Mondial X-Treme (Enduro/Super Moto/Moto cross) Kullanıcıları / Bilgi Paylaşımı
-
24 Temmuz 2012, 19:40
#401
[QUOTE=Syanur;2754972]
Motoru ~1haftadır kullanıyorum. Aldıktan birkaç saat sonra 2 günlüğüne gaco'nun ellerine bırakmıştım motoru Bir haftadır bende ama, 300 km yaptım.
QUOTE]
kardeş hayırlı olsun, epey araştırdın, bence teknolojisi yüksek en azından iyi kopyalanmış bir motor aldın 6 vites, su soğutma, dijital ekran... ben eminim bazı parçalarını sen japon ya da kore mallarıyla değiştirip daha sorunsuz bir makina haline getirirsin ...
Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...
Reklamlar
-
24 Temmuz 2012, 19:53
#402
balata sesinin gelmesi balatanın bağlı olduğu samunların gevşemiş olması dır onları sıktır ve balata sipreyi sürdür bir süre sonra kesicektir o sesi bikere benimde başıma geldi sıkntı edicek bişey değil radyatörüde öyle hemen zarar veremezsin dönüşler endurodada sm lerdede yatarak yapmalısın ben genelde durduğum zaman direksiyonu çevirme isteği duyorum
-
25 Temmuz 2012, 00:04
#403
-
25 Temmuz 2012, 00:25
#404
deli kad adlı üyeden alıntı
debriyajdan benden de ses geliyor. bir de fazla yüklenince ön disk ve balatadan ses geliyor. sebebini tam çözemedim. .... bir de ben bu mondialin kullanma klavuzu bana gelmedi. elinde olan var mıdır?
birincisi debriyajdan gelen ses farklı ses , disk frenden gelen ses farklıdır, bizim bahsettiğimiz kalkışta yarım debriyaj da gaza yüklenirsen geliyor , ön fren diskinden ses gelmesi yok benim makinede , ama sesnin makinede varsa balata dandır yada tunçun dediği gibi kaliper gevşek olabilir.
kullanma kılavuzum var , ne gibi bir bilgi istiyorsun
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun
-
25 Temmuz 2012, 00:31
#405
Evet son motorda elimize geçti...
deli kad adlı üyeden alıntı
debriyajdan benden de ses geliyor. bir de fazla yüklenince ön disk ve balatadan ses geliyor. sebebini tam çözemedim. direksiyon sağa ve sola tam yatmıyor, konulan civatalar direksiyonun yatmasına engel oluyor. onları düşürdüğümüzde sağa tam yatarken sola tam yatmıyor. radyatör nedeniyle... sola daha fazla yatırmaya kalktığımızda düşme esnasında maşanın daha fazla dayanarak radyatörü kıracağından endişe ettiğim için daha fazla civatayı alçaltamadım... bu da bazen bana sola dönüşlerde sıkıntı veriyor... boyu biraz bana göre yüksek... 5cm boyunu düşürdüm. daha da düşürmenin yolunu bilen varsa.... bir de ben bu mondialin kullanma klavuzu bana gelmedi. elinde olan var mıdır?
Aga nasıl düşürdün yüksekliği, amartisörlerden mi seleden mi, benim de düşürmem şart. Süspansiyonları en yumuşağa aldık iyice çöksün diye yinede banamısın demedi, 70 kg olunca pek etkilemiyo süspansiyonu :D.Seleye bi operasyon yapmayı düşünüyorum yada sıfırdan yeni bi sele yaptırabilirim. Nasıl yaparız var mı bi tavsiyen??
-
25 Temmuz 2012, 01:07
#406
tunctepe adlı üyeden alıntı
yahu anlamadığım hala ısrarla enduro yada cross motorda benzin ve vites göstergesi isteği bmw de bile böyle bir vites göstergesi yok
dimi gaccal
aynen vites göstergesi yok aslında ona ihtiyacda yok bence kullandıkça hangi viteste olduğunuzu hangi devirde olduğunuzu motorun gidişinden anlarsınız..
tunctepe adlı üyeden alıntı
balata sesinin gelmesi balatanın bağlı olduğu samunların gevşemiş olması dır onları sıktır ve balata sipreyi sürdür bir süre sonra kesicektir o sesi bikere benimde başıma geldi sıkntı edicek bişey değil radyatörüde öyle hemen zarar veremezsin dönüşler endurodada sm lerdede yatarak yapmalısın ben genelde durduğum zaman direksiyonu çevirme isteği duyorum
Yatarak derken? madem yatacaktık o zaman niye enduro aldınız yanlış bi cevap tunç, ben mesela şimdiye kadar benim f650 kadar direksiyonu dönebilen bi motorla karşılaşmadım o yüzden çok seviyorum motorumu..
e_trkuz adlı üyeden alıntı
Evet son motorda elimize geçti...
Aga nasıl düşürdün yüksekliği, amartisörlerden mi seleden mi, benim de düşürmem şart. Süspansiyonları en yumuşağa aldık iyice çöksün diye yinede banamısın demedi, 70 kg olunca pek etkilemiyo süspansiyonu :D.Seleye bi operasyon yapmayı düşünüyorum yada sıfırdan yeni bi sele yaptırabilirim. Nasıl yaparız var mı bi tavsiyen??
sitedeki banstar metehan bi topic açmıştı sene bilmemkaç ordaki elemanlar senin derdine derman olacaktır hem ucuzduda fiyatıbiraz aratırsan bulacağından eminim..
ANGARAJ
-
25 Temmuz 2012, 02:16
#407
gezgin_33 adlı üyeden alıntı
Merhabalar. Bende bu başlıgı sessiz sedasız takip ediyorum. Bende Xtreme 150 max var. Gecen hafta arkadaşın Motoran xf250 sini denedim Gercekten tatmin edici bir makine. Simdilerde 250 lige gecmeyi dusunuyorum ama hangi 250 lik karar veremedim. Aklımda uc tane motor var. Hatta konu hakkında başlıkda actım ama pek yazan olmadı.
http://www.motosiklet.net/forum/mark...endirmesi.html
Bu uc motordan hangisini önerirsiniz. Bana en yakını mondial gorunuyor nedeni ise Uygun bir fiyata 150 max ı verip uzerini karttan taksit yaptırabilirim. ikinci Asya. Mersin evkur dan hiç pesinatsız alabilirim. Son olarak motoran. bunu satan bayi dogrudan K Kartı istiyor. Odemeyi bi sekilde yaparım diye dusunuyorum ama motorlara karar veremedim. Kullanan arkadaşlardan bilgi paylaşımlarını rica ederim.
Hiçte bile, ben biliyordum senin takip ettiğini Biliyorum senin o konunu. Sana kısaca Xtreme diyeceğim. Fiyat olarak saydığın modeller arasında at ile deve kadar fark yok. Kaldı ki motoranın 2 modeli var, ve sanırım sen pahalı olanını düşünüyorsun. Bence fazla para isteniyor o motora. Ben, bukadar özellikli olan kendi motorumu bile pahalı buluyorum, öyle söyleyim yani... Neyse, eğer fiyat olarak çok sarsmayacaksa seni Xtrem'in yanında motoranın adı ağza alınmaz, bundan emin ol. Asya RX250 ise Xtreme'e yakın ama 2 sini de yan yana gördük ve 2 kişi de "Xtreme daha iyiymiş..." dedik.
deli kad adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaşlar ben geldim çanakkaleden 170 km lik ciçeği burnunda mondial endurocu .
Hoş geldin arkadaşım. Paylaşımlarını bekliyoruz. Sen de buradaki resim yüklemekten aciz olan tunçcan gibi değilsindir umarım Görsel paylaşımlar bekliyoruz...
makseli adlı üyeden alıntı
@tunc nokta virgül kullanmadan en iyi anlatımı yapanların ilk sırasına alıyoruz seni
Aman girme o muhabbete... Biz alıştık böyle....
polo34 adlı üyeden alıntı
kardeş hayırlı olsun, epey araştırdın, bence teknolojisi yüksek en azından iyi kopyalanmış bir motor aldın
6 vites, su soğutma, dijital ekran... ben eminim bazı parçalarını sen japon ya da kore mallarıyla değiştirip daha sorunsuz bir makina haline getirirsin ...
Sağol, teşekkür ederim Resmen içimi okumuşsun, adamımsın Motor NX250 nin kopyası olduğu için birçok parçayı şimdiden gözüme kestirdim. Fardı, sinyaldi gibi küçük elektrik işlerini de bizzat kendim elden geçireceğim. Birazdan açıklayacağım yakıt tüketimine de güvenerek 34mm lik bir karbüratör de düşünüyorum. Seleyi de biraz daha rahat hale getirmek istiyorum. Koso gösterge gibi de planlarım var, çok pahalı değil gibi. Egzozu da zaten ben elden geçircem, takıp çıkartılan susturucu düşünüyorum ve katalizör iptali. Açıkçası motoru aksamı Honda, Şase ve Amortisör tasarımı da KTM kopyası olan, alt yapısı iyi olan bir motora para harcamaya gözüm kesiyor. Bence değer diye düşünüyorum. ~2000 km kadar yaptığımda zaten memnun olup olmadığım ortaya çıkar. Ama bence motor harcayacağın parayı hakediyor. Biraz elden geçmesi gereken kısımları var sadece...
liverisk adlı üyeden alıntı
Sırada Haber Bülteni
Xtreme enduro ve supermoto almayı düşünenlere üzücü haberimiz var.
mondial x treme enduro alacak arkadaşlara daha önce belirtmiştik Mondial'in elinde x treme enduronun kalmadığını.
bugün ev arkadaşım olan e_trkuz da son SM yu aldı.
Yetkililer ellerinde şuan Cross modelinden başka motor kalmadığını üzülerek belirttiler
Öte yandan edinilen bilgilere göre yaklaşık 2 ay sonra Shineray den yeni parti motor getirilecekmiş.
gelecek motorların hangi tipte,modelde ve renkte olduklarına dair yetkililerden bir açıklama gelmedi
bizi takip edin Mondiniz olsun....
mondihaber.com
Delikanlı.... Yeni gelecek partilerin biraz daha pahalıya satılacağı söylentisinden bahsetmemişsin... Maaşından kesicem bunları hep...
Lastik basınçlarına baktın mı? Bir de amortisör ayarlarını inceleyebilirsen haber ver. Bence kitapçıkta yanlış yazıyor. Amortisörlerin üstündeki ayarlardan geri sekme, altındaki ayarlardan da sertlik-yumuşaklık ayarı yapıldığı yazılmış. Ama bence tam tersi olması gerek. Detayları sonra anlatırım.
mehmetmumtaz adlı üyeden alıntı
birincisi debriyajdan gelen ses farklı ses , disk frenden gelen ses farklıdır, bizim bahsettiğimiz kalkışta yarım debriyaj da gaza yüklenirsen geliyor , ön fren diskinden ses gelmesi yok benim makinede , ama sesnin makinede varsa balata dandır yada tunçun dediği gibi kaliper gevşek olabilir.
kullanma kılavuzum var , ne gibi bir bilgi istiyorsun
Aynen, tam bahsettiğin durumda debriyajdan ses geliyor. Bakalım geçecek mi zamanla... Ön frenden de ses geliyor arasıra ama hışırtı ve hafif sürtünme şeklinde. Bu durum biraz kaçınılmaz gibi. Bazen 1 hafta sürer, bazen 3 ay sessiz olur. Hidrolik kısmını ve kaliperlerde boşluk varmı yokmu kontrol ettikten sonra diğer sesler çok önemli değil bence.
Buarada ben bu kitapçığa da fazla güvenmiyorum açıkçası...
e_trkuz adlı üyeden alıntı
Evet son motorda elimize geçti...
Aga nasıl düşürdün yüksekliği, amartisörlerden mi seleden mi, benim de düşürmem şart. Süspansiyonları en yumuşağa aldık iyice çöksün diye yinede banamısın demedi, 70 kg olunca pek etkilemiyo süspansiyonu :D.Seleye bi operasyon yapmayı düşünüyorum yada sıfırdan yeni bi sele yaptırabilirim. Nasıl yaparız var mı bi tavsiyen??
Hayırlı olsun, senin benden önce almış olman gerekirdi sanki Arka amortisör için üst kısmında tırnaklı bir çember var. Oraya uygun amortisör anahtarları var. Onlar ile çevirerek yüksekliğini ayarlayabilirsin. Ön amortisörün de alçaltıldığını Tunç söylemişti önceden. Ona da satan adam söylemiş sanırım. Ben baktım ama arka taraf gibi basit bir sistem yok. Belki de alçaltma ayarı yoktur. Ki, boy olarak arkayı alçaltsan yeter bence. Amortisörler bende de yumuşak ayarında ve 75 kiloyum. Bence şehir kullanımı için gayet sert gibi. Bunun en sert ayarını düşünemiyorum. Bir ara denerim ama. Ön takım yüklendiğimde hafiften takılarak çalışıyor. Yani tam çözemedim ama akıcı bir şekilde çalışmıyor amortisör. Sanki bir boşluk varmış da bekleyip birden düşüyormuş gibi oluyor. Zaman zaman ve küçük miktarda oluyor tabi bunlar.
GaCCaLL adlı üyeden alıntı
aynen vites göstergesi yok aslında ona ihtiyacda yok bence kullandıkça hangi viteste olduğunuzu hangi devirde olduğunuzu motorun gidişinden anlarsınız..
Yatarak derken? madem yatacaktık o zaman niye enduro aldınız yanlış bi cevap tunç, ben mesela şimdiye kadar benim f650 kadar direksiyonu dönebilen bi motorla karşılaşmadım o yüzden çok seviyorum motorumu..
sitedeki banstar metehan bi topic açmıştı sene bilmemkaç ordaki elemanlar senin derdine derman olacaktır hem ucuzduda fiyatıbiraz aratırsan bulacağından eminim..
Vites göstergesini bir süre yokuş aşağı debriyajı çekerek inerken arıyorum. Çünkü bazen kaçıncı viteste debriyajı çektiğimi unutuyorum ve bırakırken tereddüt ediyroum acaba 2 de miyim diye Buarada ayarladığımız gidon ayarı epey değiştirdi motoru. Şahsen çok memnunum şu anda. Seninki kadar olmayabilir belki ama baya iyi oldu dönüş çapı. İşte motorun bu küçük özelliklerini sevmeye başladım. Hani şu ayar olmasaydı şehir içinde buruk bir sevinç yaşıyor olacaktım. Ama ayar olması çok güzel bir detay bence.
Gelelim zurnanın zırt dediği yere ;
20 km de iken depoyu tam ağzına kadar doldurdum. Ve biraz evvel eve gelirken benzinim bitti yolda kaldım... Yedek medek hikaye, 2 şekilde de bittikdi benzin, motor çalışmadı. Allahtan yokuş aşağı gittim benzinliğe girdim. Benzinim bittiğinde 315 km yi gösteriyordu. Yani 295 km yol yapmışım şehir içinde ! Depoyu tekrar ağzına kadar doldurdum(hatta taşırdı arkadaş) ve 7,86 litre aldı. Yani 100 km de 2,65 litre yakıt tüketmişim !! Lan benim önceki 125lik hyo 3 ün altına neredeyse inmiyordu, hep 3,1 felan tüketiyordu. Bu nasıl 2,65 oldu... Yanlış hesaplama ihtimalim de yok.
Birçok soru sorulduğu için bukadar alıntı yaptım buarada. Sorular cevapsız kalınca konunun bir anlamın kalmıyor bence.
-
25 Temmuz 2012, 04:20
#408
Syanur adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun, senin benden önce almış olman gerekirdi sanki
Arka amortisör için üst kısmında tırnaklı bir çember var. Oraya uygun amortisör anahtarları var. Onlar ile çevirerek yüksekliğini ayarlayabilirsin. Ön amortisörün de alçaltıldığını Tunç söylemişti önceden. Ona da satan adam söylemiş sanırım. Ben baktım ama arka taraf gibi basit bir sistem yok. Belki de alçaltma ayarı yoktur. Ki, boy olarak arkayı alçaltsan yeter bence. Amortisörler bende de yumuşak ayarında ve 75 kiloyum. Bence şehir kullanımı için gayet sert gibi. Bunun en sert ayarını düşünemiyorum. Bir ara denerim ama. Ön takım yüklendiğimde hafiften takılarak çalışıyor. Yani tam çözemedim ama akıcı bir şekilde çalışmıyor amortisör. Sanki bir boşluk varmış da bekleyip birden düşüyormuş gibi oluyor. Zaman zaman ve küçük miktarda oluyor tabi bunlar.
20 km de iken depoyu tam ağzına kadar doldurdum. Ve biraz evvel eve gelirken benzinim bitti yolda kaldım... Yedek medek hikaye, 2 şekilde de bittikdi benzin, motor çalışmadı. Allahtan yokuş aşağı gittim benzinliğe girdim. Benzinim bittiğinde 315 km yi gösteriyordu. Yani 295 km yol yapmışım
şehir içinde ! Depoyu tekrar ağzına kadar doldurdum(hatta taşırdı arkadaş) ve 7,86 litre aldı.
Yani 100 km de 2,65 litre yakıt tüketmişim !! Lan benim önceki 125lik hyo 3 ün altına neredeyse inmiyordu, hep 3,1 felan tüketiyordu. Bu nasıl 2,65 oldu... Yanlış hesaplama ihtimalim de yok.
Eyvallah sağol, tamamen duygusal sebeplerden dolayı sarktı benim iş 2,65
o tırnaklı çemberin sertlik-yumuşaklık ayarı olduğunu iddaa etti usta, kurcayalım bi bakalım neymiş
-
25 Temmuz 2012, 10:12
#409
Syanur;2755643...
Gelelim zurnanın zırt dediği yere :) ;
20 km de iken depoyu tam ağzına kadar doldurdum. Ve biraz evvel eve gelirken benzinim bitti yolda kaldım... Yedek medek hikaye, 2 şekilde de bittikdi benzin, motor çalışmadı. Allahtan yokuş aşağı gittim benzinliğe girdim. Benzinim bittiğinde 315 km yi gösteriyordu. Yani 295 km yol yapmışım [B adlı üyeden alıntı
şehir içinde ![/B] Depoyu tekrar ağzına kadar doldurdum(hatta taşırdı arkadaş) ve 7,86 litre aldı. Yani 100 km de 2,65 litre yakıt tüketmişim !! Lan benim önceki 125lik hyo 3 ün altına neredeyse inmiyordu, hep 3,1 felan tüketiyordu. Bu nasıl 2,65 oldu... Yanlış hesaplama ihtimalim de yok.
Birçok soru sorulduğu için bukadar alıntı yaptım buarada. Sorular cevapsız kalınca konunun bir anlamın kalmıyor bence.
Benim 200lük asya 3,5lt sakin kullanımda yakıyordu coff , birde direksiyon demişsin bende o ayarları yapmışlar denizlideki servis , lafı geçmişken denizlideki servis sağlam adam makineden anlıyor ben almaya gittiğimde söylemeden direksiyon ayarı, rölanti, lastik basınçları , radyatör sıvı seviyesi vb şeyleri ayar ve kontrol etmişler zaten adamlar japon tamircisi kalite yer
muğlada yağ değişmi yaptıram kendi servisinde kalite yağ olacağına ihtimal vermiyorum, castrol bulup götüreyim bari 1,4lt filan koymayı düşünüyorum.
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun
-
25 Temmuz 2012, 10:37
#410
e_trkuz adlı üyeden alıntı
Eyvallah sağol, tamamen duygusal sebeplerden dolayı sarktı benim iş
2,65
o tırnaklı çemberin sertlik-yumuşaklık ayarı olduğunu iddaa etti usta, kurcayalım bi bakalım neymiş
İyi bari, sonuncusunu kapmışsın en azından
O çember sertlik ayarı değil. Basit tip arka amortisörlerde hem yükseklik hem sertlik ayarı görevi görüyor evet. Yani o çemberi çevirdikçe amortisör hem alçalıyor hem de sıkıştığı için sertleşiyor. Benim önceki motorda öyleydi. Ancak bu bizim amortisörlerde birbirinden bağımsız yükseklik ve sertlik ayarı mevcut, bir de geri sekme ayarı da var fazladan. Ben daha denemedim ama bu söylediğim şekilde olması gerek. Ayarlamak için büyük, C şeklinde bir anahtar lazım
---------- Post added at 09:37 ---------- Previous post was at 09:15 ----------
e_trkuz adlı üyeden alıntı
Eyvallah sağol, tamamen duygusal sebeplerden dolayı sarktı benim iş
2,65
o tırnaklı çemberin sertlik-yumuşaklık ayarı olduğunu iddaa etti usta, kurcayalım bi bakalım neymiş
İyi bari, sonuncusunu kapmışsın en azından
O çember sertlik ayarı değil. Basit tip arka amortisörlerde hem yükseklik hem sertlik ayarı görevi görüyor evet. Yani o çemberi çevirdikçe amortisör hem alçalıyor hem de sıkıştığı için sertleşiyor. Benim önceki motorda öyleydi. Ancak bu bizim amortisörlerde birbirinden bağımsız yükseklik ve sertlik ayarı mevcut, bir de geri sekme ayarı da var fazladan. Ben daha denemedim ama bu söylediğim şekilde olması gerek. Ayarlamak için büyük, C şeklinde bir anahtar lazım
-
25 Temmuz 2012, 11:00
#411
DÜN BENİ MONDİAL DEN YETKİLİ BİRİ Sİ ARADI PARÇANIZ SERVİSE KARGOLANMIŞTIR BU ARADA ALLAHINIZ VAR BİZİ BAYA BİR ELEŞTİRİP YERDEN YERE VURMUŞSUNUZ DEDİ GEÇEN HAFTA ORDAYDIM KEŞKE GÖRÜŞSEYDİK MOTORUN YANINDA ŞİKAYTLERİNİZİ VEDE İYİ YADA KÖTÜ DURUMLARINI KONUŞURDUK FİLAN DEDİ TÜRKİYEDE BAZI KONULAR ARTIK DEĞİŞİYOR VE SANIRIM MARKALAŞMAYI SATIŞ SONRASI HİZMETE BAYA BİR YOĞUNLUK VERİP MÜŞTERİNİN MENUNİYETİNİ SAĞLMAYA ÇALIŞIYORLAR BAKALIM BU GÜN YARIN PARÇA GELİP TAKILACAK VE ŞEYTAN KANATLARINA KAVUŞCAK :d
-
25 Temmuz 2012, 11:02
#412
-
25 Temmuz 2012, 11:21
#413
GaCCaLL adlı üyeden alıntı
demek rodajda bitse 1.5 falan yakıcan?
De get bi terslik var bu işde..
ha unutmadan 80'lere sponsor olmuş sizin mondi..
Hadi yine iyisiniz gittikçe kurumsallaşıyorsunuz
80 lere ne yahuu arkadaş ?
-
25 Temmuz 2012, 11:35
#414
-
25 Temmuz 2012, 11:52
#415
GaCCaLL adlı üyeden alıntı
demek rodajda bitse 1.5 falan yakıcan?
De get bi terslik var bu işde..
ha unutmadan 80'lere sponsor olmuş sizin mondi..
Hadi yine iyisiniz gittikçe kurumsallaşıyorsunuz
akşam farkettim bende, bizde 80ler sticker bastıralım yapıştırak sağa sola
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun
-
25 Temmuz 2012, 12:52
#416
-
25 Temmuz 2012, 14:33
#417
@synur valla ilk ateşleme denen bir zaba zingo çarmı dedim değil dediler ama siteye sol kapak altarnatör krank yazan bölümde ilk ateşleme dişlisi gibi biz zaba zingo var hiç bir şekilde bilmiyorum her halde dün kargoya verildiyse parça bu gün yarın artık hazır motor
-
25 Temmuz 2012, 15:18
#418
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun
-
25 Temmuz 2012, 15:25
#419
İDE DEVİRSAATİNİ NASIL OKUTACAKSIN GÖSTERGEYE ONU ANLMADIM ?Kİ KALDIKİ ZATEN DEPOYU UNUT
-
25 Temmuz 2012, 15:33
#420
@mehmet o gösterdiğin göstergeyi bizim motora uydurmak biraz zor olabilir. Yer yok gibi. Gerçi kafa tarafı ile oynanırsa bişeyler yapılır tabi. Benim düşündüğüm daha sade bişeydi, ama daha modele tam karar vermedim. Mondialin yedek parça fiyatları saçma tabi, ben hertürlü netten almayı düşünüyorum.
Buarada bizim tripmetreyi ben 0 layamıyorum. Düğmeye basınca tripmetre ile normal km arasında değişiyor. uzun basınca da 0 layamadım. diğer düğme de sadece km/mil değişimi yapıyor. Yanılıyor muyum ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)