Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
17 Aralık 2011, 12:56
#3221
ilotopi adlı üyeden alıntı
Motorun uzun yol ideal hızı 70-80 km. 80-90 arası motorun zorlandığını hissediyorsunuz. Ancak 100'e ulaştığınızda (bana mı öyle geliyor anlamayamadım) sanki motor rahatlıyor ve 110'a kadar rahat gidiyor. Muhtemelen rüzgar sesi arttığından motorun gürültüsü azalıyor gibi geliyor. Sorum şudur ki, bu motoru 100-110 km hızlarında yaklaşık 1 saat durmadan sürmek motor açısından ne kadar güvenlidir? Bir yerlerini bozma veya kırma ihtimali var mıdır? Şu anda 5 bin küsür km'de.
.
O motoru 100-110 ile 1 saat değil 4 saat bile kullansan motorun umurunda olmaz da sen yorulursun
180 km maksimum performans ile kullandığım da,saatlerce 1-2 viteste orman içlerinde gezdiğim de oldu.
sadece karbüratör ayarların düzgün,tüm civataların kontrol edilmiş olması yeterli.
Reklamlar
-
20 Aralık 2011, 01:40
#3222
abicim bişey soracağım, bu havalarda biraz gittikten sonra motor boğulmaya başlıyor normal giderken bile birkaç defa stop ediyor , birde sanki tek silindire düşüyor gibi geliyor bana. bu genel karakteristik bir özellikmidir soğuk havadan dolayı, yoksa benim yiğidimdemi bir sıkıntı var sizce ?
-
23 Aralık 2011, 00:07
#3223
Merhaba sevgili roadstarcılar ben de bir kaç ay önce bir roadstar alıp aranıza katıldım.Mart başı gibi motosikletimi Tokat/erbaa'dan öğrenim görmekte olduğum Konya'ya getireceğim fakat öncesinde yapmam gereken bir ağır bakım var motorum 2010 da trafiğe çıkmış sanırım ve 11000 km de üzerinde orjinal lastikleri duruyor öncelikle lastiklerini değiştirmem gerektiğini düşünüyorum.fakat internette bir türlü uygun lastik bulamıyorum.Bana bi yardım edin hele lastiği nerden bulurum?Sonrasında çantalar, geniş ayak basmaları, motor koruma demiri ve yeni aynalar takmak istiyorum bi de komple mat siyah boyatmak istiyorum ama kabortacılarla fiyatta anlaşabilirsem.bu dediklerimi şubat ayında yapacağım onun için şimdi i ön araştırma yapıyorum.Bu konunun bir yerinde motor koruma demiri üretmeye çalışan bir arkadaş vardı bir de daha sonra tamamlayabildi mi satışa başladımı bulamadım konuda.
-
28 Aralık 2011, 11:35
#3224
arka lastik için Pirelli Route MT66 130/90/15 güzel bir lastik. uzun süre kullanabilirsiniz. ucuz bir lastik isterseniz TürkMalı IRC marka var.
saygılar.
-
29 Aralık 2011, 14:13
#3225
Bizim motorların kuru ağırlığı ne kadar?Ruhsatta 165 yazıyor ama dolu depoyla bile bana öyle gelmiyor.Ayrıca ilk 3 vites hızlanması çok iyi,kendinizi bir anda 80 km hızda buluyorsunuz.Bilmiyorum ama ilk 100 metrede honda cbf 250 'lire geçer gibime geliyor.Gerçi hız motoru değil ama şaşırtıcı bir performansı var.Son olarak 250 cc'ye üvey evlat muamelesi yapıp 125 liğe binen adamlar motorun sadece son hızdan ibaret olduğunu sanıyorlar.neymiş 125 cc120 250 cc 140 yapıyormuş.Bütün olay son hız sanki.Rampaları 100 110 la çıkmak paha biçilemez.Bu yorumu 125'liklere kıyasla yapıyorum.
-
30 Aralık 2011, 11:18
#3226
net = 137 kg, brüt = 142 kg
-
01 Ocak 2012, 14:32
#3227
lobomoto adlı üyeden alıntı
arka lastik için Pirelli Route MT66 130/90/15 güzel bir lastik. uzun süre kullanabilirsiniz. ucuz bir lastik isterseniz TürkMalı IRC marka var.
saygılar.
teşekkür ederim yardımcı olduğunuz için.
pirelli 200-250 tl arası arka lastik ırc ise 100tl civarı.çok uzun yıllar kullanmayı düşünmüyorum bu motoru ırc alsam yol tutuşu naslıdır acaba?tahmininmce bu motorla en azla 15.000-20.000 km uzun yol yapar ve büyük bi motora geçerim.ne dersiniz pirelli de alabilirim ama o farkı giysilere falan kullanmak daha mı mantıklı?
-
03 Ocak 2012, 01:25
#3228
valla seçim size kalmış. pirelli 250 irc 100 tl. benim görüşüm lastikte, uzun süre kullanmaktan ziyade yol tutuşu ve güvenirlik önemlidir. ucuz etin yahnisi olupta motoru kaydırıp oramı buramı kıracağıma parama kıyarım daha iyi. uni ve dunlop markalara da bakabilirsiniz. açıkçası irc lastiğin diş ve olukları bana güven vermedi.
saygılar.
-
03 Ocak 2012, 13:04
#3229
michellin metzeller da iyidir.
-
03 Ocak 2012, 16:04
#3230
teşekkür ederim arkadaşlar.lastik önemli tabi ki iyi marka seçmek lazım kıyafet ve korumalar da önemli ee azcık da motorun görüntüsüne harcamam lazım işte burda sıkıntı oluyor :D tamamen duygusal sıkıntılar
-
23 Ocak 2012, 22:25
#3231
Arkadaşlar herkese iyi akşamlar.Motosikletimle on gün önce abim bir kaza yaptı kendisi 3 ayak parmağı kırık ve ayağının altı parçalanmış halde evde yatıyor.Şükürler olsun ki kaskın kafasında olması neticesinde Allah onu çocuklarına bağışladı.Kafayı da kaldırıma vurmuş ama kask işini yapmış.motosiklette belki motor koruma demiri olsaydı ayağı da motorun altında kalmazdı ama takdir-i ilahi diyor buna şükrediyoruz.
motosikletim bisan lifan roadstar 250cc.bazı parçalar kırıldı değişmesi gerekmekte fakat memlekette(tokat/erbaa) ustam gereken parçaları temin edememiş sizden o parçaların temini ile ilgili yardım istiyorum.
1 bir adet orjinalinden yani kartal gidon direksiyona ihtiyacımız var.
2 sol basamak lazım
3 sağ hava filtresi aslında hava filtresi solda hani de aynı kutuan bi de sağda var o sağdaki kırık sadece kapak değil tamamı kırıkmış sağ tarafın.
4 bir de malum motor koruma demiri takmam şart yoksa psikolojik olarak motorun üstünde rahat olamam yani bir adet de güzel uyumlu motor koruma demiri.
ayna ve stop lambası da lazım ama onları buldum.bu yukarda yazdıklarımın temini için yardımcı olacak varsa memnun olurum.
-
24 Ocak 2012, 20:14
#3232
çok geçmiş olsun.
ayna ve stop lambası sinyalleri bi şekilde başka model ve markalardan uydurabilirsiniz. hava filtre kutusu biraz uğraştırabilir. monera, keaway shadow ve borelli markaların hava kutuları uyar.
motor koruma demiri işine gelince, tahminimce arkadaş orta şiddette bir kaza geçirmiş. bu gibi kazalarda koruma demirinin faydası olacağını düşünmüyorum. heleki yan sanayi ucuz, ince borulu, ince tutma kulakçıklı olunca hepden bi işe yaramaz. kendiniz özel çizimle ve 3lük borularla (kulakçıklarıda kalın demirden) yaptırırsanız daha güvenli olur. HIGHWAY HAWK motor koruma demirleri kaliteli ve dayanıklı tavsiye ederim. (benim motoru sorarsanız koruma demiri yok. (çünkü pek fazla ufak tefek kaza ve hafif yatmalar haricinde) işe yarayacağına inanmıyorum
saygılar bol şifalar.
-
24 Ocak 2012, 20:18
#3233
hangi şartlarda kaç LİTRE benzin yakıyorsun???
merhaba arkadaşlar,
bu başlıkta yorum yazacak olan arkadaşların motorlarının marka, model, yük(kg) ve son bakımlarını belirterek, hangi yol şartlarında(rüzgarlı, yağmurlu, toprak,asvalt) en son ölçmüş oldukları yakıt sarfiyatlarını litre olarak yazmalarını rica ediyorum.
forumda bu konuda açılmış, fakat sınırlı (yani 250 lik yada 650 lik gibi) kalmış sayfalar mevcut olabilir.hemen hepsini bir araya toplamak hedefim.
ve yukarıda ayrıntılarını da belirtmenizi istediğim etkenlerinde yakıt sarfiyatında etkisinin olduğunu göz önüne almış olacağız, daha sağlıklı bilgilere kavuşacağız.
herkesin katkısını bekliyorum.
http://www.motosiklet.net/forum/moto...akiyorsun.html
151 RS(2006), 150 ZC(2010),...
-
24 Ocak 2012, 20:53
#3234
Hava filtre kutuları 0 var elimde yamaha virago zamanında aldıydım durtuyor özelden mesaj at fiyat biçelim gönderelim.
suzuki address 50cc=)yamaha dt125=)93 gs500=)99 gs500=)yamaha tt600=)99 er5=) virago 250=)92 kle500=)2004 gs500=) 2005 fazer
)
-
25 Ocak 2012, 11:42
#3235
Eyvallah hava filtre kutusunu ustam temin etmiş tek lazımdı zaten basamakları da sahibinden üzerinde buldum fakat gidon bulamadım.koruma demiri konusunda dediğinize katılıyorum fakat bizim memlekette onu dediğiniz gibi sağlam yaptırabilir miyim araştırmam lazım.
-
25 Ocak 2012, 17:57
#3236
hava filtre kutusu için mesaj attım size ama atabildim mi bilmiyorum mesajım ulaşmadıysa bana bu numaradan ulaşın görüşelim 533 512 2080
-
25 Ocak 2012, 21:54
#3237
nerede bu formun müdavimleri ya.. bi el atın roadstardan soğumak üzereyim bir gidon bulamadım.yardımmm bir roadstarcı kaybediyorsunuz
-
26 Ocak 2012, 14:29
#3238
gidon bulamıyorsanız, sanayilerde boru bükücüler vardır. aynı çapta düz boru satın alıp boru bükücülere istediğiniz gibi büktürüp sonra nikelaj işlemi ve sonra usta motorsiklete montajını yapabilir. hatta ape hanger (yüksek gidon) bile yaptırabilirsizin zevkinize göre.
saygılar.
-
26 Ocak 2012, 15:57
#3239
arkadaşlar selamlar.. epeyce okudum mesajları. bu aralar bir motor almak istiyorum ve sıfır düşünüyorum bakalım.. bu motora lifanın internet sitesinden mi bakmalıyım? yani oradaki LF 250-B sizdeki Bisan Roadstar mı oluyor merak ettim? Lifan ın sitesinde fiyat yazmıyor..eğer bilgi verirseniz sevinirim, teşekkürler..
-
30 Ocak 2012, 01:43
#3240
dadaloglu_12 adlı üyeden alıntı
nerede bu formun müdavimleri ya..
bi el atın roadstardan soğumak üzereyim bir gidon bulamadım.yardımmm bir roadstarcı kaybediyorsunuz
arkadaşım öncelikle geçmiş olsun, abinize acil şifalar dilerim.
ben eski bir roadstar, yeni bir dragstar sahibiyim. ama eski motorum henüz satılmadı. aşağıda bir kez daha vereceğim ilan sayfasında da belirtiğim üzere T gidon olan motorun yanında orjinal kartal gidonu da vereceğim. fakat senin durumun dikkatimi çekti. kargoyu nasıl yollayacağımı bilsem (hafta içi 07:00-19:30 merkeze 15 km uzakta çalışıp izin falan almam imkansız bir durumdayım) sana satmayı düşünebilirim. bu arada gidonun fiyatını (yada ederini) de bilmiyorum. eğer ilgini çekiyorsa görüşürüz.
ilan http://www.motosiklet.net/forum/sati...m-chopper.html
mutlu son yoktur! hakan demirkapı
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler