Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #2861
    MotoGT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400 [2024]
    Ankara Honda Efeye 8 tane CBR250R 3 tane de CBR125R gelmiş ama sadece içlerinden bir adet CBR250R tricolor rengi kalmış diğerleri geldiği gibi satılmış.
    2009 Honda Cbr 125r -> 2006 As 200 Gy -> 2010 S&T GT 250R -> 2012 150 MCX RoadRacer -> 2013 Kuba XCG 150 -> 2017 Pulsar RS 200 -> 2024 Dominar D 400


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2862

    Üyelik
    27 Mayıs 2011
    Motosikleti
    Honda CBR250R
    Alıntı NetteTek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HONDA...item3a68fa8231
    Bu ürünü Türkiyede bulmak mümkünmü?
    Motoru aldığım ilk günden beri eksik bulduğum 2 şey vardı. Biri bagaj olmaması diğeri de vitesin göstergede görünmemesi. Alet çok güzelmiş tam düşündüğüm gibi ama bi o kadar da pahalı. Keşke motorun kendi göstergesinde fabrika çıkışı böyle bi özellik koysalar.

    Geçmiş olsun bu arada. Benim de bayram da motorla ilgisi olmasa da kuyruk sokumu kemiğim çıktı. Çok zor oluyor.

  3. #2863

    Üyelik
    05 Ağustos 2011
    Alıntı NetteTek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CBR250r ile Antalya Hatay arasındaki 755 km'lik uzun yol gezisinin gidiş etabını tamamladım. Genel olarak araba yada otobüs ile çekilmeyen bu yolu motosiklet ile gitmek zevkliydi. sabah 06'da başladığım yolculuğu akşam 18 gibi bitirdim. Uzun yol en az iki motosiklet ile yapılırsa daha zevkli olacağı kanaatindeyim. Yer yer yol çalışmaları olan yolda servis yollarındaki toz duman ve topraktan dolayı zorlandım. 3 defa olmak üzere toplam 120 TL benzin aldım. Hatay Merkeze geldiğimde hala 2 çizgi vardı. Antalya Alanya arasını ortalama 120 km ile katettim. Gazipaşaya kadar yol düzgün. Gazipaşadan sonra Taşucuna kadar hız yapmak zaten olanaksız. Ancak kıvrımlı yollar eşşsiz doğa manzarası muhteşemdi. Araçlarn, otobüslerin, kamyonların dönmeye zorlandıkları yollarda onlar sollamak çok hoş. Mersine girmeden otobana girdim. Ortalama 140-150km ile gittim. Daha önceleri her ne kadar bu motosiklet 150den fazla yapmaz dediysemde yokuş aşşağı deponun üzerine yatarak 170km yi gördüm. Antalyada motosikleti hep sıfır asvaltta kullanmıştım. Uzun yolda çeşitli asvalt türleri ile karşılaştım. Sıfır asvalttaki performans diğer asvaltlara uymuyor. Öğle civarı taşucu na yetişmeden tepede bi yerde erimiş asvaltta motor kaydı. sağ tarafa yattım. Tam korumalı olduğum için sadece bileğim çizildi. Motosiklet yerde çalışmaya devam ediyordu. Kaldırıp nereleri kırılmış diye bakayım dedim. Her zaman bana kalitesiz gelen plastik aksama bişey olmamış, eksoz üzerinde bulunan koruma demiri çizilmiş grenajdada bir iki sıyrık vardı hayret ettim. Sinyallere nasıl bir malzeme kullanmışlarsa hala sapa sağlam. Yolda bazen durup fotoğraf çekmek istediğimde telefonumun azizliğine uğradım, resmi sabitliyor ancak kaydetmiyordu. Zorda olsa bir iki kare çekebildim. Hem yan yatmanın hemde telefonun yüzünden fotoğraf işini bir kenara bıraktım. Bayram dolayısı ile otobanların ücretsiz olması güzel olmuş. Otobanda da 2 kez durdum birinde benzin aldım birinde yemek yedim. Bu arada ben hep 97 oktan benzin kullanıyordum. Alanyadan sonra taşucu mersin adana yada hatayda hangi petrole gittiysem gideyim 97 bulamadım. Kaçak benzin var ama 97 oktan yok enteresan. Hatay merkez bu aralar şantiye alanı gibi. Her yer delik deşik. Doğru düzgün bi yol yok. her yerde çalışma var. Şehir içi yollarda cross motor lazım.
    Geldiğimin ikinci günü bi arkadaşımla şehir merkezine gittik. Önümüze tali yoldan aniden çıkan bir scooter lu yüzünden, Yollardaki çalışmalar, yolun bozukluğundan tahmini 40 km hızda iken arkadaş frene asıldı. ön teker kilitlendi ve kendimizi yerde bulduk. Burada benim dirseğim çıktı, kolum kırıldı, ardakaşımın kolları sıyrıldı. Kolum şimdi alçıda. umarım en kısa sürede iyileşir. Motosiklet'i usta saylacak bir abiye emanet ettim. Kısmet olursa Kurban bayramında gidip motosiklet ile geri döneceğim. Motosikleti bıraktığım abininde kullanımlarına dayanarak yaptığı yorumda lastiklerin sıfır asvalt lastiği olduğunu, bu yollara uygun olmadını, motosikletin hafif olması nedeniyle hem ön hemde arka frenlerin bir çok kez kilitlediğini, tecrübesiz olanların mutlaka motoru kaydıracağını, ABS'li modeli almanın daha uygun olacağını söyledi.
    Hem birinci hemde ikinci yatıştan sonra motosiklette adam akıllı hasar olmaması, grenajların sadece cizilmesi, plastiğin esnek olmasının işe yaraması hoşuma gitti. Ancak kol çıktığındaki acıyı Allah kimseye çektirmesin. Acı çekerken doktordan çok polislerin gelip kabir sorularına isyan ettirmesin.
    Yolda çektiğim bir iki fotoyuda bilgisayara aktarıp bir ara eklerim. Vesselam
    ÇOK GEÇMİŞ OLSUN KARDEŞ.

  4. #2864
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı halil2580 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam herkese, orjinal çanta demiri bulayınca, demirci arkadaşla birlite çanta demiri işini hallettik.resimleri sizinle paylaşmak istedim.
    http://imageshack.us/photo/my-images...915141849.jpg/
    http://imageshack.us/photo/my-images...915142030.jpg/
    işçilik çok güzel, hayırlı olsun.

    hareket halindeyken sallanma oluyor mu?
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  5. #2865

    Üyelik
    21 Temmuz 2011
    Şehir
    KDZ / EREĞLİ
    Motosikleti
    CBR 250 R
    Arkadaşlar bugün direksiyon sınavına girdim ve ehliyet almaya hak kazandım , yazılı sınavdan 100 almıştım , ehliyetimi elime aldıgım an uzun yola çıkıcam istanbul izmit yapmayı planlıyorum , siyah cbr 250 r 680 km oldu , uzun yola çıkmadan bakım yaptırmak istiyorum , haftasonu istanbul buluşması olursa kalkar gelirim , KDZ EREĞLİ - İSTANBUL 320 km ...

  6. #2866
    funkyboys - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2009
    Şehir
    AYDIN/Didim --- ISTANBUL/Ataşehir
    Motosikleti
    2015 Versys 650 abs
    arkadaslar motosikletim henüz gelmedi ama ben o gelmeden metzeller sportec m5 interact lastiklerini aldım
    ön 110/70 r 17
    arka 150/60 r 17

    türkiyede bulunmamaktadır bu ölçüde lastıkler aranızda isteyen olursa getirebilirim sizede

  7. #2867
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı funkyboys adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar motosikletim henüz gelmedi ama ben o gelmeden metzeller sportec m5 interact lastiklerini aldım
    ön 110/70 r 17
    arka 150/60 r 17

    türkiyede bulunmamaktadır bu ölçüde lastıkler aranızda isteyen olursa getirebilirim sizede
    Kaça mal oldu lastikler? hayırlı olsun güle güle kullan güzel seçim olmuş. Ayrıca arka 150

  8. #2868
    funkyboys - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2009
    Şehir
    AYDIN/Didim --- ISTANBUL/Ataşehir
    Motosikleti
    2015 Versys 650 abs
    302 euro ulasım harıc. teşekkür ederim m5 mükemmel bir lastık biliyorsunuz. tavsiye ederim m5 i. arka lastık de mecburiyetten 150/60 140/70 yok metzeler m5 de . 150-60 160-60 vsvs var

  9. #2869

    Üyelik
    01 Ekim 2005
    Şehir
    balıkesir havran
    Motosikleti
    cbr250r
    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    işçilik çok güzel, hayırlı olsun.

    hareket halindeyken sallanma oluyor mu?
    kesinlikle sallanma falan yok,çok sağlam oldu.

  10. #2870

    Üyelik
    20 Ağustos 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cbr250r
    eyvallah dostum pazarbaşına gideceğim artık....

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:11 ----------

    dostum far orjinal mi? beyaz duruyor da?? ben feyizoğlundan osram night racet aldım ve çok pişmanım 59 tl ye yazık oldu bildiğiniz sarı holojen ampül....

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:13 ----------

    Dostlar ben rizoma elcik ve basamak takımı ayrıca led sinyal yaptım malum üzerindeki sinyaller sokak lambası gibi ayrıca Ankara dan APP plaka yaptırdım yarın da jantları ve egzos granajını siyaha boyayacağım bi aksilik çıkmazsa ve resimleri eklerim buraya... önceki gün iki yunus ekibi çevirdi beni motora baktılar tur attılar ve iki tanesi bende alacağım dedi.... bu arada motoruna otomatik yağlama taktıran var mı? yağ ile uğraşmak sıktı artık koca bir pazar günüm eski yağı temizleme ve yağlama ile geçti.....
    [I][I][/I][I][/I][COLOR="#B22222"][/COLOR][B]dum spiro spero.... nefes alıyorsan eğer, umudunu yitirme.... [I][/I][/B][/I]

  11. #2871

    Üyelik
    03 Ağustos 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR250R
    Alıntı CaptainHakan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motoru aldığım ilk günden beri eksik bulduğum 2 şey vardı. Biri bagaj olmaması diğeri de vitesin göstergede görünmemesi. Alet çok güzelmiş tam düşündüğüm gibi ama bi o kadar da pahalı. Keşke motorun kendi göstergesinde fabrika çıkışı böyle bi özellik koysalar.

    Geçmiş olsun bu arada. Benim de bayram da motorla ilgisi olmasa da kuyruk sokumu kemiğim çıktı. Çok zor oluyor.
    gecmis olsun cookk.. bu arada bu urunden bulursaniz haber verirmisiniz tesekkurler

  12. #2872
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı romeist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eyvallah dostum pazarbaşına gideceğim artık....

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:11 ----------

    dostum far orjinal mi? beyaz duruyor da?? ben feyizoğlundan osram night racet aldım ve çok pişmanım 59 tl ye yazık oldu bildiğiniz sarı holojen ampül....

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:13 ----------

    Dostlar ben rizoma elcik ve basamak takımı ayrıca led sinyal yaptım malum üzerindeki sinyaller sokak lambası gibi ayrıca Ankara dan APP plaka yaptırdım yarın da jantları ve egzos granajını siyaha boyayacağım bi aksilik çıkmazsa ve resimleri eklerim buraya... önceki gün iki yunus ekibi çevirdi beni motora baktılar tur attılar ve iki tanesi bende alacağım dedi.... bu arada motoruna otomatik yağlama taktıran var mı? yağ ile uğraşmak sıktı artık koca bir pazar günüm eski yağı temizleme ve yağlama ile geçti.....
    otomatik yağlamayı ben ninja'da kullanıyorum. kesinlikle tavsiye ederim.

    Alıntı halil2580 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kesinlikle sallanma falan yok,çok sağlam oldu.
    hocam son bir soru daha. fotoğraftaki çanta kaç litrelik?

    ninja için yaptırmayı düşünüyorum bende. eğer yapılabilirse motoru satmayacağım.
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  13. #2873
    gurcano - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Forza NSS300A
    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    ninja için yaptırmayı düşünüyorum bende. eğer yapılabilirse motoru satmayacağım.
    Niye hocam, KAPPA yeterli gelmiyor mu?

  14. #2874
    Volkan Serezli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    ben zincir için sadece castrolun chain lube racing diye yağını kullanıyorum yanlız bu yağmıdır tam olarak anlıyamadım
    siz yağ olarak ne kullanıyorsunuz acaba

  15. #2875
    Typerkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2010
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı NetteTek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CBR250r ile Antalya Hatay arasındaki 755 km'lik uzun yol gezisinin gidiş etabını tamamladım. Genel olarak araba yada otobüs ile çekilmeyen bu yolu motosiklet ile gitmek zevkliydi. sabah 06'da başladığım yolculuğu akşam 18 gibi bitirdim. Uzun yol en az iki motosiklet ile yapılırsa daha zevkli olacağı kanaatindeyim. Yer yer yol çalışmaları olan yolda servis yollarındaki toz duman ve topraktan dolayı zorlandım. 3 defa olmak üzere toplam 120 TL benzin aldım. Hatay Merkeze geldiğimde hala 2 çizgi vardı. Antalya Alanya arasını ortalama 120 km ile katettim. Gazipaşaya kadar yol düzgün. Gazipaşadan sonra Taşucuna kadar hız yapmak zaten olanaksız. Ancak kıvrımlı yollar eşşsiz doğa manzarası muhteşemdi. Araçlarn, otobüslerin, kamyonların dönmeye zorlandıkları yollarda onlar sollamak çok hoş. Mersine girmeden otobana girdim. Ortalama 140-150km ile gittim. Daha önceleri her ne kadar bu motosiklet 150den fazla yapmaz dediysemde yokuş aşşağı deponun üzerine yatarak 170km yi gördüm. Antalyada motosikleti hep sıfır asvaltta kullanmıştım. Uzun yolda çeşitli asvalt türleri ile karşılaştım. Sıfır asvalttaki performans diğer asvaltlara uymuyor. Öğle civarı taşucu na yetişmeden tepede bi yerde erimiş asvaltta motor kaydı. sağ tarafa yattım. Tam korumalı olduğum için sadece bileğim çizildi. Motosiklet yerde çalışmaya devam ediyordu. Kaldırıp nereleri kırılmış diye bakayım dedim. Her zaman bana kalitesiz gelen plastik aksama bişey olmamış, eksoz üzerinde bulunan koruma demiri çizilmiş grenajdada bir iki sıyrık vardı hayret ettim. Sinyallere nasıl bir malzeme kullanmışlarsa hala sapa sağlam. Yolda bazen durup fotoğraf çekmek istediğimde telefonumun azizliğine uğradım, resmi sabitliyor ancak kaydetmiyordu. Zorda olsa bir iki kare çekebildim. Hem yan yatmanın hemde telefonun yüzünden fotoğraf işini bir kenara bıraktım. Bayram dolayısı ile otobanların ücretsiz olması güzel olmuş. Otobanda da 2 kez durdum birinde benzin aldım birinde yemek yedim. Bu arada ben hep 97 oktan benzin kullanıyordum. Alanyadan sonra taşucu mersin adana yada hatayda hangi petrole gittiysem gideyim 97 bulamadım. Kaçak benzin var ama 97 oktan yok enteresan. Hatay merkez bu aralar şantiye alanı gibi. Her yer delik deşik. Doğru düzgün bi yol yok. her yerde çalışma var. Şehir içi yollarda cross motor lazım.
    Geldiğimin ikinci günü bi arkadaşımla şehir merkezine gittik. Önümüze tali yoldan aniden çıkan bir scooter lu yüzünden, Yollardaki çalışmalar, yolun bozukluğundan tahmini 40 km hızda iken arkadaş frene asıldı. ön teker kilitlendi ve kendimizi yerde bulduk. Burada benim dirseğim çıktı, kolum kırıldı, ardakaşımın kolları sıyrıldı. Kolum şimdi alçıda. umarım en kısa sürede iyileşir. Motosiklet'i usta saylacak bir abiye emanet ettim. Kısmet olursa Kurban bayramında gidip motosiklet ile geri döneceğim. Motosikleti bıraktığım abininde kullanımlarına dayanarak yaptığı yorumda lastiklerin sıfır asvalt lastiği olduğunu, bu yollara uygun olmadını, motosikletin hafif olması nedeniyle hem ön hemde arka frenlerin bir çok kez kilitlediğini, tecrübesiz olanların mutlaka motoru kaydıracağını, ABS'li modeli almanın daha uygun olacağını söyledi.
    Hem birinci hemde ikinci yatıştan sonra motosiklette adam akıllı hasar olmaması, grenajların sadece cizilmesi, plastiğin esnek olmasının işe yaraması hoşuma gitti. Ancak kol çıktığındaki acıyı Allah kimseye çektirmesin. Acı çekerken doktordan çok polislerin gelip kabir sorularına isyan ettirmesin.
    Yolda çektiğim bir iki fotoyuda bilgisayara aktarıp bir ara eklerim. Vesselam
    Geçmiş olsun kardeşim.Acil şilafar olsun işallah.

    ---------- Post added at 14:22 ---------- Previous post was at 14:18 ----------

    Alıntı NetteTek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HONDA...item3a68fa8231
    Bu ürünü Türkiyede bulmak mümkünmü?
    FZ6 fazer sayfasında alıp montajını kendi yapan arkaş vardı bundan görmuştüm incelerseniz bulabilirsiniz.
    Hayalim Üç Kelime Oda Şöyle " Honda-CBR-600RR "

  16. #2876
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı gurcano adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Niye hocam, KAPPA yeterli gelmiyor mu?
    yeterli geliyorda, şehir içinde bir yere gittiğimde kaskı ve korumaları hammal gibi yanımda taşımaktan bıktım :(
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  17. #2877

    Üyelik
    01 Ekim 2005
    Şehir
    balıkesir havran
    Motosikleti
    cbr250r
    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    otomatik yağlamayı ben ninja'da kullanıyorum. kesinlikle tavsiye ederim.



    hocam son bir soru daha. fotoğraftaki çanta kaç litrelik?


    ninja için yaptırmayı düşünüyorum bende. eğer yapılabilirse motoru satmayacağım.
    kardeş çanta shad marka 45 litre fiyatı da 270 tl, iki adet kask alıyor.

  18. #2878
    horizonriver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2011
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    CBR 1000 RR
    arkadaşlar 1000 km bakımı için servisler ne kadar ücret alıyor ayrıca bu bakımda neler yapıyolar ? yardımcı olursanız sevinirim..

  19. #2879

    Üyelik
    03 Ağustos 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR250R
    Alıntı horizonriver adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar 1000 km bakımı için servisler ne kadar ücret alıyor ayrıca bu bakımda neler yapıyolar ? yardımcı olursanız sevinirim..
    benden 50 TL aldilar yag filitre degisimi genel kontrol zincir yagi vs

  20. #2880

    Üyelik
    05 Ağustos 2011
    Slm arkadaşlar. Korumalı mont almak istiyorum. Hangi markayı tavsiye ediyorsunuz?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)

Bu Konudaki Etiketler