arkadaşlar merhaba forumda tigrina ile ilgili hiç başlık yok . düşünceleriniz nelerdir bu motor hakkında ?
arkadaşlar merhaba forumda tigrina ile ilgili hiç başlık yok . düşünceleriniz nelerdir bu motor hakkında ?
Dünya Denen Şu Hanede Elbet Seni Biri Anlar...
aga süper bir motosiklet az yakıt yüksek çekiş canavar gibi bi motor üstüne cup tanımam
hehehehe şu motoru alanlar bi daha satmıyolar nedense
Dünya Denen Şu Hanede Elbet Seni Biri Anlar...
aynen kardeşim :D yag benzin koy bas gaza kim tutar seni yolda
Arkadaşlar bu cup gerçekten 8,9 HP mi ? yoksa abartarakmı yazmışlar siteye diğer cuplarda 6,5 - 5,3 filen yazıyo 8,9 HP ise görünüşüde güzel yazın belki tigrina alırım..
- Yanlış Bir Hayat Doğru Yaşanmaz..
- Yanlış Yapmadan Doğru Bulunmaz..
tigrina kullanıyorum iyi, idare eder motosiklet. işini görür yani. mondial cup la ve kanuni tigrina bence ikiside aynı.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:03 ----------
okadar olmaz arkadaşım ybr de okadar var zaten 10 hp. mondial 100cc cup modelinde bile okadar yok. ama ben 110-115 görüyodum düz yolda gösterge normal ise.
Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık
durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...
kanuni nasıl motor bilmem fakat yedek parçaları diğer markalara göre biraz pahalı diyorlar bir ilde bir yerde yedek parçası oluyor o yüzden mecburiyetten alacak mantığıyla yüksek tuttukları söyleniyor ne kadar doğru bunu kullanıcılara sormak gerek
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
malesef biraz abartılarak yazıyorlar bu kymco tr de bile böyle olmıştu..
100cc ve o mekanik için çok zor cub da tork önemlidir.. 9:1.1 sıkıştırma oranıyla 7250 rpm /8.9hp çok zor!! zaten tork değerlerini yazmamışlar oradan anlayın
ki yamaha 110cc crypton bile 8000rpm / 8hp
ama cub olsun taştan olsun trıgrina da güzel cub tır diğer çinlilere göre malzeme kaliteli
fotolarda benden olsun
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
Bence cup alırken telli jant almak mantıksızlık, ortalıkta bu kadar çok çelik jant cup seçeneği varken.
Motosiklet = Özgürlük
mil jantın tek dez avantajı iç lastik kullanması doğru
fakat artıları daha fazladır.
esneklik (darbelerde esneme payı vardır)
performans (hafiftir)
estetik (güzel ve retro bir görünümü vardır)
rüzgara karşı düşük direnç (miller ters esen rüzgara direnç göstermezler)
zorlu koşullarda daha dayanıklı olması (bkz enduro ve cross lar)
cub orjinalde zaten honda tarafından bu şekişde üretilir
ama bazı hafif alimunyum ince performans jantları vardır bunlar şimdiki çinli cubların üzerindeki monoblok alaşım jantlarla alakasızdır çok hafif maddeden üretilirler zaten ülkemizde bu jantları bulmak zordur..
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
bir haftada 3 tane iç lastik değiştirdim ve tubeles e döndürdüm arkayı olmaz diyenler vardı ama kimseyi dinlemeden yaptırdım gayette ii oldu sadece biraz konfor azaldı yüksek havadan dolayı evet tel jant ta değişik durur fakat zevk meselesieskiden aluminyum cant mı vardı sanki
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:20 ----------
sen en fazla kaç km yapmış kanuni gördün? 1500000 yapmış mondial gördüm silindir piston sekman orj sadece değişenler lastik akü balata zincir takımı kaporta da haşat olmuş fakat sahibi diyorki gitmediğim yol kalmadı birde köyde olduğu için kaporta kötü yani tarla bağ bahçe yolları malum demir olsa dayanmaz
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
arkadaşlar ben bi senedir tigrina kullanıyorum ikinci el almıştım aldığım arkadaşda ii bakmıştı motora. 9000 km de aldım. şu an 15550 de. rampa ve bayırlarda diğer çinlileri geçtiğimi görünce içim çok rahatlamıştı. 3. vitese at istediğin yere rahat rahat çık. parça konusuna gelince aşa yukarı her yerde parçası mevcut uymayacak parçası yok sıkıntısız bi motor. arkadaşıma da aynısından aldık daha iki ay oldu ona da alalı. gayet de memnun. yağını koy devam et her çinlide olduğu gibi vibrasyon var tabiki ama 80 kmyi aşma ömürlük gez
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:14 ----------
Motor Tipi: Tek Silindir 4 Zamanlı
Motor Hacmi: 97 cm3
Motor Çapı: 50 x 49,5 mm
Motor Sıkıştırma: 9,1:1
Motor Soğutma: Hava soğutmalı
Maksimum Güç: 8,9 HP/7250 dev/dk
kanuninin sitesinde yazan bu . yalan yazmazlar bence...
Dünya Denen Şu Hanede Elbet Seni Biri Anlar...
aynen öyle sağlam motorlar fakat biraz konforsuz ve malzeme kötü ama parasını hak ediyor zaman la titreşim tek sıkıntı o olmasa kimse japon aramaz bence bu paraya en iyi 2 ci tercih bence köylü tipi dedikleri daha sağlam kırılacak yer yok diye tak motor koruma demirini devam yani sadece vergi verirsin oda en az 150 cc olacak ki başka birşey arama ondan sonra
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
ruhsatta yazmazmı bu kullanan arkadaşlar bi zahmet baksa ruhsata..
- Yanlış Bir Hayat Doğru Yaşanmaz..
- Yanlış Yapmadan Doğru Bulunmaz..
kim ne derse desin japon cuplardan sonra en iyi cup KANUNİ TİGRİNA..
Dünya Denen Şu Hanede Elbet Seni Biri Anlar...
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)