldim parcalari faturasi bende 2 gun icinde geliyor parcalar dediler , su hava duzelsin gidip alip fotograf koyayim ama yine sizi inandiramayiz ya neyse :D karenaj 2 parcadan olusuyor buyuk parcasi 50 TL bu kadar yani , arka fren pedali 14 tl bu kadar iddialasan arakdaslar gelsinler faturayi gostereyim , bikac tanede forumdan arkadas gelsin sahit olsun artik su hale getirdiniz surayi :D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:26 ----------

    bilip bilmeden atip tutmayin artik, bagdat caddesinde oturuyorum yakin olan iddialasan arkadas varsa gelir bakar , acun0 arkadasim senin icinde gecerli bu biraz saygili olun ben size birsey dememisim etmemisim siz ne hakla ac tavuk kendini bugday ambarinda sanir diyorsunuz, faturasi elimde yahu diyorum asagida hic sanki benim yazim yokmus gibi bir yazi atiyormuyum kardesim yani, hatta fazladan parca bile aldim karbon filan kaplarim kullanirim diye , yok yine inanmam faturaya diyen arkadasi alip bayiye gotureyim beraber bakalim, telefonda fiyat vermiyor benim bayi.

  7. #5427
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı cngzaltn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende ninja baktım suan zx 10r kullanan yakın bir Abi'm aman git Honda al dedi. Sonra bir ninja kullanıcısı ile konuştum ben 3 parçayı 45 gün bekledim bütün yazım rezil oldu sakın alma dedi. İnterneti takip ettim baya ninjaların satilamadigini da görünce Honda aldım. Kimse ninjanın motoruna bisey demiyor ama gerisi perişan gibi.
    bu konuya ben de değinmeden edemeyeceğim.

    kawasaki ile 2 kere alışverişim oldu, iki seferde şansa parçalar yeni gelmişti hatta kolileri önümde yeni açıp parçaları elden verdiler. farklı parçalar sorduğumda ise önümüzdeki ay tekrar arayın gibi yanıt vermişlerdi yani bir bekleme süresi var, evet.

    cbr125'im de ise park halinde devirip kafa grenajını parçaladığımda tamir olması için hiç beklemedim. motoru sabah verdim akşam aldım.

    birde kawasaki'de parçalar çok pahalı. mesela ninja250r'ın arka dişlisi 275TL, halbuki bu fiyata komple zincir - dişli seti alabilmek mümkün. (gerçi eski kasa cbr125'inde parçaları çok pahalı. yanlış hatırlamıyorsam sinyal lambası 250tl civarındaydı)

    bunun yanında ninja'nın amortisör keçeleri 60TL (çift) - bu bana makul geldi.

    zincir takozu 140TL ve yaklaşık 15bin'de bir gevşediği için değiştirmek gerekiyor. ama eminimki bir çok ninja kullanıcısı bunu ihmal ediyor. Ha, ne sorun yaratıyor, sadece 1'nci viteste ani gaz kesmelerde arka dişliden TAK diye ses geliyor. hoş ben bunu başka bir şekilde çözdüm.

    Ninjaların ikinci elde satılmamasının nedeni ise cbr250'nin piyasaya çıkması. Yani motora yeni başlayan kime sorsalar 9bin'e ikinci el 10 - 15bin km arası ninja'mı alırsın yoksa 0km cbr250r'mı %99'u 0km honda der, geriye kalan %1 ise meraklısı olduğu için ninja alır - aldıktan sonra ayrılmasıda zor oluyor.

    ben cbr125'ten ninja'ya geçiş yapmıştım o yüzden 250cc bana gayet yeterli geliyor. 250cc ile motosiklet kullanmaya başlayan bir çok kullanıcı -yok bu yetmiyor - yok daha hızlısı lazım gibi şeyler söylüyor bende karşılık veriyorum neye göre yetmiyor - neye göre daha hızlısı gerekiyor...

    125cc ile 600 - 700km yol yapsalar aslında 250cc'nin her şey için gayet yeterli olduğunu, daha yuksek cc'lerin ise işlevsellik (touring / enduro vs..) yada zevk için (yüksek sürat, adrenalin) için olduğunu daha iyi anlarlar.

    ben cbr125'ten de çok memnundum. uzun yollda sürekli dip gaz anasını ağlattığım oluyordu ama buna rağmen 1gram yağ eksiltmedi. zaman zaman ninja da da aynı şeyi yapıyorum. yani redline'da gezindiğim oluyor yada 170'lerde zorluyorum bu da aynı şekilde 1 gram yağ eksiltmedi (maaşallah). Allah herkese böyle mutlu olabileceği motorları kullanmayı nasip etsin
    TAYFUNBORA, GP500-1st, Zippo's ve 2 diğerleri bunu beğendiler..
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  8. #5428
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    bence acun0 nickli arkadaşa kızmayalım burda stres atıyor adam :D buraya ne yazarsa yazsın haklısın diyelim, buda bizden ona bir psikolojik yardım olsun esirgemeyelim bu yardımı ondan

    evet kawasaki çok iyidir, honda dandiktir, gariban motorudur burası gariban topiği kardeşim burdaki insanlar yani bizler hayatımızda motor görmemişiz gördüğümüz en iyi motor cbr 125 ve 250 ok ? hatta honda kullanıcıları bizler çok cahil insanlarız ninja ile cbr arasındaki farkları anlayamıyoruz sende her seferinde ninjanın üstün yönlerini sayarak bizleri aydınlatıyorsun bizde bu iyiliğinin karşılığında sana hoşgörülü tavrımızla yanıt veriyoruz şimdi sanırım biraz mutlu olmuşsundur acun0 eğer hala gocunduğun birşeyler varsa söyle burdan bir kaç arkadaş daha çıkar yardımı dokunan

  9. #5429
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Acun0

    Sen ısrarla kawasakinin sırsalı çift silindirli motorunun Hondadan fersah fersah üstün olduğunun haribe iddia edip duruyorsun ama Ninja kullanıcıları motorlarının alt devir çekişlerinden ve torkundan biraz şikayetçi.

    Tek silindiri ağzına dolamış kötüleme aracı olarak kullana dur CBR 250nin sürüş keyfi ve çekişi Ninja 250 den daha üstün. Söylediklerinin gerçek olmasını bende isterdim ama malesef desteksiz konuşup zihin bulandırıyosun birazda. İnsanlarıda yanlış yönlendirme.

    İyi çekiş ve Düşük cc li motordan daha iyi sürüş keyfi almak isteyen Kawasaki nin aksine Honda alsın 250cc de



    Şimdi bu motorların çekişinin direk etkileyen tork değerlerine bakalım ve örnegin günlük kullanım devirleri olan 6.000 devir civarı güçlerini karşılaştıralım



    maksimum torklar belli Kawasaki hem max tork değerinde eziliyor hemde bunu çok yüksek devirde vererek viteslerle sürekli oynamayı gerektiriyor

    6000 devirde

    CBR250 14.3 ft-ıb (%24 daha fazla çekiş ve gaz tekkisi)

    Ninja250 11.5 ft-ıb

    4500 devirde

    CBR250 14.0 ft-ıb (%40 daha fazla güç ve gaz tepkisi)

    Ninja250 10.0 ft-ıb

    Ve Kawa nın 9.000 de verdeiği torku Honda daha 3500 devirde veriyor Günlük sürüş performansını rampalardaki çekiş gücünü ve artçılı yüklü sürüşte bu yüksek torkun önemi büyüktür ve bunu düşük devirde vermesi sürücünün bu çekişi direk hissetmesini sağlar

    Kawasakinin 33 hp ye 26 olan güç üstünlüğüne bakalım Kağıt üstünde 7 hp güç fazlası varmış kawanın...



    evet sadece 2.3 beygircik tekrlek beygiri. Ve bu motorlarla motoGP yarışlarına katılıp sürekli 10.000 devir üzeri motoru yormadığımızı varsayıp Gezilerde ve trafik içinde çokça kullandığımız orta devir güçlerine yine bakalım..

    5000 devir

    Honda 12.7 hp

    Kawa 10.0 hp

    7000 deivir

    Honda 19 hp

    Kawa 15 hp.

    Yani 10.000 devirin altında Hondadan çok zayıf kaldığı belli. Artı bunun üstüne Kawa Honda dan 9 k,lo daha agır ki zaten günlük kullanımda düşük verimsiz olan torknunu dahada etkisiz hale getiriyor.

    Hondayla daha az vites değiştirip elinin altında gücü herzaman hissetmek yüksek devirlere çıkmadan motoru zorlamdan da keyif almak ve bundan dolayıda çok daha az yakmak mümkün

    Hala çift silindir çift silindir diyosan yine burda çürütelim Bu kadar fanatiklik ve ön yargı iyi bişey değil...
    mstfkrfk, Deryali, i.canver ve 6 diğerleri bunu beğendiler..

  10. #5430
    Deryali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-09
    GP-500 son noktayı koymuşsun kardeşim. Günlük kullanımda Cbr250'nin, Ninja'ya oranlamasını sayende teknik olarak görmüş olduk.
    Senden bu mesajını forumda ayrı bir konu olarak açmanı rica ediyorum, Kawa mı Honda'mı diyenlere kapak olsun diye refere ederiz.
    "Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif

  11. #5431
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Çok güzel araştırma olmuş ellerine sağlık.

  12. #5432

    Üyelik
    10 Ağustos 2011
    GP-500 muhteşem bir yazı ve açıklama olmuş..kafalarda soru işareti kalmaz artık sanırım : )

  13. #5433

    Üyelik
    03 Ağustos 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR250R
    bende begendim tesekkurler...
    >>>CBR250R<<<

  14. #5434
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Acun0

    Sen ısrarla kawasakinin sırsalı çift silindirli motorunun Hondadan fersah fersah üstün olduğunun haribe iddia edip duruyorsun ama Ninja kullanıcıları motorlarının alt devir çekişlerinden ve torkundan biraz şikayetçi.

    Tek silindiri ağzına dolamış kötüleme aracı olarak kullana dur CBR 250nin sürüş keyfi ve çekişi Ninja 250 den daha üstün. Söylediklerinin gerçek olmasını bende isterdim ama malesef desteksiz konuşup zihin bulandırıyosun birazda. İnsanlarıda yanlış yönlendirme.

    İyi çekiş ve Düşük cc li motordan daha iyi sürüş keyfi almak isteyen Kawasaki nin aksine Honda alsın 250cc de

    http://c1202.hizliresim.com/u/9/2kr9b.jpg

    Şimdi bu motorların çekişinin direk etkileyen tork değerlerine bakalım ve örnegin günlük kullanım devirleri olan 6.000 devir civarı güçlerini karşılaştıralım

    http://a1202.hizliresim.com/u/9/2krcx.jpg

    maksimum torklar belli Kawasaki hem max tork değerinde eziliyor hemde bunu çok yüksek devirde vererek viteslerle sürekli oynamayı gerektiriyor

    6000 devirde

    CBR250 14.3 ft-ıb (%24 daha fazla çekiş ve gaz tekkisi)

    Ninja250 11.5 ft-ıb

    4500 devirde

    CBR250 14.0 ft-ıb (%40 daha fazla güç ve gaz tepkisi)

    Ninja250 10.0 ft-ıb

    Ve Kawa nın 9.000 de verdeiği torku Honda daha 3500 devirde veriyor Günlük sürüş performansını rampalardaki çekiş gücünü ve artçılı yüklü sürüşte bu yüksek torkun önemi büyüktür ve bunu düşük devirde vermesi sürücünün bu çekişi direk hissetmesini sağlar

    Kawasakinin 33 hp ye 26 olan güç üstünlüğüne bakalım Kağıt üstünde 7 hp güç fazlası varmış kawanın...

    http://a1202.hizliresim.com/u/9/2krty.jpg

    evet sadece 2.3 beygircik tekrlek beygiri. Ve bu motorlarla motoGP yarışlarına katılıp sürekli 10.000 devir üzeri motoru yormadığımızı varsayıp Gezilerde ve trafik içinde çokça kullandığımız orta devir güçlerine yine bakalım..

    5000 devir

    Honda 12.7 hp

    Kawa 10.0 hp

    7000 deivir

    Honda 19 hp

    Kawa 15 hp.

    Yani 10.000 devirin altında Hondadan çok zayıf kaldığı belli. Artı bunun üstüne Kawa Honda dan 9 k,lo daha agır ki zaten günlük kullanımda düşük verimsiz olan torknunu dahada etkisiz hale getiriyor.

    Hondayla daha az vites değiştirip elinin altında gücü herzaman hissetmek yüksek devirlere çıkmadan motoru zorlamdan da keyif almak ve bundan dolayıda çok daha az yakmak mümkün

    Hala çift silindir çift silindir diyosan yine burda çürütelim Bu kadar fanatiklik ve ön yargı iyi bişey değil...
    insan hyosunga da değinir bi ya adamlar istastiklere onuda koymuş bi kere daha sevdim motorumu istatistiklere bakınca hyoda motor olarak güzel bi alet :D
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  15. #5435

    Üyelik
    04 Ocak 2012
    Şehir
    Kadıköy / İstanbul
    Motosikleti
    HONDA CBR250r
    Bu nasıl bir kapaktir yaw yaziktir günahtır...+1 de benden

  16. #5436
    chemical - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    D-100
    Motosikleti
    cbr1000RR-cbr 250R
    Arkadaş çok güzel açıklamış olayı. Buna artı olarak ninja ile cbr arasında 0-100 hızlanmasında 0-100 Ninja 7,7 sn Cbr 8.5 sn yani 0,8 sn fark var buda normal bir kullanıcının farketmesi imkansızdır.Buraya kadar çift silindirin bir espirisi yok ancak çift silindir top speed de fark ediyor 150 km ve üzerinde bu forumada bakarsan herkes bu motorlar için 150km/h hızın bu motorlar için uygun olmadığını söylüyor yakıt tasarrufunun önemli olduğu bu sınıfta kimse +3000 tl verip topspeed te +10km/h hız için para vermez. Ha dersen ben bu işin uzamanıyım 0,8sn benim için çok önemli herzaman dip gaz 150+km/h üzerinde kullanırım yakıt sıkıntı değil gerekirse 3ayda parça beklerim bedavadanda 3000tl var gider ninja alır satarkende , parça beklerkende aylarca bekler bu sınıfta f/p ürünü arayanlar için cbr250 tek alternatif.

  17. #5437
    funkyboys - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2009
    Şehir
    AYDIN/Didim --- ISTANBUL/Ataşehir
    Motosikleti
    2015 Versys 650 abs
    ellerine saglık mükemmel bir cevap olmus.
    acun0 bunca sözümüzden sonra halaa bu sayfaya nasıl yazabiliyor anlamıs degılım

  18. #5438
    kimi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000RR
    Alıntı chemical adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaş çok güzel açıklamış olayı. Buna artı olarak ninja ile cbr arasında 0-100 hızlanmasında 0-100 Ninja 7,7 sn Cbr 8.5 sn yani 0,8 sn fark var buda normal bir kullanıcının farketmesi imkansızdır.Buraya kadar çift silindirin bir espirisi yok ancak çift silindir top speed de fark ediyor 150 km ve üzerinde bu forumada bakarsan herkes bu motorlar için 150km/h hızın bu motorlar için uygun olmadığını söylüyor yakıt tasarrufunun önemli olduğu bu sınıfta kimse +3000 tl verip topspeed te +10km/h hız için para vermez. Ha dersen ben bu işin uzamanıyım 0,8sn benim için çok önemli herzaman dip gaz 150+km/h üzerinde kullanırım yakıt sıkıntı değil gerekirse 3ayda parça beklerim bedavadanda 3000tl var gider ninja alır satarkende , parça beklerkende aylarca bekler bu sınıfta f/p ürünü arayanlar için cbr250 tek alternatif.
    Aradaki fark 2.000 TL, 3.000 TL değil. Ben Ninja alırdım, ama kasanın yenilenme ihtimali var, 2008'den beri aynı kasayı kullanıyorlar, beklemek lazım.

  19. #5439
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Acun0 bi süre buralara uğramaz sanırım...

    - Neee beşş kat daha uzun süre hijyenmiii !!! Buda yenimi çıktı ???

    http://www.youtube.com/watch?v=SUswgo_2sRM

  20. #5440

    Üyelik
    08 Temmuz 2011
    Motosikleti
    honda cebere 250 re
    Alıntı iguven adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Grenajların fiyatları o kadar da ucuz değil. Grenajlar 2 parçadan olusuyor. Büyük olan parca sinyalin icinden gectigi yaklasık 225-230 lira gibi bir fiyatı var. Esengüle ve Pazarbası hondaya sordum ikiside yaklasık 230 lira gibi aynı fiyatı söylediler. Sahibinden de satan varmıs
    http://www.sahibinden.com/listing/va...0452186/detail
    Diğer vidalanan ufak parca olan grenaj ise 25 lira civarı o ucuz biraz.
    arkadaşım tricolor un buyuk karenajları 200 küsür fakat ben anese sordum siyah karenajlar tanesi 75tl
    honda cbr 250r siyah


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler