evet yeni bir arıza ile yine karşınızdayım,
şehir içinde işlerimi hallettim geri dönüşte ışıklarda kalktım 1-2-3 dedim boRRrrrrr motor durdu , km ye baktım yedeğe geçtim marş basıyorum yok , Allah Allah ne oluyoruz ?
Ayaklığa çekeyim dedim birde ne göreyim ayaklık zaten yerde Ene ? nassı oluyor derken bir parça eksiği gözüme çarptı , ayaklık gergi yayı sizlere ömür. ayaklığı yan tarafa bağlayıp devam .
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun
EEE DEDİM BEN BU YAY DURUMUNU :d
Evet Beyler,
Çizik Kestane Polatın aldığı yeni motoru huzurlarınıza sunuyorum resimler taze daha 3 saatlik falan..
Kendisi Az yaksın çok kaçsın istediğinden ötürü böyle bi seçim gerçekleştirip bi dünya parayı bu motora bağladı...
Pardon yanlış olmuş bu resim bu resimdekini motorunu sattıktan sonra tabanvaya talim etmemesi adına ben tahsis etmiştim kimseye söleme demişti ama ne yapalım ağzımızdan klavyemizden çıkmış bir kere
ANGARAJ
OOOooo Hayırlı olsun .
Bugünü tarihi bir gün sayın X-treme topiği kullanıcıları , değerli Ankara MT üyesi Polat bey Canavarını teslim Almış. Allah Kazasız , belasız , cezasız binmek nasip etsin.(amin)
yanlız resimden gördüğüm ön fren diski hortumu ve km hortumunu bağlantısı Cırt denilen kablo bağı ile tutturulmuş
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun
valla o cırt tabir edilen kabloyu bende yapıcamda üşengeçlik diz boyu
yoksa çalıların ardından göstergeye bakmak garip uluyor kabloları kenara çekip
mehmet ben ne yazmıştım topikte ayaklık müşürünü iptal edin + motorun yayı uçtu dikkat diye dinlemezsen beni olucağı bu
Çizik Kestane polat senin sesine kulak vererek daha motoru teslim almadan o kabloyu direk söktürdü O cırtlarıda yapın cidden güzel duruyor,
benim ilk izlenimlerim motor hakkında oturuş pozisyonu cidden bi acayip ama alışmak gerekiyor galiba birde hakikaten yüksek! Tunç senin boyun kaç bilmiyorum ama ben 1.88 boyumla iki ayağımın tabanı güç bela değmekte yere, sanırsam amortisorleri en sert durumunda birde alet üstüne binince gel benimle teker yap gel benimle powerslide yap diye bağırıyor
unutmadan garibim polat motoru dün teslim aldı adam binemeden bana bıraktı gitti eve uğrayamadığı için(şehirdışına gitti işten dolayı) kendisine teeee önceleri demiştim ben binicem üstüne vurucam kırbacı diye
ANGARAJ
kardeş benim boy 169 ve motor enduro sm de değil polatzan motoru kaçakmı aldı evemi sokamıyor bende cırtcırtlı kumaş bir kelepçe var bulursam onu nereye soktuğumu onu kullanıcam bulunca
gaccal bu parçayı görünce sen aklıma geldin
http://www.youtube.com/watch?v=5c6yh2ekks4
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun
anaa resimlerdeki bizim mutlu usta
mutlu usta ile aramız iyidir. bi sorun olursa söyleyin hallederik :D
ata binme tekniklerini kullanıyorum ayaklık açıkken üstüne tırmanıyorum havam da isen bir midle kick atıyorum asıl problem olan korkutan yokuş aşa bir yerden dönüş yapmak kısa mesafede. bu arada her yolda tokatlarım sm olsaydı daha neler neler yapardımda şans hep endurodan yana bu arada muhabet şuydu hatırarsan gaccal başı açık borusan sürücüleri idi teee geçen ay ortasında hatta devamında benim bmw kulanıcıları için söyledğim bir yorum vardı Bende Money War sende bu yorumu beyenmiştin .
göte geldim beyler çarşamba akşamı işten eve geldim motoru park ettim sabah motorsikletin fotğraf çekimi vardı sabah 6 kalk kontağı çevir marşa bas jıjjjjjjjj diye birsey msra bastıkça burçlar dönüyor ama motor ateşleme yapmıyor ittir kaktır olmadı servise gittim motoru getirmen lazım dedindi bende bir şekil yapıp götürdüm ben sandım bir yer takılma yaptı filan ilk ateşleme yeri problem yapmış ve minumum 3 gün beklersin dediler paça garantiden değişiyor . bu arada motoru daha yüksek biryerden vurdurunca çalıştı eğer bu motorda ayaklık olsa çalışacaktı baklaım sizin başınıza gelicekmi ben 3400 3500 lerdeyim sezon sonuna kadar bu arazlar devam ederse motoru değişim için gereken mercilere boş vuracağım mondial düşünsün şimdiye kadar hiç bir arkadaştan arıza yaptığını problem duymadım belkide benimkine has bir konudur kusurlu makine benimkidir
herkes bir umutla görüntüye bakıp alıyor, belki efsane olur, iyi çıkar, yukarıda sıfır makinadan kopan yay var, yine yukarıda dostumuzun yeni motorunun ateşlemesi bozulmuş, yani bıktık artık bu arızalardan, artık çinli mi çinli, nasıl çıkacağı belli değil mi demek lazım bilmiyorum ...alanlara yazık oluyor, motordan soğuyorlar, ya abuk subuk bir yerde yolda bıraksaydı ...
Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...
polo arkadaş bundan önceki ut 150 idi 7 sene gitti o motor tık demedi bakımsızlıktan ne geldiyse geldi o motora birazda sakınan göze çöp batar mantığıda var ki kaldıki ben motor iyi bir motor motor aksamında problem yok ayakla vurdurula bilse çalışır benim derdim mondiain malının arkasında durması sonuç olarak çok suziki yamaha kwasaki bu arızaları çıkartıyor vede tamiri olsun bakımı olsun 3 haneli rakkamlar bide onlarda bir kronik arıza çıktımı vay haline düzeltene kadar önmeli olan bende bu arıza meydana geldi vede yanlızca diyelim bu motorda böyle şeyler baş gösteriyor diye bilmeliyimki mondiale malınızı değiştirin bu alet devamlı sorun çıkartıyor ozaman derimki bana zorluk çıkartmadan evet çok haklısınız ozaman firamnın gerçek dürüstlük doğrultusunda çalıştığını sonuç olarak mondiale telefon açtım 2 defasında ve adamlar dönüş yapıyor düzgün bir şekilde ve ilgileniyorlar sorun servislerde genelde ya işi aksatırlar ya adam gibi bakmazlar sonra motorda suç bulurlar neyse sonuç olarak aldığınız çoğu japon motor jaonyada zaten yapılmıyor jinde malzeme üretilip ülkelere gemi ile dağıtılırken gemide toplanıyor bakıcaz görüceğiz
bizim polatın motoru 2 gündür bendeydi ve güzelce inceleme fırsatı buldum kaldıki daha çoookk incelerim zaten ama şöyle söyleyim çinli bu sefer yapmış arkadaş! hakkaten verdiğin paraya değen bir makine..ha arıza mevzusunda da şans diyelim bakalım bi ilk 10.000 kmlerini tamamlasın bu aletler ondan sonra net bir şeye varabiliriz ayrıca yapacaksa da bu yapsın zaten parçası ucuz?
ANGARAJ
makinenin kick-start olmaması marş motorunun ve sistemine büyük önem düşüyor ,kopan yay çok problem değil , istesen o yayı bir kere daha kırılmaz sanırım darbe aldı ondan koptu-kırıldı. sonuç olarak kronik bir arıza olmasında.
bizim motor bloğundaki mondi yazıları için çok entresan bir çözüm yapıyorum yakında resimlerini atıyorum kawa olacak :D
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun
sonuç olarak servis motoru açar açmaz dedikleri şey garantiden parça istiyeceğiz sanırım 10 000 km yi ilk görecek olan ben olucağım
1 ayda 3.000 küsura geldiğime göre bakarsınız 10 000 de hep beraber şeref turu atar oluruz ağustos ayında
Evet gelelim Kawa operasyonuna
malzemeler
1-Aliminyum folyo bant ısıya dayanıklı
2-Isıya dayanıklı siyah sprey boya
3-Bir parça kağıt
4-Maket bıçağı
5-Fikir ve El becerisi
Önce Mondinin üzerindeki yazı boyutunda Folyo bant kesip, yazının üzerine yapıştırın kenarlarına bastırın ama yazıya gelen yerlere bastırmadan.
bilgisayardan kawa yazısı yazın ve o yapıştırdığımız parça üzerine gelecek şekilde çıktı alın
maket bıçağı ile kağıttaki yazının içini boşaltıyoruz
ve yapıştırdığımız folyo bandın üzerine dikkatlice koyup sprey ile boyuyoruz
ve sonuç
ben yazıyı küçük çıkarttığım için biraz üstte boşluk kaldı tekrar çıkartıp yapacağım siz güzel ölçün
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)