Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung/S&T Kanuni GV 650 Aquila Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #5661
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    Alıntı geeklanx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam, gv650 lerin yeni modelleri sanırım Aquila Pro - bunların türkiye'ye gelme olasılığı var mı ?
    yeni disribütör siparişle getirecekmiş diye duydum.

    Alıntı isfa67 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhabalar.uzun süredir gv 250 kullanıcısıydım ama gaza geldim sattım.gv 250 den cok memnundum sadece boşa geçmiyordum o kadar.acaba gv 650 almalımıyım satmışken cc yükseltmek istiyorum.ne dersiniz.kronik arıza artıları ve eksileri nelerdir.tecrübelerinizden yararlanayım.
    bir kaç sahife önce yazdık karar verdiysen alabilirsin kronikleri halledildi arasan daha iyi bilgi veririm.

    Alıntı Arenli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İsfa67; bende GV250 yi satmadan bakayım dedim GV650 ye. Baktığım motor kazalı çıktı. kilometresi ODO 7300 km, Trip A 37172 km, Trip B 18000 km de. Muayenede de 18000 km görünüyor 2012 de. Adam her şeyi orijinal yazmış. Gözüm korktu açıkçası.
    malesef piyasada çok insan var çeşit çeşit iyi anlıyan biri bakmadan almayın kmlere güven olmaz gv lerde

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:41 ----------

    Alıntı muckanayumka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaslar bendeki gv650 son zamanlarda özellikle 2. vitesle hizlanirken önce uzun süre bağırıyor ama çekişi sonradan veriyor biraz araştırdım bi kaç kişiyle konuştum debriaj balatası bitmiş dediler. Öncelikle arızayı doğru tespit etmiş miyiz başka bir yerine baktırmak gerekiyor mu?
    Yalçın (siyah inci sahibi) abiyle de konustum takım halinde alman lazım aralarında saçlarda var sacıyla beraber alman lazım dedi. Debriaj balatası baktım internetten size linkleri atayım. Çelik var plaka var farkli farkli modeller markalar var. Hangisini almamı tavsiye edersiniz ?
    Türkiyedeki debriaj balataları:
    http://www.merkezyedekparca.com/urun...-balatasi/682/

    http://www.merkezyedekparca.com/urun...-balatasi/683/

    http://www.merkezyedekparca.com/urun...-balatasi/684/

    Hyohive daki debriaj balataları:
    Bu çelik http://www.hyohive.com/driven-steel-...0-gv650-te450s

    http://www.hyohive.com/ebc-srk-race-series-complete-clutch-kit-for-hyosung-gt650-gt650r-gv650-te450s

    Hyohivedaki balatalara bakınca aralarında baya bi fiyat farkı var.
    balata kalkışta ses veriyorsa motor bagırıyor gitmiyorsa balatadır.saçlar kolayla bozulmaz bakmak lazım aşınmışsa değiştirmek lazım.balata bende var ararsan yardımcı olurum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5662

    Üyelik
    10 Ağustos 2015
    Şehir
    izmir
    herkese merhaba. bendde aranıza katılıp bi gv650 almak istiyorum. bu konuda bildiginiz güzel bi motorsiklet varsa yardımcı olursanız sevinirim

  3. #5663

    Üyelik
    12 Haziran 2014
    Arkadaşlar ilan yayından kalkmak üzeredir ilgilenen arkadaş varsa duyurulur. TARZ DEĞİŞİKLİĞİ NEDENİYLE SATILIK
    İlan No: 222315256
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...22315256/detay

  4. #5664

    Üyelik
    19 Haziran 2015
    Şehir
    Söke
    Motosikleti
    Gv 650 - Cbr 250
    gv650i rumuzlu Haldun abi'nin gönderdiği yalıtım yapılmış stator ve konjektoru taktım bahsi geçen kronik elektrik arızası ortadan kalktı. Bu cihazı alacak arkadaslar korkmasınlar. Kronik arızalar halledildi.
    Arka stop lambası arızalanırsa açmak mümkün değil fabrikason süper bir silikon ile yapiştirilmiş saç kurutma makinesiyle fabrikasyon silikonu sakız gibi yumuşatıp stop lambası açılabiliyor ve içindeki letlere müdahale edebiliyor. zaten letlerde sorun olmuyor da içindeki kablonun baglandıgı plaketteki lehimler atabiliyor. Yeniden orjinal stop lambası almak yerine sac kurutma makinesi teknolojisiyle ısıta ısıta acilabiliyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:45 ----------

    Bir problem daha var sanırım ama uzun yolda meydana geliyor, bilgisi olan fikir sunsun. Debriaj balatasını yeni değiştirdim ara saçlarda gayet güzeldi değiştirmeye gerek yoktu. Motorun ivmesi müthiş arttı. Torku hissedebiliyoruz artık.
    Uzun yola ciktigimda mesela 30-40 dakika gittikten sonra debriaj tutma yapiyor yani 1. viteste kırmızı ısıkta bekliyorum debriaja sonuna kadar basiyorum fakat debriajı sanki bırakıyor musum gibi motor hareketlenmeye basliyor ve rolanti yetmediğinden motor stop ediyor. Debriaj teli ayarını tekrar düzenlettim, rolantiyi de biraz yükselttim bu sefer de biraz hararet yaptı bu seferde aynı şekilde kırmızı işikta 1. viteste bekliyorum debriaja basıyorm sonuna kadar motor yavaş yavaş hareketlenmeye başliyo yani yine debriajı birakiyorum gibi bir tepki gösteriyor.
    Kırmızı ışıkta boşta beklemem gerektiğini biliyorum doğru bir motor kullanımı için fakat boşta bekleyip 1. viteste kalkacak olsam boştan 1. vitese geçiş yaparken debriaja basmamışım gibi vites zor atiyor hatta bazen atmiyor.
    Motor bilgim şahane olmamasına rağmen özetle motor belli bi mesafe gittikten sonra 30-40 dakika debriaj ayarı kaçıyor sanıyorum.
    10 dakika bekledikten sonra eski haline geliyor ve yola devam edebiliyorum. Debriaj düzgün calisiyor yani. 10 dakikada da motorun hiç bi yeri soğumaz bu yüzden motorun ısnmasıyla da alakası yoktu diye düşünüyorum. İşin içinden çıkamadım.

  5. #5665
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Ya debriyajın motajında sorun var ya da debriyaj balatası yeni olduğuna göre saclar yapışıp ayrılmıyor.
    Debriyaj ayarını sıcak motora göre yap bu arada

  6. #5666
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    yag seviyesini motor düz bir zeminde deyken sabah çalıştırmadan veya stopdan yarım saat sonra kontrol et üst çizginin en az bir iki milim altında olsun fazlaysa azalt.debriyaj telininede iyi bak kolun orda tel kopuklugu varmı.undocab ın yazdıklarınıda kontrol et.istersen ara karşılıklı daha kolay çözeriz.

  7. #5667

    Üyelik
    24 Ağustos 2015
    Şehir
    levent,istanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 650
    hocam nedir bu arızada bi gelişme veya çözüm bulabildiniz mi?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:43 ----------

    Alıntı muckanayumka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaslar bendeki gv650 son zamanlarda özellikle 2. vitesle hizlanirken önce uzun süre bağırıyor ama çekişi sonradan veriyor biraz araştırdım bi kaç kişiyle konuştum debriaj balatası bitmiş dediler. Öncelikle arızayı doğru tespit etmiş miyiz başka bir yerine baktırmak gerekiyor mu?
    Yalçın (siyah inci sahibi) abiyle de konustum takım halinde alman lazım aralarında saçlarda var sacıyla beraber alman lazım dedi. Debriaj balatası baktım internetten size linkleri atayım. Çelik var plaka var farkli farkli modeller markalar var. Hangisini almamı tavsiye edersiniz ?
    Türkiyedeki debriaj balataları:
    http://www.merkezyedekparca.com/urun...-balatasi/682/

    http://www.merkezyedekparca.com/urun...-balatasi/683/

    http://www.merkezyedekparca.com/urun...-balatasi/684/

    Hyohive daki debriaj balataları:
    Bu çelik http://www.hyohive.com/driven-steel-...0-gv650-te450s

    http://www.hyohive.com/ebc-srk-race-series-complete-clutch-kit-for-hyosung-gt650-gt650r-gv650-te450s

    Hyohivedaki balatalara bakınca aralarında baya bi fiyat farkı var.



    hocam nedir bu arızada bi gelişme veya çözüm bulabildiniz mi?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:45 ----------

    Yeni aldığım bir duyuma göre Hyosung motosiklet grubunu çinli bir firmaya satmış.Var mı aslı ? Bilgisi olan?

  8. #5668

    Üyelik
    19 Haziran 2015
    Şehir
    Söke
    Motosikleti
    Gv 650 - Cbr 250
    Motor yağı değiştirilince ve debriaj ayarı sıcakken yapılınca ısınan motorun debriaj hatası çözüldü. Çözülene kadar anamızı ağlatıyor ama tecrübeli arkadasların sayesinde basit bişey olduğunu anliyoruz sonradan.
    UNdocab ve ZERDÜŞT bunu beğendiler.

  9. #5669

    Üyelik
    11 Haziran 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Suzuki DL 650 Vstorm (2004)
    şaseyi boyayan oldu mu hiç? kırmızı yapasım var ama cesaret de edemiyorum boya atar falan diye var mı yapan deneyen denemiş olanı gören?

  10. #5670

    Üyelik
    05 Eylül 2015
    Merhaba arkadaşlar,
    GV 650 sahibiyim. Motorumu park ettim,20 dakika sonra çalıştırmaya çalıştığımda marş basmadı. Yani marş düğmesini bastığımda röleden gelen basit ses dışında hiç bir ses gelmiyordu. Motor 1 hafta falan yattı ben çözüm ararken buralarda kolay değil her ustaya da vermek istemedim. 1 hafta sonra bir bakayım dedim ilk 3 4 basışta marş normal çalışıyordu fakat motor çalışmadı biraz daha beklettim ve motor boşteyken alır gibi oldu ama tekrar devir almadı ve stop etti. Ardındfan bir kaö kez daha marşa bastım bu seferde marş sesi yavaş yavaş güç kaybederek eski haline geldi yani marş motoru da yine çalışmıyor. 1 Haftalık bekleme süresince hiçbir yere müdahale etmedim. Aküyü ölçtük sorun yok.

    Sizce; Kesin marş motoru mu arızalı?
    Bujiler jikle den dolayı ya da herhangi bir nedenle ateşleme yaomıyor olabilir mi?
    Marş motorunu sökmek kolay mıdır?
    Yardımcı olursanız sevinirim.

    Bilecik'ten selamlar.

  11. #5671
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    Alıntı bilecik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar,
    GV 650 sahibiyim. Motorumu park ettim,20 dakika sonra çalıştırmaya çalıştığımda marş basmadı. Yani marş düğmesini bastığımda röleden gelen basit ses dışında hiç bir ses gelmiyordu. Motor 1 hafta falan yattı ben çözüm ararken buralarda kolay değil her ustaya da vermek istemedim. 1 hafta sonra bir bakayım dedim ilk 3 4 basışta marş normal çalışıyordu fakat motor çalışmadı biraz daha beklettim ve motor boşteyken alır gibi oldu ama tekrar devir almadı ve stop etti. Ardındfan bir kaö kez daha marşa bastım bu seferde marş sesi yavaş yavaş güç kaybederek eski haline geldi yani marş motoru da yine çalışmıyor. 1 Haftalık bekleme süresince hiçbir yere müdahale etmedim. Aküyü ölçtük sorun yok.

    Sizce; Kesin marş motoru mu arızalı?
    Bujiler jikle den dolayı ya da herhangi bir nedenle ateşleme yaomıyor olabilir mi?
    Marş motorunu sökmek kolay mıdır?
    Yardımcı olursanız sevinirim.

    Bilecik'ten selamlar.
    bu akü meselesi gibi yanlız motoru çalıştırduktan sonra sarj yapıyormu kontrol etmek gerekir.aküyü sarj edip tekrar deneyin çalıştırıp sarjı ölçün aküyü sarj edemezseniz bir arabadan takviye kablosu ilede çalıştırabilirsin.
    istersen telefonla yardımcı olabilirim arayabilirsin.5322124353

  12. #5672

    Üyelik
    05 Eylül 2015
    Aküyü şarj ettik ölçtük değerlerde bir sıkıntı yok. Zaten marş motoru 1 2 çakışta çalışıyor ama motoru çalıştırmıyor. Daha fazla çaktığımıda da marş motoru sanki 1 kademe aşağıda çalışıyor sonra bir daha marşa bastığınızda sanki bir kademe daha yavaşlıyor en son da "gır gır gır" yapıp duruyor. Bujiler boğulsa ya da başları kirli ise böyle bir sorun yapar mı?
    Motoru vurdurmaya çalıştık ama ya "biz vurduramadık" ya da motor çalışmadı.

  13. #5673
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    Alıntı bilecik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aküyü şarj ettik ölçtük değerlerde bir sıkıntı yok. Zaten marş motoru 1 2 çakışta çalışıyor ama motoru çalıştırmıyor. Daha fazla çaktığımıda da marş motoru sanki 1 kademe aşağıda çalışıyor sonra bir daha marşa bastığınızda sanki bir kademe daha yavaşlıyor en son da "gır gır gır" yapıp duruyor. Bujiler boğulsa ya da başları kirli ise böyle bir sorun yapar mı?
    Motoru vurdurmaya çalıştık ama ya "biz vurduramadık" ya da motor çalışmadı.
    beni ararsan yardımcı olurum burdan yazarak zor

  14. #5674
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Alıntı bilecik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aküyü şarj ettik ölçtük değerlerde bir sıkıntı yok. Zaten marş motoru 1 2 çakışta çalışıyor ama motoru çalıştırmıyor. Daha fazla çaktığımıda da marş motoru sanki 1 kademe aşağıda çalışıyor sonra bir daha marşa bastığınızda sanki bir kademe daha yavaşlıyor en son da "gır gır gır" yapıp duruyor. Bujiler boğulsa ya da başları kirli ise böyle bir sorun yapar mı?
    Motoru vurdurmaya çalıştık ama ya "biz vurduramadık" ya da motor çalışmadı.
    Şarj ettikten sonra 3-5 debenemeyle marş motoru dönmez hale geliyorsa akün sıkıntılıdır.
    20 -25 defa akünün marş basabiliyor olması lazım.
    ver gazı... ver çoşkuyu

  15. #5675
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    bilecik ne yaptım haloldumu arıza

  16. #5676

    Üyelik
    24 Eylül 2015
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    hyosung gv 650
    Arkadaşlar öncelikle bayramınızı kutlamak isterim yaklaşık iki aydır gv 650 kullanicisiyim bu iki ayda çok şeyler basıma geldi ama sonuç olarak motoru tamamen öğrenmiş oldum aranıza yeni katıldım saygilar

  17. #5677

    Üyelik
    24 Eylül 2015
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    hyosung gv 650
    Hyosung gv 650 egzozu nasıl actira bilirim şimdiden TSK ederim

  18. #5678
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    Alıntı hızlısevimli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hyosung gv 650 egzozu nasıl actira bilirim şimdiden TSK ederim
    biraz zor açılır bende açılmışı var ilgilenirsen senin egsoz orjinal iyi durumdaysa takas olabilir istersen

  19. #5679
    ZERDÜŞT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 650
    Merhaba arkadaşlar,uzun bir aradan sonra 6.vites le ilgili ortalıkta dolaşan geyik sonrası tekrar burda bazı bilgileri paylaşma lüzumu gördüm.Hyosung un GT650 ve GT 650 R modeli bildiğiniz gibi 6. vitesli bizimkiler ise 5,bir kaç yıl önce açılan bir motorda ustamız 6. vites yerinin kör tıpa ile kapalı olduğunu fark edince Koreye bir arkadaşımız 6.vites yeri olduğu halde neden kullanılmadığını sordu,Kore den gelen cevap ise bu motor zaten yeterince kuvvetli olduğu için gerek duymadık ama olabilir tabii diye bir yanıt geldi,bunun üzerine Mahmut (coldplay) Kardeşimizin kullandığı Gv ye 6. vites uygulaması yapıldı ve daha önce İstanbul -Tekirdağ arasında agresiv (180-200 km)kullanımda 1 depo benzin harcarken yarım depoya düştüğünü görünce kulüpten başka bir kardeşimizin motoruyla kendi motoruma da aynı uygulamayı yaptık.Yüksek hız ve devirlerde makinede ki vibrasyon hissedilir derecede azalarak daha konforlu bir kullanım ortaya çıkarken yakıt tüketimi de azaldı.Bu arada vites aralığı değişmedi sadece yüksek hızlarda yararlanabildiğimiz bir durum bu..yani İstanbul içinde işe yaramıyor ancak otobana çıktığınızda 6.vites farkını yaşayabiliyorsunuz.Benim makinamı bilen bilir..herhangi bir problemim yoktu ancak ancak uzun km li yolculuklarda hem motorum daha konforlu olsun hemde yakıttan avantaj kazanayım düşüncesiyle motoru açtırdım.Bu meyanda orijinal bilyelerin tamamı kaliteli bilyelerle değiştirildi..özetle daha fazla bilgi isteyen varsa seve seve yardımcı olurum.Lütfen sağda solda boş konuşanlara itibar etmeyin..sevgi ve saygılarımla..

    6.vites li çalışmalar İspanya da yapıldığını araştırırsanız göreceksinizdir..
    UNdocab, schizo ve hızlısevimli bunu beğendiler.

  20. #5680
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Hacı keşke sorsaydın burada.
    Bu işlemin yapıldığı motorlar var Türkiyede. Şanzıman açmak gerektiği için nadir kişiler yapıyor


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler