Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
3. sayfa BirinciBirinci 1234513 ... SonuncuSonuncu

Honda Deauville

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    ketchup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul Levent
    Motosikleti
    Kawasaki ER6 N, Derbi GPR125 Nude
    bu motorda niçin şaft kullanılmış sizce? şaftta meydana gelen güç kaybı zincirli aktarımdakinin 2-2,5 katı değil mi? bakım masrafı olmayışı dışında şaftın avantajı nedir? bir de zincir veya kayışın masrafı nedir ki o cüzi masraftan kaçmak için şaft kullanmışlar? yoksa bakım gerektirmemesi dışında bir sebebi mi var şaft kullanılmasının?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    Rigel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Xmax
    Şaftın dezavantajını bilmiyorum ama, bu motor sürekli gezilere birlikte çıktığım arkadaşımda var. O kadar konforlu ki anlatamam. O yan çantalar çok işe yarıyor. Nefis bir touring. Onu o kadar seviyoruz ki, bir türlü satmaya kıyamıyoruz. Yan çantasında benim her eşyamı taşıyor garibim. Sağdan solda aldığımız nevale (balık, peynir, roka, kavun gibi), mayolar, vs vs..Çok havalı bir gidişi var. "Yolun hakimiyim" izlenimi bırakıyor. Fiyatı pahalı evet.
    Üç boyoz bir kola

  3. #43
    ozrace - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul-Çekmeköy
    Motosikleti
    = Kawasaki KLE 500
    gerçekten 10 numara motor
    ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....

  4. #44
    ________ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CFMOTO 650 MT
    Alıntı ketchup adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu motorda niçin şaft kullanılmış sizce? şaftta meydana gelen güç kaybı zincirli aktarımdakinin 2-2,5 katı değil mi? bakım masrafı olmayışı dışında şaftın avantajı nedir? bir de zincir veya kayışın masrafı nedir ki o cüzi masraftan kaçmak için şaft kullanmışlar? yoksa bakım gerektirmemesi dışında bir sebebi mi var şaft kullanılmasının?
    Muhtemelen evinden çoook uzaklarda yolda kalmaman için, Zincirin belli bir ömrü var şaft daha uzun dayanır.

    Motokeyf programında Deauville'in testinin yapıldığı bölüm :


  5. #45

    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    İçerenköy
    Motosikleti
    Honda nt 700 deauville
    Honda deauville cilerden ses yok.
    Ya göründüğün gibi ol. ya da olduğun gibi görün.

  6. #46

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    1. sayfada 13 bın ytl yazısını gordum . bız askerlık yapıp geldıgımızde bu motor 7 bın ytl nın bıle altına duser hemen alırız dedık . amaa gel gelelım 15 bın ytl oluvermıs ayıp ettın be honda sana yıne küstüm
    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU

  7. #47
    oğuz-antalya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA-konyaaltı&manavgat
    Motosikleti
    cbf 150 satıldı & cbr 125
    çok şık bence
    Manavgat şimdilik . . .
    oğuz-antalya & ChİpSEt07 ( erdal)

  8. #48

    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    İçerenköy
    Motosikleti
    Honda nt 700 deauville
    Hakakatten yan canta dizaynını yapan mühendisi kutlamak lazım. Motoru alma karasını bence % 30 etkiliyor. Scoter rahatlıgını sağlayan sık bir motor.
    Birde otomatık olsa kafa iyice karışacak.
    Bu hafta hondanın eğitimine katıldım. Gözüm test etmek için aradı. Ama 500 luk ve 1000 lık motor test etme fırsatı oldu. Anket formuna müsteri ayağınıza geliyor bir test makınesi koymamışınız diyede yazdım.
    İlerde viteslıye gecersem düşündüğüm motorlardan biri. Ama şimdilik burgmana kıyamıyorum

    Peki bu güzel motoru kullananlar motor hakkında tecrübelerini paylaşabilirmi.
    Topik depoda kalmış ve tozlanmıştı. ÇıkardıK. Şu anda 19.070 e veriyorlar. Bir büyügü abiside Pan eurepon 1300 güzel ama hem şehir içi hem dışı kullanılacaksa büyük ve pahalı. Her bakımdan. 31.000 ytl ve yüksek benzın tüketimi.
    Ya göründüğün gibi ol. ya da olduğun gibi görün.

  9. #49

    Üyelik
    01 Ağustos 2007
    Şehir
    Beykoz-İstanbul
    Motosikleti
    Honda NT 700VA Deauville
    Evet arkadaşlar hortlamış bir topiği canlandırmaya çalışıyoruz. Ben bu motorun kullanıcısı olarak diyebileceğim tek şey ödeyeceğiniz bedelin her bir kuruşunun karşılığını alıyor olmanızdır. Bana ilginç gelen geçmiş senelerde yazmış bazı arkadaşların tam bilgileri veya araştırmaları olmadan kesin yorumda bulunmuş olmaları. Gerek teknik gerekse sürüş olarak merak edilen konular olursa ben elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışacağım.
    Herşeyden önce bu motorlar Honda'nın İspanya'da ki fabrikasından geliyor. Ayrıca nereden geldiğide önemli değil zira honda'nın belirlediği kriterlere uygun imal ediliyor. Dikkat ettim geçmişte bazı arkadaşlar BMW ile mukayese etmişler. Rica etsem bunun muadili olan BMW modelini bana söyleyebilirler mi? Bu kapasitede ve tam bir touring olarak bir modeli yok ki.
    Şu anda Honda'nın Türkiye satış fiyatları neredeyse avrupa ülkelerinde ki fiyatlarla aynı. Yani Türkiye'de ki afaki vergileri kendi içinde nispeten sindirmiş durumda. Birde mukayeseye koyduklarını incelesinler ve onun gerçekte ne değer ettiğini görsünler. Hepinize iyi günler ve sağlıcaklı sürüşler dilerim.

  10. #50
    Adana İl Temsilcisi adanalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F, YAMAHA BW'S 100
    sevgili,Cutku bende bu motorla ilgileniyorum.lütfen bütün bildiklerinizi,deneyimlerinizi,detayları ile(size motorla ilgili soru sorulmasını beklemeden) eğer bıkmazsanız bizimle paylaşmanınızı rica ediyorum.sevgilerimle.

  11. #51

    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    İçerenköy
    Motosikleti
    Honda nt 700 deauville
    Alıntı Cutku adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet arkadaşlar hortlamış bir topiği canlandırmaya çalışıyoruz. Ben bu motorun kullanıcısı olarak diyebileceğim tek şey ödeyeceğiniz bedelin her bir kuruşunun karşılığını alıyor olmanızdır. Bana ilginç gelen geçmiş senelerde yazmış bazı arkadaşların tam bilgileri veya araştırmaları olmadan kesin yorumda bulunmuş olmaları. Gerek teknik gerekse sürüş olarak merak edilen konular olursa ben elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışacağım.
    Herşeyden önce bu motorlar Honda'nın İspanya'da ki fabrikasından geliyor. Ayrıca nereden geldiğide önemli değil zira honda'nın belirlediği kriterlere uygun imal ediliyor. Dikkat ettim geçmişte bazı arkadaşlar BMW ile mukayese etmişler. Rica etsem bunun muadili olan BMW modelini bana söyleyebilirler mi? Bu kapasitede ve tam bir touring olarak bir modeli yok ki.
    Şu anda Honda'nın Türkiye satış fiyatları neredeyse avrupa ülkelerinde ki fiyatlarla aynı. Yani Türkiye'de ki afaki vergileri kendi içinde nispeten sindirmiş durumda. Birde mukayeseye koyduklarını incelesinler ve onun gerçekte ne değer ettiğini görsünler. Hepinize iyi günler ve sağlıcaklı sürüşler dilerim.
    Deauville en yakın Bmw modeli 50000 ytl cıvarında. Gerci Pan europan 1300 muadılı. Ama o da 31000 ytl var. Her türlü ucurum.
    Ayrıca Koskoca İstanbul da Koskoca Bmw nın sadece istinyede tek servisi var.
    Dakıkası 1 euro olan ve motoru bırakırken bile rendevu almanız gereken bir sitem var. Bence Deuavillde Dizayn 10 numara. Tabi birde onlarca Honda servisi eklenince Honda daha cekici hale geliyor.
    Ya göründüğün gibi ol. ya da olduğun gibi görün.

  12. #52

    Üyelik
    01 Ağustos 2007
    Şehir
    Beykoz-İstanbul
    Motosikleti
    Honda NT 700VA Deauville
    Alıntı adanalı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sevgili,Cutku bende bu motorla ilgileniyorum.lütfen bütün bildiklerinizi,deneyimlerinizi,detayları ile(size motorla ilgili soru sorulmasını beklemeden) eğer bıkmazsanız bizimle paylaşmanınızı rica ediyorum.sevgilerimle.
    Sevgili adanalı, sevgili hemşehrim genel anlamda tabii ki anlatırım ancak sizinde bildiğiniz üzere o kadar çok detay var ki bu denli bir açıklama isterseniz o'nu özellikle bilmem gerekir. Deauville, motosiklet konstrüksiyonu açısından tam bir touring. Asfalt dışı parkurlar için üretimiş bir araç değil. Zaten hiç bir tam touring motorda bu amaçla üretilmez. Ağırlık merkezi düşük, çok dengeli ve çok rahat bir oturumu var. Touringlerin yapısı itibarıyla, vites dişli aralıkları oldukça geniş. Bu sayede şehir içi kullanımda oldukça rahat. Genel anlamda 2.viteste çok rahatlıkla bir scooter pratikliğinde hareket edebiliyorsunuz.Güç aktarımı şaft ile yapılmış. Hem zincir bakım derdiniz yok hem de bu sayede güç aktarım açısı geniş tutulabilmiş. Düşük devirlerde yüksek tork elde ettiğinizden dolayı gazla fazla oynamanız gerekmiyor. Gerektiğinde hızlanma süresi gerçekten şaşırtıcı ve tatmin edici bir zamanda gerçekleşiyor. Şehir içi için genişliği gayet ideal olup 80-81 cm civarında (benim maxi-scooter ile aynı). Motor hacmi ve ağırlığı itibarı ile de her iki kullanıma uygun bir makine. Sele yüksekliği 80 cm civarında olması nedeniyle üstüne oturulduğunda ayakların yere tam basması istenilirse bence 1.75 ve hatta 1.80 cm.'den kısa boylar için problem teşkil edebilir. Denemek lazım.
    Yapısı itibarı ile, uzun bir yola çıktığınızda verdiği rahatlık ve güven duygusu anlatılamaz. Almak istediğiniz tepkilere çok kısa zamanda cevap veren bir yapısı var. Yakıt tüketimi şehir içinde 5lt/100km'de civarlarında seyrederken şehir dışı kullanımlarda 3,5-4 lt /100km gibi çok tatmin edici düzeyde. Euro-3 emisyon standartlarına göre üretilmiş, katalitik konvertörlü bir makine. Viraja giriş, yatış ve çıkış kabiliyeti inanılmaz yüksek. Sanki bunu fabrikasyon biliyor ve kendisi gerçekleştiriyor gibi. Güvenlik olarak kombine fren sistemine ilaveten ABS'de standart olarak mevcut. Son dereje etkili bir frenaja sahip. Yine motor üzerindeki standart çantalar çok kullanışlı. Yan rüzgarlardan etkilenmeyen ve cepheden gelen rüzgardan da 130-140 km hızlara kadar koruyabilen bir ön cama sahip. Makine harici birde Honda olmasının çok büyük avantajları var. Diyeceksiniz ne gibi. Benim bildiğim Honda harici bütün markalar bir firma tarafından Türkiye'de temsil ediliyor. Ancak, Honda'da japonların kendileri burada ve sistemin başındalar. Hem yaygın servis hemde çözüm bulma kabiliyeti çok yüksek. Buda çok önemli.
    İnanıyorum ki, bu motosikleti alırsanız her anlamda tatmin olacaksınız. Tabii aradığınız aşırı hız merakı değilse. Teknik olarak son derece donanımlı ve aksesuar seçenekleri bol bir motosiklet.

  13. #53
    Adana İl Temsilcisi adanalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F, YAMAHA BW'S 100
    Cutku sevgili hemşerim,verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederim.genel anlamda oldukça yeterli oldu.benim hız merakım yok.biz bu yıl MARMOK'a giderken bile hızlı kullanmadık gurup olarak.ancak şıkıştığımda yada acele etmem gereken durumlarda da benim ihtiyaçlarımı karşılayabilecek kabiliyette olsun isterim.zaten bildiğiniz gibi karayollarında max.izin verilen hız limitimiz 77 km.gerektiğinde hızlı,uzun yol için konforlu ve rahat olması,servis ve yedek parçasının sorunsuz olması benim istediklerim.ve bu alet benim için ideal diye düşünüyorum.sevgilerimle.

  14. #54

    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    İçerenköy
    Motosikleti
    Honda nt 700 deauville
    Alıntı Cutku adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sevgili adanalı, sevgili hemşehrim genel anlamda tabii ki anlatırım ancak sizinde bildiğiniz üzere o kadar çok detay var ki bu denli bir açıklama isterseniz o'nu özellikle bilmem gerekir. Deauville, motosiklet konstrüksiyonu açısından tam bir touring. Asfalt dışı parkurlar için üretimiş bir araç değil. Zaten hiç bir tam touring motorda bu amaçla üretilmez. Ağırlık merkezi düşük, çok dengeli ve çok rahat bir oturumu var. Touringlerin yapısı itibarıyla, vites dişli aralıkları oldukça geniş. Bu sayede şehir içi kullanımda oldukça rahat. Genel anlamda 2.viteste çok rahatlıkla bir scooter pratikliğinde hareket edebiliyorsunuz.Güç aktarımı şaft ile yapılmış. Hem zincir bakım derdiniz yok hem de bu sayede güç aktarım açısı geniş tutulabilmiş. Düşük devirlerde yüksek tork elde ettiğinizden dolayı gazla fazla oynamanız gerekmiyor. Gerektiğinde hızlanma süresi gerçekten şaşırtıcı ve tatmin edici bir zamanda gerçekleşiyor. Şehir içi için genişliği gayet ideal olup 80-81 cm civarında (benim maxi-scooter ile aynı). Motor hacmi ve ağırlığı itibarı ile de her iki kullanıma uygun bir makine. Sele yüksekliği 80 cm civarında olması nedeniyle üstüne oturulduğunda ayakların yere tam basması istenilirse bence 1.75 ve hatta 1.80 cm.'den kısa boylar için problem teşkil edebilir. Denemek lazım.
    Yapısı itibarı ile, uzun bir yola çıktığınızda verdiği rahatlık ve güven duygusu anlatılamaz. Almak istediğiniz tepkilere çok kısa zamanda cevap veren bir yapısı var. Yakıt tüketimi şehir içinde 5lt/100km'de civarlarında seyrederken şehir dışı kullanımlarda 3,5-4 lt /100km gibi çok tatmin edici düzeyde. Euro-3 emisyon standartlarına göre üretilmiş, katalitik konvertörlü bir makine. Viraja giriş, yatış ve çıkış kabiliyeti inanılmaz yüksek. Sanki bunu fabrikasyon biliyor ve kendisi gerçekleştiriyor gibi. Güvenlik olarak kombine fren sistemine ilaveten ABS'de standart olarak mevcut. Son dereje etkili bir frenaja sahip. Yine motor üzerindeki standart çantalar çok kullanışlı. Yan rüzgarlardan etkilenmeyen ve cepheden gelen rüzgardan da 130-140 km hızlara kadar koruyabilen bir ön cama sahip. Makine harici birde Honda olmasının çok büyük avantajları var. Diyeceksiniz ne gibi. Benim bildiğim Honda harici bütün markalar bir firma tarafından Türkiye'de temsil ediliyor. Ancak, Honda'da japonların kendileri burada ve sistemin başındalar. Hem yaygın servis hemde çözüm bulma kabiliyeti çok yüksek. Buda çok önemli.
    İnanıyorum ki, bu motosikleti alırsanız her anlamda tatmin olacaksınız. Tabii aradığınız aşırı hız merakı değilse. Teknik olarak son derece donanımlı ve aksesuar seçenekleri bol bir motosiklet.
    Sayın Cutku
    Acıklamalarınız için teşekkürler.
    Gerci muhakkak alışılır ama birde otomatık vites olsaymış tadından yenmezmiş.
    Ya göründüğün gibi ol. ya da olduğun gibi görün.

  15. #55

    Üyelik
    01 Ağustos 2007
    Şehir
    Beykoz-İstanbul
    Motosikleti
    Honda NT 700VA Deauville
    Alıntı sbuyukkilic adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sayın Cutku
    Acıklamalarınız için teşekkürler.
    Gerci muhakkak alışılır ama birde otomatık vites olsaymış tadından yenmezmiş.
    Sevgili Sbuyukkilic, size kesinlikle katılıyorum. Scooter keyfinde bir touring kim hayır diyebilir. Korkarım her modelin birde otomatiğinin çıkmasını istiyorsak (arabada ki gibi) hanımları biraz motosiklet kullanmaya teşvik etmek gerekecek. Göreceksiniz o zaman o'da olacaktır

  16. #56

    Üyelik
    03 Haziran 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW Moto Guzzi CRF Vespa Activa
    İdeal bir motor bence ve rakiplerini tam ortadan yarmış durumda çünkü kimse 40 milyarı pan european a bayılıp sadece 30 km daha fazla veya 50 milyarı BMW ye bayılıp biraz daha klas gitmek istemeyecektir 19 milyara bunu almak varken. Üstelik bu motor bence tamamen touring değil çünkü enduromsu bir yapısı da var dikkat edin touringlerin altı çok alçaktır bunun ise o kadar değil

  17. #57

    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    İçerenköy
    Motosikleti
    Honda nt 700 deauville
    Honda deauvill ciler nerlerde. Satılıklar bölümünde cok az ilan var.
    Demek alan satmıyor. Kullanıyorlasa neredeler.
    Kayıp Aranıyor. ......))))))))))

    Motorları bayılerden alıp bir daha ortalarda gözükmeyen deauvililer aranmaktadır. Heauuuuueeeuu
    Ya göründüğün gibi ol. ya da olduğun gibi görün.

  18. #58
    Adana İl Temsilcisi adanalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F, YAMAHA BW'S 100
    Alıntı sbuyukkilic adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Honda deauvill ciler nerlerde. Satılıklar bölümünde cok az ilan var.
    Demek alan satmıyor. Kullanıyorlasa neredeler.
    Kayıp Aranıyor. ......))))))))))

    Motorları bayılerden alıp bir daha ortalarda gözükmeyen deauvililer aranmaktadır. Heauuuuueeeuu
    eveet bilgi istiyoruzz.tecrübelerini aktarsınlar lütfen.

  19. #59

    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    İçerenköy
    Motosikleti
    Honda nt 700 deauville
    Teşekkür ederim. Birde bu güzel motorun ceşitli fotograflarınıda isterük.
    Ya göründüğün gibi ol. ya da olduğun gibi görün.

  20. #60
    stunc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2006
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    honda -titan -twister
    hastasıyım bu motosikletin.
    ayşe şule bilgiç in izlenimleri için bakabileceğiniz adres
    http://www.kayihanzeybek.com/test_ho...uville_asb.htm
    stunc -honda titan -honda twister
    motosiklet özgürce yaşamak, rüzgarla yaşırmak tır.


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 1234513 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler