Merhabalar sesimi duyan olursa diye burayada yazayım dedim 2009 siyah şase kazasız gsr600 arıyorum satan varsa 05458410418
Merhabalar sesimi duyan olursa diye burayada yazayım dedim 2009 siyah şase kazasız gsr600 arıyorum satan varsa 05458410418
Merhabalar, bu gün Antalya' da Suzuki GSR 600 ABS buldum ama bazı tereddütlerim var.
Satıcı motosiklette ABS olduğunu söylüyor ama ön çamurlukta ABS olduğunu belirten bir ibare yok. "Sticker abi o zaten. Çıkartmışlardır. Zaten 2008 ve sonrası bütün modellerde ABS var" dedi. Motosiklet 2008 model 30.000+ km' de ve oldukça diri görünüyor. Benim ise kafamdaki en önemli soru "motosiklette ABS var mı? Yok mu?" kısmına cevap bulmak.
Bu konu ile ilgili net bilgiye nasıl ulaşırım? ...
Normal ABS gibi yani, daha önceki motosikletimde de (CBF 1000) ABS vardı ama CBF' lerde zaten "ABS var mı?" diye kontrolü gerektirecek bir durum yok.
Ben servisi aradım ve bazı verilere ulaştım.
ABS olan GSR' larda ABS yazsın veya yazmasın resimdeki ızgaralı bölüm olması gerekiyormuş;
olmayanlar ise resimdeki şekilde düz oluyormuş ...
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:49 ----------
Satıcı arkadaşla anlaştım. Eğer kısmetimizde varsa Çarşamba günü bende 2008 model ABS' li bir GSR 600' le aranızdayım. 3' lü bir çanta seti de aldıktan sonra çok güzel olur sanırım.
Arka egzozları duruyor motosikletin ama yandan Akropovic egzoz takmışlar, bir boru ile orijinal haline tekrar dönermiş. Zaman içerisinde kullanıma bakıp belki eski haline geri döndürürüm belli de olmaz.
Çarşamba günü ekspere sokacağız (Suzuki) akabinde motosiklet iyiyse alacağım inşallah ...
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:41 ----------
İlandaki motosikletle anlaştık ve Çarşamba günü eksper sonrasında alışverişi bitiriyoruz ...
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-ciplak-kral-575874844/detay
Eşini Seviyorsan, Onun (2 teker) Hayallerini de Seveceksin.
Peki alıcının boş muhabbet yapıp, daha ürünü görmeden pazarlık yapmasından bıkan insanların bunu yazmaya hakkı yok mu sence ? Alıcının cebinde parası var ise satıcının da onun ihtiyacı olduğu mal var elinde, insanın herşeyi kendi çıkarına yontmadan düşünebilmesi de lazım...
2009 model gsxr600 makinamda son zamanlarda tekleme oluyor.
ilk kalkıştan 4 bin devire kadar motor cok isteksiz ve sarsıntılı kalkıyor. Devir yükselince problem azalıyor.
Egzozdan biraz ateş atıyor ara gazlarda ve hafif benzin kokusu var.
bujiler yeni değişti ngk iridyum.
Benzin pompa filtresi temizlendi sorun devam ediyor.
Buji piposu/bobin/buji kablosu olma ihtimali varmı?
Kime sorsak pompadan diyor.
Daha önce başına gelen oldu mu ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:11 ----------
2009 model gsxr600 makinamda son zamanlarda tekleme oluyor.
ilk kalkıştan 4 bin devire kadar motor cok isteksiz ve sarsıntılı kalkıyor. Devir yükselince problem azalıyor.
Egzozdan biraz ateş atıyor ara gazlarda ve hafif benzin kokusu var.
bujiler yeni değişti ngk iridyum.
Benzin pompa filtresi temizlendi sorun devam ediyor.
Buji piposu/bobin/buji kablosu olma ihtimali varmı?
Kime sorsak pompadan diyor.
Daha önce başına gelen oldu mu ?
Gsr 600'ümde gösterge ışıklandırması çalışıyor fakat ne devir saati ne km, benzin, hararet hiçbir şey gözükmüyor. Acil yardım lütfen sorun ne olabilir? Sadece ışıklandırma ve boş vites ışığı çalışıyor vites boştayken.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:11 ----------
Yardımlarınızı bekliyorum gösterge konusunda. Çok basit bir sorun muhtemelen
Bu motor halen alınır mı
merhaba millet, en son 15 ay önce mesaj atılmış, insan ayıp olmasın diye gelir bir kaç ayda bir yazar gider en azından... bu motordan kullanan bu sayfaya hiç gelip gidiyor mu acaba? merak ettim. geçenlerde aldım bende bir tane ikinci el şöyle her yeri dökülen türden, kaç kilometrede olduğu belli değil, odometrede 92 bin kilometre yazıyor, tabi son rakam eğer 100 metrede bir atıyorsa onu 9 bin km ye çekmişler demektir.
c44 ve c49 hatası veriyor... c44 hatası oksijen sensörüyle alakalıymış, c49 ise akünün oksijen sensörüne giden voltajla ilgili bir sorunu olabilirmiş, tam araştırmadım... bu konu hakkında bilgisi olan var mı? varsa beleşten konmak isterim, yoksa da artık ingilizce kaynaklardan zahmet etmek durumunda kalacağım. kendim çözersem de nasıl çözdüğümü paylaşırım.
Şu motorun o kadar az kullanıp sattım ya bana helal olsun be. (2010 yılından geliyorum.)
severek satın aldığım şeyleri kolay kolay satan biri değilim, 7 sene önce aldığım tvs apache yi satmayacağım mesela. bu yeni aldığım suzukiyi de satmam muhtemelen. bunun birden fazla sebebi var aslında.
öncelikle sevdiğim için vazgeçmek istemiyorum ve bir diğer neden ise ekonomik durumdan ötürü tek modele odaklanıyorum, şimdi ben gsr600'ü iyice öğrenirim ve her türlü onarımını kendim yaparım. tvs apache de yaptığım gibi bunda da ustalık işi bende olacağı için kafam rahat olur... yoksa beğendiğim başka modellerde var ama hani parasını verip tamir ettirecek durumum olmadığı için motosiklette değişim yapmayı pek tercih etmiyorum.
birde parasıyla rezil olanlar var, paran var ve gidip tamir ettiriyorsun ama kötü tamir yapıyorlar ve motoru daha berbat ediyorlar yani bir işin iyi yapılmasını istiyorsan kendin yapacaksın mevzusu giriyor devreye.
zaten 600 lük makinelerde beğendiğim 2 model var, biri cbr600f ve diğeri ise gsr600, yani r6 yada cbr600rr yada diğer naked modeller falan hoşuma gitmediği için belki ileride hayabusa almak için satarım anca.
edit: motor 93 bindeymiş benim, galiba orjinal km de, vites geçişlerinde hiç sorun yaşamadım ve motordan vuruntu sesleri de gelmiyor, motor bloğu dışında neredeyse komple masraflı olması benim şansıma sanırım, çünkü başka türlü ucuza alamazdım.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)