Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung/S&T Kanuni GV 650 Aquila Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1121
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Motora yönelik modifiye eksoz,hava filtresi ve jetkit sistemi sayılmazsa ne sayılır; dişlileri büyültme ve küçültme olabilirse ki bu motosikletin gücünün yanında bu işlemler son derece gereksiz kalacaktır.
    Motosiklet sınıflandırmasını neye göre ve nasıl yaptınız bilemiyorum ama hyosung kronolojisini incelediğiniz zaman japon devi suzuki için yıllarca motor üreten bir firma nasıl kötü olabilir veya ikinci sınıf tabir edilebilir anlamış değilim. Türkiyede satılan çin ithalatı,yerli montajlı motosikletlerdekinin aksine Hyosung'da arge sahibi olup mühendisler tarafından üretiliyor. Suzuki sv650-dl650 motor kısmı gv 650 ile aynıdır. Örnek motorlar zaten yıllarca kalitesini kabul ettirmiştir kendisini
    .
    Amerikada bulunduysanız en az benim kadar diliniz vardır.Çevirimi aktarıyorum.
    Hyosung gv650 için İngiliz MCN (Motorcycle news) dergisi yorumları ve çevirileridir.
    MCN overall verdict (5-4)
    The Hyosung GV650 Aquila is an oddball Korean concoction whose extreme Dan Dare styling is surprisingly more than matched by its consummate ability, specification and value – for a cruiser at least. Look past the GV650 Aqulia's Star Trek styling and there’s a decent SV-style engine, quality cycle parts and effective, real world performance – and not much to rival the Hyosung GV650 Aquila.
    MCN Genel düşüncesi ( 5 üzerinden 4 yıldız.)
    Gv650 Dan Dare ve Star Trek stillerinde dizayn edilmiş, mükemmel kabiliyeti ve değerleri ile eşleştirilmiş bir melez motosiklettir.Özellik ve değerleri şaşırtıcı bir şekilde cruiser için yüksektir. Motor aksamı ve performansı SV-650 sitilinde olup,devir parçaları kalitelidir.Gerçek dünya performansı ve kalitesinde etkileyici bir motosiklettir.

    Engine (5-4)
    MCN rating
    Owners' rating
    The Hyosung GV650 Aquila motor is essentially a copy of Suzuki’s excellent liquid-cooled V-twin from the SV650 – and a good choice it is, too. This mid-sized V-twin in the Hyosung GV650 Aquila is eager yet flexibile, responsive around town and yet thrilling and brisk at the top end, too. The gearbox is sweet, too. If it can match Suzuki’s own reliability record, Hyosung are onto a winner with the GV650 Aquila.
    MOTOR (5 üzerinden 4 yıldız.)
    Hyosung gv650 Aquila motoru,aslında Suzuki’nin ;mükemmel sıvı soğutmalı SV-650 modelinin bir kopyasıdır ve aynı zamanda iyi bir seçenektirde. Hysung gv650 modelindeki orta büyüklükte v-twın motor; atak,kıvrak aynı zamanda heyecan verici ve enerjiktir.Aynı zamanda vites kutusu yumuşak işlevlidir. Eğer Hyosung gv650 Suzuki’nin güvenilirliği (ismiyle) ile karşılaştırıldığında Hyosung Aquila ile zafer kazanacağı kesindir.
    Ride and Handling (5-4)
    MCN rating
    Owners' rating
    Again, surprisingly good. Many assume cruisers don’t handle and although the Hyosung GV650 Aquila's certainly no sports bike, with decent usd forks and twin discs up front and a reasonable twin shock set-up at the rear, the GV650 Aquila manages to be both laid-back sumptious AND retain enough control to makes bends entertaining. Well, for a custom bike at least.
    SÜRME-KULLANMA (5 üzerinden 4 yıldız.)
    Yine şaşırtıcı bir şekilde iyi. Bir çoğu cruiser’ın kullanışsız olduğu kabul ediliyor ve Hyosung gv650 aslında sport bir motor olmamasına rağmen, önde baş aşağı çatalı ve ikiz diskleriyle, arkada uyumlu ikiz amortisör takımıyla gv650 Aquila her pozisyonda sürüşü zevkli hale getirecek yeterli kontrolü sağlar. Yani en azından custom motosiklettir.

    Bir anormallik varmıdır cevrimde,mcn dergisi yanlış yazmış ve ya abartmış olabilirmi?
    250cc segmentine gelince Türkiyede ortada kalmış,titreşim makinası olan bir çinli motosikletin Amerikada tutulduğu yazısını sadece tebessümle okudum ama yorum yapmadım. Her malın illaki alıcısı olsada aradan bizdeki vergileri düştükten sonra ortaya çıkan mali değerlere göre Hyosung kendisiyle kıyaslanan motosikletlerden daha pahalı satıldığıda ayrıca dikkatimi çekmiştir.
    Hyosung kronolojisi
    Hyosung
    1958 Hyosung Group of industries
    1978 Hyosung Motors & Machinery Inc. kuruldu
    1979 Japon Suzuki Motor Corps. lisansı ile Suzuki modelleri üretmeye başladı
    1980 Changwon fabrikası tamamlandı
    1982 İhracat başladı
    1986 Kendi Ar-Ge departmanı
    1988 Seul Olimpiyatlarının resmi motosiklet sağlayıcısı
    1990 Daesung 'da ki 2. fabrika tamamlandı
    2006 ispanyada gt250r modeliyle geçiş motosikleti olarak bestseller seçildi.

    Başka bir amerikan sitesinden alıntıdır...
    Kıyaslama yapılan modelleri incelemekte yarar var.
    Note: Specifications from various sources including Rider, Cycle World, and Motorcycle Online magazines.
    * = At rear wheel (otherwise at crankshaft).

    Hyosung GV650's V-Twin DOHC 8-valve engine delivers extreme power for you. The Hyosung GV650 is rated
    between 72-79 HP depending on whose review you read. Either way, the Hyosung GV650 does not perform
    like any other 650 on the market.
    Mfg. Model Year Disp. (cc) Engine Torque HP Final Drive Ft. Suspension Front Brake Dry Wt. (lb) MPG
    H-D FXDX Super Glide Sport 2003 1450 a-c, ohv, V-2 77 63 belt 3-way adj. telescopic forks 2-292mm discs w/4 piston cal. 629 42
    Suzuki GSF1200S Bandit 2001 1157 a/o-c, dohc, inline 74 105 chain preload adj. telescopic 2-floating discs 505 37
    BMW R 1100R 1997 1085 a/o-c, hc, opposed 2 72 79 shaft telever 2-305mm discs w/4 piston cal. 517 41
    H-D XL1200 Sportster 2003 1200 a-c, ohv, V-2 72 66 belt telescopic forks 292mm disc w/4 piston cal. 490 43.9
    Moto Guzzi V11 Jackel 2000 1064 a-c, ohv, V-2 70 74 shaft telescopic forks 320mm disc w/4 piston cal. 542 47
    Hyosung GV650 2006 647 dohc, V-2 68 79 belt upside down telescopic forks 2 piston cal 498 53
    H-D XL1200S Sportster Sport 2002 1200 a-c, ohv, V-2 68 56 belt 3-way adj. telescopic forks 2-292mm discs w/4 piston cal. 497 41
    Honda V65 Sabre 1984 1098 l-c, dohc, V-4 64 102 shaft 2-way adj. telescopic forks 2-10.8" discs w/2 piston cal. 532 32
    BMW R 850R 1995 848 a/o-c, hc, opposed 2 57 70 shaft telever 2-305mm discs w/4 piston cal. 518 40
    Triumph Thunderbird 2002 885 l-c, dohc, inline 3 53 69 chain telescopic forks 320mm disc w/2 piston cal. 485 38
    H-D XLH883 Sportster 2003 883 a-c, ohv, V-2 53 57 belt telescopic forks 292mm disc w/4 piston cal. 488 53
    Triumph Thunderbird Sport 1999 885 l-c, dohc, inline 3 52 72 chain 3-way adj. telescopic forks 2-310mm discs w/2 piston cal. 494 38
    Yamaha XS750 Special 1978 747 a-c, dohc, inline 3 47 60 shaft telescopic forks 2-discs w/single piston cal. 521 43.6
    Honda CB750 Nighthawk 1997 747 a-c, dohc, inline 4 44 67 chain telescopic forks disc w/2 piston cal. 463 n/a
    BSA A65L Lightning 1970 654 a-c, ohv, inline 2 43 55 chain telescopic forks 8" twin leading shoe drum 396 50 (est)
    BMW F 650 1997 652 l-c, dohc, single 42 48 chain telescopic forks 300mm disc w/2 piston cal. 417 44
    Triumph Bonneville 2003 790 a/o-c, dohc, inline 2 41 55 chain telescopic forks disc w/2 piston cal. 451 43.8
    Kawasaki W650 2002 676 a-c, sohc, inline 2 37 44 chain telescopic forks disc w/2 piston cal. 430 41
    Yamaha Seca II 1997 599 a-c, dohc, inline 4 37 52 chain telescopic forks 320mm disc 419 45
    Buell P3 Blast 2003 492 a-c, ohv, single 27 29 belt telescopic forks 320mm disc w/2 piston cal. 360 70
    Honda Hawk I 1978 395 a-c, sohc, inline 2 23 39 chain telescopic forks drum 351 n/a
    Triumph Trophy 250 1970 250 a-c, ohv, single 16 22 chain telescopic forks 7" drum 312 48 (est)
    Honda Nighthawk 250 2002 234

    Kaynak: http://www.motorcycles.pro/GV650Torq...5/Default.aspx
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1122
    haluka28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda NC750X DCT
    serden hocam bu motorun en ateşli savunucularındandır. savunurkende boş konuşmak yerine belgeye dayalı bilgi verdiği için söylemleri pek havada kalmaz. tebrikler serden hocam.

  3. #1123
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Hocam senin ikinci dilin ingilizce sonuçta varmı eksiğimiz bilgilendirmelerde?
    Beni rahatsız edebilecek en önemli husus bu sayfaya bu modeli tanımak amaçlı katılan üyelerin yanlış yönlendirilmesi olabilir. Elin amerikalı motorcuları ve motosiklet yorumcuları kıyaslama yaparken H-D FXDX Super Glide Sport, Suzuki GSF1200S Bandit, BMW R 1100R, H-D XL1200 Sportster, Moto Guzzi V11 Jackel, Hyosung GV650, H-D XL1200S Sportster Sport, BMW R 850R, H-D XLH883 Sportster, Yamaha XS750 Special, Yamaha XS750 Special, Honda CB750 Nighthawk, Kawasaki W650 modellerini ele alırken (Kaynak: http://www.motorcycles.pro/GV650Torq...5/Default.aspx ) bizim halaa sınıflarla veya çinli örneklemelerle yola çıkıp değerlendirmeye gitmemiz bana biraz boş geliyor. Kimse alınmasın. Bu sayfa her motorcuya açık olduğu gibi bilgilerimize doğru bilgi katacak her üyeye herzaman muhtaçtır.Bunu hep söylerim.Saygılarımla.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  4. #1124

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    motor neden savunulur yada ne açığı varki savunma gereği duyulur ilginç hakkatten

    ikincisi yukarda yazılan bir belge değil sizin benim gibi insanların başka sitelerde yazdıkları dergilerde yazılan köşe yazıları makaleler falan filan

    Belge ile makale köşe yazısı arasında dağlar kadar farklar vardır

    motorda performans tabiki dişli büyütme dir küçültmedir jetkit sistemi zaten enjeksiyonla memelerle oynama hava kanallarıyla oynama falan filan kitlerdir yani oda motora müdaheledir sonuçda..

    Hysoung a kötü demedim ikinci sınıf marka dedim ki öyledir bana hysoung u ispat etmenize gerek yok hysoung hakkında orda yazmadığınız belki sizin bile bilmediğiniz şeyleri biliyorum

    Birde "çinli motosikletin Amerikada tutulduğu yazısını sadece tebessümle okudum ama yorum yapmadım." nerde yazmışım ben acaba çinli motorsiklet amerikada tutuldu diye öyle bir yazım varsa buyrun beraber gülüp beraber yorum yapalım..

    "düşük hacimli motorlarda da 150-250 cc arasında şans olabilir çünkü o hacimlerdede yerli üretim yok oda genelde ithal ediliyor hatta o konuda çinlilerin bile şansı olabilir.. " siz bu yazıdan bu yorumu çıkardıysanız tebrik ederim bence bir gözlük alın yada okuduğunuzu önce okuyup sonra düşünüp idrak edip anlayıp sonra yorum yazın

    ve bir dülzetme hysoung 1958 de değil 1957 de kuruldu büyük bir groupdur kimya makine i.t endüstirisinde çok ileri bir kurumdur

    Motorları gayet kalitelidir ama ikinci sınıf bir markadır

    bunu ne yaparsanız yapın değiştiremessiniz bunun nedeni sürdüğünüz yada deli gibi savunduğunuz motorlarınız değil siz hayla bunu kavrayamamışsınız bana motorunuzu övmeye çalışıp duruyorsunuz

    bunun nedeni hysoung company dir gütmüş olduğu politikalar dar dünya görüşürüdür hysoung un amerika sitesine bile girin 10 yaşındaki yiğenim bile daha güzel site yapar en basitinden türkiye ayağını kanuniye vermesi bile büyük hatadırki kanuni nin konsepti duruşu belli global motorda bile eskiden beri sıkıntılar mevcuttu bu yanlış politikalar bu markayı yıllardır ne türkiyede ne dünyada bir yere bir konuma bir sınıfa getiremedi ondan sonra çıkan markalar bile çok ileri noktalara vardılar.

    Not : Yazımda kırmızı yerleri iyi okuyunuz ama lütfen bu sefer okuyunuz okduğunuzu sanmayınız.. Bunun Dışında Gözlerinizi Karartıp Bir Şeyi Deli Gibi Savunmanın Görüyorsunuzki Yanlış Anlama Okuduğunu Anlamamadan başka Bir getirisi Olmuyor..

    Ben yazımın hiç bir kısmında önceki sayfalarda bile gv650 hakkında kötü ters bir şey yazmadım enjeksiyonlu motora motorda karşıyım kalitesiz benzinden dolayı dedim harley dedim titan dedim ama hysoung demedim o katogoriye koymadım bile kafamda gv 650 yi

    ben sadece genel bir açıklama fikrimi yazdım ama siz öyle bir kendinizi konuşlandırmışsınızki motorunuzu deli gibi savunmaya her yazımda gv 650 öyle değil gv 650 şöyle böyle.. Yani bu marka bu yüzdende ikinci sınıf bir marka olmaya mahkum bir bmw ci bmw yi savunma gereği duymaz bir yamahacı hondacı v.b motoruna güvenen insan motorunu savunma gereği duymazki gv 650 de savunmayı gerektirmiycek bir motor ama sanırım bu motorun mensup olduğu marka ve bazı diyelim kullanıcı kesim hazmedememiş altındaki motorun kalitesini

    kısaca ha kanuni tiger 250 ha gv650 siz aynı ruhu taşıdıkdan sonra altınızdkai motor altındanda olsa kalitelide olsa o marka altını çiziyorum o marka ikinci sınıf olmaya mahkumdur.. ufak bir not burda siz derken sizi kast etmedim genelleme yapdım..

  5. #1125
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    [QUOTE=logaritma;1690945]Birde "çinli motosikletin Amerikada tutulduğu yazısını sadece tebessümle okudum ama yorum yapmadım." nerde yazmışım ben acaba çinli motorsiklet amerikada tutuldu diye öyle bir yazım varsa buyrun beraber gülüp beraber yorum yapalım..

    Alıntı AHMETSERDAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam. ayaklıklar geriye çekilyo dediler bana.Ayrıca (ankara redline -regal bayisi) bu motor özellikle amerikada çok fazla satıyomuş.
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet doğru bende harley davidson amerikada regalin satışları yüzünden çok zarar ediyormuş fabrikayı kapatıcakmış öyle duydum..
    yukarıdaki yazıyı ilgili motosikletin son sayfasında okudun kimin yazdığı konusunda önceki yazımda yorum yapmadığım,isim yazmadığım halde üstünüze alınıp inceden algılama kapasiteme gönderme yapmışsınız sorundeğil.
    Bu markanın ateşli savunucusu olduğumu düşenerek ifade eden Haluk hocam olmuş,sizde tescillercesine yaklaşmışsınız!
    Hangi belge hangi bilir kişi raporuna istinaden 2.sınıf oldu bilemem,senin fikrinse onada saygılar.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  6. #1126

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Sevgili Hocam hayla algılamada problemlerin var o satırı komple bana itafen yazmışsın şimdi yapdığın yanlışı bari yanlışla kapatma deki kusura bakma okuduğumu yanlış anlamışım bende diyimki eyvallah hocam olur öyle dünya halidir ama böyle battıkça batarsın kimsede inanmaz

    Neyse benim kendimi ispata ihtiyacım yok benim üyelik tarihime bakarsan görürsün sevgili hocam zaten ben 5 yıldır bu forumdayım ilk üyelerindenim

    2.sınıf olması benim fikrimdir bakınız tekrar iyi okumuş olsaydınız bunu bile sorma gereği duymazdınız..

    Buyrun Aynen Yazımı Kopyalıyorum

    "ben yüksek hacimde ikinci sınıf hysoung gibi markalara pek şans vermiyorum bu benim kişisel yorumum.. "

    öğretmenleri çok severim şahsınızada saygı duyuyorum edinmiş olduğunuz kazanımlardan şüphemde yok benimde amacım burda saygısızlık yapmak değil öylede algılanmak istemem..

    Yalız hocam bilgi kirliliği ve gereksiz ifade yanlış algılama yanlış okumadan okuduğunu sözcüklere hecelere yanlış cümlelerle aktarmakdan olur.. bakın bu yazınızda bile yanlışlarınızı düzeltmek zorunda kalıyorum sağlıcakla kalınız..

    Hocam Regal Konusunda Dalga Geçdiğimi Herhalde Anlamışsınızdır bunu belirtmeme gerek yok herhalde Gerçi 3 yaşındaki çocuk bile dalga geçdiğimi anlarya neyse ben genede belirtiyim

  7. #1127
    mrock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2005
    Şehir
    TURK CHOPPER MK-Kütahya
    Motosikleti
    Shadow VT750
    Motor markalarının birinci-ikinci sınıfı olduğunu hiç düşünmemiştim....Biraz düşündümde...o zaman kişisel yorumuma görede hyosung ikinci sınıftır.Hayatım boyuncada hep birinci sınıf olmaktan korkmuşumdur zaten...
    [COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
    [IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]

  8. #1128
    Selka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SUZUKI DL650 V-STROM
    Bu tür polemik içine girmemeye son derece özen göstermeye çalışan birisiyim. Yaşadığım bir kaç olay bu tür yaklaşımlardan uzak durmam yolunda idi. Hatta 3 mesaj önce idi tam A4 dolusu kadar düşüncelerimi yazmıştım sonra " Adam sende deyip!" Gönder tuşuna basamadım.
    Ama artık burada söz almam gerek.
    Çünkü haksızlık var. Hak yeme olayı var.
    1.cisi Hyosung 2.sınıf motor kabul ediyorum, bunun aksini düşünen kimsede yok ama siz öyle kabul etmesenizde hatta öyle yazı yazmasanızda Hyosung markasının kötü olduğunu ima etmeye çalışıyorken bu makinaları kullanıpta ciddi bir sorun yaşamamış bilakis memnun olan Hyosung GV650 kullanıcıları bu marka ve modeli savunuyor diye anlayışsızlıkla nitelendirip küçük düşürme pozuna sokamazsınız çünkü böyle bir hakkınız yok!

    Şimdi 2.cisine geliyorum.
    Serden Hoca ilk başta Suzuki V-Strom DL650 marka motosikleti acenta almış binmiş, eşiyle gezmiş, maddi sıkıntısından dolayıda satmıştır.
    Sonra gidip günlük kullanım için Mondial 150 ZAT almış ki sanırım hala kullanmaktadır.
    Ve en son beğendi gücüne ve çizgilerine hayran kaldığı Hyosung GV650 almış bir motosikletsever birisi. Üç değişik marka kullanmış ve en sevdiği bir tanesini her platformda yönlendirme yapmadan anlatan birisi.

    3.cüsü Hyosung'un Global ve Kanuni ile anlaşma yapmasını ilk eleştiren hatta Global lafını Türkiye duymamışken ilk eleştiri yazılarını yazan Serden Hocam idi. Her fırsatta Kanuninde ithalatçı olarak yanlış firma olduğunu belirtende Serden hocadır..

    4.cüsü ki; bence bu olayı bitirecek olaydır... Az önce özelden alacağım motosiklet için Honda CBF600'ü bana tavsiye edende odur.

    Logaritma dostum seni tanımam ama sen Serden Hocamı marka taraftarı gibi göstermeye çalışırken; ben onu bu kadar motosiklet konusunda tarafsız, bu işi yapmaya çalışan, bir motosikletsever daha görmedim. O sebeb ile kanımca Serden hocama onun anlayışını sorgulayarak hatayı sen yaptın ki; bir Kimya Öğretmeninin anlayışından ben asla şüphe duymam.

    Kalın Sağlıcakla....
    SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA

  9. #1129
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Daha öce birsene kullanıp dayıma hediye ettiğim keeway içinde birikimlerimi paylaşmıştım ilgili sayfada, kullandığım motosikletin sövanistliğini yapmaktan çok eksik yönlerinide herzaman ele almışımdır,işte örnek...
    Alıntı vıceroy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sayfaları inceleyerek, bu motosiklet hakkında fikir sahibi olmak isteyenlere yardımcı olabilmek adına...
    *100 km de 3.2 litre yakıyor.
    *son hızı (pek yapmasam da düz yolda) 130 km/h
    *v- motoru sayesinde 100 km/h hıza kadar titreşim yok denecek kadar azdır.
    *ön farın aydınlatma kapasitesi zayıf.(Rolesiz olduğundan ampuller patlıyor!)
    *sürücü koltuğu rahat,artçı koltuğu pek değil.
    *Macar patentli olup,çinde üretilenlerin CE belgeli modelidir.
    *Ön lastik 3.00-18 olup, bozuk satıhlarda tepkisi yüksek değildir.
    *Yol tutuş anlamında fiziksel hesaplarını viragoda da ispatlamış olup dengelidir.
    * Karburatör orijinal Mikuni (Yamaha - Suzuki vb. gibi pahalı 250 cc'lik motorların birebir aynısı ) performans karbüratorü olarak anılıyor ...
    * Beyin kesinlikle Suzuki ve Yamaha'nın taktığı orijinal Japon ve en kalitelisi (Çelik motorun beyni de uyum sağlıyor)
    *CDI ünitesi Suzuki - Yamaha ve Kymco Venox ile aynı marka ve seri ...
    *Şanzıman 100% Çin ...
    *Bujileri kesinlikle 7 numara NGK iridyum veya platin ile değiştirilmeli.(CR7HIX 7544 NGK IRIDIUM IX). standart bujide resistanslı olan ngk daha uzun dayanıyor (4 ytl)
    *Lastikler suda yere sağlam basmadığından, dubless metzeller doğru tercih olacaktır.
    *Yağ filtresi olarak suzuki Burman ile uyumludur.(virago 250cc de uyuyor)
    *Arka dişli takozları zamanla özelliğini kaybederse,mct 250 takozları ucuz ve uyuyor.
    * Görünüş olarak emsal ledow,bisan,monero..vs gibi markalar dış aksam için yedek parça anlamına gelsede motor bloğunu indirdiğinizde 30.000 km de problem yaratacak olan eksantrik zinciri kopyası olan motosikletlere uyum sağlamıyor. (A dan Z ye uysaydı keeway pahalı parçalarına yatırım yapmazdı mantığı burada başlıyor.)

    Kullandığımız motosiklet hakkında yerli,yabancı sitelerden bilgi toplayıp (dergi yazısı,makale,köşe yazısı...herneyse..) paylaşmanın faydası yada geçerliliği belge niteliği taşımıyorsa (ki amerikada da yazılanların noter benzeri bir kuruluştanmı geçmesi gerekiyordu belge niteliği taşıması için bilemiyorum!) bunun adı olmuş motosiklet savunuculuğu!Biz motosiklet severlerin kazanımları servis ustalarının yorumlarındanmı ibaret sağdece, makina mühendisliği adına teknik birikimlerimiz nekadar olabilir! Bence tam anlamı bilgi transferi ve beyin fırtınasıdır. Sayfaların teknik,güncel ve yenilikçi paylaşımlarla dolması,boş muhabbet dolu paylaşımlarla dolmasından çok daha iyidir.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  10. #1130
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    viceroy kardeş çok yazıp çizmiştik bu motor hakkında hatırlarsan..
    boşverin artık ,
    bırakın sonuçta benim bilgim senin bilgini dövere dönüyor ve havada kalıyor.

    kabul edilebilirlik anlamında türkiyede taşlar oturmuş durumda. hemen herkezin konu hakkında fikri var zaten.. teknik açıdan olsun ,satış sonrası destek ve servis hizmetleri olsun durum ortada..

    istanbul gibi yerde yaşamadığınız için kıymetini bilin.varsa imkanınız tadını çıkarın motorunuzla gerisi asfaltta gazoz ağacı..

  11. #1131
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Değerli kaldera, uzun aradan sonra bu sayfada seni görmek çok güzel. Birçok insanın birilerinden feyz aldığı gibi sizin paylaşımlarınızdan çok şey kazandığımı düşünüyorum. Yorumun için teşekkürler.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  12. #1132
    ledo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul/Suadiye
    Motosikleti
    Piaggio Beverly , Hyosung GV 650
    Benim motorum 2. sınıf bir markası olan bir motor.

    Benim motorum ne idüğü belirsiz bir model. Yani Cruiser falan değil.

    Benim motorum Japon ve Amerikan markalı motorlar ile kıyaslanamaz, ancak Çin, Tayvan ve Hint malı olanlar ile kıyaslanabilir.


    Yukarıda yazdıklarımda eksik bir şey varsa onları da ekleyebilirim.

    Ama bu başlık bu 2. sınıf bu motor ile bilgi paylaşımında bulunduğumuz bir yer. Burada yazan insanlar bırakın da kendi aralarında yazışsın, bilgi paylaşsın. Eğer istiyorlarsa da bu 2. sınıf ve Cruiser olarak adlandırılamayacak motorları için çok kaliteli olduğunu söylesinler.

    Size ne ?

    Buradaki insanların herhangi bir kompleksi yok. Ben benzer motorların sayfalarını okumuyorum bile...

    Siz, neden okuyorsunuz ? Hatta ikide birde yazılar yazıyorsunuz ?

    Hazmedemediğiniz nedir ?

    Bakın yukarıda istediğiniz beyanları yaptım. Diğer arkadaşlardan da rica ediyorum, onlar da yapsınlar lütfen.

    Sizler de düşün artık bu sayfalardan !
    Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.

  13. #1133
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    Alıntı QuerysmaS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gv650 cok guzel bir cruiser.spor görünümlü olması cok daha ilgimi cekiyor.

    Bu sitede turuncu bir gv650 görmüştüm 3 lü çanta seti motorla cok uyumluydu eger onu bılenınız varsa o tarz cantalar cok yakısıyor bu güzelliğe ^^
    Evet motor Adana'dan haluka28'in

    http://www.motosiklet.net/forum/memb...a28-49289.html




    http://www.sahibinden.com/3lu_canta_...XQQdisplayitem

  14. #1134
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    Alıntı vıceroy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Değerli kaldera, uzun aradan sonra bu sayfada seni görmek çok güzel. Birçok insanın birilerinden feyz aldığı gibi sizin paylaşımlarınızdan çok şey kazandığımı düşünüyorum. Yorumun için teşekkürler.
    bilmukabele viceroy...seviyeli kültürlü kişilerin yazdıkları her zaman ilgimi çekmiştir.buda benim nazarımda sizdeki kalitenin yaşam biçiminiz olduğu yönündedir..
    bilginin ve tecrübelerin paylaştıkça çoğalmasından yanayım.ama leh te ama aleyhte..
    sizinde bildiğiniz üzere seviyesiz tartışma kayıkçı kavgasıdır..
    paylaşımların her zaman seviyeli olması dileğiyle..

    dağıstanlılar kavga etmeyi çok severlermiş. bir gün rus’un biri dağıstanlı’nın arabasına çarpar. içinden 3 dağıstanlı çıkar ve adama:

    - Kavga edeceğiz!

    - Abi affet özür diliyorum!

    - Yok biz kavga edeceğiz!

    - Abi polis çağıralım... Hata kiminse ödesin!

    - Yok biz illaki de kavga edeceğiz!

    - Tamam abi ben sizin hasarı ödeyeyim, kavga etmeyelim!

    - Yok baba, kaçarı yok, biz kavga edeceğiz!

    - Abi ben sizin hasarı ödeyeyim, alın araba da sizin olsun!

    - Mümkünatsız... Biz kavga edeceğiz!!!

    - Abi tamam ama böyle kavga olur mu? 3’e 1 olmaz valla!

    Dağıstanlı lideri yanındaki arkadaşına döner ve:

    -Geç bakalım sen karşıya, kavga edeceğiz..

  15. #1135
    mrock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2005
    Şehir
    TURK CHOPPER MK-Kütahya
    Motosikleti
    Shadow VT750
    Saygı değer abileriminde dediği gibi konu kısır döngü gerçektende.Ben motorumu 2. sınıf olarak kabul ederek geri adımımı attım yoksa gidişat benim babam senin babanı dövere gidiyor

    Konuyu çevirip hazır sizleride bir arada bulmuşken bir soru sorayım o zaman.MAlum bunda 3 ay önce konjektör problemi yaşamıştım ve bu sorun halledilene kadar motoru 3. viteste vurdurarak çalıştırmıştım.Şimdi yeni yeni öğrendiğim şeylere göre motoru vurdurunca subaplar zarar görürmüş ve subap ayarı bozulurmuş.Biraz titiz biri olunca bu konuyu öğrenir öğrenmez motoru dinlemeye başladım.Hatrı sayılır eli anahtar tutan kimi görsem dinletiyorum motoru..Acaba motorda subap ayarı bozulmuş olabilir mi diye.Hiçbiriside evet subap ayarın kesin bozuk git yaptır falan demedi.subaplar gevşekse şakırdar ve vuruntulu çalışır, sıkıysa motor hararet yapar ve performansını biraz etkiler diye duydum.

    Bu subap ayarı konusu psikolojik bir etki bıraktı herhalde, kulağım ya seste yada hararet göstergesinde oluyor.Bazen(birkaç kez oldu) fan açıp aşırı hararet gördüğünde(genelde ışıklarda&trafikte) motorun debrajına basar basmaz stop ediyor ve ardından marşa basıp devam ediyorum(subaplar sıkıyken oluyormuş ısınan metalin genleşmesi durumu...) Kendi kendime saçmada olsa birşeyler kurup kuruntu haline getirdim bu durumu...Kendimi nasıl rahatlata bilirim acaba...Hafta sonu E.şehir servise gidipte subap ayarlarını kontrol ettirsem mi diye kendimi alamıyorum...Eminim bu konuda tecrüblerinizle söylenecek bir kaç yorumunuz olabilir diye düşünüyorum....

    Saygılar...
    [COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
    [IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]

  16. #1136
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Motor ısınınca diğer parçalar gibi, supap sistemindeki parçalar da ısınırlar. Isınan parçalarda meydana gelen boy uzaması, supapların açık kalmasına sebep olur.Yuvasına tam oturmayan supap. soğuyamaz ve yanma tehlikesi doğar .Çünkü supaplar, üzerindeki sıcaklığın % 75'ini yuvasına oturduğunda yuvaya vererek, % 25' ini de supap sapından supap kılavuzuna vererek soğurlar.Ayrıca yuvasına oturamayan supap, kompresyon kaçıracağı için motor gücünün düşmesine de sebep olur. Boşluk miktarı fazla olursa, supapların hem açılması zaman olarak gecikir ve hem de yeterince açılamaz. Bu durumda yeterli karışım silindir içine alınamadığı için motor gücü düşer ve yakıt sarfiyatının artmasına sebep olur.
    Ayrıca, supap sistemindeki parçaların darbeli çalışmasına ve aşırı supap sesinin (şıkır şıkır)
    oluşmasına yol açar.gv650 dohc motora sahip olduğundan,itecekli dohc motorda ayar motor ılıkken verilir. Emrah motorun ayarını soğukken çalıştırdığından bozman biraz zor. çekiş gücünde düşme,yakıt sarfiyatında artma ve şıkırdama yoksa sorunda büyük olasılıkla yoktur.Kafana takma, rahatına bak kardeşim.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  17. #1137
    mrock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2005
    Şehir
    TURK CHOPPER MK-Kütahya
    Motosikleti
    Shadow VT750
    Serden Hocam böyle bir açıklama arıyordum bende sitede,vakit ayırıpta cevap verdiğiniz içiin teşekkür ederim

    yakıt,kompresyon ve performansından bir sorun yok daha önce subapları bozuk bir motorda görmedim açıkcası.Şu meşhur şıkırtının nasıl bir ses olduğunuda bilmiyorum.Takıldı kafama işte kuruntudan başka bişey değil.Bunun sebebinide trafikte motor rüzgar yemezken hararet çok yükselince stop etmesi durumuna bağladım.Belkide ufak bir rolanti durumudur yani, biraz yükselteyim geçecek belkide.
    [COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
    [IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]

  18. #1138
    mrock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2005
    Şehir
    TURK CHOPPER MK-Kütahya
    Motosikleti
    Shadow VT750
    herkese merhaba Hyosungla ilgili yedek parça sorunu ucuza halletmek istiyorsanız, iyi bir parçacı buldum.2000-1200 tl arası olan GV650 kayışı dediğim yerde ufak bir hesaplama ile 450 tl civarı elinize geçmiş oluyor.Mesela hava filtresi 25 tl,başka yerde aynı filtreye 125 tl fiyat söylediler.Bilginize....
    [COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
    [IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]

  19. #1139
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Emrah,kayışın orjinal ve sıfır gv650 kayışı olduğundan eminmisin? uzun yıllar motoru satmayı düşünmediğimden hesaplı bulunan,zamanla yıpranma payı olan parçaları stoklamanın yararı olacağı kanısındayım. kawa vn900 de kayış 780 ytl, eski globalde 700 ytl civarında satılan bir parçaydı. Hemen hemen race motorda sık yenilenen bir çift lastik parası gibi.
    Birde performans amaçlı takılan hava filtrelerinden k&n nin bizimkine uyan modeli ve bedeli nedir araştıran oldumu aramızda?
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  20. #1140

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    http://www.knfilters.com/motorcycle_atv.htm

    Burdan Contact K&N mail atıcaksın motorunun cinsini modelini yazıcaksın sana uyan modeli mail yoluyla söylerler K&N in ebayda Shop u var ordan da shopdan sipariş edebilirsin söyledikleri modeli..


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 23 kullanıcı var. (0 üye ve 23 misafir)

Bu Konudaki Etiketler